Auteur Topic: BREAKING NEWS: COACH YANNICK FERRERA VERLAAT STVV VOOR STANDARD  (gelezen 17062 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
BREAKING NEWS: COACH YANNICK FERRERA VERLAAT STVV VOOR STANDARD
« Reactie #15 Gepost op: 8 september 2015, 22:10:08 »
Wat je Ferrera niet kan verwijten is een "gebrek aan lef"
Zijn uitspraken zouden hem echter wel eens de kop kunnen kosten op zeer korte termijn (maart - april 2016)
Je moet maar durven om jezelf tot medicijnman uit te roepen nadat je nieuwe club net het grootste pak rammel heeft gekregen in de na-oorlogse geschiedenis (7-1 op Club Brugge) en stellen dat Standard POI moet spelen en dan gaat meedoen voor de titel.
Dat zou wel eens flink kunnen tegen vallen .... ik zie het als pokeren met heel erg slechte kaarten .... dat noem ik blufpoker ... pakt het goed uit is het met de rode loper naar een subtopper in Europa, indien hij faalt, zal het volgend seizoen hooguit Waasland Beveren worden .... en dan had hij veel beter bij STVV gebleven


Volgens mij loopt hij wel erg hoog met zichzelf op, als je goed luistert naar wat hij zegt ziet hij Standard als een springplank naar de top .... dat die springplank maar niet breekt ... indien Vandamme en co niet met mijnheer Ferrera door één deur kunnen, doet hij met deze gewaagde zet zichzelf de das om ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BREAKING NEWS: COACH YANNICK FERRERA VERLAAT STVV VOOR STANDARD
« Reactie #16 Gepost op: 8 september 2015, 22:16:07 »
Ferrera is een dikke lul. Hij laat niet alleen een ploeg, maar een hele stad in de steek. En voor wat? Voor 1 van de grootste risico's die hij had kunnen nemen en 1 van de domste keuzes die hij had kunnen maken... En dan al dat gelieg... Dat was nergens voor nodig en duidt enkel op een totaal gebrek aan respect voor al die supporters die hem zo op handen droegen.

Ach: laat STVV dit seizoen maar voor Standard eindigen in het klassement. Een mooiere wraak kan ik me niet indenken (al zou een 6 op 6 tegen de Rouches ook heel leuk zijn 8)).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
BREAKING NEWS: COACH YANNICK FERRERA VERLAAT STVV VOOR STANDARD
« Reactie #17 Gepost op: 13 september 2015, 17:20:37 »
Haha KP,Ferrera is goed begonnen.

Standard-Lokeren 0-1.  :cheer:  ;)
you only live once

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BREAKING NEWS: COACH YANNICK FERRERA VERLAAT STVV VOOR STANDARD
« Reactie #18 Gepost op: 13 september 2015, 17:24:10 »
I know :)). Je had mijne smile moeten zien toen ik de uitslag zag ;D ;D ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BREAKING NEWS: COACH YANNICK FERRERA VERLAAT STVV VOOR STANDARD
« Reactie #19 Gepost op: 27 september 2015, 11:44:08 »
Zou onzen Ferrera nog geen spijt hebben van zijne overstap??? ;D Hij is in ieder geval nog altijd welkom bij ons! Als T3 ;D ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum