Auteur Topic: Amsterdam, Molensteeg, Sama  (gelezen 6159 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Amsterdam, Molensteeg, Sama
« Gepost op: 20 december 2015, 16:24:53 »
Naam: Sama (?)
Nationaliteit/herkomst: Hongaars
Taal: Engels, Duits en Hongaars
Leeftijd: ca. 25
Haarkleur/lengte: blond, half lang
Ogen: groen.blauw
Lengte: ca. 160m
Postuur/Cupmaat : volslank
Tatoeage: Volgens mij niet
Service: PMC, NMC, verschillende posities voor meer geld

€ 30 voor 20 minuten vroeg deze dame. Nu weet ik wel dat ze met 20 minuten bedoelen snel je ding doen en wegwezen en dat je voor 3 tientjes niets kan verwachten, maar als een dame al direct een gehaaste indruk maakt, is de lol er snel vanaf.

Alles moest sneller, vlugger en praten was helemaal uit den boze nadat deze dame de drie tientjes in haar tengels had. Pijpen deed ze erg goed. Dat viel echt 100% mee. Het neuken daarna viel tegen. Ik kon kiezen tussen doggy en missionaris. Andere standjes konden ook, maar dan moest er wel bijbetaald worden. Alsof ik na haar chagrijnige gedoe daar nog zin in had. Ik koos voor missionaris. Gelukkig geen glijmiddel erop, maar haar poes (waar een stoppelbaard van een paar dagen op stond) had veel weg van een uitgewoonde krater. Ik heb nooit mijn piet in een emmer vol met snot gestopt, maar zo moet het ongeveer voelen als je dat doet en vervolgens gaat pompen. Glijmiddel is dan inderdaad overbodig. Nadat tot twee keer toe het rubbertje kapot was gegaan, haar het maar met haar mond en handen af laten maken.