Auteur Topic: Alessia  (gelezen 5730 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Alessia
« Gepost op: 25 augustus 2015, 23:18:25 »
[box title=Alessia]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels
Leeftijd:         27
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,57m
Model:            slank
BH:                 A naturel (mooi gevormd)
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang (loshangend)
Ogen: bruin
Tatoes/Piercings: geen
[/box]
[box title=DIENSTEN]
knuffelen, strelen, zoenen, TZ (liefdevol, met gevoel, zacht - geen betonmolen -), PZC (zeer goed met af en toe gepast handwerk), NMC, FT (tot de laatste, allerlaatste drup), Likken, 69, Vingeren, Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+: oogt mooi naturel
-: beperkte after service (eens zwaaien...)
[/box]

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Alessia
« Reactie #1 Gepost op: 25 augustus 2015, 23:37:43 »
Ik zat met een maat in een sofa en twee dames komen ons vergezellen.  Alessia voor mij oogverblindend mooi, ging bij mijn vriend zitten.  Voor hem totaal verkeerd: te slank, te klein....  Een andere dame komt bij mij zitten: niet echt mijn ding.  Dit liep fout totdat mijn kameraad tegen Alessia zij dat ik eigenlijk helemaal voor haar zou vallen.  Niet veel later verliet de dame naast mij me en kwam Alessia op mijn schoot wiebelen.  (Van die andere dame had ik al wel laten vallen dat als ik daar zou mee gaan dat ik het alleen zou doen om met haar prachtige borsten wat te kunnen spelen, maar ach... daar geef je toch geen € 50 voor.)

Ik maakte best een prettige tijd met haar door, zo wiebelend op mijn schoot.  Ze was lief, leuk én grappig en dat allemaal voor een vrouw.  Chapeau!  Na een vijftal minuutjes stelde Alessia de kamervraag.  Of ik dat zie zitten, mijn lul in elk geval wel, voegde ze er snel aan toe.  Ik liet haar weten dat dat nog maar van één ding afhing.  Ik vroeg haar dus of ze van tongzoenen houdt.  Het antwoord was "hmmm".  "Tja..." (ik dan weer in mijn gedachten).  Ze bleef maar wiebelen op mijn schoot en we bleven maar gek doen.  Mijn niet gelaten.  Vijf minuten later weer opnieuw de kamervraag.  Ze had me ondertussen al wat extra 'lief' verwend.  Lief strelen....  Beetje GFE-achtige dingetjes met andere woorden.  Ik merkte op dat ze nog geen antwoord had gegeven op mijn kusvraag.  Ineens van haar kant "o.k.".  Ik dan weer: "o.k.".  Ze moest maar eens durven om te liegen!  Da's bij mij dan 2' kamer en niet langs start.

Op kamer begonnen we mekaar rechtstaand tegen de muur van de kamer al te zoenen, te tongzoenen, beetje lachen, strelen, borstjes proeven, erotische strelingen, beetje tegen mekaar aanwrijven.... 
Op bed lekker dicht tegen mekaar gekropen, heerlijk knuffelen, weer zoenen en weer die fantastische tongzoenen bolstaand van sensualiteit.  Niet slecht, uitstekend zelfs (voor iemand waarvan ik sterk de indruk kreeg dat tongzoenen eigenlijk geen vanzelfsprekendheid was voor haar maar of dat één groot goed gespeeld toneel was, kunnen we enkel maar te weten komen als er nog recensies over haar verschijnen). 
Wat later begon ze mijn tepels te kussen en te likken, ik speelde met haar borsten.  Het is maar een (flinke) A-cup maar zeer mooi gevormd en zonder af te hangen toch wat hangend, een beetje.  Zo heb ik ze graag.  Bovendien heeft ze flinke tepels.  Een genot om die te verwennen.  Ze zakt uiteindelijk natuurlijk af naar de elfde vinger van me.  De blow job was gewoonweg fenomenaal.  Met veel gevoel, met passie zal ik het maar gemakkelijkheidhalve even noemen.  Met veel gevoel ook weer, net als het tongzoenen.  Wat een voltreffer tot hier toe.  Het hoeft niet altijd ondermaats of zwak te zijn omdat een dame in eerste instantie een beetje "vreemd" doet na een tongzoenvraag.  De échte voltreffer moest eigenlijk nog komen: de FT.  Haar mond bleef vacuüm om mijn lul tot mijn volledig orgasme volledig in haar mond gelost was.  Ik zou bijna gaan denken dat het niet voor die € 50 extra is maar dat ze de smaak van sperma geweldig vindt. 

Herhalingsgevaar overvloedig aanwezig (al was het maar omdat ik de daad nog niet deed met haar)  :douchen.       
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man