Auteur Topic: Den Haag, Lovehotel Bananas, Gangbangclub Nederland.  (gelezen 14784 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Den Haag, Lovehotel Bananas, Gangbangclub Nederland.
« Gepost op: 17 oktober 2015, 18:46:56 »
Zwaar tegen mijn zin het weekend in 010 beland. En al vijf dagen droog. Vanwege de werkzaamheden geen tijd om even over de grens te gaan voor een saunaclub. De ballen stonden op klappen en ik had geen zin om het daar op aan te laten komen. Geeft zo’n rotzooi. Dus keek ik eens rond in de gangbanghoek van sexjobs.http://www.sexjobs.nl/sexjobs/gangbang En jawel, deze zaterdagmiddag een party van Gangbangclub Nederland http://www.gbclubnederland.nl/ in Den Haag. Kwestie van een paar uurtjes er tussen uit sluipen. Ik gaf die klojo’s op het werk de nodige instructies, smeerde hem naar de Hofstad en stapte bij Lovehotel Bananas een grote gangbangkamer binnen, waar op dat moment drie meiden bezig waren de lullen van drie kerels af te zuigen. De vierde had even niks te doen.

Dat was tevens de enigste die ik kende van vorige feestjes, de altijd vrolijke Surinaamse Gina. Echt een toffe meid. Hoewel het een dik jaar geleden was, herkende ze me meteen en begroette me met een dikke knuffel die eindigde in een minutenlange tongzoen. Juist, daar kwam ik voor. We gingen er eens rustig bij liggen, en nadat ze me heerlijk stijf gepijpt had vroeg ze hoe ik het het liefste wilde. Jij onder graag. Dat vond ze zelf ook het lekkerst, ze sloeg haar armen en benen om me heen, en er kwam een geweldige neukpartij van, waarbij de tongen onvermoeibaar over elkaar glibberden, tot ik de boel niet meer binnen kon houden en diep in haar doos het condoom volpafte.

Even opgefrist en de rest van de actie bekeken. De andere drie waren slanke goed uitziende dames en deden behoorlijk hun best. Gemiddeld een man of tien á twaalf binnen. Toen de prikkel weer terugkwam me maar eens onder het matrasvolk begeven. Chanel, het jongste meisje wilde alleen met condoom pijpen. Sorry, dat werkt niet bij mij. Ze had daardoor dan ook minder te doen dan de andere dames. Een tijdlang met Luz bezig geweest, me door haar laten zuigen en haar van achteren geneukt, terwijl de overbuurman op het ritme van mijn stoten gepijpt werd. Nog niet afgeschoten, dat lukt me zelden in deze positie. Eerst maar wat van het buffet genomen, er was salade en wat fingerfood, alles goed verzorgd.

Toen mezelf weer bij de deinende kluwen lichamen op de matrassen gevoegd. Een hilarisch moment was wel toen het hulpje in de huishouding, een lekker brutaal opdondertje, dat zelf niet aan de actie deelnam, zich ermee ging bemoeien. Hield haar kleren aan, maar bond wel een grote zwarte voorbinddildo om, en tikte een nietsvermoedende gast op de schouder. De man keek om en schrok zich kapot toen hij ineens oog in oog stond met die enorme negerzwans. De pijpende meiden lieten de lullen even uit hun monden glijden tot ze uitgelachen waren. Ik kreeg steeds meer zin in Ginger, een slanke roodharige met een paar geweldige billen. Die had er duidelijk zin in. Werd kleddernat als ze klaar gevingerd werd. Kronkelde over de matras heen. Liet zich door de een na de ander helemaal suf neuken. Ik heb haar eerst nog van achteren genomen, maar op een gegeven moment had ze echt genoeg en trok ze mijn erectie naar haar mond. Ze pijpte en likte uiterst geraffineerd en keek me de hele tijd aan met die geile blik. Toe maar, spuit me maar vol, zeiden die oogjes. Ik gaf zelf de laatste slagen en spoot de witte stralen over haar wang en op haar tong. In een glibbernatte tongzoen werd de buit verdeeld onder de ogen van het publiek. Eentje om te onthouden, een echte nymfomane, geknipt voor een gangbang.

Het was weer eens wat anders, en voor de prijs hoef je het niet te laten, want die 110 euro was ik in een Nederlands privéhuis alleen al kwijt geweest aan die wip met Gina. En voor de preutse twijfelaars onder ons: gewoon een keer doen, en je zult zien dat je in no time over je schroom heen bent. In feite is dit het enigste dat ik in Nederland nog doe. In de privéhuizen vind ik de prijs/kwaliteitsverhouding helemaal zoek, om over de ramen maar te zwijgen. Frank, de organisator houdt regelmatig party’s op verschillende locaties in het land, en afhankelijk van de deelnemende dames zal ik er nog wel eens vaker opduiken.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Den Haag, Lovehotel Bananas, Gangbangclub Nederland.
« Reactie #1 Gepost op: 30 december 2015, 23:32:53 »
Ik kon me er dit jaar niet geheel aan onttrekken. Het spektakel dat Kerst genoemd wordt. Het beperkte zich God zij dank tot een brunch op de 26ste maar het was meer dan genoeg. Ik had zoals ieder jaar, van tevoren gezegd dat ze het niet weer zo moest overdrijven. Maar nee, het is………….de Kerst! Mevrouw Uitgewandeld behoort tot de categorie mutsen die ik als willoze doelgroep van de marketing afdeling van Ahold en aanverwante zie. En ja hoor de tafel stond vol, en alles moest op. Jij werkt het er later wel weer af, was haar argument. Deze opmerking ging in mijn belevingswereld een eigen leven leiden, want ergens had ze wel een punt. Ik nam me voor om deze keer haar advies maar eens op te volgen, al zal ze bij de manier waarop vermoedelijk iets anders in gedachten gehad hebben.

Als ik in de Randstad moet zijn en geen gelegenheid heb voor een saunaclub, dan is de Gangbangscene nog wel een aardig alternatief. Gangbangclub Nederland had de dag voor Oudjaar vier geile meiden in de aanbieding als afsluiter van het jaar. Met de fraai klinkende namen Sylvie, Kinky-Eva, Horney-Denie en Sub-slet-Samantha. Bij de gemeentelijke basisadministratie van hun woonplaats staan ze vermoedelijk onder andere namen ingeschreven. Ik was wel benieuwd naar die laatste. Sub staat in dit verband voor onderdanig, het tegenovergestelde van dominant. Feitelijk heb ik niks met dat soort zaken, en met dominantie al helemaal niet. Met dominante vrouwen heb ik in mijn jeugd veel te vaak te maken gehad, en ik heb er gloeiend de pest aan. Onderdanig hoeft een vrouw om mij ook niet te zijn, ik werk liever op basis van gelijkwaardigheid. Al moet ze natuurlijk wel doen wat ik zeg.

De Party vond plaats in Den Haag op loopafstand van het Binnenhof. Een orgie in de achtertuin van het stel zedenapostelen dat het liefst de prostitutie de nek om zou willen draaien, dat geeft toch wat extra cachet aan het geheel. Vind ik tenminste wel. Bij binnenkomst bleek dat Gina, een mij welbekende dame, aan het selecte gezelschap was toegevoegd. Een lieve gezellige Surinaamse meid. Amper binnen en meteen volop actie. Ik kon in de chaos van het moment niet vaststellen wie wie was, maar die slanke blonde die zich aan de lopende band suf liet neuken en intussen de ene vent na de andere peep, moet de sub zijn geweest. Het eerste half uur liet ik me door alle meiden pijpen, en heb er eentje geneukt. Maar het is me vaak te hectisch om eens lekker klaar te komen. Maakte ik me niet zo druk over, de party was nog niet over, en bij Gina gaat het er altijd wat relaxter aan toe dan bij de meeste anderen. Toen het wat rustiger werd om haar heen, omhelsden we elkaar voor een hartelijke begroeting. We gingen erbij liggen, maar zoals dat gaat op Gangbangs, het tijdens het voorspel kwamen er telkens gasten langs die haar even gedag kwamen zeggen. Dan werd het zoenen, en later het pijpen weer onderbroken voor een ‘Hey hallo hoe is het met jou?’ Ik had haar pas echt even voor me alleen toen ze onder me lag te schudden op de ene stoot na de andere. Met haar geile tongzoenen erbij, was de klus nog opvallend snel geklaard. Het nadeel van Gangbangs vind ik eigenlijk wel dat er net iets te weinig op de ene of andere gast wordt geconcentreerd, waardoor je maar met je erectie rond blijft lopen. Maar goed, het heeft ook wel weer iets, en zo bij gelegenheid pak ik er graag eentje mee. Gina had me er in ieder geval vakkundig vanaf geholpen.

Een kleine versnapering van het buffet genuttigd, en vanuit de whirlpool even het groepsgebeuren zitten bekijken. Daarna nog een tijdje met de sub bezig geweest, die braaf op haar knieën, een kringetje kerels zat af te zuigen. Als er een zin kreeg om te neuken, ging ze gewillig op de rug, en sloot haar mond om elke lul die binnen bereik was. Je hoefde hem maar voor haar neus te houden of ze hapte. En nu ik er aan denk, ik heb haar de hele avond geen woord horen zeggen. Zo kan het dus ook, dames! Maar toch, in de drukte had ik geen zin om er koste wat kost nog een uit te persen, want de volgende dag wordt het oude jaar uitgeluid, en dat gebeurt deze keer wel in een saunaclub. Daar moest ook nog wat energie voor overblijven. Evengoed een leuke avond gehad, en vroeg of laat loop ik wel weer eens naar binnen bij deze club. Ze verrichten hier heel wat nuttiger werk dan een boogschot verderop op dat Binnenhof. Een paar uur in de Gangbangclub is dan ook een stuk interessanter voor me, dan een middag op de publieke tribune van de Tweede Kamer de leugens van de landsbestuurders aan te moeten horen. Vandaar dat ik in de Gangbangclub nog lang niet, maar in de politieke arena al jaren geleden uitgewandeld ben.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Den Haag, Lovehotel Bananas, Gangbangclub Nederland.
« Reactie #2 Gepost op: 24 april 2016, 20:37:46 »
En daar was ik weer eens met een klus in de Randstad beland, waar ook het weekend nog in viel, dus geen saunaclubs. Gewoontegetrouw keek ik op sexjobs of er nog iets te beleven was. Moet maar net passen, meestal niet, maar deze keer was het geluk met me. Zondagmiddag had Gangbangclub Nederland Lovehotel Bananas in Den Haag afgehuurd. Een vijftal dames moest even doorgesmeerd worden. Twee ervan kende ik, Gina en Ginger, de anderen leken me ook wel toffe meiden. Meestal zit dat wel goed bij hun.

Om 13:00 h  onder de douche vandaan gestapt, om 13:01 werd me de zwans opgeslokt door Julia, een grote blonde meid, die de halve meute even voorpijpte. Een klein Surinaams meisje hing in de takel met de handen geboeid. Ik ging eens bij haar kijken, ze draaide haar lichaam een halve slag en ging verder waar Julia opgehouden was. Geen handige houding, maar een leuk voorproefje. Wij zien elkaar straks nog wel. Ginger vond ik de enige keer dat ik haar meemaakte meteen al een ontzettend lekkere geile griet. Slank lichaam, met een moorddaardig lekkere kont. Ze lag de vent die haar zojuist geneukt had klaar te pijpen, het plaatsje tussen haar benen was vrij, dus dook ik erop, wetende dat ze helemaal gek wordt van een goede bef- en vingerbeurt. Toen de collega de boel had ingeleverd, had ik haar inmiddels ook zover en kwam ze kronkelend klaar. Time to return the favour. Terwijl ze me pijpte werd ze zo heftig van achteren geneukt, dat ik hem maar even terugtrok. Inmiddels had het kleine Bulgaarse opdondertje, dat normaliter alleen de rotzooi opruimt, en geregeld de gasten de stuipen op het lijf jaagt met een enorme pikzwarte voorbinddildo, die ze op de meest overwachte momenten in hun gezicht krijgen, zich ook in het gedruis gestort. Ik vond het altijd al een lekker ding maar dit was de eerste keer dat ik haar mee zag doen. Ze vroeg of ze me mocht pijpen. Natuurlijk mag dat. Ze bezorgde me een enorme stijve met haar kleine mondje, jaste er een condoom omheen en klom erop. Na een paar minuten kreeg ze helaas kramp in haar been, en moest even stoppen. Toch kwam ze al gauw weer overeind op handen en knieën, en ging door met de blowjob. In deze houding hebben de meiden meestal in no time iemand achter zich die hem erin duwt, en dat overkwam haar natuurlijk ook. Het kleine ding peep gewoon door en liet die man zich uitleven in haar doos. Ik waarschuwde haar nog dat het eraan kwam, maar dat was geen probleem, zei ze. Okay, dan zul je het hebben ook. Vanuit mijn tenen voelde ik het opborrelen en spoot een lading van een kleine week in haar mond. Ze had vermoedelijk op minder gerekend, want ze wachtte nog wel netjes tot de laatste straal eruit was, maar vloog toen als een pijl uit de boog naar de doucheruimte. De vent die haar neukte keek lichtelijk beteuterd, want zijn lul plopte eruit als een champagnekurk. Ha, ik dacht al wat zou ze ermee gaan doen, lachte de buurman. Ik ging me ook weer opfrissen en nam wat van het buffet.

De kleine Surinaamse lag languit op de bar, werd met een vibrator bewerkt en intussen gefist zodat ze het ene trillende orgasme na het andere kreeg, onder de aanmoedigende kreten van het publiek. Tot ze overeind geholpen moest worden en bekaf weg strompelde. Na een kleine pauze kwam de lust al snel weer terug, zoals meestal als je op een plaats bent waar de sex gewoon in de lucht hangt. Eerst een tijdje met Ginger liggen zoenen en me door haar laten pijpen. Maar het is altijd erg druk om haar heen zodat je niet eens lekker op je dooie gemak de daad kunt voltrekken. Gina is een gezellige Surinaamse no nonsens meid, die rustig de tijd neemt. Na een lange relaxte zoenpartij, zoog ze me op sterkte, ging op de rug en liet me haar heerlijk neuken. Met die geile tongzoenen erbij had ik wel af kunnen schieten, maar ik besloot de energie nog even te sparen. Het kleine Surinaamse meisje was intussen weer bij haar positieven gekomen van haar serie-orgasme, en hield spreekuur op de bank, waar ze de ene vent na de andere klaar pijpte. Het zaad droop haar uit de mond, haar hele voorkant zat eronder. Ik vond dat er nog best wat bij kon. Ze pijpte verrukkelijk en had er niet veel tijd voor nodig om er een volgend schot uit te halen bij me. De eerste straal schoot haar de mond in, met de rest probeerde ze mijn naam op haar tietjes te schrijven. Ik herkende de N nog, voordat hij uitliep. Wat een geil gezicht, die witte druppels en strepen op die bruine huid. Ik gaf de buurman aan dat er nog wel ruimte was voor nog een kwak en keek toe hoe hij de klus afmaakte.

Een tijdje met Gina en een paar anderen in de Jacuzzi gezeten. Het Bulga meisje kwam erbij, veel lol met haar in Engels en gebroken Nederlands. Met nog een uurtje te gaan, kwam de energie langzaam aan terug in de zwans. De activiteit op de mat nam inmiddels wel af, maar Ginger ging nog wel door. Die meid zit vol energie. Julia kwam bij me en wist me nog weer omhoog te pijpen, waarna we nog geneukt hebben ook. Als een van de laatste koppels, tot om vijf uur het doek viel. Al met al toch wel weer een leuke middag gehad. Dat Gangbangen, het moet je ding zijn, maar als alternatief voor een dagje saunaclub is het helemaal zo verkeerd nog niet.
« Laatst bewerkt op: 24 april 2016, 20:47:02 door noglangnietuitgewandeld »
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.