Auteur Topic: Algemene info SAUNACLUB DIAMOND  (gelezen 87870 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Algemene info SAUNACLUB DIAMOND
« Reactie #30 Gepost op: 22 februari 2022, 16:36:27 »


HAPPY HOUR 11-15 Uhr 20 EURO EINTRITT
DANACH DURCHGEHEND 30 EURO EINTRITT


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Algemene info SAUNACLUB DIAMOND
« Reactie #31 Gepost op: 5 april 2022, 13:12:38 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Algemene info SAUNACLUB DIAMOND
« Reactie #32 Gepost op: 5 april 2022, 19:56:17 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Algemene info SAUNACLUB DIAMOND
« Reactie #33 Gepost op: 3 juli 2022, 11:11:00 »









"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Algemene info SAUNACLUB DIAMOND
« Reactie #34 Gepost op: 4 november 2023, 01:28:22 »
Club geschlossen?

VanKees

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
Algemene info SAUNACLUB DIAMOND
« Reactie #35 Gepost op: 29 maart 2024, 14:48:35 »
ONTMAAGD

Op de 25e van de 3e had ik beetje het mooie weer onderschat.
Ik besloot daardoor een club te kiezen waar je weinig van een tuin ofzo kunt genieten. Door de positieve verhalen op het forum over de hamam in Diamond besloot ik deze nieuw heropende club eens te bezoeken.
Na een omweg elders pas rond half 1 ofzo aangekomen op een vrijwel lege parking.
De theke gaf netjes aan dat er op het moment 4 dames waren die zich nog moesten klaarmaken. De sauna zou ze kunnen aanzetten, dus voor mij geen bezwaar om eerst even een hapje te eten en wat saunarondjes te gaan maken.
De entree bedroeg 30 euro, waar je de gebruikelijke slippers, handdoek en in dit geval een rooie badjas voor krijgt.

Bij het opfrissen verbaasde ik me dat het toilet er niet verstopt was. Ze hebben namelijk 2 normale WC papierrollen liggen. Maar bovenhet toilet ook een stapel papieren handdoekjes. Ik kan me zo maar voorstellen dat iemand waarvan de 2 WC rollen net op zijn, die van dergelijke handdoekjes gebruikt gaat maken. En bij gebrek aan een prullenbak, verdwijnen ze vermoedelijk in de WC pot. Met alle gevolgen van dien...
Enfin, de kleedruimte en de douches waren volgens mij niet echt veranderd met vroeger. Je kunt de temperatuur van het water niet instellen, maar die was aangenaam warm en de straal behoorlijk. Wel een drukknop die elke 10 secondes ofzo ingedrukt moet worden.

Erna eens gaan snuffelen bij de voederbakken. Het ontbijt was basaal, maar voldoende om de maag mee te vullen.
Vanaf 15 uur kwam werd het lunch lunch buffet klaargemaakt met soep erbij. Je kon kiezen uit worst, kippenbouten, pasta en aardappeltjes. Ook was er een beetje rauwkost beschikbaar.
Vanaf 18 uur was het tijd voor het avond buffet. De overgebleven worst was volgens mij opgeschoven naast de soep, de kippenbouten en pasta werden vervangen (aangevuld?), de aardappeltjes waren vervangen voor rijst. En op de plek van de worst was kip in een sausje.

De sauna was goed warm. En in de wellness ruimte waren 3 ligsotelen en de ruimte was lekker warm van de sauna. De ruimte is me iets te veel verlicht om aangenaam te kunnen dutten. En wat ik ook jammer vind is dat je er niet direct naar buiten kunt om rustig in de buitenlucht af te kunnen koelen. Verder hoorde ik rond 21 ineens wat luide Balkan muziek (wat na een poosje weer afnam). Het dreunt gelukkig niet zo erg door als bij Samya of Mondial. Maar het kan er dus ook wat lawaaierig zijn.
De single douche die er is kun je wel de temperatuur van instellen en heeft een kraan, zodat je niet telkens op een knop hoeft te rammen. Wel is die hoek slecht verlicht, waardoor je moet oppassen of de vloer niet nat en glad is.
In de wellness ruimte bevinden zich verder een massagekamer en de hamamruimte. 
Over hamam gesproken, volgens de receptie was de hamam dame niet aanwezig. Als ze al zou komen op maandag, dan zou het laat zijn. Rond 20 a 21 uur ofzo.
Dat was een domper, want ik had er erg naar uitgekeken.

Wat wel een meevaller was, was het aangename zonnetje. Gelukkig hebben ze er nog het kleine mini tuintje met welgeteld 1 ligstoel. Die was kapot, waardoor ie alleen helemaal plat kon. Toch even een poosje lekker van de zonnestralen kunnen genieten.
Een poosje later kwam er een keffertje de tuin binnen sprinten. Het blijkt de leuke energieke pup van de theke te zijn.
De club leek verder weinig veranderd vergeleken met vroeger. Ik weet niet of ze wat gerenoveerd hebben, maar de indeling van de club was in elk geval nog hetzelfde.

Kwa dames waren er een stuk of 7 aanwezig. Voornamelijk van normaal tot vol postuur. 1 Slanke sprong er voor me uit. Betreft heren kwamen er in de avond nog 2 bij. Dus het was een behoorlijke rustige dag.
Toch had ik het geluk dat de hamam dame Dilan al rond 18:30 was komen opdagen. Gauw afgesproken. En mijn hamam ontmaagding kon beginnen.
Zoals wel vaker bij een ontmaagding verloopt niet alles soepeltjes. Er bleek namelijk geen warm water te zijn...
Er moest iemand opgeroepen worden die het zou komen regelen. Ik kon me intussen gaan bezweten in de sauna. Want dat hoort er blijkbaar bij om eerst een flink portie te gaan zitten zweten.
Een poosje later was het water alsnog warm en kon het geheel beginnen. Ik moest na de sauna op een groot stenen bed gaan liggen. Kreeg even het gevoel van een offerritueel waarbij een maagd op een stenen bed aan 1 of andere god geschonken zou worden. Nou, maagd was ik al lang niet meer, dus ik had weinig te vrezen.
Dilan begon het zweet van me af te spoelen met kommetjes warm water. Erna werd er gescrobd met ruwe handschoentjes. Naar weer wat water werd ik ingezeept en weer geschrobt. Haar werd ook gelijk even gewassen. Geheel weer afgespoeld. Heerlijk dat warme water over je heen te krijgen. En dat alles onderbegeleiding van een ontspannen muziekje dat ik mocht uitkiezen. En dit alles voor 5 tientjes.
Ik had nog gekozen voor de optionele peeling voor 20 euro. Erna was ik herboren als met een zacht babyhuidje. Zwitsal zou er jaloers op zijn ;)
Dilan blijkt van alle markten thuis, want vooraf gaf ze aan dat intiem met haar zijn ook een mogelijkheid was. Ach ja, als we dan toch aan het ontmaagden zijn, waarom niet ook gelijk de 1e keer intiem daarzo? Ze bleek erg muzikaal te zijn, want ze kon een intensief fluitconcert ten gehoren brengen. Verder kwam ik niet. Leek me ook niet zo comfortabel op dat stenen bed.
Ze rekent er 50 euro voor met een €30 toeslag voor de intersere variant. Daar bedankte ik voor en bleek ze toch een groen hartje voor me te hebben.

Erna heerlijk liggen chillen in de wellness ruimte en wat op m'n mobieltje zitten pingelen. De club heeft namelijk ook Wifi voor klanten. Zie ik ineens dat ze Happy Hour entree hebben tussen 11 en 17 uur van 20 euro. Duizend bommen en granaten! Ik had ze een dag te vroeg bezocht, want die actie gaat pas de volgende dag in.
Net als de in mijn mening slechte trend waar meer SC aan mee lijken te doen dat na 22 uur je in straatkleding mag blijven zitten. Waarschijnlijk om tegemoet te komen aan de wensen van een nieuwe generatie en aparte groep klanten.
Zelf ben ik meestal rond dat tijdstip wel vertrokken, dus mij zal het weinig storen, maar in z'n geheel vind ik het geen goeie zaak. Bij een SC zoek ik toch meer de sfeer van een Babylon, Bernds, PSR enzo. En niet een nachtclub/disco zoals bij een Oceans, waar bezoekers ook in hun straatkleding mogen blijven zitten.

Betreft die tweedeling in sfeer vraag ik me ook af wat de eigenaren eigenlijk voor ogen hebben met deze 2 clubs. Willen ze een luxe SC en een budget naast elkaar? Willen ze een gemoedelijke cafe/bar gevoel bij de 1 en een disco/nachtclub bij de ander? Ik krijg nu het idee alsof ze beide clubs naar elkaar toe trekken. Beide clubs 50p30 en bij Diamond 30 entree en living room 40 entree. En dat terwijl de clubs op nog geen half uurtje van elkaar vandaan liggen.
Ikzelf als beste stuurman aan wal zou de oude gezellige sfeer van Living Room proberen terug te brengen. Zorg dat de mannen lekker veel kameren voor 50p30. Zorg voor kleine korting Happy Hour entree van een tientje ofzo zodat de vroege lichting dames al klandizie hebben. Zorg dat tapbier inbegrepen is (desnoods ten koste van het hebben van een Happy Hour entree). Zorg voor gezellige café muziek en draai af en toe een Hollandse meezinger als je merkt dat er een hoop gele kentekens in de straat staan. Serveer lekkere Duitse kost (vergeet de gamba's niet op maandag en disndag! ;)). Zorg dat de club schoon is en mankementjes snel opgepakt worden (ijsberen kunnen behoorlijke zeurkousen zijn...). Zorg voor acties die klanten trekken, bijvoorbeeld bepaalde dagen/periodes breng een gratis introducee mee ofzo. Laat een tombola lopen op het ijsberenforum lopen die voor extra promotie zorgt. En laat vooral straatkleding vooral straatkleding blijven en alle ijsberen als gelijken onder mekaar het gezellig hebben.
De geschiedenis en de naam van de club leent zich juist voor zo een sfeer en groep klanten.

En ik zou Diamond de andere kant opsturen. Maak daar een bling bling club van. Zorg dat de party People met straat kleding niet tot 22 uur moeten wachten, maar al vanaf 19 of 20 uur binnen komen. Mijn ervaring in Happy Garden was dat die lui ook steeds eerder naar een SC kwamen. De brave huisvaders en hardwerkende vertegenwoordigers kunnen zich dan overdag vermaken, al dan niet gelokt door een happy hour. En die zijn voor het avondeten toch alweer thuis bij vrouwlief. Zo ontlopen die 2 groepen elkaar en heb je voor de bune toch dat het een saunaclub is met badjassen en wellness. Zorg binnen en buiten voor meer zithoekje voor groepjes. Dus niet de 2 persoonsbankjes die goed bij Living Room passen. Maar U of L vormige bankjes met een tafeltje erbij waar een grote koelbak vol ijsklontjes en sterke drank met redbull ofzo op past.
Dat zijn mijn ideeën over de 2 clubs. Wat vinden jullie? Hoe zou Diamond zich volgens jou het beste kunnen positioneren?