Auteur Topic: Angie (Roemeense)  (gelezen 20109 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Angie (Roemeense)
« Reactie #15 Gepost op: 1 november 2015, 21:31:31 »
Hmm...dan zijn we al met drie die tevreden zijn,zou ze dan toch goed zijn? ::)  :douchen
you only live once

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Angie (Roemeense)
« Reactie #16 Gepost op: 1 november 2015, 21:53:38 »
Oudebelg, nu zitten wij met een dilemma ... "geen raamservice maar goede service" .... en wat nu met ons Beatrijsje en aanverwante raamdames  ;D :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Angie (Roemeense)
« Reactie #17 Gepost op: 1 november 2015, 21:57:53 »
Oudebelg, nu zitten wij met een dilemma ... "geen raamservice maar goede service" .... en wat nu met ons Beatrijsje en aanverwante raamdames  ;D :pica
Sorry sexmachine,maar ik mag niet meer reageren van de admin(s). :lol_hitting:
you only live once

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Angie (Roemeense)
« Reactie #18 Gepost op: 1 november 2015, 22:09:43 »
Oudebelg, nu zitten wij met een dilemma ... "geen raamservice maar goede service" .... en wat nu met ons Beatrijsje en aanverwante raamdames  ;D :pica
Sorry sexmachine,maar ik mag niet meer reageren van de admin(s). :lol_hitting:
Ikke nog wel, ik heb (nog) geen reageerverbod gekregen  :111: :lol 


Ach, het is duidelijk dat meningen verschillen, en een beetje humor af en toe is leuk, zolang we mekaar niet vierendelen en zolang jullie daar  van Cindy af blijven, ben ik een tevreden, gelukkige en lieve oude man  :blonde ;D ;)


sexmachine - krijg ik toch wel een melding "je hebt geen rechten te reageren in dit topic"  :17: :dance2 :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Angie (Roemeense)
« Reactie #19 Gepost op: 15 november 2015, 17:34:53 »
De vraag waarom zij de eerste dagen van haar aanwezigheid uitschreeuwde (tegen me) dat ze enkel aan pijpen en neuken deed, blijft een vraag en zal allicht nooit meer beantwoord worden (een goede verstaander...).  Ik weet inmiddels wel hoe lief ze is  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Angie (Roemeense)
« Reactie #20 Gepost op: 15 november 2015, 18:24:20 »
En wat hebben we geleerd vandaag? Een forum is daarom goed dat ge twee kanten van een verhaal hoort o.a.
Ik ga het hier maar bij laten anders krijg ik weer een ban en ik moet nog 3 recensies schrijven.  ;D  ;)  :douchen
you only live once

Offline RyuHayabusa

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Angie (Roemeense)
« Reactie #21 Gepost op: 15 november 2015, 18:28:29 »
De vraag waarom zij de eerste dagen van haar aanwezigheid uitschreeuwde (tegen me) dat ze enkel aan pijpen en neuken deed, blijft een vraag en zal allicht nooit meer beantwoord worden (een goede verstaander...).  Ik weet inmiddels wel hoe lief ze is  :douchen.

Mee op kamer beland? En hoe wast? :)