SAUNACLUBS / PAUSCHALCLUBS - DUITSLAND / NEDERLAND / BELGIË > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

Lydia

(1/4) > >>

TAFKAP:

--- Citaat van: Eric vb op woensdag 02 maart 2022, 19u07 ---Jammer genoeg terug weg, en dit voor lange tijd of altijd  ::)

--- Einde van citaat ---

Lange tijd of altijd is betrekkelijk bij een dvp. Donderdag was ze aanwezig in SC Venus. Topic kan dus verplaatst worden.

Eric vb:
Jammer genoeg terug weg, en dit voor lange tijd of altijd  ::)

Beastyboytje:
Makkers ik heb vernomen dat deze gypsy schoonheid weer terug is :) kan iemand dit ook bevestigen ?

manureva:
Visit of Thursday, March 15th :

Profile : 29 yo, 1.60 m, light brown / red hair, nice silhouette with natural forms.

Service : I already knew her sister Lorena. Even if they are very different, both offer a high level quality service. After a pleasant social time  ;D…. in the cinema, the session was excellent from beginning to end  :happy. Just gfe and sensual as I like it, I spend one hour of pure pleasure  :cheer:.

Appreciation : 9 / 10

Price : 100 € / 60 minutes – no extra.

Repetition : 100 %.

dendocteur:
Op vr  1 dec kennisgemaakt met haar  voor de bar.
Ik ken ze reeds langere tijd, doch onze kamergangen waren eerder schaars.

Ik heb er deze keer van genoten, een uurtje lang.     Waarom duurt een uur wachten veeeeeeeeeeeeel langer dan een uur op de kamer met een goddelijke meid, Mister Einstein?

Ik vermoed dat ze onregelmatig aanwezig is.

groeten
Doc.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

It appears that you have not registered with RELAXXXBOARD.COM. To register, please click here...
There was an error while thanking
Thanking...
Naar de volledige versie