Auteur Topic: Carmen (Roemeens/Portugees)  (gelezen 93176 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline paultje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeens/Spaans)
« Reactie #15 Gepost op: 24 januari 2016, 19:53:50 »
Als nieuwe ijsbeer, heb ik reeds een paar maal het genoegen gehad...
Carmen is op zijn minst "prettig gestoord" te noemen.
Zeer goede beschrijving hier beneden. Wat een vrouw !!! :dance2

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeens/Spaans)
« Reactie #16 Gepost op: 24 januari 2016, 20:08:48 »
Nog wat foto's die me doen denken aan Carmens lekkere GAP-KONT  :shakekontje


[attachimg=1]


[attachimg=2]


[attachimg=3]


[attachimg=4]

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline RyuHayabusa

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeens/Spaans)
« Reactie #17 Gepost op: 25 januari 2016, 00:00:21 »
Carmen heeft waarschijnlijk het mooiste lichaam in SS. Wat een buik, kont en billen man! En dat zonder in het fitnesshok te puffen. (of ze liegt  ;D)

Een streling voor het oog om haar te zien rondhuppelen in de club.
« Laatst bewerkt op: 25 januari 2016, 00:09:53 door RyuHayabusa »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeens/Spaans)
« Reactie #18 Gepost op: 10 februari 2016, 18:52:05 »
Onvoorstelbaar, 25 miljoen hits .... en iedereen die Carmen aan de paal ziet dansen en naar beneden komen van anderhalve meter recht op die "mik", een grand-ecart dus van 1,5 meter hoog, weet dat dat tig keer straffer is dan deze grand-ecart op het einde van de grondoefening  ;D


Carmen op de dansvloer dus, met dit grote verschil .... op Carmen kan je dan ook nog op voor een prikje  :cheer: :dance2 :douchen


! No longer available


Carmen naar de Olympische Spelen, maar zal ze uitkomen voor Roemenië, Spanje of Portugal?  ;D ::) ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeens/Spaans)
« Reactie #19 Gepost op: 10 februari 2016, 22:08:37 »
.... op Carmen kan je dan ook nog op voor een prikje

Rijmpje.......
 .... op Carmen kan je dan ook nog op voor een prikje.....
......te hopen dat haar poes na zo'n salto precies terecht komt op je 'pikje'.....
......gaat het mis? Dan kan je die kleine alleen nog gebruiken als rouwstrikje.....
......wat blijft er dan nog over: een leven als een kanunnikje  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeens/Spaans)
« Reactie #20 Gepost op: 11 februari 2016, 00:56:31 »
Tijdlijn van Carmen en mij liepen vandaag niet parallel.
Met als gevolg dat zij met andere Vlamingen plezier maakte en ik mijn Pools weer eens kon oefenen met die kleine kotka.
Maar oh oh oh wat liep zij weer brutaal de lekkerste slet van Sixsens en omgeving te wezen!
Vrijdag dan misschien ...  Hoewel ik vrees dat dan opnieuw de Vlamingen hun pijlen sneller op haar gericht krijgen dan ik de mijne!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeens/Spaans)
« Reactie #21 Gepost op: 11 februari 2016, 01:19:19 »
Tijdlijn van Carmen en mij liepen vandaag niet parallel.
Met als gevolg dat zij met andere Vlamingen plezier maakte en ik mijn Pools weer eens kon oefenen met die kleine kotka.
Maar oh oh oh wat liep zij weer brutaal de lekkerste slet van Sixsens en omgeving te wezen!
Vrijdag dan misschien ...  Hoewel ik vrees dat dan opnieuw de Vlamingen hun pijlen sneller op haar gericht krijgen dan ik de mijne!
Je mag gerust vrijdag als eerste eraan geloven, als die nog maagd is die dag laat ik haar graag haar eerste krachten op jou uitwerken  ;D
Zo sletterig als Carmen2 maken ze ze niet meer tegenwoordig, niet in Roemenië ::) , Portugal noch Spanje  :o
Deze Vlaming gaat om 11 u lekker ontbijten, wat krachten opdoen, en als ik haar zie voorbijlopen even doen alsof ik haar niet heb gezien (dat lukt me toch niet, maar goede voornemens .....)  :ladyred :035:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeens/Spaans)
« Reactie #22 Gepost op: 11 februari 2016, 01:46:43 »
Tijdlijn van Carmen en mij liepen vandaag niet parallel.
Met als gevolg dat zij met andere Vlamingen plezier maakte en ik mijn Pools weer eens kon oefenen met die kleine kotka.
Maar oh oh oh wat liep zij weer brutaal de lekkerste slet van Sixsens en omgeving te wezen!
Vrijdag dan misschien ...  Hoewel ik vrees dat dan opnieuw de Vlamingen hun pijlen sneller op haar gericht krijgen dan ik de mijne!
Je mag gerust vrijdag als eerste eraan geloven, als die nog maagd is die dag laat ik haar graag haar eerste krachten op jou uitwerken  ;D
Zo sletterig als Carmen2 maken ze ze niet meer tegenwoordig, niet in Roemenië ::) , Portugal noch Spanje  :o
Deze Vlaming gaat om 11 u lekker ontbijten, wat krachten opdoen, en als ik haar zie voorbijlopen even doen alsof ik haar niet heb gezien (dat lukt me toch niet, maar goede voornemens .....)  :ladyred :035:
Op papier (of scherm) staat het zeer nobel wat je schrijft.
Maar ik zie die grote grijns op jouw gezicht hahahaha!!

"na u" , "nee na u" , "nee ga gerust" etc etc

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeens/Spaans)
« Reactie #23 Gepost op: 11 februari 2016, 01:53:24 »
Tijdlijn van Carmen en mij liepen vandaag niet parallel.
Met als gevolg dat zij met andere Vlamingen plezier maakte en ik mijn Pools weer eens kon oefenen met die kleine kotka.
Maar oh oh oh wat liep zij weer brutaal de lekkerste slet van Sixsens en omgeving te wezen!
Vrijdag dan misschien ...  Hoewel ik vrees dat dan opnieuw de Vlamingen hun pijlen sneller op haar gericht krijgen dan ik de mijne!
Je mag gerust vrijdag als eerste eraan geloven, als die nog maagd is die dag laat ik haar graag haar eerste krachten op jou uitwerken  ;D
Zo sletterig als Carmen2 maken ze ze niet meer tegenwoordig, niet in Roemenië ::) , Portugal noch Spanje  :o
Deze Vlaming gaat om 11 u lekker ontbijten, wat krachten opdoen, en als ik haar zie voorbijlopen even doen alsof ik haar niet heb gezien (dat lukt me toch niet, maar goede voornemens .....)  :ladyred :035:
Op papier (of scherm) staat het zeer nobel wat je schrijft.
Maar ik zie die grote grijns op jouw gezicht hahahaha!!

"na u" , "nee na u" , "nee ga gerust" etc etc

Ik zie een uitdaging voor vrijdag  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeens/Spaans)
« Reactie #24 Gepost op: 11 februari 2016, 09:53:51 »
Tijdlijn van Carmen en mij liepen vandaag niet parallel.
Met als gevolg dat zij met andere Vlamingen plezier maakte en ik mijn Pools weer eens kon oefenen met die kleine kotka.
Maar oh oh oh wat liep zij weer brutaal de lekkerste slet van Sixsens en omgeving te wezen!
Vrijdag dan misschien ...  Hoewel ik vrees dat dan opnieuw de Vlamingen hun pijlen sneller op haar gericht krijgen dan ik de mijne!
Je mag gerust vrijdag als eerste eraan geloven, als die nog maagd is die dag laat ik haar graag haar eerste krachten op jou uitwerken  ;D
Zo sletterig als Carmen2 maken ze ze niet meer tegenwoordig, niet in Roemenië ::) , Portugal noch Spanje  :o
Deze Vlaming gaat om 11 u lekker ontbijten, wat krachten opdoen, en als ik haar zie voorbijlopen even doen alsof ik haar niet heb gezien (dat lukt me toch niet, maar goede voornemens .....)  :ladyred :035:
Op papier (of scherm) staat het zeer nobel wat je schrijft.
Maar ik zie die grote grijns op jouw gezicht hahahaha!!

"na u" , "nee na u" , "nee ga gerust" etc etc
Ik meen ook wat ik schrijf ...
Indien ik een meid aardig vind, ben ik zeer blij dat ze veel centjes verdient, en dan heb ik het liefst dat ze heel erg veel kamert. SixSens is niet de lokale parochiezaal, maar een hoerentent .... gelukkig ....  :cheer:
En maakt het mij wat uit .... indien ik jaloers zou worden op een rakker/ijsbeer die met een meid die ik graag heb kamert, die dag trek ik mijn badjas uit en kom ik nooit meer in een club. Ik wil dat Carmen veel centjes verdient met jullie, al was het maar dat ze dan al wat vermoeider is als ik voor "paal" moet fungeren  ;)


Mijn welgemeende ... "na u" ... "neen ga gerust" ... "doe maar" ...
Met die kanttekening dat, indien ik Carmen zie, ik maar moeilijk "get a key" ga kunnen onderdrukken .... maar ik zal mijn best doen te wachten tot jij van kamer gekropen komt ...  :035:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeens/Spaans)
« Reactie #25 Gepost op: 19 februari 2016, 21:16:46 »
Er is (was) nogal wat onduidelijkheid over de nationaliteit van deze Carmen (of dat nou zo belangrijk is :017:).
50% Roemeens, maar die andere helft? Spaans of Portugees. De gelegenheid ter harte genomen om die verwarring eens weg te nemen. Want ze gaat als een raket op de kamer, dan is er nog tijd over...... . Carmen is 50% Portugees. De verwarring zit 'm waarschijnlijk in het feit dat ze naast Portugees ook vloeiend Spaans spreekt.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeens/Spaans)
« Reactie #26 Gepost op: 19 februari 2016, 21:45:25 »
Er is (was) nogal wat onduidelijkheid over de nationaliteit van deze Carmen (of dat nou zo belangrijk is :017: ).
50% Roemeens, maar die andere helft? Spaans of Portugees. De gelegenheid ter harte genomen om die verwarring eens weg te nemen. Want ze gaat als een raket op de kamer, dan is er nog tijd over...... . Carmen is 50% Portugees. De verwarring zit 'm waarschijnlijk in het feit dat ze naast Portugees ook vloeiend Spaans spreekt.
Heb jij dan tijd met Carmen te praten op kamer, dan zat er iets niet in die mond wat erin hoorde  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Carmen (Portugees/Roemeens)
« Reactie #27 Gepost op: 21 februari 2016, 14:01:11 »
De tweede kamer afgelopen vrijdag (19/2) was met Carmen.
Ik had met haar geluncht en alleen dat al was een en al hilariteit. Portugees temperament zullen we het maar noemen.
Pas aan het begin van de avond liet ik me verleiden tot een kamer na een half uurtje presales.
Tijdens de presales had ik al laten ontvallen dat mijn voorkeur naar GFE uitgaat. Volgens mij heeft ze dat niet helemaal begrepen.  :o
Ze ging als een raket. Eigenlijk had ik er ook al rekening mee gehouden, na alles wat ik gehoord en gelezen had over deze dame.

Op de kamer zei ze dat een FT tot de mogelijkheid behoort. We zien wel, zei ik.
Het knuffelgehalte ligt niet op een denderend hoog niveau. Ik vermoed dat dat ook niet echt bij haar past. TZ was uitstekend. Redelijk snel ging ze over tot blasen en dat deed ze verdomd goed (GOSP=1M). Dames vergelijken is not done, maar het werd een Michelle-kamer. Als een Nilfisk :-\  Slechts 1x de rem er op gezet  :17: Daarna was er geen houden aan..... :xrated.

Ik doe zelden half uur kamers, tenzij geen klik of minder service. Dit was een half uur kamer, maar dan een positieve.  :clap:

Herhalingsgevaar, zeker wel. Al zal dat niet elk bezoek zijn. Als GFE liefhebber, neem ik wat liever de tijd....... .
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Carmen (Portugees/Roemeens)
« Reactie #28 Gepost op: 21 februari 2016, 14:20:15 »
De tweede kamer afgelopen vrijdag (19/2) was met Carmen.
Ik had met haar geluncht en alleen dat al was een en al hilariteit. Portugees temperament zullen we het maar noemen.
Pas aan het begin van de avond liet ik me verleiden tot een kamer na een half uurtje presales.
Tijdens de presales had ik al laten ontvallen dat mijn voorkeur naar GFE uitgaat. Volgens mij heeft ze dat niet helemaal begrepen.  :o
Ze ging als een raket. Eigenlijk had ik er ook al rekening mee gehouden, na alles wat ik gehoord en gelezen had over deze dame.

Op de kamer zei ze dat een FT tot de mogelijkheid behoort. We zien wel, zei ik.
Het knuffelgehalte ligt niet op een denderend hoog niveau. Ik vermoed dat dat ook niet echt bij haar past. TZ was uitstekend. Redelijk snel ging ze over tot blasen en dat deed ze verdomd goed (GOSP=1M). Dames vergelijken is not done, maar het werd een Michelle-kamer. Als een Nilfisk :-\  Slechts 1x de rem er op gezet  :17: Daarna was er geen houden aan..... :xrated .

Ik doe zelden half uur kamers, tenzij geen klik of minder service. Dit was een half uur kamer, maar dan een positieve.  :clap:

Herhalingsgevaar, zeker wel. Al zal dat niet elk bezoek zijn. Als GFE liefhebber, neem ik wat liever de tijd....... .


Ze verwart GFE met FT .... ze zal denken,  daar zit toch ook een F in, en die ballen moeten leeg in mijn mond ...
Carmen, een geweldig leuke dame, die, in tegenstelling wat sommige zelfverklaarde pausen ook schrijven, allah facit, doe er je voordeel mee, de tweede kamergang even goed is als de eerste .... en de derde nog beter  ;D


Ze weet niet wat GFE betekent .... "Ik ben je lief niet maar een hoertje" en dan nog een zeer prettig gestoorde, grappige en gezellige op de koop toe ....
Niet voor GFE-watjes, niet voor hartlijders, net voor zeurpieten, een oerdegelijke stoot die er dan nog eens verdomd lekker uitziet op de koop toe .....  :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeens/Portugees)
« Reactie #29 Gepost op: 21 februari 2016, 14:22:37 »
Deze griet is niet normaal. Er is een hoek af, maar dat maakt ze geweldig.

Eigenlijk ben ik ook meer voor een GFE type, maar als laatste kamergang van mijn avond mocht het er hard aan toe gaan.
Ik ga er niet meer woorden aan vuil maken: Beste blowjob van mijn leven en ook de stevigste neukbeurt. In doggy is ze onhoudbaar. Mijne sjarels zag zo rood als iets na de beurt. Een uur dat ik nog lang zal onthouden.

Pre-sales was er bijna niet, maar daar moet je ook niet voor bij haar zijn. Hetgeen je op de kamer krijgt is meer dan voldoende  ;D
« Laatst bewerkt op: 21 februari 2016, 14:33:11 door Tommy80 »