Auteur Topic: EBRU (Roemeense)  (gelezen 6155 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
EBRU (Roemeense)
« Gepost op: 12 november 2015, 09:16:40 »
[box title=EBRU]
Land:             Roemenie
Taal:              Engels
Leeftijd:         23
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,6om
Model:            slank
BH:                B
Kontje:           heel lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Z PZC NMC FT GFE PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Het perfecte KP-meisje! Fysieke beschrijving volgt.
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
EBRU (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 13 november 2015, 17:32:23 »
Eergisteren heb ik een eerste keer gekamerd met Roemeense Ebru.

Ebru is dé perfecte KP-meid. Ze is 23 jaar jong, 1,60m groot, heeft lang zwart haar, een héél mooi gezicht en grote, intrigerende, dromerige ogen. Ze is slank gebouwd, maar heeft een perfecte kont en een wondermooie, stevige B-cup. Ze heeft een tattoo op haar onderrug. Piercings kan ik me niet herinnenen. Het is een plaatje :)). Toen ik haar zag, wou ik haar onmiddellijk mee naar huis nemen ;)!

De presales waren heel leuk: Ebru zat bij mij op de schoot en haar vriendinnetje: Cataleea (met wie ik later nog zou kameren) zat bij Toetebel op de schoot. De meiden namen hun tijd: we hebben zeker een half uur geknuffeld en gekeuveld vooraleer er een kamervraag kwam.

De kamergang was uitstekend. Het tongzoenen kan ik niet echt tongzoenen noemen, daarvoor voelde ik echt te weinig tong, maar voor de rest had ik niets te klagen.

De pijpbeurt was uitstekend: heel gevarieerd en met veel gevoel. Tijdens het pijpen mocht ik ook lekker met Ebru haar poesje en lekkere borsten spelen. Neuken was top: we zijn een kwartiertje in alle mogelijke standjes bezig geweest en ik ben zalig klaargekomen tijdens hondjes.

Aftersales: dik in orde, maar dat lag mogelijk wel aan het feit dat Toetebel en ik aan Ebru en Cataleea hadden laten weten, later op de avond van meid te willen ‘wisselen’.

Herhalingsgevaar: Héél groot :o, maar daarvoor zal ik wel naar Mondial moeten trekken, Ebru haar stamclub, waar ze normaliter volgende week naar terugkeert 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum