Auteur Topic: Tina (Roemeense)  (gelezen 12835 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Tina (Roemeense)
« Gepost op: 7 januari 2016, 12:15:44 »
Naam : Tina

Haarkleur/-lengte : Bruin lang haar

Lengte dame : 1m65

Postuur/Cupmaat : Slank / B

Nationaliteit/Taal : Roemeens / Duits, Engels

Leeftijd : ca. 28 jaar

Tatoeages/Piercings : niet op gelet

Service: Tongzoenen , Nmc , Pzc en FT.

Extra : Heel mooi meisje. Heeft de mooiste billen van de club, echt perfect. Service is prima, ook een goede triopartner.

Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Tina (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 19 juli 2016, 10:39:52 »
Tina is ongeveer 27 lentes jong, blond haar, heeft stevige, lekkere kont en ruime b-cup. Pff ik had niet verwacht dat ik na de sessie met Suzanne zo snel geil kon worden. Wat heb ik mij daar in vergist, want Tina kreeg mij met alleen zoenen al op oorlogssterkte. :-\ Dit deerde haar niet om mij alsnog te pijpen. Gauw een kamer opzoeken voor ik explodeer zei ik, waar ze om moest lachen. Zo gezegd, zo gedaan. Deze keer was er geen kamer aanwezig in de kelder dus we moesten naar boven. Nou daar liep ik dan met een uitgestoken handdoek :xrated. In de kamer deden we nog even een 69. Wat opmerkelijk bij haar is dat ze een sliert heeft aan haar rechter schaamlip. Dit heeft mij even bang gemaakt dat ik deze af zou bijten dan wel af zou zuigen, wat gelukkig niet gebeurde. :lol_hitting: Na 68 haar flink genomen in doggy. Ze heeft een heerlijke stevige kontje dus genoot er wel van om flink in haar te stoten. Ze wilde dat ik haar nog harder neukte dan dat ik al deed en zei fick me harder, fick me harder, fick me harder. Na doggy ook nog flink geneukt in missionair totdat ik flink uitgeput was. Weet niet of ze was klaargekomen, maar goed dat maakt ook niet veel uit.  ;D Toen ik uitgeput lag op het bed deed ze de condoom uit en ging mij pijpen. Deed mijn hand op haar hoofd om zodoende haar tempo een beetje in te dempen. Vervolgens neukte ik haar mond. Stond op het punt om klaar te komen dus liet haar verder pijpen en de FT was geschied. Aangezien ze haar mond iets open had gedaan, kreeg ze ook wat van mijn crème op haar snoetje. Als prof heeft ze deze restanten nog opgeslurpt wat er wel geil uitzag. :-\  Alleen heeft ze de hele zooi daarna wel uitgespuugd in een tissue maar dit heeft de pret niet bedrukt. Wow wat een service en dat voor een Roemeense. Ze geeft niet alleen een top service maar ze weet ook een leuk gesprekje te voeren na de sessie.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Tina (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 19 november 2016, 10:06:56 »
Tina is gestopt. Het ga haar goed.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Tina (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 19 november 2016, 10:56:47 »
Bedankt voor de info. Topic op slot.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum