Auteur Topic: Ook Belgen steken draak met Oranje  (gelezen 8361 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Ook Belgen steken draak met Oranje
« Gepost op: 7 september 2015, 00:12:43 »
Ook Belgen steken draak met Oranje
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/oranje/24462117/__Ook_Belgen_hebben_lol__.html

Gelukkig kijken de (meeste) Belgen die ik ken verder dan hun neus lang is  :lol_hitting: ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Ook Belgen steken draak met Oranje
« Reactie #1 Gepost op: 7 september 2015, 00:18:22 »
Ook Belgen steken draak met Oranje
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/oranje/24462117/__Ook_Belgen_hebben_lol__.html

Gelukkig kijken de (meeste) Belgen die ik ken verder dan hun neus lang is  :lol_hitting: ;D

Momenteel kan ik met de beste wil van de wereld toch niet anders dan eens heel goed lachen met Oranje hoor :-P. Zoooooooo zwak... Zelden gezien van onze Noorderburen.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline beertje66

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 84
    • Bekijk profiel
Ook Belgen steken draak met Oranje
« Reactie #2 Gepost op: 7 september 2015, 07:26:54 »
Hup Holland Hup.
Jullie hebben altijd met het kleine voetballand Belgie gelachen awel nu krijgen jullie een koekje van eigen deeg.  :clap: ;D

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Ook Belgen steken draak met Oranje
« Reactie #3 Gepost op: 7 september 2015, 11:36:12 »
Wordt eens een keertje tijd dat ze met de neus op de feiten worden gedrukt....Ik ben dat Hozanna gedoe al jaren zat..hopelijk krijgen we nu een paar jaartjes rust dat ze niet meedoen. :cheer: :cheer:
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Ook Belgen steken draak met Oranje
« Reactie #4 Gepost op: 7 september 2015, 13:31:55 »
En intussen heb je onze radiocommentator Peter Vandenbempt ......
Ik begin die eikel kotsbeu te worden.....


En ik verklaar me nader.


Jarenlang heeft hij steen en been geklaagd, en gezegd dat ons toptalent er niet staat op dat ene moment.
Jarenlang heeft die volidioot gezeurd dat je zo mooi voetbal mag spelen als je wilt, maar dat je op de beslissende momenten moet scoren en matchen winnen, desnoods met slechter voetbal.


Jarenlang haalt hij voorbeelden aan als Messi, Ronaldo .... indien het wat minder gaat met de ploeg, dat die grootheden op dat ene moment de beslissing forceren en matchwinnaar zijn.
Jarenlang heeft hij geklaagd dat onze Rode Duivels effectief moeten zijn, en er staan op belangrijke matchen, dus ook die matchen winnen waar je rotslecht speelt....


Ik heb donderdag de match bekeken tegen Bosnië ..... en als je tegen Bosnië 0-1 achterkomt en dan met mooi voetbal over Bosnië heen walst, 2 prachtdoelpunten maakt en dan "volwassen" (dat is wat hij al jaren vraagt, volwassen een wedstrijd uitspelen) de match beëindigt en wint met 3-1 .... dan heeft uiteraard enkel Vandenbempt te klagen dat het voetbal niet mooi genoeg was .... EIKEL


Ik heb gisteren de rotslechte match bekeken tegen Cyprus ..... ja, rotslecht.
Er zijn van die dagen .... en dan krijg je in de 85e minuut een geniale pas van Kevin, Dries die doet waarvoor hij is ingebracht, twee man op de linkerkant naar zich toe trekken, en blindelings vindt hij een aanstormende Hazard, die eigenlijk simpel binnenknalt ....  dan krijg je daar toch die Vandenbempt weer ..... denkt Peter nu echt dat wij ook niet wetend at het slecht was ..... deze matchen moet je, wanneer niks lijkt te lukken, winnen op een geniale flits van een geniale speler .... en gisteren was die geniale flits een samenspel van drie geniale spelers .... droogjes de drie punten door 1 actie.
Om dit, mijnheer Vandenbempt, schreeuw jij al jaren ..... matchwinnaars .... Hazard die een match kan beslissen zoals hij doet bij Chelsea, Kevin die de beslissende assist geeft zoals bij Wolfsburg, Dries die met zijn korte beentjes en leuke dribbel de bal netjes scorensklaar legt .... jaren zeik je dat dit zo moet in moeilijke matchen, en vandaag ben je daar weer met kritiek om U tegen te zeggen...


Ik zou zeggen .... wat ken jij van voetbal .... buiten wat het reglement zegt over voetbal .... je hebt nog nooit voetbalschoenen aangehad, je weet niet wat voetbal is ..... je hebt er zo weinig verstand van als die andere gek, Filip Joos, die een strafshop zou fluiten en tegelijk een gele kaart voor een schwalbe zou geven ..... ik kijk dus enkel nog naar Extra Time voor Jan Mulder en Johan Boskamp, die twee andere (onze radioman en onze televisieman), dat is huilen met de pet op


Ik ben blij dat onze Rode Duivels eindelijk terug meespelen op topniveau, en dat kan je niet doen met enkel mooi voetbal waar je niet kan scoren, af en toe mag het wat minder zijn, en dan heb je de mannen die een wedstrijd met een geniale flits kunnen beslissen..... 


Dus Vandembempt, ga vissen, en schrijf dan een artikel in Kerk en Leven dat Jezus er niets van kende, daar luistert er nog wel iemand naar je.

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

JacoGillongo

  • Gast
Ook Belgen steken draak met Oranje
« Reactie #5 Gepost op: 7 september 2015, 19:45:50 »
Danny Blind has invited the Dutch team for the European Championships next summer.

His wife will take care of the food and drinks.

@SM, We had Ben de Graaf. The players took care of him in 1974: throwing him in a pool.
He is still complaining that the substitutes actually did that job.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Ook Belgen steken draak met Oranje
« Reactie #6 Gepost op: 8 september 2015, 00:19:53 »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke