Auteur Topic: SORAYA'S PALACE  (gelezen 116385 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest221

  • Gast
SORAYA'S PALACE
« Gepost op: 4 januari 2011, 18:03:26 »
De kleine Soraya...
Een lief schatje dat je graag op je gemak stelt en graag een klapje doet...Ziet er ook best fris uit...niet groot met kleine maar mooie borstjes.
Jammer genoeg vond ik een aantal minpuntjes...
Ze kust, met de tong...maar je moet de tong wel heel ver gaan zoeken...
Pijpen was best ok, maar ik ging er niet van door mijn dak zoals bij de fantastische Mylena...
Het neuken was een beetje machinaal...komt ie nu nog of niet...
Alles bij elkaar genomen had ik in ieder geval het gevoel dat ze me snel buiten wilde. Misschien was het haar dag niet, want ik had veel positiefs over haar gehoord. Misschien haar nog eens een tweede kans geven??? (alle excuses zijn goed om van bil te gaan) ! :-)

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
SORAYA
« Reactie #1 Gepost op: 31 juli 2013, 21:45:31 »
Eindelijk heb ik de stap eens gewaagd en de All-in binnengesprongen.  In de zomer is er daar rond 16h minder file kans ;-).  Drie meiden werden me voorgesteld: Julia, Soraya en een dikkere blonde die volgens mij niet op de site staat en wiens naam ik vergeten ben.

Op andere forums waren positieve reviews van Soraya en Julia te vinden maar Julia zag er met ingevallen kaken precies uit als een junk.  Helemaal niet zo mooi als haar foto's dus maar voor de praatgrage Soraya gekozen.

Praat graag dus (fr + nl door elkaar) en stelt je best wel op je gemak.  Bij haar kon quasi alles zei ze dus maar de proef op de som genomen en haar anaal gevingerd.  Helemaal geen probleem en leek ze wel leuk te vinden.  Nu vroeger ging ik wel meer naar prive's voor uurtjes maar door noodzaak een tijdje in het ramencircuit en straatmadeliefjes rondgetoerd.. dus niet meer gewoon van tijd en inspanning in een ontmoeting te steken.... en het voelt ook gek aan.. Ik moet terug wennen..   deze Soraya was echter vast wel een uurtje waard.. maar had maar halfje..vergadering nog en ze had een date erna.  Dus maar een goeei 20 minuten van genoten.  Ze zei zelf dat ze normaal erna nog een massage geeft.

Ze kan in ieder geval heerlijk pijpen en ook de diverse standjes mochten er zijn.  Zeker voor herhaling vatbaar alhoewel het huis er wat armoedig uitziet.  Het grote probleem is natuurlijk dat je tegen de thuiskomst van allle geurtjes af moet zijn.....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SORAYA
« Reactie #2 Gepost op: 19 augustus 2013, 18:25:26 »



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
SORAYA
« Reactie #3 Gepost op: 16 oktober 2014, 20:17:41 »
Werkt daar niet meer. Heeft zelf een privéhuis geopend, met name soraya's place.

http://www.sorayasplace.be/nl/


guest7191

  • Gast
SORAYA
« Reactie #4 Gepost op: 16 oktober 2014, 20:23:18 »
Werkt daar niet meer. Heeft zelf een privéhuis geopend, met name soraya's place.
http://www.sorayasplace.be/nl/
Dank. Maak een eigen topic voor dit privéhuis aan.

Adresgegevens van de site:
Keistraat 39
1820 Steenokkerzeel
België

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
soraya's place (Steenokkerzeel)
« Reactie #5 Gepost op: 24 december 2014, 17:33:53 »
Soraya 19/01/11

Na kennismaking met deze Marokaanse lolita de kamer opgedoken. De kleine lust werd gereinigd met een vochtigdoekje. Het voorspel ging van start met een hevige toengzoen , ondertussen gingen de handen van beide partijen op verkenning uit.

Ik werd getrakteerd op een blowjob. Wat later gooide ik het roer om en belanden we in de soixante-neuf positie. Ik verplaatste het likwerk naar haar derde gaatje en hier werd ze vrij wild van : c’est bien kreeg ik te horen.

We begonnen het neukwerk in de cowgirl en als als een rodeo ging ze tekeer. Ondertussen kreeg ik nog wat vuile Franse praat naar men hoofd geslingerd , best opwindend.

Ik trok haar hoofd dichter naar mij toe, begon te tongen zo neukte ik al tongzoenend nog wat verder om dan over te gaan naar de position chien. Hierdoor kreeg ik een geweldig uitzicht op dit Arabisch sletje. Onder het motto : diep stoten , lange halen dreef ik het tempo op.

Weer kwam er een woordenwisseling tot stand : baise moi fore mijn antwoord tu veux ca saloppe. Lang hield ik het niet meer uit en kwam geweldig klaar.

Even de boel opgeruimd en nog een praatje gemaakt en dan naar de badkamer om een douche te nemen.

Herhalingsgevaar : zeker. Prijs kwaliteit verhouding dik in orde.

*Vertaling*

C'est bien : het is goed
Position chien : positie hond
Baise moi fore : neuk me krachtig
Tu veux ca saloppe : dat wil je slet
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
soraya's place (Steenokkerzeel)
« Reactie #6 Gepost op: 24 december 2014, 18:13:30 »
Naam : Sarah
Nationaliteit / taal : Marokaanse / Frans en Nederlands
Leeftijd : 26 op de website ( volgens mij 36 )
Haarkleur/lengte : zwart / schouder
Lengte : 1m65
Postuur / Cupmaat : slank / 85C
Tatoeage : nee
Service : TZ, PZC, NMC en massage
Extra : zus van Soraya ( geen FT en Anaal )
Prijs : 50€ voor 30min

Vandaag eens in deze privé langs geweest , gelegen op 5min van de nationale luchthaven. Een heel moderne woning met twee parkeerplaatsen voor de deur. Alle gegevens staan duidelijk vermeld , huisnummer 39A , adres op de bel...Parkeren kan ook makkelijk in de straat.Enkel Sarah was beschikbaar , dus was de keuze snel gemaakt.

Het huis is kraaknet en mooi ingericht , alsook de badkamer. Eens op bed beland terecht gekomen in een uitgebreid voorspel. Lekker tongzoenen , teasing , PZC , ballen en reetje lik , ook liet ze wat spuw vallen tussen haar borsten en stak de kleine Lust ertussen : best geil allemaal ! Ondertussen lekker die vochtige poes vingeren en volledig op stoom komen.

Ze bracht een condoom aan en we gingen van start in de cow-girl. Met veel initiatief van haar kant ging ze op en neer en presenteerde ook haar tieten in men mond. Mjam, mjam... We gingen over naar doggy nu. Ik hield haar stevig vast bij de heupen en dreef het tempo op. Beng , bang ,beng, bang...zo de condoom gevuld.

Er waren nog 10 minuten over en ze stelde zelf voor om een massage te geven. Deze was best ok. Op naar de badkamer nu voor een wasbeurt. Wat later tevreden het huis verlaten.

Besluit : zeer verzorgde zaak met hoog service-level. Voor 50€ een veel beter initiatief dan de Aarschotstraat in Brussel.

http://www.sorayasplace.be/?lang=nl
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline foefel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
soraya's place (Steenokkerzeel)
« Reactie #7 Gepost op: 20 maart 2015, 14:54:22 »
Een afspraakje gemaakt van een uurtje met Soraya en ze was mooi op tijd aanwezig.
Het was voor mij de eerste keer dat ik haar zag maar ze begon meteen te tongzoenen.
Nadat ze ons hadden uitgekleed en gewassen kon de pret beginnen.
Op bed liet ze haar tongetje het werk doen en de balletjes en kontje werden niet vergeten.
Het pijpen zc werd afgewisseld met langzaam tot deepthroat en het was een heerlijk gevoel.
Bij het beffen kwam ze hevig klaar en hebben het afgemaakt met een geile neukpartij.
Er was nog wat tijd over en die heeft ze vol gemaakt met een massage.
Soraya ie een heerlijke geile sexpoes om een uurtje mee te stoeien.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
soraya's place (Steenokkerzeel)
« Reactie #8 Gepost op: 20 maart 2015, 22:28:51 »
Ik zit zoveel in saunaclubs, ver weg en toch geraak ik eens niet bij Soraya (Soraya zelf).  Ik moet dat werkelijk eens doen want ik vind geen enkele recensie over haar die niet lovend is  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
soraya's place (Steenokkerzeel)
« Reactie #9 Gepost op: 20 maart 2015, 23:43:28 »
Ik zit zoveel in saunaclubs, ver weg en toch geraak ik eens niet bij Soraya (Soraya zelf).  Ik moet dat werkelijk eens doen want ik vind geen enkele recensie over haar die niet lovend is  :douchen .
En er moet er toch eentje zijn die een minpuntje in de service vindt  ;D ;) :douchen :douchen :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
soraya's place (Steenokkerzeel)
« Reactie #10 Gepost op: 22 mei 2015, 16:22:21 »
Nadat ik reeds 2 x tevergeefs naar Steenokkerzeel was gereden voor Soraya, vandaag gebeld en een afspraakje gemaakt. Deze meid is reeds uitvoerig beschreven op het internet en kan alleen maar bevestigen dat alles klopt wat er her en der geschreven staat. Zeer toffe meid die echt probeert je tevreden te stellen en zeker geen afwerkster. Tijdsduur correct.
Prijs/kwaliteit top !

Offline pc69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
soraya's place (Steenokkerzeel)
« Reactie #11 Gepost op: 26 juni 2015, 23:00:38 »
Een tijdje geleden, nogmaals bij mijn favoriet geweest Soraya en zoals altijd was het perfect. Eerst een snelle douche. Dan lekker zoenen en knuffelen, lekker gepijpt, ik haar gebeft, heerlijke 69, en zoals steeds kwam ik iets te vroeg klaar zodat ik hierna niet direct intiem kon. Effe gepauzeerd, gebabbeld, ze heeft me dan terug heerlijk stijf gekregen, lekker missionaris... Hygiëne was zoals altijd top en zoals steeds blijft ze me verassen, met wat, dat blijft tussen ons. Bedankt Soraya en sorry dat ik mijn recensie nu pas plaats. Merci beaucoup

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
soraya's place (Steenokkerzeel)
« Reactie #12 Gepost op: 20 oktober 2016, 11:42:02 »
Heeft er iemand recent nog ervaringen opgedaan in Soraya's Palace? Ik heb zin om er binnenkort eens naar toe te rijden, maar zou eerst graag weten of de meiden daar wat de moeite zijn.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
soraya's place (Steenokkerzeel)
« Reactie #13 Gepost op: 26 oktober 2016, 06:36:28 »
Huidige openingsuren:

Maandag tot Vrijdag: 09:00 - 19:00
Zaterdag: 11:00 - 18:00
Zondag: gesloten
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
soraya's place (Steenokkerzeel)
« Reactie #14 Gepost op: 26 oktober 2016, 08:56:20 »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum