Auteur Topic: Roberta (Roemeense)  (gelezen 105182 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Gepost op: 29 augustus 2015, 22:26:12 »
[box title=ROBERTA]
Land:             Roemenië
Taal:              matig Duits
Leeftijd:         18
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            normaal
BH:                B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC GFE
[/box]
[box title=pro en contra]
+leuke girl next door, heel goede service
- communicatie verloopt heel stroef
[/box]
  
  
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 29 augustus 2015, 22:40:45 »
Gisteren een eerste keer gekamerd met Roemeense Roberta.

Communicatie met deze jonge meid is quasi onmogelijk, maar dat was niet erg: Roberta overdonderde me met hele lekkere tongzoenen en het was al na 1 minuut duidelijk dat dit ging uitdraaien op de 2de kamergang van de dag.

Die kamergang met de 18 jaar jonge Roberta (1,60m, leuk gezicht, bruine ogen, lang zwart haar, normaal figuur, leuke B-cup, lekkere kont, geen tattoos) was heel goed.

De tongzoenen waren zalig. Qua pijpen heeft Roberta nog bij te leren,  hetgeen niet onlogisch is voor een meid van 18, maar bon: het voldeed. De seks was uitstekend: lekker intiem, soms langzaam, soms heel stevig.

Probleemloos klaargekomen ;D, het half uur al knuffelend netjes rondgemaakt en de kamer heel tevreden verlaten.

Herhalingsgevaar: Roberta heeft nog het nodige bij te leren, maar het herhalingsgevaar met deze girl next door is desalniettemin groot 8).
  
  
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 1 september 2015, 05:57:55 »
Das toch niet de roberta die van bob0808??? Hahaha ;)
  
  
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline tym

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 4 september 2015, 21:54:00 »
Cette jeune fille est une perle
  
  

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #4 Gepost op: 28 september 2015, 18:27:45 »
Visit of Friday 18th september :

I was seduced by her natural charm.   

Unfortunaly, the social time between us was difficult because she speaks only a few words in English. Pleasant massage before going in the room  ;).

In the room, I was surprised by her natural behaviour. Sometimes, she hesitated but she wanted to give the best of herself.

She kissed very well and even if she can improve the blowjob, she gives a good quality of services with sensuality and softness :showtits1.

Appreciation : very good.

  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #5 Gepost op: 15 oktober 2015, 15:05:12 »











  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #6 Gepost op: 11 januari 2016, 13:21:13 »
Gisteren twee keer met dit schatje gestoeid in de kino. Een keer solo, de tweede samen met een vriendin, Mischa. Heel goed bevallen. Lieve meid, uitstekende performance. Communicatie nog steeds matig, maar dat geeft verder niet.
  
  
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline waterrat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #7 Gepost op: 3 juli 2016, 18:47:43 »
Zaterdag 3/7 :.....Na het avondeten ben ik voor een praatje bij Roberta gaan zitten, ik had haar op mijn lijstje staan, ondanks het feit dat haar recensies niet himmelhoch zijn. Haar gezicht en figuur spreken mij aan, en ze heeft een vriendelijke uitstraling.
Daar moet ze het echter wél van hebben, want de communicatie met haar verloopt uitermate stroef, óók als je 5 talen redelijk vloeiend tot vloeiend spreekt. Als haar moedertaal daar niet bij is heb je een probleem bij haar.

Daarom heb ik vrij vlot, tegen mijn gewoonte in, besloten naar de kelder af te dalen.
Op de kamer bleek ze nogal onervaren, hetgeen gezien haar leeftijd ook te verwachten is.
TZ is geen probleem, en daar gaat ze lekker in mee.
PZC als begin van het programma was enigszins plichtmatig en monotoon, daarna afwikkelen van het programma met éérst een lik "Lube" toen cowgirl, doggy, en missio, echter door het lekker strakke grotje wél binnen het half uur mijn zwemmertjes voor de tweede keer die dag op pad gestuurd.
Het was een lekker potje met een sympathiek meisje, ik denk dat ze over enige tijd best wel een herhaling waard zou kunnen worden, maar moet wél nog wat aan ervaring winnen.
  
  

Offline SeX++

  • Meerwaardezoeker bij DVPs
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #8 Gepost op: 14 juli 2016, 13:05:00 »
Zoals Deket reeds meldde was sweetheart Elli afwezig, ze zit in Roemenië.
Maar niet getreurd, want na een ontbijt kon ik meteen aan de slag met een ander "te iubesc"-schatje: nl. Roberta  :tietjes. Van deze deerne krijg ik steeds een ellenlange gepassioneerde tongkus op de bank en zij had nog nooit zelf de sleutel-vraag gesteld, en zo ook vandaag niet. De kamer-vraag zal heden evenzeer van mijn kant moeten komen. Ze vind het best leuk op de bank. Uiteraard krijgt ze er steeds een royale tip voor. De eerste maal dat we mekaar passioneel troffen was in de whirlpool en dit tijdens mijn verjaardagfeestje begin april. Daarom dat ik haar voorstelde om naar de kelderverdieping te verhuizen, en zo geschiedde. De herstelde whirlpool bleek nog niet 100% OK, want na een kwartiertje zaten we in een "sop bad", wat niet de bedoeling was  bad2. Dan maar afdrogen in de bio-sauna. Maar m'n liefje had het er te koud! Gelukkig bemerkte zij wel dat de sauna niet functioneerde, net zoals de sauna in de hoek. Ze raakte er wel geagiteerd door en riep er meteen de klusjesman (?) bij. Een Belg die in de sauna gaat zitten en niet merkt dat deze onklaar is, daar maken de Nederlanders wel een Belgenmop van. Al zijn er verzachtende omstandigheden, want mijn handen hielden Roberta vast en dat voelde allerminst koud aan.  Dan maar naar de kamer waar we verder intiem de liefde bedreven. De details hou ik voor mezelf. Herhalingsgevaaaaar: JA ABSOLUUT ZEKER 1000% !

Voor het slapen gaan zocht ik nog een toppertje, maar de meeste waren bezet. Roberta kwam nog langs, maar tweemaal op één dag is niet mijn gewoonte. Dus met haar voor 's anderendaags afgesproken, ze stond op de lijst.

's Anderendaags zocht ik in eerste instantie naar Roberta, maar het schatje had enkele dagen vrijaf genomen. De lijst op de website is dus nooit 100% accuraat.
  
  
SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #9 Gepost op: 14 augustus 2016, 15:04:42 »
Behorende bij verslag van BABYLON van 12 augustus

Goesting in een tweede kamer op 12-8 vond ik Roberta achter een gokkast, die vertelde dat ze dagelijks niet meer dan €10 in de gokkast gooit. Het zal allemaal zo zijn, maar daarvoor kwam ik niet bij haar staan. Ik plukte haar achter de gokkast vandaan en nestelde mij horizontaal naast haar in de bar. Prima presales. Wat kan die Roberta zoenen zeg...... :o Genoten van die heerlijke volle borsten maatje B van natuurlijk kwaliteit. Veel gekletst hebben we niet, want haar Duits is beperkt. Dus verplaatsen we ons al snel naar de kamer.
Roberta is een GFE en een enorm knuffeldier. Daarnaast een vrolijk typetje, die het je naar de zin maakt. Haar blaaswerk viel mij wat tegen. Snel op en neer en monotoom, zonder enige variatie. De zuigkracht was overigens ruim voldoende GOSP = 0,7M. De wasbeurt liet ze gewillig ondergaan. Echter zonder enige vorm van affectie. Daar ben ik dan ook snel mee gestopt. Het knuffelen en tongzoenen beviel me nog het meest en dat zoet ze uitstekend.
Duidelijk een feit dat jonge dames nog eng zijn. Bij Roberta is dat zeker het geval. Eerst in Doggy en op haar aangeven in missio de kamer al tongzoenend tot een spetterend einde gebracht.

Ondanks haar monotoom blaaswerk zit een herhaling er in, al zal dat zeker niet elk bezoek zijn.
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #10 Gepost op: 19 september 2016, 21:54:42 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #11 Gepost op: 28 september 2016, 23:31:44 »
Roberta
Zoals gezegd is Roberta niet de knapste van de club, maar ook zeker geen lelijke meid. Ze is iets romiger, maar met een stel prachtige (puur natuur) borsten en een lekkere volle kont. Roberta kwam net de bar binnen lopen en bestelde een colaatje aan de bar. Ik vroeg aan haar of ze ook een colaatje voor mij wilde bestellen en het eerste contact was gelegd. We zijn daarna naar buiten gegaan en zijn gaan zitten op een ligstoel. We hebben daar even met elkaar gesproken. Het gesprek begon in het begin nog een beetje onwennig. Komt waarschijnlijk, omdat het nog een jonge meid is van 20 jaar en in het begin een beetje timide is, maar gaande weg het gesprek liep het al wat vlotter.

Waar ze wel erg vlot in is, is (tong)zoenen. Ik had vernomen dat ze een echte Kuschelmaus zou zijn en de reden ook dat ik haar graag wilde leren kennen.

[attachimg=1]

Nadat we onze cola op hadden en we een tijdje buiten op het ligbed geknuffeld en gezoend hadden, zijn we een kamer gaan opzoeken. Met Roberta had ik er wel vertrouwen in, dat ik het er een leuk uurtje mee zou volhouden, dus haar aangegeven dat ik een uur met haar op de kamer wilde zijn.

Roberta ging zich eerst even kort opfrissen, wat ik altijd wel prettig vind als dames dat doen. Toen ze terug was, gingen we gelijk weer verder met (tong)zoenen en knuffelen. Op een gegeven moment duwde ze me op mijn rug een begon met een blowjob, wat ze niet onverdienstelijk deed. Ik heb het na een tijdje wel afgebroken, omdat we nog een lane tijd te gaan hadden en ik niet gelijk een orgasme wilde. Ik wilde eerst haar poesje eens verwennen, wat ik ook een tijdje heb gedaan. Of ze er echt van genoot weet ik niet. Een orgasme had ze in elk geval niet. Na nog wat gezoend en geknuffeld te hebben, bracht ze mijn lid weer op volle sterkte door een prima blowjob, waarna ik haar vervolgens in missio nam. Al zoenend en knuffelend, bracht ze mij tot een geweldig hoogte punt. Daarna nog even met haar nagepraat en het viel me op dat ze steeds minder timide begon te worden. Ik denk dat als ik haar vaker bezoek, het een erg leuke meid is. Ik kijk nu al uit naar een volgende keer met haar. Eind volgende maand heb ik Babylon weer in de planning staan. Ik hoop dat ze er dan is en dat geldt ook voor Susi. Dat zal dan een echte topdag worden met deze 2 meiden.

Naam: Roberta
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 20
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat: Romig, 50Kg, maat 38/ C-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 9/10
Aftersales 7,5/10
Cijfer: 9
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #12 Gepost op: 11 december 2016, 22:30:20 »
Doordat ik eigenlijk een beetje perplex was van het kapsel van Karla, uiteindelijk mijn eerste kamergang met Roberta gedaan. Na mijn ontbijt en gesprek met Sjeufke kwam ze het bargedeelte binnen lopen. Ik vond haar er vandaag erg leuk uitzien, met een paardenstaart en deze had rode accenten. Met haar een tijdje gesproken en met name gezoend in het bargedeelte. Een kwebbelkous is Roberta niet, maar dat compenseert ze erg goed met (tong)zoenen. Wanneer je met haar een gesprek aanknoopt, blijft ze je steeds zoenen. Ik vermoed dat dat met name komt, omdat haar Duitse en Engelse taalkennis wat beperkt is.

Op de kamer gingen we verder met waar we in de bar gebleven waren, (tong)zoenen. Met Roberta zou je zo een uur lang alleen kunnen tongzoenen. Uiteraard niet gedaan natuurlijk en na een tijdje stelde ik voor om haar eerst te gaan verwennen. Net als de vorige keer met haar, heb ik niet het idee dat ze er echt van geniet. Toen maar besloten om de rollen om te draaien. Haar blowjob-kwaliteiten zijn erg goed en ze kan het ook lekker lang volhouden. Ondanks dat het mijn eerste kamer was van de dag, liet ik me door haar een behoorlijk lange tijd pijpen. Op een gegeven moment voorgesteld om haar te neuken. Ze stelde voor in doggie en hoewel het verleidelijk was, vooral vanwege haar heerlijke kont, toch besloten om haar in missio te nemen, zodat ik haar kon blijven zoenen. Ik probeerde het orgasme zo lang mogelijk uit te stellen, wat me enigszins ook redelijk lukte, maar uiteindelijk hield ik het toch niet meer.

We waren nu zo'n 40 minuten op kamer en hadden dus nog 20 minuten. Die laatste 20 minuten hebben we nog leuk met elkaar gesproken. Nu we rustig op de kamer zaten, ging dit wat beter dan in de luidruchtige bar. Roberta liet me nog een paar mooie foto's van haar zien op haar telefoon van de dag er voor. Toen was er in Babylon een “Weihnachtsparty”. Ze had een erg leuke kerst-outfit aan, die haar erg goed stond.

Na de kamer met haar, heb ik haar regelmatig gezien in de club. Elke keer gaf ze me een knipoog of een (tong)zoen en 1 keer heb ik nog even kort met haar gesproken.

Naam: Roberta
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 20
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat: Romig, 50Kg, maat 38/ C-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 9/10
Aftersales 8,5/10
Cijfer: 9
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #13 Gepost op: 14 maart 2017, 20:01:51 »
Tussen de sessies met Susi wilde ik nog met een andere dame een sessie doen. Ik zat even te denken aan een (voor mij) nieuwe dame, zoals Alexa, Emilia of Klara, maar het werd uiteindelijk toch Roberta. Roberta is niet een meid waar je direct een vlot gesprek mee zult hebben. Haar kennis van de Duitse taal is wat beperkt en haar Engels nog beperkter. Toch dit keer met haar een redelijk gesprek kunnen voeren. Het was wel in gebrekkig Duits, maar ik probeerde haar te stimuleren om toch te praten. Ze voelde zich klaarblijkelijk wat meer op haar gemak, waardoor we toch redelijk met elkaar konden communiceren.

Op de kamer had ik een zeer degelijke sessie met haar. Veel zoenen, ook na de daad. Dat is denk ik wel haar grootste pluspunt, hoewel haar PZC en NMC in allerlei posities ook zeer goed is.

Jammer is wel dat ze na de tijd niet meer zo heel veel aandacht aan je besteed. Een glimlach of knipoog geeft ze je wel en zelfs een zoen, maar even een praatje zit er niet in. Misschien dat ze daar net iets te verlegen voor is ivm met haar talenkennis? Als haar talenkennis net even wat beter was, zou ze bij mij nog iets hoger scoren.

Naam: Roberta
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 20
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat: Romig, 50kg, maat 38/ C-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 4/5
Aftersales 3/5
Beoordeling: 4¼/5
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #14 Gepost op: 28 maart 2017, 22:46:19 »
Al bij de aankomst werd ik de mond gesnoerd door de uit de kluiten gewassen Roberta. Een girl-next-door type pur sang zoals ik ze graag heb. Ze nam me mee naar één van de zolderkamers waar veel daglicht binnen viel, hoera! Ik ben nu eenmaal een daglichtneuker. De sessie die daarop volgde was stevige ochtendgymnastiek. Tijdens het tongzoenen sabbelde de meid me bijna neer. Dit was zeker de heftigste partij van heel het weekend. Babylon daverde weer serieus op zijn grondvesten.

Classificatie: een Roemeense messenwerpster.