Auteur Topic: SORAYA'S PALACE  (gelezen 116132 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
SORAYA'S PALACE
« Reactie #30 Gepost op: 3 november 2016, 12:59:49 »
KP bedankt voor je informatieve verslag. Begrijp ik goed dat je vooraf een afspraak dient te maken of kun je er ook naar toe zonder afspraak? Verder vraag ik me qua prijzen af of je ook iets aan de club dient te betalen.

Als je zeker wil zijn van een afspraakje met een specifieke meid, maak je best op voorhand een afspraak. Je kan je echter ook zonder afspraak ter plaatse begeven en dan kiezen uit de op dat moment beschikbare meiden (en zo zijn er altijd wel een paar).

Aan de club dien je qua inkom of zo niets te betalen. Je kan op kamer, indien gewenst, wel champagne of zo drinken en die drank moet je uiteraard betalen. Een deel van die inkomsten zijn voor de club, een deel voor je meid.
Goed om te weten. Eens even kijken wanneer ik er naar toe kan gaan. Wellicht te combineren om ook eens  even de srad in te gaan.  :pica

Ik voel een RB voorjaarsmeeting bij Manneke Pis en Ma Zeik aankomen  :lol_hitting:

Wel, ik zou dat helemaal geen slecht idee vinden. Is eens iets anders dan altijd Sixsens of het SKW 8). Ik zou dan wel Janneke Pis gaan bezoeken ipv Manneke Pis. Op een zucht daarvandaan liggen immers het Delirium café en de Absint bar. Yummie! ;D 8)

Lijkt mij ook een zeer goed plan.  ;D

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SORAYA'S PALACE
« Reactie #31 Gepost op: 8 december 2016, 07:40:21 »
Deze week wou ik mezelf voor sinterklaas eens verwennen, dus afgelopen donderdag belde ik naar SP in de hoop een afspraakje vast te kunnen leggen met Soraya zelf.

Soraya was jammer genoeg niet vrij, maar mijn 2de voorkeur: Sarah, wel. Ik legde dus maar snel een afspraakje met haar vast. Ik moest maandagavond wel nog eens terugbellen voor 'confirmation', maar ook toen kreeg ik gelukkig te horen dat Sarah dinsdag een half uurtje tijd voor me had.

Ik parkeerde me eergisteren op de privé-parking schuin tegenover SP, maar kreeg van Sarah, die de deur open deed, te horen dat ik daar beter niet bleef staan: vorige bezoekers zijn eerder op die plaats blijkbaar al eens bekeurd voor foutparkeren.

Ik heb mijn wagen daarop snel nog verplaatst en belde een tweede maal aan.

Opnieuw deed Sarah open en ditmaal stelde ze mij, met het oog op een volgend bezoek aan SP, voor aan 4 andere meiden: 3 donkere meiden en 1 blondine. Enkel de blondine kon mij wat bekoren, dus ik was maar wat blij dat ik een afspraakje had met Sarah, die fysiek veel meer mijn ding was dan de anderen :)).

Ik volgde Sarah naar een klein kamertje op de eerste verdieping, waar ik me moest uitkleden terwijl zij zich nog snel ging opfrissen.

Nog geen minuut later was Sarah al terug, ontdeed zij zich ook van haar kledij en kon ik haar eens goed van kop tot teen (en van borst tot bil ;)) bekijken:

Sarah is een vrouw, ergens mid in de 30 schat ik, met een leuk, typisch Marokkaans gezicht, expressieve bruine ogen en halflang, zwart haar. Ze heeft een mooi lichaam, waarbij een lekker kontje en 2 mooie borsten (B-cup) met fiere tepeltjes niet mochten ontbreken. Sarah heeft geen piercings of tattoos.

De kamergang met Sarah was van heel hoog niveau :-\. Sarah doet het rustig aan, maar weet perfect hoe de spanning op te bouwen en hoe je steeds geiler en geiler te maken. Daarvoor smijt ze alles in de strijd: tongzoenen, je lichaam overvloedig strelen en zoenen, droogneuken, pussysliden en lekker PZC.

Uiteindelijk, na een lange opbouw, hield ik het echt niet meer en wou ik neuken. Sarah voorzag kleine Piet daarop van een plastiekje en besteeg hem.

Ik stond al zo geil en Sarah voelde zooooo lekker strak, terwijl ze me lekker bereed, dat ik voelde dat ik het niet heel lang ging kunnen volhouden. Ik heb Sarah daarom gewoon laten doen en na enkele minuten was daar inderdaad al dat orgasme ;D. Lang geleden dat ik zo snel en al na 1 standje, cowgirl dan nog :o, klaargekomen ben. En dat was enkel en alleen de verdienste van Sarah. Top ;D!

Kleine Piet werd even proper gemaakt en daarna heeft Sarah me nog een uitstekende massage gegeven. Ondertussen hebben we een leuk gesprekje gehad, onder andere over haar Frans-Marokkaanse roots (maar Belgische nationaliteit, waar ze duidelijk trots op is).

Na exact een half uur samen, was het tijd om afscheid te nemen. We moesten even wachten, omdat er net een andere klant aan de voordeur stond, maar eens die verdwenen was, gingen we naar beneden en namen we afscheid.

Ik kreeg nog een lekkere zoen ter afscheid en beloofde oprecht binnenkort nog eens langs te komen. Herhalingsgevaar met deze mooie vrouw is immers groot :)).

SP en Sarah: dit was (net als eerder met Lolita) weer een uitstekende ervaring. Jullie zien me binnenkort ongetwijfeld terug! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SORAYA'S PALACE
« Reactie #32 Gepost op: 15 januari 2017, 20:55:45 »
De meiden van Soraya hebben nieuwe fotookes ;D:

http://www.sorayaspalace.be
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SORAYA'S PALACE
« Reactie #33 Gepost op: 15 januari 2017, 20:57:05 »
De meiden van Soraya hebben nieuwe fotookes ;D:

http://www.sorayaspalace.be
Jij bedoelt dus ......"ouwe, aan het werk" ???  ;D :-\ :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SORAYA'S PALACE
« Reactie #34 Gepost op: 15 januari 2017, 21:05:34 »
De meiden van Soraya hebben nieuwe fotookes ;D:

http://www.sorayaspalace.be
Jij bedoelt dus ......"ouwe, aan het werk" ???  ;D :-\ :lol

Nu je het zegt ;) ;D :lol
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SORAYA'S PALACE
« Reactie #35 Gepost op: 15 januari 2017, 21:46:08 »
De meiden van Soraya hebben nieuwe fotookes ;D:

http://www.sorayaspalace.be
Jij bedoelt dus ......"ouwe, aan het werk" ???  ;D :-\ :lol

Nu je het zegt ;) ;D :lol
Fotoselector nu ook in kleur en up to date ...
Enkele zeer lekkere stoten daar, gaddamme, wow  ;D :pompe :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal