Auteur Topic: Roberta (Roemeense)  (gelezen 105181 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #30 Gepost op: 11 juni 2019, 19:39:51 »
Roberta
Met Roberta aan het eind van de avond nog een leuke sessie gehad. Ik had mijn speeltjes niet bij me, wat tot wat teleurstelling leidde bij haar, maar ook zonder de speeltjes hebben we ons uitermate vermaakt en van elkaar genoten. Roberta is altijd een zekerheidje voor mij. Ze is altijd in de mood en heeft me nog nooit teleurgesteld. Zoenen kan ze als de beste en voor de rest heb ik ook geen klagen bij haar. Ze is altijd wel in om iets nieuws te proberen ;)

Ik heb haar nog een massage gegeven. Deze had ze dubbel en dwars verdiend vandaag. Een kwartier lang heb ik haar een stevige massage gegeven. Daarna ben ik naast haar gaan liggen en heb haar rug nog wat na gemasseerd. Ze werd hier zo ontspannen van dat ze op een gegeven moment in slaap viel. Het meisje was helemaal kapot na een zware dag. Ik heb haar maar een tijdje laten slapen, ongeacht wat iedereen daar van vindt ;) En bij de lockers haar nog €20,-- fooi gegeven, omdat ze zo lekker naast me heeft liggen slapen ;) Geen geintje, hoor.



Naam: Roberta
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 21
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 kg, maat 36/ B-cup
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Roberta (Roemeense)
« Reactie #31 Gepost op: 18 juli 2019, 19:05:18 »
Roberta
Slechts 1 kamer gemaakt vandaag in Babylon en hoe kan het anders dan met Roberta. Al gelijk aan het begin van de dag, zo rond een uur of 2. Met haar even een tijdje buiten op het terras bij het zwembad gezeten. Wat bijpraten en wat friemelen en (tong)zoenen. Na een klein half uurtje een kamer opgezocht. Weer een zeer goede sessie met haar gehad, zoals het altijd is. Veel tongzoenen en elkaar verwennen, met en zonder werktuigen ;)

Aan 't eind gaf ze aan dat de dames Roemeens eten gingen bestellen en of ik ook interesse had om wat te bestellen. Een aantal jaren geleden heb ik in Heaven Seven ook eens een keer Roemeens eten gegeten met de dames aldaar en dat was een leuke ervaring. Het eten beviel me toen ook wel, dus ik zei tegen Roberta dat ze voor mij hetzelfde moest bestellen als wat zij nam.

Nadat ze de bestelling had doorgegeven aan één van de dames, hebben we nog een tijdje liggen knuffelen op de kamer en heb ik nog lekker liggen spelen met haar heerlijke borsten en kontje. Ook heeft ze nog op de website van Babylon onder mijn nickname nog iets geschreven op haar topic ;) Hoe we erop kwamen om op de website van Babylon te kijken, weet ik niet meer, maar ze vond het wel interessant dat er veel gasten over haar schreven ;)

Ik hoor soms van gasten dat Roberta hun type niet is, omdat ze soms erg luidruchtig is in Babylon. Schreeuwen door de club naar haar vriendinnen. Dat schrikt sommige gasten toch af, maar op de kamer is ze juist het tegenovergestelde. Ik denk dat het een stukje verlegenheid van haar is, wat ze probeert te verbloemen, dus laat je niet afschrikken door het schreeuwen van haar. Ze zal zeker niet tegenvallen ;) Vraag het anders aan NLNU. Die weet de kwaliteiten van Roberta zeer te waarderen, ook weer vandaag ;)



Naam: Roberta
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 21
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 kg, maat 36/ B-cup
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.