Auteur Topic: Studentes daten ten noorden van Antwerpen  (gelezen 26969 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Studentes daten ten noorden van Antwerpen
« Gepost op: 23 oktober 2015, 02:20:00 »
Via wandelaars.org kan je terecht komen op de facebookprofielen van een aantal erg jonge meisjes, die als studente opgevoerd worden, en waarmee je kan daten. Dat gebeurt steeds ergens in Brasschaat, Schoten,Ekeren enz. Volgens de beschrijving althans toch.

Wandelaars die op dit aanbod willen ingaan, moeten wel beseffen dat er een organisatie achter zit die het niet zo nauw neemt met de waarheid. Om te beginnen zijn de facebookprofielen fake. Ze zijn ook domweg allen in eenzelfde huisstijl opgesteld, zodat je al vrij naief moet zijn om niet te zien dat hier iets niet pluis is.

Ik heb puur uit nieuwsgieringheid hun handeltje eens uitgeprobeerd, nadat ik over de praktijken van deze 'bende' gelezen had. Je kan kiezen uit Saartje, Emilie, Alice, Lotte enz. Zij zijn allen met een eigen telefoonnummer per sms te bereiken, Of het antwoord op je smsjes ook daadwerkelijk van het meisje in kwestie komt, is natuurlijk niet helemaal zeker. Zij proberen je wijs te maken dat ze 'thuis' ontvangen en ze geven een straatnaam (in Brasschaat) op maar zonder nummer. Voor dat nummer moet je sms-en als je er bent, en een poos later krijg je dan ineens (met een geblokkeerd nummmer) een telefonische oproep van een of andere 'madame' van een illuster 'bureau' (waar niks van te vinden is op internet) waarvoor het meisje zogezegd werkt. Zij vertelt je dan doodleuk dat je op een ander adres moet zijn. Dat blijkt dan gewoon het gekende rdv hotel De Inslag aan de Bredabaan in Brasschaat te zijn. Waarom ze op deze manier al vooraf met de klanten hun kloten spelen, was mij niet meteen duidelijk. Er zal beslist wel iets achter zitten.

Bij De Inslag aangekomen, tref je dan op de kamer een meisje dat niet overeenkomt met de jonge griet van op de facebook foto's. Maar in het geval van mijn 'experiment' was het wel een vrij mooie jonge meid, vriendelijk en gewillig, aangenaam gezichtje, en op dat vlak kon ik dus eigenlijk niet klagen. Seks was ok, ballen likken, met je pik spelen en ik mocht feitelijk gewoon bij haar alles doen wat ik wou. Niet echt een topper, zoals hun nep.forum (wandelaars.org) je tracht te doen geloven, ik heb al beter meegemaakt, maar zeker ook geen weggesmeten geld. Ze rekenen je 150 euro per uur aan (alle betrokken meisjes hebben dezelfde prijs) en dat was het in mijn geval naar mijn gevoel wel waard. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik er helemaal niet van genoten heb.

Ik heb de indruk dat ze minder echte meisjes hebben dan facebookprofielen, en dat ze volgens mij dezelfde durven sturen om verschillende namen in te vullen. Boek je voor de fun nog eens een andere van hun kliekje (als ik iets uitprobeer dan doe ik het grondig  ;D), dan krijg je dezelfde onnozele afspraakmethode voorgeschoteld, maar zo gauw ze horen dat je er al eens eerder was en je dus wellicht het dubbelspel gaat ontdekken, staat het meisje van jouw keuze ineens hopeloos in de file en proberen ze je terug degene die je al kent aan te smeren.

Kijk dus een beetje uit, collega's wandelaars, als je ten noorden van Antwerpen opvallend jonge meisjes lijkt gevonden te hebben. Er zit een organistatie achter. Je wordt eigenlijk opgelicht en er wordt met je voeten gespeeld. Uiteraard heb ikzelf dan wel goeie seks gehad tijdens mijn 'experiment', maar een niet correcte behandeling van de klant, geeft toch een wrange nasmaak. Het is maar dat jullie het weten.

Hun forumsite 'wandelaars.org' is overigens gewoon een nepforum dat puur tot reclame dient. De betrokken meisjes worden immers als toppers beschreven, en zowat alle anderen worden vrij negatief beoordeeld. Ook namen, waarvan je als ervaren wandelaar weet dat ze goed zijn, worden genadeloos afgemaakt in (nep)recensies.


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Studentes daten ten noorden van Antwerpen
« Reactie #1 Gepost op: 24 oktober 2015, 01:39:02 »
Vanderbeffen.....de moderne Sherlock Holmes van 2015 in de wereld van de 'studentes met een bijbaan'.
Prima verslag en waardering dat je je hebt 'opgeofferd' om dit eens haarfijn uit te zoeken.
Het is in ieder geval fijn dat je wel een prima gemiddelde date hebt gehad.  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Studentes daten ten noorden van Antwerpen
« Reactie #2 Gepost op: 24 oktober 2015, 03:38:43 »
Bij het eerste experiment had ik inderdaad een goede date. Ik ben daar eerlijk in om dat te vermelden. Bij het tweede experiment probeerden ze mij dus het eerste meisje terug aan te smeren, omdat het meisje van mijn keuze zogezegd in een hopeloze file zat. Ik ben daar niet op ingegaan. Die file was trouwens niet bestaande. Daar is ook nog zoiets als verkeersinfo op de autoradio he. Het gekozen meisje is dus die tweede keer gewoon niet opgedaagd.

Ik ben wel vergeten te vermelden, dat je de kamer in de De Inslag niet moet betalen. De prijs is in de prijs van het meisje inbegrepen (wat meteen nog eens extra mijn bewering ondersteunt dat er daar onder 1 hoedje gespeeld wordt door een aantal mensen). Mede daardoor vond ik de 150 euro per uur bij de geboden kwaliteit van de date dus zeker niet overdreven. Als je de prijzen van de kamers in en rond Antwerpen in gedachte houdt, heb ik in feite niet zo heel veel moeten betalen die eerste keer, en het was een lieve meid die gewillig was.

Van de andere kant spelen ze daar dus wel twee keer duchtig met de kloten van een klant he. Eerst die comedie weer van het verkeerde adres, en dan daagt het meisje gewoon niet op. Had ik toegehapt, dan was vrijwel zeker die eerste teruggekomen. Die zal hoogstwaarschijnlijk die dag de dates van dat tweede facebookprofiel ingevuld hebben. Ik heb nog getwijfeld, maar ik ben uiteindelijk toch maar teruggereden omdat ik nog terecht kon bij een gewone vriendin (geen dvp). En toen ik via de ring van Antwerpen naar die vriendin reed, heb ik nauwelijks file gezien in de andere richting, terwijl mijn 'date' zogezegd nog hopeloos vast stond op die plaats.

Ik weet dus nu zeker dat er schaamteloos gelogen en bedrogen wordt. Maar voor het geld dat ik uitgegeven heb, heb ik dus wel iets de plaats gekregen dat ik ok vond. Daarom snap ik toch bepaalde onderdelen van dat handeltje daar niet goed. Wat is er 'mis' met De Inslag? Waarom laten ze je niet gewoon naar daar komen, ipv dat je eerst met je gps een straat in de buurt moet opzoeken? Dat is dan zo een woonstraat, waar je eerst een kwartier de aandacht trekt omdat je daar ergens geparkeerd staat en in je auto moet zitten wachten, en dan kan je beginnen keren en draaien om uiteindelijk toch naar De Inslag te rijden. Dat noem ik dus 'met je kloten spelen'.

En als het dan al zo is dat er verschillende valse profielen 'gespeeld' worden door 1 of door enkele dames, dan zou men dat toch ook beleefd kunnen zeggen. Ja sorry meneer, maar dat meisje werkt onder twee namen en je hebt haar dus waarschijnlijk al gehad. Of zoiets op dat gedacht. Maar nee, ze verzinnen een file in de hoop dat je eieren voor je geld kiest en die andere terug laat komen. In de sms heette het immers, dat die andere vlakbij De Inslag woont en op 2 minuten daar kon zijn.
Had men dat nu eerlijk uitgepraat, dan had ik ze gewoon nog eens gepakt, want voor 150 euro per uur, kamer inclusief, zou ik haar zeker niet teruggestuurd hebben. Maar een mens, je wordt op de duur gewoon slecht gezind omdat ze zo'n doorzichtige leugenpraktijken bedisselen, alsof je een halve debiel bent die dat niet doorziet. En daarom snap ik hun systeem niet goed, want nu zijn ze aan mij gewoon een klant kwijt die anders waarschijnlijk nog wel eens terug zou gekomen zijn, maar die nu niet meer van plan is om daar nog eens opnieuw heel dat paljassen scanario te gaan meespelen. Ik was, zoals gezegd, op onderzoek uitgetrokken (op basis van verhalen die de ronde doen) en na die eerste keer dacht ik 'dat valt al bij al nog vrij goed mee'. Maar na de tweede 'afspraak' ben ik echt wel vertrokken met het idee van 'hier blijft het bij, die zien mij niet meer weer'.

Daarom dat ik ook de medewandelaars wou op de hoogte stellen van deze rare praktijken.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Studentes daten ten noorden van Antwerpen
« Reactie #3 Gepost op: 22 januari 2016, 12:31:18 »
Opgelet: toch nog even in de kijker zetten.

De oplichterij rond die 'studentes' ten noorden van Antwerpen duurt nog steeds voort en gebruikt ook lokvogels op chatsites zoals bv Chatbabe.be.   

Als je een jonge griet (zogezegd uit Merksem, Brasschaat of omgeving)  op de chat ziet verschijnen (of tussen de profielen) waarbij de verwijzing naar haar 'website' je op een facebookpagina doet uitkomen, dan heb je waarschijnlijk met een van hun nepprofielen te doen. De facebookpagina's zijn poepsimpel te herkennen omdat ze zo onnozel opgemaakt zijn in het formaat "xxxxx(naam) lief" of "xxxxx(naam) studeert", en er staan enkel wat (valse) foto's op van heel aantrekkelijke jonge meisjes. In realiteit probeert men je dus steeds naar hetzelfde meisje te lokken, in De Inslag in Brasschaat.

Er wordt op diverse fora en prostitutiesites hiervan melding gemaakt, maar er lopen blijkbaar nog steeds genoeg mensen in, om het handeltje lucratief te houden. Daarom plaats ik nu ook hier nog eens dit berichtje.

Lees mijn eerdere recensies.
Ik heb het dus, zoals gezegd, uit nieuwsgierigheid zelf uitgeprobeerd.
Al die knappe jonge grietjes waarmee ze uitpakken (ook op hun zogezegd forum wandelaars.org) bestaan NIET en welke naam je ook contacteert: je komt steeds uit bij het zelfde meisje. Ouder dan beloofd, en met een opvallend groot litteken in de volle breedte op haar buik. En niet prive zoals men eerst suggereert, maar gewoon in rdv hotel de Inslag in Brasschaat. Ik vond dat meisje nu niet echt slecht of lelijk in verhouding tot de prijs, en de seks was niet super maar wel gewoon ok, maar verschillende andere mannen omschrijven haar niettemin toch als erg ongeïnteresseerd en passief.

Weet dus dat dit oplichterij is, en laat je niet verleiden door foto's van bloedmooie jonge studentjes. een verwittigd man is er twee waard, een verwittigde rakker nog veel meer :-)

dre187

  • Gast
Studentes daten ten noorden van Antwerpen
« Reactie #4 Gepost op: 15 februari 2016, 00:31:49 »
beste,

ik heb 1 keer afgesproken met 1 van deze dames  daar ze een topper was volgens wandelaars.org
man man man dat was dag en nacht verschil  foto en realiteit dan  NOOIT MEER ECHT WAAR.
heb dit op wandelaars gemeld maar er word niets aan gedaan.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Studentes daten ten noorden van Antwerpen
« Reactie #5 Gepost op: 15 februari 2016, 01:07:15 »
beste,

ik heb 1 keer afgesproken met 1 van deze dames  daar ze een topper was volgens wandelaars.org
man man man dat was dag en nacht verschil  foto en realiteit dan  NOOIT MEER ECHT WAAR.
heb dit op wandelaars gemeld maar er word niets aan gedaan.
Puur uit interesse ....
Je spreekt af ergens, je ziet dat de dame er helemaal niet uit ziet zoals op de foto's ....
Mijn vraag: "Waarom ga je dan niet gewoon weg van dat bedrog?"
Ik zou gewoon bedanken en me omdraaien ...

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Studentes daten ten noorden van Antwerpen
« Reactie #6 Gepost op: 15 februari 2016, 07:58:38 »
beste,

ik heb 1 keer afgesproken met 1 van deze dames  daar ze een topper was volgens wandelaars.org
man man man dat was dag en nacht verschil  foto en realiteit dan  NOOIT MEER ECHT WAAR.
heb dit op wandelaars gemeld maar er word niets aan gedaan.

Beste Dre187,

Welkom op Relaxxxboard.
Ik hoop dat je hier veel info kunt halen, maar wij zien ook graag jouw verhalen tegemoet.
Heb je vragen, stel ze gerust!

Gr,
Sjeuf  :039:

 :welcome:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Studentes daten ten noorden van Antwerpen
« Reactie #7 Gepost op: 23 februari 2016, 12:17:30 »
beste,

ik heb 1 keer afgesproken met 1 van deze dames  daar ze een topper was volgens wandelaars.org
man man man dat was dag en nacht verschil  foto en realiteit dan  NOOIT MEER ECHT WAAR.
heb dit op wandelaars gemeld maar er word niets aan gedaan.
Puur uit interesse ....
Je spreekt af ergens, je ziet dat de dame er helemaal niet uit ziet zoals op de foto's ....
Mijn vraag: "Waarom ga je dan niet gewoon weg van dat bedrog?"
Ik zou gewoon bedanken en me omdraaien ...
Ik kan je alleen maar volledig gelijk geven SM.

Ik heb zelf (zoals ik hier al veel eerder beschreven heb) ook de proef op de som genomen en ik ben tijdens mijn eerste afspraak gebleven, gewoon omdat ik het nu eens wilde weten hoe het echt in elkaar zat. Ik moest toen trouwens die kamer niet betalen, en al bij al was de seks wel genietbaar maar dus absoluut niet 'de top' zoals onze collega Dre ook schrijft.

Achteraf heb ik nog (nep) afgesproken, ik heb sommige van hun meisjes op chatbabe 'gesproken' en geloof me: voor zover ik heb kunnen ontdekken gaat het slechts over 1 en hetzelfde meisje, met het opvallende litteken dwars over haar buik. Zij werkt onder echt ongelooflijk veel namen en telkens is de reclame een faceboekpagina met (valse) foto's van erg jonge meisjes. Die pagina's zijn zodanig standaard op eenzelfde manier opgesteld dat je ze direct herkent. Ik heb de indruk, als ik her der berichten hierover lees, dat dit meisje soms enorm ongeinteresseerd en slecht is in bed, en bij anderen (zoals bij mij) valt het nog wel mee.

Ik heb er niet veel aan verloren, het was toen 150 euro per uur met de kamer inbegrepen en ik heb uiteindelijk overal goed aan dat grietje mogen zitten en ik ben goed klaargekomen. Dus tja, daar mor ik niet over.

Maar het stoort mij geweldig dat dit een grote oplichterij is die de prostitutie maar weer eens in een slecht daglicht plaatst. Alleen al dat gedoe met valse adressen opgeven, doen alsof ze thuis ontvangen en alsof er wel tien verschillende meisjes zijn, en uiteindelijk gaat het altijd over dezelfde, en is de locatie gewoon dat rdv hotel. En het meisje dat je treft is hoe dan ook totaal niet degene die op die fotos staat. Dat is puur bedrog. Daarom heb ik er hier al uitgebreid over geschreven, in de hoop dat zoveel mogelijk wandelaars dit lezen.

En, zoals SM, zou ik ook de raad geven: ben je al dan niet onwetend in hun val gelopen, en sta je daar in dat hotel en dat meisje bevalt je niet: wegwezen. Ik zou zelfs zeggen: maak een nepafspraak van bv twee uur en daag niet op. Alleen op die manier kan je hen treffen. Ze houden tijd vrij, en ze krijgen geen geld.

Er zijn al diverse meldingen bij de politie en bij facebook, maar dat haalt allemaal niet zoveel uit. Zwartwerk en een illegaal 'bureau', maar ja, dat maakt ons als klant niets uit zolang ze min of meer eerlijk zouden zijn tegenover ons.

Het ambetantste vind ik, dat je dus eigenlijk tegenwoordig bijna niet met een gerust hart nog kan afspreken met een jong meisje in het noorden van Antwerpen, want je weet maar nooit. Bij mij heeft het er toe geleid dat ik die regio volledig ben gaan mijden.

groet, Vanderbeffen

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Studentes daten ten noorden van Antwerpen
« Reactie #8 Gepost op: 10 mei 2017, 02:27:13 »
Dit topic heb ik zelf opgestart en het is ondertussen al oud.

Ik wou toch gewoon even vermelden, dat de hele oplichterij zich inmiddels al geruime tijd naar Nederland heeft verplaatst. Het nep forum 'wandelaars.org' gaat niet langer meer over Belgische dames. Een gevolg van klachten en van de stappen die door een aantal wandelaars ondernomen werden. Ik heb er destijds, na mijn 'onderzoek' (haha) naar Facebook ook meldingen van gestuurd (valse profielen) maar die reageren enkel van zo gauw er ook politie komt bij kijken. Los van het oplichten van mannen, speelde deze organisatie immers met vuur door zich voor te doen als een nep-bureau (zonder ondernemingsnummer uiteraard) en door foto's van jonge meisjes op een openbaar medium (facebook) te gebruiken als lokvogel voor seksuele activiteiten, terwijl die foto's niet gingen over het meisje dat zich daadwerkelijk aanbood... Waarvan akte.

Seks is heel fijn, en ik heb graag dat er met mijn kloten gespeeld wordt, maar niet op de manier dat deze organisatie dat deed  ;D