Auteur Topic: Vasayas  (gelezen 8777 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Vasayas
« Gepost op: 12 september 2015, 11:35:46 »
Een rustig weekje gehad op de Vasayas. Afgesproken down town Manilla met een meisje dat ik kende van een eerdere reis. Ze is mee geweest, en ze betaalde elke avond in bed netjes de rekening. We hebben veel aan de stranden vertoefd. Boottochtjes en eilandtoertjes gemaakt. Cebu aangedaan, maar dat is geen interessante stad. Weinig mooie gebouwen. Een barscene is er wel, maar bij sommige barren moet je eerst entree betalen. Niettemin is het wel mogelijk om een date te scoren, maar wat ik heb zien lopen was niet echt spectaculair. De omliggende eilanden zijn stukken mooier. Goed om wat tot rust te komen ook, alleen breng zelf een meisje mee, want anders is de kans groot dat je elke nacht alleen slaapt. Met deze meid wel goede sex gehad en veel gelachen. Zo stonden we gisteren voor een zip-line. Dan scheer je aan een kabel over een diep ravijn heen. Ze had het zelf voorgesteld, maar toen ze in de diepte keek was het: Oh my God, I'm afraid, will it be safe?.... I wouldn't take you here if it wasn't. Don't wanna miss tonight's blowjob. Wat me een stomp in mijn zij opleverde. Ze raapte alle moed bij elkaar en ging toch maar. Was wel blij dat ze weer met beide voeten op de grond stond, en de blowjob was de beste van de hele week. It's more fun in the Philippines.

Morgen terug naar Thailand om de tour af te maken met een weekje Pattaya. Heb daar nog een paar contacten. De ene stuurt wekelijks I miss you berichtjes. Aardige meid wel, maar er zijn er meer daar, dus nog even de boot afhouden anders kom je niet aan al dat andere lekkers toe. De andere vond ik vorig jaar echt de liefste en lekkerste van allemaal. Daar alvast mee afgesproken dat ze morgenavond naar het hotel komt. We gaan het meemaken, wordt vervolgd.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.