Auteur Topic: Racha Thai (Mol)  (gelezen 10926 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Racha Thai (Mol)
« Gepost op: 30 december 2015, 11:37:33 »
In het centrum van Mol is Racha Thai gelegen. Komende vanaf de N18 richting het centrum kom je er zelfs zo goed als voorbij. Omdat ik een drukke dag had, was ik wel toe aan een massage met 'n happy end.

Racha Thai is gevestigd in een afgetrapt kot, maar van binnen ruikt het er wel fris en ziet het er opgeruimd uit. Er was welgeteld één dame aanwezig en omdat er verder in Mol-centrum niet veel te beleven is buiten de weekends, gekozen om met deze dame naar boven te gaan voor een Thaise massage met happy end.

Ik moet zeggen dat alles netjes was verzorgd. Er werd een muziekje opgezet, de kamer was fris, het bed was fris, voldoende doekjes e.d. aanwezig, maar waar het om gaat is de massage en die stelde weinig voor. Nu weet ik niet precies wat een traditionele Thaise massage is, maar dit moet er ongetwijfeld een slap aftreksel van zijn. De massage was voorspelbaar( nek - rug - linkerbeen - rechterbeen en daarna aan mijn piet trekken) en matig van kwaliteit.

De dame was 'n jaar of 45, Thais natuurlijk en was vriendelijk. Heel geweldig was haar Nederlands niet en haar Engels eigenlijk ook niet. Wel erg vriendelijk en correct, dat moet gezegd worden.

Kosten: € 50 voor een half uur en € 80 voor een uur. Een half uur bleek prima ingeschat. Voor € 50 extra waren er nog extra opties mogelijk. Bij een bezoek aan een massagesalon kwam ik in het verleden nog weleens in de verleiding om stevig bij te schokken voor extra opties, omdat sommige dames het ijzer op temperatuur weten te krijgen en dan het ijzer nog proberen te smeden ook. Hier was bij Racha Thai geen sprake van. Het had meer weg van een wasmachine die het programma afwerkt.