Auteur Topic: Andrea  (gelezen 7779 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Andrea
« Gepost op: 4 januari 2016, 21:46:54 »
[box title=Andrea]
Land:            Roemenië
Taal:              Engels
Leeftijd:         23
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,69m
Model:            slank
BH:                 natuurlijke kleine B (mocht wat meer zijn in verhouding tot haar lengte bijvoorbeeld)
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang (los gedragen)
tatoe:            grote tatoe op been
ogen:             bruin
[/box]
[box title=DIENSTEN]
zoenen (niet te veel) TZ (minimaal, naam tz niet waardig) PZC (zeer goed maar ruig; veel teasen) NMC 69 FT (uitstekend) Likken Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+: imposante knappe dame
-: zoenen en tongzoenen wordt beloofd vanaf betaling van € 100 (is bijvoorbeeld 1 uur op kamer) maar stelt weinig voor (zoentjes gaat nog, tz stelt niets voor), na een tijd bond ze haar haar toch vast tijdens de uitgebreide pijpbeurt
[/box]
[box title=extra info]
- pre sales vindt ze niet leuk en vond ze dat ik te lang wou
- after sales minimaal
[/box]

 :douchen

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Andrea
« Reactie #1 Gepost op: 19 januari 2016, 21:27:31 »
Prachtige imposante vrouw!  Eigenlijk té groot voor mij en al zeker geen lolita-type.  Slank maar zeker niet mager.  Mooie vrouwelijke vormen.  Enkel de borsten zijn in feite net iets te klein in verhouding tot de rest van haar lichaam maar waar ben ik nu over bezig? 

Mijn oogcontact (allicht een paar keer te veel) verraadde dat ik ze knap vond.  Mijn ogen vertelden er echter niet bij dat ik ze te groot vond om mee te gaan kameren.  Andrea kwam op me af en ging in een sofa naast me zitten.  Ze was niet zo gehaast, ze gaf niet alleen die indruk.  Toch liet ze na een tijdje ontvallen dat het niet haar liefhebberij is om te pre salen en zeker al niet een gehele tijd.  Toch bleef ze pre salen met me.  Een extra inspanning voor een vis die toch wel zou bijten.  Het kon wel.  En ik beet.  Meer nog.  Ondanks haar grootte week ik zelfs af van mijn eigen principe.  Dat principe luidt dat als ze mij verplichten om één uur op kamer te gaan als er moet getongzoend worden, ik afhaak.  Het moet van de eerste minuut (ook voor slechts 30') goed zijn.  Waarom dan toch van mijn principe afgeweken.  Ik weet het niet zo goed eigenlijk.  Imposante, knappe dame op zich, nieuwjaarsperiode, eerste indruk: toch niet zo professioneel ingesteld, precies zeker geen afwerkertje, lief, zeer knap gezicht, de toch wel grote aantrekking tot haar....

Kijk en daar heb je het al.  Ze zeggen dat ze wel tongzoenen als je een uur boekt en wat denk je?  Ja ze tongzoende, een paar keer op het gehele uur en het zoenen als dusdanig was ook gene vette.  Vooraleer Andrea met de blow job begon, beet ze nog even lichtjes in mijn tepels.  Dat vind ik opwindend.

De blow job dan.  Dat doet ze voortreffelijk en omdat zoenen en tongzoenen nog niet eens in de buurt van mijn normen kwam, liet ik ze flink werken voor haar geld.  Mijn orgasme controleren lukt me na al die jaren wel.  Ze vroeg of ik vandaag al op kamer geweest was.  Omdat het zo lang duurde (nu ja, wat is lang, 7'?).  Ik moest negatief antwoorden.  Ze pijpte dus maar lekker door.  Ineens vroeg ze of ik in de mond wou klaarkomen.  Ik ben daar niet vies van  :lol_hitting: .  Zij dus ook niet  ;D .  Ik zei dat ze het mocht proberen voor mekaar te krijgen.  Ik vond het pijpen al zo fantastisch maar toch kon ze duidelijk nog beter.  Het gevolg was dat ik het spelletje deze keer verloor en al mijn sperma bijna in haar keel dropte.  Het was de eerste keer vandaag, remember!  Ook dat liet ze zich heerlijk smaken.  Tot de laatste druppel en zelfs nadat ik volledig uitgespoten was, sabbelde ze nog wat op mijn lul.  Zo heb ik 'm graag, de FT  :dance2 .

Over and out.  Kledij weer snel aan.  Niet nog wat nakeuvelen.  25' waren om.  Mij goed hoor.  Wat moest ik anders nog met haar?  Niet knuffelen, niet goed kussen, tongzoenen zo goed als nihil.  Het ging 'm dus duidelijk om € 100 cashen.  Eender hoe.  Awel, als ik het nadien dan zo overdenk heeft ze er toch een wit mondje voor over moeten hebben terwijl het anders wat fake knuffelen, fake kussen, fake tongzoenen en wat babbelen zou geweest zijn.  Toch nog een goede deal dus.

Over het pijpen, nog maar eens.  Na een tijd bond ze dan toch haar haar maar samen.  Ze deed ook DT maar geen sensueel pijpen.

Eind al goed.  Goed voor één keer  :douchen. 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man