Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

Lydia

<< < (3/4) > >>

NLFKK:
Gisteren een kamer met haar gedraaid in SS. Ik zag haar vrij snel na aankomst met een Duitse ijsbeer en kon me haar herinneren van februari jl. Nu geen oranje haren maar donker haar. Lydia was me de vorige keer goed bevallen en ik besloot een zekerheidje te kiezen in de voor mij relatief onbekende lineup.

Lydia neemt initiatief, slurpt je energie weg en babbelt graag. De kamer die ik met haar gedraaid heb was gewoon goed.

Maar.... Ze is eigenlijk net iets te heftig voor mij. Noem het wild..

Al is het een GFE en PSE ineen! Ze is een open boek en dat waardeer ik.

Herhalingsgevaar: ja , als ik haar handrem soms mag/kan aantrekken


dion224:
Still in SS...but as a waitress behind the bar now  ::)

forgetskinnyletsgetfatty:
Dame heeft haar outfit voor achter de bar, voor onbepaalde tijd in de hoek geworpen, en is weer in lingerie te bewonderen.  :ladyinred

de vulkaan spesjalist:

--- Citaat van: forgetskinnyletsgetfatty op 22 september 2017, 15:05:12 ---Dame heeft haar outfit voor achter de bar, voor onbepaalde tijd in de hoek geworpen, en is weer in lingerie te bewonderen.  :ladyinred

--- Einde van citaat ---
jippie een van de weinige goede Roemeense die weet hoe het heurt een kamer met deze dame is op 30-9 dan ook niet uitgesloten het verhoogd wel me keuze stres  :lol

dendocteur:
Op vr  1 dec kennisgemaakt met haar  voor de bar.
Ik ken ze reeds langere tijd, doch onze kamergangen waren eerder schaars.

Ik heb er deze keer van genoten, een uurtje lang.     Waarom duurt een uur wachten veeeeeeeeeeeeel langer dan een uur op de kamer met een goddelijke meid, Mister Einstein?

Ik vermoed dat ze onregelmatig aanwezig is.


groeten
Doc.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie