Auteur Topic: EK FRANKRIJK.  (gelezen 52561 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #15 Gepost op: 13 oktober 2015, 22:26:14 »
Zoals ik al zei.....wachten tot de laatste seconde: 2-3
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #16 Gepost op: 13 oktober 2015, 22:28:28 »
België 3-0 voor tegen Israël ;D
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #17 Gepost op: 13 oktober 2015, 22:28:32 »
Nog 2 keer scoren, dan wordt het nog pijnlijker, Oranje, want de Turken hebben momenteel een gelijkspel vast
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #18 Gepost op: 13 oktober 2015, 22:29:59 »
Zoals ik al zei.....wachten tot de laatste seconde: 2-3

Zou er dan toch nog een 'eervol' gelijkspel in zitten voor Nederland :017: :o :-P
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #19 Gepost op: 13 oktober 2015, 22:38:56 »
België - Israël: 3-1
Turkije - IJsland: 1-0
Nederland - Tsjechië: 2-3
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #20 Gepost op: 13 oktober 2015, 22:40:53 »
Zoals ik al zei.....wachten tot de laatste seconde: 2-3

Zou er dan toch nog een 'eervol' gelijkspel in zitten voor Nederland :017: :o :-P

Een penalty zou terecht zijn geweest, maar dan nog........! Verdiend GEEN EK
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
RODE DUIVELS NR 1 OP FIFA-RANKING
« Reactie #21 Gepost op: 14 oktober 2015, 13:08:36 »
Historisch moment in de voetbalgeschiedenis van België.
De Rode Duivels voeren de FIFA-lijst aan (vanaf begin november) na hun overwinning gisteren tegen Israel.
Een moment om te koesteren, zo wist ook Lorette Onkelinx, die in de kamer vanochtend aan het begin van haar betoog een applaus vroeg .... heel normaal toch.
Maar wat bleek, onze eikels van de NVA, die, zoals iedereen wel weet maar het nooit luidop durven zeggen, voor seperatisme zijn, weigerden te applaudiseren voor wat toch een mijlpaal is in de Belgische Sportgeschiedenis.


Schrijnend, schandalig, en daarmee toont Ward de Bever en co hun ware aard, ze hebben het niet zo goed voor met hun kiezers als zij het wel steeds mooi verbloemen. En dan te weten dat De Wever en co net de verkiezingsoverwinning te danken hebben aan 'laaggeschoolde voetbalsupporters', daar zijn ze namelijk stemmen gaan pikken van het VB.


Ach, ik ben a-politiek, maar ik hoop dat hen dit duur te staan komt, ik ben namelijk een echte Belg, in hart en nieren, en dit is ongepast gedrag van de grootste partij van 't land, neen, schandalig gedrag.


We gaan echter nu niet te veel aandacht besteden aan Wevertje en kornuiten, die krijgt zijn gepaste straf wel bij de volgende verkiezingen.


De ranking voorberekend door onze vrienden van Sporza.
1. BELGIË: 1440 punten
2. DUITSLAND: 1388 punten
3. ARGENTINIË: 1383 punten
4. PORTUGAL: 1364 punten
5. CHILI: 1289 punten
6. SPANJE: 1287 punten
7. COLOMBIA: 1233 punten
8. BRAZILIË: 1208 punten
9. ENGELAND: 1179 punten
10.OOSTENRIJK: 1130 punten


Momenteel staat Nederland nog op plaats 14, maar die zullen nog wel enkele plaatsjes zakken, nadat ze er niks van bakten tegen voetballanden waarvan de spelers tien jaar geleden geeneens de schoenen mochten poetsen van de sterren van Oranje.


Ik lach echter niet graag met Oranje, het is zo al erg genoeg  ;D :lol_hitting:


Vincent kon het niet laten, zijn eerste reactie: Nederland ligt eruit en wij staan op 1 op de Fifa-ranking  ;D
Begrijpelijk, al sinds het ontstaan van het spelletje voetbal hinken wij achterop op Oranje.
Wie herinnert zich niet het team van de jaren 70, met de beste Europese voetballer van de 20e eeuw, Johan Cruyff (een officiële titel, Nederlanders, en volkomen terecht) en nog tig andere grote namen.
Ik geniet nog steeds als ik het beeldmateriaal bekijk van de grootmeester, die baltoets, dat inzicht, de sierlijkheid, als een hinde dartelde hij over het veld, hij heerste en verdeelde, en is in mijn ogen nog altijd de allerbeste na Messi, ik plaats hem op gelijke voet met Ronaldo en Maradona.


En die achterstand, daar lijkt nu een eidne aan gekomen, voor een periode van minstens 10 tot 20 jaar. Dit herstel je niet zo maar. België heeft geïnvesteerd in zijn ploeg, geduldig opgebouwd tot wat het nu is, end at was een kwestie van vele jaren.


Oranje moet gewoon hetzelfde doen, nu bouwen en voor een periode van 6 of 8 jaar de drang naar grote toernooien uit hun kop zetten, om in het 2de decennium van deze eeuw terug te zijn wat ze in de jaren 70 op de mat legden....


België kandidaat winnaar op het EK?
Dat MOET gewoon, met dit talent en deze hechte groep.
Maar plaats 1 op de ranking, groepswinnaar, reekshoofd .... dat is allemaal erg mooi, maar geen garantie op enige winst op welk toernooi dan ook.
Al mogen we sinds het eerst in 30 jaar weer eens "dromen" van een glansprestatie van onze Rode Duivels.


Voetbal is een spelletje dat 90 minuten duurt, en op het einde winnen de Belgen .... euh ... Duitsers  :lol_hitting: ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
RODE DUIVELS NR 1 OP FIFA-RANKING
« Reactie #22 Gepost op: 14 oktober 2015, 14:10:15 »

Momenteel staat Nederland nog op plaats 14, maar die zullen nog wel enkele plaatsjes zakken, nadat ze er niks van bakten tegen voetballanden waarvan de spelers tien jaar geleden geeneens de schoenen mochten poetsen van de sterren van Oranje.


Ik lach echter niet graag met Oranje, het is zo al erg genoeg  ;D :lol_hitting:

Bij slecht spel vlieg je er uit en sta je niet in de top van de wereldranking. Zo simpel is dat.
Het is goed dat Oranje weer met beide benen op de grond staat. Opvallend was de strijdlust in het laatste kwartier. Helaas was die strijdlust er niet in de voorgaande 5 kwartieren en alle wedstrijden die in deze kwalificatie er aan vooraf zijn gegaan.

Dus No Prob, wij Ollanders kunnen wel wat hebben.
Als zaagmachien Deket (Voetbalkennis gelijk een holle aardappel) zich nou eens gewoon alleen met zijn pocketroemeentje bezig houdt, daar heeft hij schijnbaar wel 'verstand' van, dan hoeven we hier geen extra virusscanner te installeren  :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #23 Gepost op: 14 oktober 2015, 14:43:54 »
Met deket weet je nooit, komen schreeuwen dat die Nederlanders tegen een ploegske van vissers en holbewoners verliezen, dat krijg je met mensen die niks van voetbal kennen.
Dat  het mank loopt, kon iedereen zien aankomen, en de prestatie die Louis heeft geleverd met een 'kutploegske' verleden jaar op het WK heeft niet goed gedaan voor Nederland.


Het was op het WK gewoon barslecht, en ze hadden eruit moeten gaan in de eerste ronde, dan had Nederland verleden jaar al met de voetjes op de grond gestaan, maar neen, Vangaal presteerde het om met non-voetbal (dat was het enige wat ze uit die ploeg konden uithalen) de halve finales te bereiken.


Blind krijgt nu de volle lading, maar als je een bende patatjes krijgt toegewezen, die al denken op voorhand geplaatst te zijn in een zwakke ploeg, en een van de beste spelers op wereldniveau (Arian 'dwerg' Robben) raakt gekwetst, tja, dan zit je automatisch in de knoei met jezelf.


Ik vind ook dat ze nu eindelijk maar eens de mens die alle respect verdient moeten uit de stoflade halen, eentje die voetbal tot een nationaal feest heeft verheven op zijn eentje .... Johan Cruyff .... geef die mens nu eens het roer in handen, organisatorisch, technisch directeur met beslissingsrecht, en dwarsboom die man nu eens niet.
De allergrootste, die op het veld gewoon een seconde of twee sneller dacht dan de tegenstander, die genialiteit mist Oranje momenteel, en die kan maar gegeven worden door de grootmeester zelve.


In Belgenland zijn ze momenteel wel zo ver, één van onze allergrootsten op het veld (Enzo) traint de jongsters, en stoomt hen klaar voor de A-kern. En het zal niet lang meer duren vooraleer we een Gerets of een Preud'homme op de bank hebben zitten bij diezelfde A-kern.
Euh, niet dat Wilmots het niet goed doet, ik ga niet mee met die journalisten die geen reet van voetbal kennen, Wilmots scoort mooi 23 op 30 in deze voorronde (ja ja, tegen Janneke en Mieke), maar hij is alleen bezig met zichzelf en zijn eigen cv op te krikken, zodat hij binnenkort kan verkassen naar een topploeg waar hij nog tien maal zo veel gaat verdienen als bij de Duivels.
Zeg nu zelf, op de CV van Wilmots:
- Rode duivels (van plaats 54 op de ranking naar plaats 1 op 4 jaar)
- Kwartfinales WK
- voor het eerst in 32 jaar rechtstreekse kwalificatie voor een EK
- slechts 2 verliesmatchen op 20 in officiële wedstrijden
- ....
Schalke zal hem niet meer kunnen betalen als hij ook nog eens de halve finales of zelfs de finale haalt met deze groep.
En dan Marc, plaats maken voor Michel of Eric, op het hoogtepunt moet je stoppen .....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #24 Gepost op: 14 oktober 2015, 18:27:03 »
Zo weinig kennis van voetbal dat ik regelmatig vorig seizoen en nu ook in het begin van het seizoen bij de vrienden van het ander forum de voetbalpool won.
en daar reageer ik met mijn provoceren nog feller, niet omdat er iets mis met mij zou zijn, kan uiteraard wel, maar omdat daar een overweldigende meerderheid Nederlandse voetbalfanaten detteneur bepalen.
wat de vinger op de wonde leggen met zaagmachine te maken heeft ontgaat mij volledig.
wil wel weg van die valse Belgische bescheidenheid en sterker nog, met wat meer lef en arrogantie zouden onze producten zoals chocolade en bier meer in het weteldbeeld te zien zijn dan dat nederlands pisbier.
ook dat heeft zijn historische redenen, de Nederlanders overheersten de wereldzeeën in de geschiedenis en Belgie alkeen de Congo, en dan eerder toevallig.
Heb dus zeker geen avrrsie tgo Nederland, integendeel, heb in dat land mooie dagen meegemaakt en beschik er over vrienden.
maar leedvermaak is blijkbaar uut den boze, realisme toch niet.
nederlanders kijken soms nogal meewarig naar Roemenië.  Wel dat land heeft in de hele kwalificatie slechts 2 doelpunten tegen gekregen'toch wat anders dan die 14goals van Nederland, het leek wel een kruising tussen de village people, gekkeurde schoentjes ook, geen echte venten en FC.de Kampioenen.
5 punten minder dan de 3de en alleen 2 dwergstaten achter hun. Geen tijd voor zelfkritiek dan.
lullen en zeveren en zeuren, dat wel.
Nederland heeft goede voetballers gehad hoor, gehad dus. Argentinië wk78, johan mocht niet mee van zijn vrouw, maar de finale werd beteikt door Haan en Rensenbrinck,als essentiële opponenten.  2 spelers toen van de mooiste club ter wereld. Anderlecht

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #25 Gepost op: 8 mei 2016, 15:41:58 »
Goed nieuws voor de Rode Duivels .....
Suikeren Vincent is geblesseerd (voor de vijfendertigste keer) en moet afhaken voor het EK binnen 5 weken ....


De kapitein, sm, en jij zegt "goed nieuws"?
Yep, makkelijk zat ... Vincent haalt gewoon het niveau niet van anderen die ook op die positie kunnen spelen en veel secuurder waren dit seizoen ... ik noem Alderweireld Toby als grote voorbeeld ...
Al zitten we met een bondscoach die Toby NOOIT op de libero-positie wil uitspelen, hij zal hem rechts plaatsen, ook te dom voor woorden, maar goed, we hebben ook nog een zeer degelijke Vertongen (en die gaat hij dan links plaatsen) ....  :lol_hitting:


En we hebben geen viermansverdediging nodig met daarvoor nog eens een muur met Witsel en Nainggolan, onze sterkte is onze aanval, met wereldvedetten als Hazard, Debryune en scoringsmachine Lukaku en onze liliputter Dries Mertens .... aanvaallllllleeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuhhhhhhh  :035:


Mijn ideale elf:
Keeper: Courtois OF Mignolet (beiden super en geen voorkeur)
Achterlinie: Vertonghen, Alderweireld en Lombaerts
Tussen achterlinie en middenveld: spelbreker Nainggolan
Middenveld: Dembele, Debruyne, Carrasco
Voorlinie: Hazard, Lukaku, Mertens


Supersubs: "elleboogje" Fellaini, Witsel, Origi




En dat ze nu maar eens bewijzen dat ze kunnen samenvoetballen, dat ze allen een potje kunnen sjotten, weten we ........ alles minder dan de finale is een mislukking als je al jaren van de daken schreeuwt dat je voor niks minder dan EK gaat .......
Onze beste supporter is Vincent, en goed, die mag van mij zelf mee als assistent-assistent-coach, op de bank doet hij meer goed dan op het veld namelijk
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #26 Gepost op: 13 juni 2016, 18:29:56 »
Live from the stadium in Lyon  :lol
We are ready for Belgium Italy !!!  :dance2

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #27 Gepost op: 13 juni 2016, 18:44:40 »
And, how cute are the Italian girls there?  ;D :lol


[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #28 Gepost op: 13 juni 2016, 18:48:55 »
Live from the stadium in Lyon  :lol
We are ready for Belgium Italy !!!  :dance2

Have fun!! I am also counting down for the real start of the European Championship!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #29 Gepost op: 13 juni 2016, 18:54:44 »
En hebben wij maar twee "mooie" vrouwelijke supporters?  :lol


[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal