Auteur Topic: Roberta (Roemeense)  (gelezen 105180 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #15 Gepost op: 20 juli 2017, 19:45:22 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #16 Gepost op: 27 juli 2017, 22:19:45 »
[attachimg=1]
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #17 Gepost op: 27 juli 2017, 22:58:11 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #18 Gepost op: 29 augustus 2017, 07:06:43 »
Mit Roberta gestern kurz gesprochen. Sie mußte dringend nachhause (Rumänien)!
Will aber nächste Woche zurück sein. Habt etwas Geduld noch.

vanKees
  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #19 Gepost op: 16 september 2018, 20:47:52 »
Bijna twee jaar jaar geleden heb ik deze meid voor het eerst leren kennen op de kamer. In Babylon  En als Susi twee en een half jaar geleden niet naast me kwam zitten, zou Roberta mijn eerste Babylonmeisje zijn geweest, want ik stond op het punt om net naar haar toe te gaan. Mijn laatste sessie met Roberta is alweer zo'n anderhalf jaar geleden. Waarom ik nooit meer op kamer ben gegaan met haar is mij ook een groot raadsel. Haar service is gewoon goed, lekker tongzoenen en ze heeft een paar mooi borsten en een lekkere kont. Daar kan het niet aan liggen. Al die tijd heeft ze me steeds vriendelijk begroet, met vaak een paar zoenen en soms een kort praatje. En toch nooit meer met haar gekamerd...

Tijdens mijn non-smoke-tour kwam ik haar tegen bij de TV op de begane grond. Met een lieve glimlach begroette ze me en we hebben even een kort praatje gemaakt. Ik vertelde haar over mijn “missie” en vertelde haar dat ik ook dit keer geen kamer met haar zou gaan doen, maar dat ik de volgende keer zeker met haar een kamer zou gaan doen, want met iets mee dan een week zou ik terugkomen. Opnieuw kwam er een glimlach op haar gezicht en met een paar zoenen namen we afscheid.



Nu was het dus zover om weer eens met haar een kamer te gaan doen en ik heb het haar per slot van rekening beloofd. Ik had er ook echt zin in om met haar weer eens een kamer te gaan doen. Ik kwam haar tegen bij de bar en toen ik aan kwam lopen, kreeg ze gelijk een glimlach, zoals ze die altijd heeft als ik haar tegen kom. Haar begroet met een paar zoenen en er volgde een kort gesprekje. Ik vroeg haar of ze nog wist wat ik anderhalve week gelden tegen haar had gezegd en dat kon ze zich uiteraard nog herinneren. Ik zei, als ik een belofte maak, ik zie ook nakom en dat ik nu zeker een kamer met haar wilde. Ook zij vroeg of ik eerst wat wilde drinken en dus niet gelijk de kamervraag. We gingen buiten onder de overkapping zitten, omdat een ze een sigaretje wilde roken. Helaas rookt Roberta wel, maar ze smaakt en ruikt er niet of nauwelijks naar. Ook niet toen ze rookte en we soms flink aan het tongzoenen waren. En tongzoenen kan deze dame als de beste :)

Roberta is een wat intorvert meisje. Uit zichzelf niet heel erg spraakzaam, maar als je het gesprek een beetje opgang houd, toch een leuke meid op mee te praten. Blijft het even stil en je blijft haar aankijken, gaat ze je gelijk weer tongzoenen :) Ik denk dat ze toch een beetje een verlegen meisje is, hoewel ze redelijk zelfverzekerd door de club loopt. Dat maakt haar ook wel weer leuk.

Roberta is niet de slankste dame, maar zeker niet dik. Sterker, ze is de afgelopen tijd wat kilootjes kwijtgeraakt en dat staat haar goed. Wat haar ook goed stond was dat ze nauwelijks make up op had. Soms heeft ze van die hele rode lippenstift, maar dit keer lekker naturel, zoals ook de rest van haar, geen piercings, tattoos, silis, opgespoten lippen, etc. Een echte lekkere girl-next-door, zoals heel veel gasten dat het liefst hebben, terwijl veel DVP's daar kennelijk anders over denken. Roberta gelukkig niet en ik denk ook niet dat het een meisje is die dat soort dingen snel zal doen.

Nadat we ons drankje op hadden en ze haar sigaretje had gerookt, zijn we naar een kamer vertrokken. Weer in de kelder gelukkig, want ondanks de drukte was er nog een kamertje vrij. Op de kamer volgde een sessie zoals ik me die van haar kon herinneren. Veel knuffelen en tongzoenen. Ze is een echte Kuschelmaus, zoals op de website van Babylon staat.

Ondertussen haar heerlijke haar borsten gemasseerd en aan haar tepels gezoend, gelikt en gezogen. Haar kontje heb ik niet vergeten. Een heerlijk bol kontje, waar je lekker in kunt knijpen en masseren. Dit hebben we een behoorlijke tijd volgehouden, waarbij ik eerst boven op lag en daarna zijn we van positie gewisseld.

Toen ik op mijn rug lag, daalde ze op een gegeven moment naar beneden af. Ze gaf me een heerlijk blowjob en die vond ik zo lekker, dat er van neuken niets meer is gekomen. Met zorg maakte Roberta alles netjes schoon en kwam weer naast me liggen. Zo hebben we de tijd nog wat volgepraat en nog heel veel gezoend.

Het gaat geen anderhalf jaar meer duren, voordat ik met Roberta weer een kamertje ga doen. Wil ook niet zeggen dat ik gelijk bij het volgende bezoek weer met haar ga kameren. Af en toe is erg leuk met haar, maar er loopt nog zoveel ander leuks in Babylon rond...



Naam: Roberta
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 21
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat: Romig, 50kg, maat 38/ C-cup
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #20 Gepost op: 22 oktober 2018, 18:55:57 »
Roberta kwam net van de kamer en had net afgerekend met haar klant toen ik haar tegen kwam. Ze zei dat ze zich even ging opfrissen en me daarna zou opzoeken. Ik vertelde haar dat ik buiten zat, zodat ze niet de hele club moest afzoeken. Na een tijdje kwam Roberta en ze ging naast me zitten. We hebben even met elkaar gesproken en tussendoor wat tongzoenen. Gelukkig is haar Duits tegenwoordig een stuk beter dan pakweg 2 jaar geleden, want toen was het bijna alleen tongzoenen met haar, wat overigens zeker geen straf is. Ze zoent heerlijk.



Na een tijdje een kamer opgezocht beneden in de kelder. De kamers boven op de verdieping vind ik niets, muv kamer 1. Op de kamer ging het heerlijk verder met tongzoenen. De seks met Roberta was ook erg lekker, met een kinky twist dit keer ;)

Daarna nog even met gesproken, waarbij ze me nog wat foto's van haar liet zien op haar telefoon. Ze is voornemens om een tattoo te laten zetten op haar arm en ik heb haar gezegd dat dat erg jammer zou zijn. Ze is nu zo lekker naturel. Geen cosmetische ingrepen, geen tatoos of piercings en weinig make up. Het zou erg jammer zijn als dat verloren zou gaan :(

Robertaschurkt tegen het predicaat “uitstekend” aan. Ze is een wat introvert meisje, maar als je haar wat beter kent, komt ze wat meer los. Een volgende keer sluit ik niet uit dat het toch een “uitstekend” gaat worden.



Naam: Roberta
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 21
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat: Normaal, 50kg, maat 36/ B-cup
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Trio mit die Kuschelmäuse Roberta en Isabella
« Reactie #21 Gepost op: 26 oktober 2018, 18:41:45 »
Trio mit die Kuschelmäuse Roberta en Isabella
Het triootje met Georgiana en Mary had mij wel goed bevallen en ik zat er over te fantaseren om nog een triootje te gaan doen. Roberta en Isabella schoten daarbij door mijn gedachten. Het zijn 2 dames, die qua uiterlijk wel een beetje op elkaar lijken. Beide hebben ze een romig, maar zeker niet dik lichaam en een stel heerlijk borsten. Beide kunnen heerlijk tongzoenen en zijn leuk in de omgang.

Ik kwam Roberta weer tegen bij de gokautomaten en knoopte een praatje met haar aan. Ik vertelde haar over mijn idee om samen met haar en Isabella een triootje te gaan doen. Ik zei dat ik dat over ongeveer een uur wilde en dat ze Isabella daarover moest informeren als ze haar zag. Ik zie dat ik eerst nog even een sauna en een jacuzzi wilde pakken en haar daarna weer zou opzoeken. Zo gezegd zo gedaan en na bijna een uur zocht ik haar weer op. Isabella bleek op een kamer te zijn, maar Roberta had haar al wel geïnformeerd. Het duurde een behoorlijk poos voor Isabella weer terug kwam. Roberta was er niet erg blij mee, dat haar vriendin zo lang weg was, maar ik zie tegen haar dat het niet zo erg was.

Isabella ging zich even opfrissen en ik begon me alvast wat te vermaken met Roberta. Die meid kan zo heerlijk zoenen en wat voelen haar borsten altijd lekker aan. Toen Isabella kwam, zijn we gelijk naar een kamer gegaan in de kelder. De dames maakten snel het bed op en we namen met ons drieën plaats. Om de beurten begon ik Isabella en Roberta te zoenen. Beide zijn daar erg goed in, maar nu kon ik ze ook mooi 1 p 1 vergelijken en dan, niets ten nadele van Isabella, vond ik Roberta net iets sensueler zoenen.

Roberta nam het voortouw en was de eerste die zich bekommerde om mijn kleine vriend. Ook dit keer wisselden de dames zich om en om af. Dan Isabella die me een blowjob gaf en Roberta mij tongzoende en daarna Roberta die me een blowjob gaf en Isabella mee weer tongzoende. Ook de blowjobkwaliteiten kon ik nu mooi vergelijken en weer licht in het voordeel van Roberta, die het steeds wat langer en krachtiger deed. Wanneer ik begon te genieten bij Isabella stopte ze er steeds even mee, om vervolgens weer verder te gaan, maar daardoor moest het genotsgevoel steeds weer terugkomen.

Na een tijdje vroeg ik Roberta of ze hetzelfde wilde doen, wat ze de laatste keer ook bij me deed. Iets kinky's en uiteraard deed ze dat. Ook wilde ik dat Isabella dat ook ging doen en ze vond het geen probleem ;)

Uiteindelijk een spetterend orgasme gehad, waarbij Roberta me pijpte en Isabella me tongzoende. Daarna nog even met de dames nagepraat, waarbij ik met Roberta in het Duits moest communiceren en met Isabella in het Engels. Het was een leuk gesprek, waarbij de dames wat opener werden en het niet alleen over de club of seks ging. Tussendoor met beide nog wat getongzoend, want dat kunnen beide dames heel erg goed.

Grappig is overigens, dat ik met beide dames 3 weken geleden op dezelfde dag individueel op de kamer ben geweest ;) Die dag had ik erg veel zin in romige dames, met mooie naturelle borsten, die heerlijk zoenen.

Oja, Roberta heeft weer een paar tattoos laten maken. Dit keer op de achterkant van haar enkels. Ze vertelde me dat ze nog een tattoo op haar onderarm wilde hebben en nog eentje op één van haar borsten. Persoonlijk ben ik niet zo van de tattoos en ik hoop dat Roberta er niet te veel laat zetten. Ik vind haar op haar mooist als ze lekker naturel is en tattoos zouden daar afbreuk aan kunnen doen :(





Naam: Roberta
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 21
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat: Normaal, 50kg, maat 36/ B-cup
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #22 Gepost op: 28 oktober 2018, 16:43:21 »
's Avonds was ik toe aan een tweede kamer. Ik had me al voorgenomen om die te doen met Roberta. Eerder op de dag kwam ik haar al een keer tegen en even kort mee gesproken, gezoend en haar nieuwe tattoos bekeken. Ze heeft er nu ook 1 boven haar linker borst, 1 op elke pols en nog een tattoo op haar rechter onderarm. In een maand tijd heeft ze 7 tattoos laten zetten.

Roberta zat op een sofa onder de TV. Het lijkt erop dat dat haar vaste plekje begint te worden, want daar heb ik haar vaak zien zitten deze maand. Ze was in gesprek met Denisa, een meid met heel veel tattoos en die er ook een paar heeft bij laten zetten. De dames waren de nieuwe tattoos met zalf aan het insmeren. Ik plaatse me naast Roberta en knoopte een gesprekje met haar aan. Af en toe een zoentje, want dat is wat Roberta veel doet. Ze bleek tot nu toe slechts 2 kamertjes van een half uur gedaan te hebben en was daar niet heel erg blij mee :( Ze was dus blij dat ik een sessie met haar wilde doen, want dat zou haar daginkomsten minimaal verdubbelen ;)

Uiteindelijk zijn we naar een kamer gegaan, kamer 18 op de begane grond, omdat de kamers beneden allemaal bezet waren en ik de kamers boven, muv kamer 1 niets vind. Met Roberta weer een uitstekende kamer gehad met veel zoenwerk. Dit keer haar ook eens verwend. Dit heb ik in het verleden ook eens geprobeerd, maar toen leek het alsof ze er een beetje ongeïnteresseerd bij lag en er niet echt van kon genieten. Dit keer was het anders. Ze kreeg een heerlijk nat poesje ;)

Daarna was het mijn beurt en Roberta weet inmiddels wat ik lekker vind. Een beetje kinky seks, waarbij ik uiteindelijk in missio ben klaargekomen en haar heerlijk heb kunnen tongzoenen. Na de tijd nog wat nagepraat en gezoend.





Naam: Roberta
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 21
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat: Normaal, 50kg, maat 36/ B-cup
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #23 Gepost op: 25 november 2018, 19:35:03 »
Roberta ging zich snel omkleden en zocht mij even later op in de bar. Ze bedankte me met veel knuffels en tongzoenen ;) We hebben een behoorlijke tijd in een sofa met elkaar gesproken, geknuffeld en getongzoend, alvorens we een kamer gingen opzoeken. Ik had vooraf met Roberta besproken, dat ik het anders dan anders wilde gaan. Eén van de dingen was, dat ik haar een blinddoek voor de ogen wilde doen en dat ik daarna wat (kinky) spelletjes met haar zou doen. Uiteraard geen dingen die ze niet wil en haar ook gezegd dat ze moet aangeven als ze iets niet leuk vind. Wat we precies allemaal gedaan hebben, blijft tussen Roberta en mij, maar ze heeft niet één keer gevraagd om te stoppen en ik kon aan haar merken dat ze er opgewonden van werd ;) Voor het hoogtepunt had ik iets speciaals voor haar in petto. Haar poesje had ik tijdens de sessie nauwelijks aan geraakt, maar bijna op het einde was deze al zeiknat. Toen ik haar poesje uiteindelijk begon te bewerken, kwam ze heftig klaar in minder dan 2 minuten ;) Voor haar was het door de blinddoek 10 keer spannender. Ze wist niet wat er ging gebeuren en elke aanraking is dan veel intenser ;)

Haar even laten bijkomen en op adem laten komen. De sessie met haar nog even besproken, waarbij ze een grote glimlach op haar mond had. Ze had er duidelijk van genoten en op mijn vraag of ze het vaker wilde doen, antwoordde ze uiteraard met een ja ;)

Daarna was het mijn beurt om te genieten. Met Roberta ben ik dan in goede handen. Ze kan lekker lang en goed pijpen, zonder te stoppen of te poetsen of andere dingen te doen. Neuken in verschillende posities, waarbij doggy en missio favoriet zijn voor mij bij haar. In doggy een mooi uitzicht op haar achterwerk en in missio kan ik haar lekker tongzoenen.

Aan het eind van de dag nog een tweede sessie met haar gehad en ook tijdens deze sessie haar laten klaarkomen, alleen dit keerde duurde het iets langer, laten we zeggen 4 minuten ;)



Naam: Roberta
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 21
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat: Normaal, 50kg, maat 36/ B-cup
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #24 Gepost op: 22 december 2018, 09:45:26 »
Roberta is een meid, waar ik de laatste tijd erg van kan genieten. Ze heeft een lekker iets romig lichaam met een stel heerlijke borsten en voor GFE ben je bij haar aan het goede adres. Helaas is haar Duits niet heel erg goed, maar de gesprekken worden steeds beter. In het begin kan Roberta wat timide zijn, voor wat betreft het communiceren. Dit compenseert ze dan weer met veel tongzoenen ;) Roberta is ook een dame die er zelf van kan genieten. Ook dit keer duurde het minder dan 5 minuten voor ze een orgasme had ;) Dit keer zonder blinddoek ;) De rest van de tijd heeft ze aan mij besteed en heb daar volop van genoten.

De volgende dag heb ik nog een tweede sessie met haar gedaan. Ook weer een heerlijke GFE, waarbij we beide weer een orgasme hadden ;)



Naam: Roberta
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 21
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat: Normaal, 50kg, maat 36/ B-cup
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #25 Gepost op: 8 januari 2019, 21:22:33 »
Roberta is weer terug aus dem Urlaub. Vanaf morgen weer in Babylon. Heerlijk GND die heerlijk vol overgave tongzoend  :)) Heb nu al zin in haar  t4533
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #26 Gepost op: 13 januari 2019, 22:06:30 »
De eerste dame van de dag was Roberta. Gelijk na m'n ontbijt. Meestal pak ik eerst een saunaatje en een jacuzzi, maar ik had Roberta vooraf al aangegeven dat ik direct na mijn ontbijt met haar wilde kameren. In de bar eerst een beetje bijpraten en wat friemelen en frummelen aan elkaar.

Na een klein half uurtje een kamer opgezocht. We hadden de kamers voor 't uitkiezen, want er bleek nog niemand op kamer te zijn geweest. Uiteraard werd 't kamer 1. De mooiste kamer in Babylon met spiegels boven het bed. Het friemelen en frummelen ging verder op de kamer. Roberta kan erg lekker tongzoenen en vandaag was het extra lekker, omdat ze nog niet gerookt had. Ook zei ze dat ze de dag ervoor ook niet gerookt had en ik moet zeggen dat het lekker fris smaakte. Net zo fris als dames die niet roken. Helaas pafte ze later op de dag wel een paar sigaretten.

Eerst Roberta maar eens verwend met aansluitend een massage die ik haar vooraf had beloofd. Van beide heeft ze duidelijk genoten. Sterker nog, na de sessie heeft ze zich een uurtje of 2 teruggetrokken om even te slapen ;) De Thekedame dacht dat ik al die tijd nog op kamer was met haar. Ik was gelijk na de kamergang naar de wellness gegaan en pas daarna zag ze me weer staan aan de bar.

Nadat ik Roberta een massage had gegeven, was het mijn beurt. Ze gaf me een heerlijke pijpbeurt en verder zijn we ook niet gekomen ;) Deze was gewoon bijzonder lekker, waardoor ik het neuken maar oversloeg. Daarna nog even uitblazen, napraten en uiteraard tongzoenen, haar specialiteit ;)



Naam: Roberta
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 21
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat: Normaal, 50kg, maat 36/ B-cup
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #27 Gepost op: 5 maart 2019, 20:52:54 »
Roberta
Met Roberta de tweede sessie van de dag gehad. Zij liep wel naakt rond, zoals de meeste dames. Roberta is voor mij altijd een zekerheidje. Een no-noncense girl-next-door meisje. Alles puur natuur, weinig make-up, alleen helaas een aantal tattoos. Een half jaartje geleden was ze nog helemaal schoon, zonder inkt. Met Roberta kun je veel lol hebben, zeker als je haar wat beter kent. Tongzoenen kan ze als de beste en ze is ook wel bereid om wat te experimenteren. Normaal houd ik het liever voor mezelf wat ik allemaal met een dames op de kamer doe, maar dit keer heb ik bij Roberta haar borsten afgebonden met bondage touw. Uiteraard met haar toestemming.



Zelf was ze erg verbaast hoe het er uitzag en hoe het aanvoelde, vooral toen ze op haar rug ging liggen en haar borsten fier overeind bleven staan. Het waren net silis, maar dan puur natuur ;} Dit ga ik zeker nog wel een keertje bij haar doen, als ze dat zelf ook wil uiteraard. Ach, af en toe moet je een beetje experimenteren, zodat het spannend blijft. Alleen maar recht toe recht aan (tong)zoenen, pijpen en neuken wordt een beetje saai ;) De rest van de sessie blijft tussen haar en mij ;) maar het was weer top met haar.



Naam: Roberta
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 21
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 kg, maat 36/ B-cup
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #28 Gepost op: 6 maart 2019, 18:14:15 »
In tegenstelling tot de AWL van Babylon is Roberta gewoon de hele week aanwezig in Babylon.
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #29 Gepost op: 14 mei 2019, 19:17:43 »
Roberta
Met Roberta had ik zaterdag 11 mei de laatste sessie van de dag. in Babylon. Roberta is ook zo'n topdame. Ze kan heerlijk tongzoenen en ik vind haar blowjob altijd erg lekker. Roberta is een dame waar je op af moet stappen. Ze komt niet naar de klant toe. Misschien te verlegen? Die verlegenheid verbloemt ze soms een beetje, door wat luidruchtig te zijn als haar vriendinnen in de buurt zijn, maar het is een erg lieve meid met topservice en altijd correct.

Op de kamer hebben we eerst een tijdje liggen tongzoenen en friemelen. Daarna haar verwend en geloof het of niet, na 30 seconden had ze al een orgasme ;) En niet fake! Wel met hulp van wat powertools en uiteraard mijn Fingerspitzengefühl ;) Na enkele minuten haar voor de tweede keer laten komen, maar dit keer cunnilingus en het duurde uiteraard een stuk langer ;) Daarna kon en mocht ik haar poesje niet meer aanraken, zo overgevoelig was die geworden ;)

Even haar op adem laten komen en daarna was het mijn beurt. Weer een heerlijk blowjob, gevolgd door neuken in doggy en afgesloten in missio. Het kwam uit m'n tenen, maar het is gelukt ;)





Naam: Roberta
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 21
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 kg, maat 36/ B-cup
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.