Auteur Topic: VANESSA  (gelezen 33896 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
VANESSA
« Gepost op: 15 oktober 2015, 15:39:01 »











  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
VANESSA
« Reactie #1 Gepost op: 22 april 2018, 08:41:15 »
Jetzt ist Vanessa wieder im Club (aktueller Stand 21.04.)

vanKees
  
  

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
VANESSA
« Reactie #2 Gepost op: 2 oktober 2019, 22:29:41 »
VANESSA (Babylon) - African Tigress
Bij deze recensie


Paspoortje:

[box title=Vanessa]
Land:             Nigeria
Taal:              Nigeriaans, Engels, Duits en Frans vermoedelijk
Leeftijd:         25-27 ofzo
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m72
Ogen:       donkerbruin
Model:            slank tot normaal
BH:                 75B
Kontje:           lekker
Tattoo/piercings: nee   
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken Rollenspel
[/box]


Foto's




Uiterlijk

Een mooie zwarte parel, deze Vanessa die ik al langer op het oog had en ze herkende me ook. Lang van gestalte en prachtige grote chocokleurige ogen en lang zwart haar. 


Karakterschets

In mijn ervaring meer een 'U vraagt, ik draai'-lady, ietwat afstandelijk. Dat kan misschien veranderen na de 'aftastende eerste ronde'. Ze heeft zeker wat dominants in zich maar ze is ook nogal rigide naar mijn gevoel. Meegaand is ze wel.


Presales

Kort gesprek, was eigenlijk op zoek naar Gina maar vond die nergens meer. Ik gaf deze dame dan een kans, Gina kan dan voor de volgende ronde. Het wordt een volgende keer want die was te druk bezet. So   Vanessa it is. Ze keek verwonderd bij de beslissing dat ik toch met haar op kamer wilde en liet haar 'de sleutel halen' wat in deze club neerkomt dat ze haar naam onder een kolom van een kamernummer mag schrijven met de tijd. Hou deze in het oog.


Kamer 13

Kamersessie

1) Aard van de sessie:
'Aftastende' sessie want is de eerste keer met haar. Het verliep allemaal gladjes en profi zonder veel initiatief aan aar kant, ik dirigeerde de sessie.

2) Duur:
1 uur

3) Communicatie en klik:
Moeizame communicatie soms maar ook niet te stroef. Van een klik kan ik niet spreken, daarvoor verliep alles iets te koel al werd de letterlijke temperatuur ferm opgedreven naarmate het uur vorderde.

4) Betrokkenheid:
Eerder een profi dame, is me iets te afstandelijk.

5)Sessie:
Deze verliep moeizaam en dat heeft gelijk ook met mij te maken en mogelijk haar profi houding waardoor ik me minder opgewonden voelde. Het neuken verliep in meerdere standjes zij op mij, ik op haar, doggy. Uiteindelijk kwam ik in dat uur 2x doggy moe en zwetend klaar. Dit heeft me meer moeite gekost dan anders al heeft Vanessa zeker haar best gedaan. Ik mistte een vonk, een klik met haar en dat heeft geheid een rol gespeeld. Na het tinderen met vele zwarte parels in zwart Afrika was ik toch wel opgewonden genoeg dat het geen fiasco werd met deze dame bij wie ik mijn geilheid kon uitleven. Elke minuut van de sessie werd benut dus de tijd werd quasi volgemaakt. Neuken verliep 'technisch' niet steeds even vlot.


Afhandeling en betaling

100€ voor het uur werd formeel ontvangen.


Aftersales

Behalve een groet en of ik het naar wens had in de club verder niets. Beleefd, correct maar niet zo erg warm.


Fazit en Score beleving

Ik zal niet al te snel met haar op kamer gaan maar men weet het nooit als ze plots als een enthousiaste Afrikaanse tijgerin op me afspringt.

Belevingsscore: ***1/2
« Laatst bewerkt op: 2 oktober 2019, 22:36:45 door Vazkor »