Auteur Topic: INFO BABYLON ELSDORF  (gelezen 255018 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #15 Gepost op: 17 mei 2017, 13:04:28 »
blijft die sauna op de benedenverdieping nog in werking met de nieuwe?
Ik zou zeggen ... neen, als den Ed iet doet dan doet ie 't goed .....   
Dus de stekker uit trekken uit dat ding ....weg damit ....raus .... ;D

Dat zou jammer zijn , af en toe komen de dames je gezelschap houden in de sauna beneden .
Denk niet dat ze in de winter noch poolshoogte zullen  nemen of iemand in de sauna  buiten zit  .
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #16 Gepost op: 17 mei 2017, 13:09:36 »
blijft die sauna op de benedenverdieping nog in werking met de nieuwe?
Ik zou zeggen ... neen, als den Ed iet doet dan doet ie 't goed .....   
Dus de stekker uit trekken uit dat ding ....weg damit ....raus .... ;D

Dat zou jammer zijn , af en toe komen de dames je gezelschap houden in de sauna beneden .
Denk niet dat ze in de winter noch poolshoogte zullen  nemen of iemand in de sauna  buiten zit  .
Ze zullen me uit het verwarmd zwembad moeten komen halen, anders blijf ik daar in liggen tot sluitingstijd, ook in de winter ...

Jullie met jullie kelders en verborgen plekjes  :lol ;)

Weg met die kelder zelfs, dichtkappen met beton en blokhutjes buiten zetten ...   :dance2

Ach, we zien wel wat het allemaal geeft toch, als er al een verwarmd zwembad en een sauna en een whirlpool is, ben ik al tevreden, of die nu op het dak, in de kelder of in de tuin staan, voor mij allemaal gelijk ...   ;)

  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #17 Gepost op: 23 mei 2017, 23:27:14 »
Is het wel een warme sauna? Mss is het wel zo eentje van -90  :mistress :17: :-\


http://www.demorgen.be/binnenland/nieuwe-hype-bibberen-in-sauna-van-90-c-bfb41954/
  
  

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #18 Gepost op: 23 mei 2017, 23:58:42 »
blijft die sauna op de benedenverdieping nog in werking met de nieuwe?
Ik zou zeggen ... neen, als den Ed iet doet dan doet ie 't goed .....   
Dus de stekker uit trekken uit dat ding ....weg damit ....raus .... ;D

Dat zou jammer zijn , af en toe komen de dames je gezelschap houden in de sauna beneden .
Denk niet dat ze in de winter noch poolshoogte zullen  nemen of iemand in de sauna  buiten zit  .
Ze zullen me uit het verwarmd zwembad moeten komen halen, anders blijf ik daar in liggen tot sluitingstijd, ook in de winter ...

Jullie met jullie kelders en verborgen plekjes  :lol ;)

Weg met die kelder zelfs, dichtkappen met beton en blokhutjes buiten zetten ...   :dance2

Ach, we zien wel wat het allemaal geeft toch, als er al een verwarmd zwembad en een sauna en een whirlpool is, ben ik al tevreden, of die nu op het dak, in de kelder of in de tuin staan, voor mij allemaal gelijk ...   ;)

Sommige meiden weten mij altijd te vinden, sauna, kino, bar, terras, tuin......ja zelfs als ik op het kleinste kamertje zit....... :lol
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #19 Gepost op: 17 juni 2017, 14:41:46 »
in vervolg op m'n quasi live berichtje van hedennacht nog wat info over het zwembad.
zout of chloor water was de vraag die enkelen onder ons zich afvroegen:
Volgens cheffy Eddy geen van beiden: een continue zuiverend systeem...
Ik rook en proefde ook geen chloor of zout maar vanochtend had ik nog wel een irritant prikkelend gevoel in mijn ogen (nee nergens anders!), maar dat zou evengoed door m'n nieuwe lenzen kunnen komen. Gisteravond zag ik het verschil tussen al die zwarte grietjes ook al niet meer en zag ik zelfs bijna geen verschil meer tussen KanariePiet en een zekere SMeerlap  :pica
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #20 Gepost op: 17 juni 2017, 20:14:28 »
in vervolg op m'n quasi live berichtje van hedennacht nog wat info over het zwembad.
zout of chloor water was de vraag die enkelen onder ons zich afvroegen:
Volgens cheffy Eddy geen van beiden: een continue zuiverend systeem...
Ik rook en proefde ook geen chloor of zout maar vanochtend had ik nog wel een irritant prikkelend gevoel in mijn ogen (nee nergens anders!), maar dat zou evengoed door m'n nieuwe lenzen kunnen komen. Gisteravond zag ik het verschil tussen al die zwarte grietjes ook al niet meer en zag ik zelfs bijna geen verschil meer tussen KanariePiet en een zekere SMeerlap  :pica
Ik stel me geen vragen bij een verwarmd zwembad van 29 graden Celsius .... gewoon lekker badderen
Net zoals ik me geen vragen stel over het eten in een club waar het eten lekker is  :lol ;)
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #21 Gepost op: 17 augustus 2017, 10:54:17 »
Eine kleine Ergänzung der AWL!
Ich weiß von Elena (Cubana) und von Maya (Bulgarin) dass Beide
momentan in der Karibik Urlaub machen die nächsten 2 Wochen.
Buenos vacaciones!

vanKees
  
  

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #22 Gepost op: 17 augustus 2017, 11:25:51 »
in vervolg op m'n quasi live berichtje van hedennacht nog wat info over het zwembad.
zout of chloor water was de vraag die enkelen onder ons zich afvroegen:
Volgens cheffy Eddy geen van beiden: een continue zuiverend systeem...
Ik rook en proefde ook geen chloor of zout maar vanochtend had ik nog wel een irritant prikkelend gevoel in mijn ogen (nee nergens anders!), maar dat zou evengoed door m'n nieuwe lenzen kunnen komen. Gisteravond zag ik het verschil tussen al die zwarte grietjes ook al niet meer en zag ik zelfs bijna geen verschil meer tussen KanariePiet en een zekere SMeerlap  :pica

Diagnose: Je hebt lasogen opgelopen door te veel naar al die lekkere wijven te kijken. Niets ernstigs, gaat vanzelf over na een dag of drie. Advies: niet in wrijven.

Met vriendelijke groet, Dr. N.L.N. Uitgewandeld.
  
  
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #23 Gepost op: 22 augustus 2017, 20:56:26 »
Naar aanleiding van de aankondiging van mijn gratis inkom in Babylon gisteren kreeg ik een privé bericht met de vraag , hoe men dat bijhoudt . Het kan ook voor andere vaste klanten van Babylon nuttig zijn .

In BABYLON heb je na elke 10 volle betaalde bezoeken recht op een volgende gratis inkom .
Bij iedere inkom en het betalen van je 60 EURO zal de ontvangstdame je bezoek noteren , daarvoor gebruiken ze een code , meestal  je voornaam en de datum van je verjaardag , het kan ook een andere code zijn in samenspraak met U .
Heb je een kortingskaart van 30 EURO of een andere korting bij een verjaardagsparty dan wordt er niets genoteerd .
Het is dus belangrijk van je code te weten en er op na te zien dat ze je bezoek noteren .
Zo is de inkom eigenlijk 54,5 EURO in plaatst van 60 EURO.
  
  

Offline bobo1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #24 Gepost op: 5 oktober 2017, 21:18:30 »
Ik ben nog niet bij Babylon langs geweest maar zou dit binnenkort toch eens willen doen.
Ik heb een vraag over de betaling van de diensten van de dames. Ik heb hier of op een ander forum ooit gelezen dat je bij vertrek het totaalbedrag moet afrekenen bij de theke. De verschillende dames geven het verschuldigde bedrag door aan de theke en jij krijgt de totaalfactuur bij verlaten van de club. Je hebt natuurlijk geen controle over wat de dames doorgeven.
Ik heb liever dat ik elke dame apart kan betalen waardoor ik beter zicht hou op mijn budget en uitspattingen.
Werkt men nog steeds op deze manier? Hoe is jullie ervaring hiermee?
Dank
  
  
I love tight asses and firm tits

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #25 Gepost op: 5 oktober 2017, 21:26:25 »
Nee dat is niet meer het geval: je  betaalt aan de dame bij de lockers.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

  
  

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #26 Gepost op: 5 oktober 2017, 21:27:19 »
Hoi,

Je betaald de dame na elke sessie bij de lockers.
Dus gelijk na je pleziertje.
Maak haar duidelijk voor je op de kamer gaat, wat je graag wilt en hoe lang,
Bij de ingang hangt een bordje , voor de ectra verrichtingen.
Veel plezier daar.

Ik ben nog niet bij Babylon langs geweest maar zou dit binnenkort toch eens willen doen.
Ik heb een vraag over de betaling van de diensten van de dames. Ik heb hier of op een ander forum ooit gelezen dat je bij vertrek het totaalbedrag moet afrekenen bij de theke. De verschillende dames geven het verschuldigde bedrag door aan de theke en jij krijgt de totaalfactuur bij verlaten van de club. Je hebt natuurlijk geen controle over wat de dames doorgeven.
Ik heb liever dat ik elke dame apart kan betalen waardoor ik beter zicht hou op mijn budget en uitspattingen.
Werkt men nog steeds op deze manier? Hoe is jullie ervaring hiermee?
Dank
  
  

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #27 Gepost op: 5 oktober 2017, 21:27:22 »
Ik ben nog niet bij Babylon langs geweest maar zou dit binnenkort toch eens willen doen.
Ik heb een vraag over de betaling van de diensten van de dames. Ik heb hier of op een ander forum ooit gelezen dat je bij vertrek het totaalbedrag moet afrekenen bij de theke. De verschillende dames geven het verschuldigde bedrag door aan de theke en jij krijgt de totaalfactuur bij verlaten van de club. Je hebt natuurlijk geen controle over wat de dames doorgeven.
Ik heb liever dat ik elke dame apart kan betalen waardoor ik beter zicht hou op mijn budget en uitspattingen.
Werkt men nog steeds op deze manier? Hoe is jullie ervaring hiermee?
Dank
Dat was voorheen het geval. Al meer dan een jaar niet meer.
Nu reken je elke kamer apart af met de betrokken dame(s).
Overigens  was dat vorige systeem ook waterdicht, want je was verplicht mee te kijken wat de dame noteerde na de kamer.
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #28 Gepost op: 10 oktober 2017, 21:45:46 »
Citaat und Betreff AWL:
[attachimg=1]

vanKees
  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #29 Gepost op: 22 oktober 2017, 08:23:59 »
Kurz eine Info zu der momentanen Seite unseres Clubs Babylon:

Ich war Freitag vor Ort, deshalb mit eigenen Augen /nicht/ gesehen:
Gesichtet = ist wohl der Status = in den letzten 2 Wochen einmal im Club gesehen worden
angekündigt/ AWL = von der Liste fehlten 15 Frauen (möglicherweise frei oder schon länger abwesend)

Deshalb mein Tipp:
wenn ihr wegen einer bestimmten Frau in den Club wollt, bleibt Euch es nicht erspart dort am gleichen Tag oder
Vortag anzurufen. Hab ich auch gemacht und hat funktioniert!

Wens u veel plezier

vanKees