Forum > IK STEL ME EVEN VOOR

WIJZE GRIJZE GEBAND ACCOUNT VERWIJDERD

(1/7) > >>

sexmachine:
Heren,


Ik praat niet graag over commercie openbaar op het forum, domweg omdat ik jullie daar nooit heb willen mee belasten.
De situatie is echter zo geëvolueerd dat jullie eigen lijk allen een antwoord verdienen op ongestelde vragen ... daar gaan we dan.


Na Foots' overlijden heb ik (en ik alleen) de compleet foute beslissing genomen om Wijze Grijze aan te stellen als commercieel afgevaardigde van het forum. Goed fout, volgens velen van mijn vrienden en volgens heel wat leden.


Gefoefel met vrijkaartjes, profiteren en misbruik maken van de voordelen die commercieel afgevaardigde met zich meebrengen, handel in vrijkaartjes, vrijkaartjes van de clubs achterhouden en niet aan RB overhandigen, nominatiegefoefel, eisen aan mij van vrijkaartjes van clubs waar hij dan geen vrije inkom genoot (waar ik nooit ben op ingegaan, integendeel)


Er kwamen ook meer en meer geruchten dat Wijze Grijze het NIET zo nauw nam met eerlijkheid en netheid en vooral correctheid stonden niet hoog in zijn vaandel - hij zal altijd het tegendeel beweren, soit, mensen mogen geloven wat en wie ze willen maar het is gewoon een feit dat Wijze Grijze zeer OnWijs is ......


Zo bleef ik er maar op hameren dat hij NOOIT andere fora mocht betrekken en al zeker geen andere fora gaan bezwarten of kritiek uiten om sponsors binnen te halen. Helaas, driewerf helaas, het ging de heer Wijze Grijze overduidelijk om, ten koste van wat of wie dan ook, sponsors binnen te rijven, om persoonlijk gewin dus, terwijl hij het forum daarbij maar als bijzaak beschouwde .... Andere fora bekladden is nu niet de slimste zet als je sponsors wil binnenhalen ..... vroeg of laat werkt dat tegen je ......
Ik, de dommerik, gaf Wijze Grijze een open doek, carte blanche, een blanko cheque die hij met een smile in dank aanvaardde, en er zijn eigen zin mee deed nadien.
Ik werd langs alle kanten bestookt, leden wie wegliepen omdat Wijze Grijze hier de commercie deed ..... terecht ....


En na de zomer kwam dan de ommekeer ... als je citroenen voor appelen verkoopt, dat kan, maar de eerste beet in de citroen en dat smaakt dan wel heel erg bitter ... na de zomer haakten er dus enkele clubs af ......
En Wijze Grijze zou Wijze Grijze niet zijn moest hij niet liegen. De clubs zouden op ALLE fora stoppen met sponsoring ..... althans dat beweerde hij .... dat balonnetje wordt echter doorprikt, ik lees namelijk ook andere fora .
Ach, het was gewoon om zijn (lucratief) postje als commercieel medewerker te vrijwaren .... ALLES voor de centen, neen ALLES voor zijn centen. Ten koste van wat of wie dan ook.


Ik begon ook steeds meer en meer de wilde verhalen te horen over "handel in vrijkaartjes", "gratis toegang in alle clubs onder het motto commercieel afgevaardigde", leden hier vragen om op andere fora hem te nomineren voor beste recensie van de maand (dat is gewoon je eigen inkomsten op de helling zetten), en nog enkele zaken die ik nooit openlijk zal schrijven, maar Wijze Grijze zou door de grond moeten zakken van schaamte ..... .
Ik weet ook (zo dom is hij dan ook nog eht me komen te vertellen) dat hij contacten zocht met de leiding van ijsberenforum. Hij wou naar eigen zeggen eens een goed gesprek met hen. Euh, ja, uiteraard, hij wou daar eens polsen wat er te verdienen viel, en naar alle waarschijnlijkheid is hij nog zo laf ook om al onze commerciële info te koop te gooien.
Kwestie van wie er de hoogste bieder is toh, zodat hij er nog wat kan aan verdienen.


Ik moet echter vooral mezelf mea culpa slaan. Ik ben verantwoordelijk voor de aanwerving van deze "geldwolf", die zijn eigen familie zou verraden voor wat centen.
Ik citeer iemand die het altijd bij het rechte eind had: "Die man profiteert van zijn functie en strijkt vrijkaartjes achter jullie rug op en heeft daar een handeltje in." Daar twijfel ik geeneens meer aan, destemeer hij zelfs een bussel vrijkaartjes van Magnum (bestemd voor RB) nooit wou overhandigen .... die verhandelde hij (verkopen of weggeven voor nominaties of andere ruilhandel of spandiensten, whatever), zelfs indien ik hem daartoe een verbod oplegde. Dat legde Wijze Grijze simpel met de glimlach naast zich neer .....


Ik wil me dan ook verontschuldigen tegenover alle leden die me verwittigd hebben voor de praktijken van WG. Uiteraard hadden jullie gelijk, maar de bewijzen kreeg ik nooit toegezonden. Die heb ik dan zelf maar gezocht en gevonden. Zoals steeds is het een kwestie van tijd .....


Wijze Grijze beschouwt zich steeds als netjes en correct ....
Dan stel ik me de vragen of volgende zaken netjes en correct zijn?
- vrijkaartjes verhandelen die voor RB bestemd zijn buiten RB om? Dat is volgens mij niet netjes en correct, maar regelrechte diefstal.
- commerciële info ten spreide gooien aan iedereen omdat iemand van je diensten geen gebruik meer wil maken? Dat is volgens mij laf en not done.
- het forum waar je heel veel geld aan hebt verdiend een jaar en waardoor je NERGENS nog entree hoefde te betalen (hij ging namelijk altijd zogenaamd voor de commercie) onmiddellijk afvallen en ons letterlijk idioten noemen en ons zwart maken bij de clubs, met enkel en alleen leugens te verspreiden (verklaring een beetje verder in deze posting)
- alle opgehaalde gelden achterhouden en dan de forumeigenaar onder druk zetten, elektronische sigarettensets weigeren terug te geven (betalen weigert ie ook), gelden achterhouden die de zijne niet zijn, commerciële info achterhouden voor de forumeigenaar, contacten achter de rug van de forumleiding met clubs ......  zeer netjes allemaal, en vooral correct
- ik heb nog enkele puntjes om op te sommen maar die krijgt hij wel te horen via een andere weg .....




Begin deze week hadden Wijze Grijze en ik de laatste discussie ....
Ik wou namelijk, desondanks gefoefel, bedriegerij, geld beuren op kap van het forum, handel in vrijkaartjes en wie weet wat nog allemaal (ik wil namelijk helemaal niet weten wat hij in Bochum uitvreet (en dat hij daar inkom betalen moet ..... goed lachen toch .... alleen hijzelf wil dat nog geloven)) een eindverrekening maken met Wijze Grijze .... maar dat was buiten de waard gerekend ....
Wijze Grijze wou geen enkele eindafrekening, neen, hij wou NU METEEN geld .... goed lachen.
Ik lachte dat dus ook weg, en heb hem dus gesteld dat er netjes nog een eindafrekening zou volgen zodra dat technisch mogelijk was (de redenen ga ik hier net meedelen, maar wij maken niet iedere maand rekeningen en wij hebben ook wel openstaande betalingen staan) .... en dat dat tevens een goede periode was om te kijken of hij geen "smerige streken" ging uit halen .
En toen, toen werd zijn taaltje grimmig en begon hij me af te dreigen ..... te lelijk om te melden allemaal, maar eht kwam er dus wel degelijk op neer dat ik hem tegen vrijdag uiterlijk moest betalen, of dat hij anders zijn zaakjes wel zou regelen en de waarheid zou gaan vertellen over Rb tijdens een afscheidstoernee dit weekend aan de clubs .
Afdreigen mag hij, maar de keuze is aan mij om daar op in te gaan. NEEN. NIMMER. JAMAIS DE MA VIE. NOOIT.
Ik wist dus echt wel wat hij ging uitvreten .....
Ik heb hem dus ook gezegd dat hij uit naam van RB geen zaken meer mocht doen, dat hij voord e clubs niet meer gelinkt is aan RB en omgekeerd ..... hola, dat zou niet zo zijn, want hij beslist dat wel ....
Zijn dreigement werd een belofte .... de belofte "schade te berokkenen aan RB en dat zou ik snel genoeg merken" ... met erbij ... "en je weet dat ik mijn beloftes altijd nakom" .... Deze wel, omdat het gedaan is met gratis entree in de clubs, gedaan met de handel in vrijkaartjes en je geen geld meer kan verdienen aan RB ... uiteraard moet er dan wraak komen ....
Als allerlaaste schreef ie dat zijn kwaliteiten wel gekend waren bij andere fora, en dat de deur daar wagewijd open staat en ze onmiddellijk van zijn diensten willen gebruik maken .....
De eerste kwaliteit kwam al snel aan het licht .......
Nog geen dag later werd ik gecontacteerd door een forum .... ik  noem geen namen .
Een zekere heer Robert (wees gerust, Robert is net een nickname als Wijze Grijze er eentje is, hij noemt helemaal niet Robert, dus kan ik deze vrij gebruiken) had hen gecontacteerd, met de mededeling dat de samenwerking tussen hem en RB is gestopt .... IDIOTEN .... CHAOTEN .... BEDRIEGERS .... dat was zowat het eerste wat er uit kwam over RB.
Kijk, dat noem ik nu eens een binnenkomer als je jezelf wil aanprijzen als commercieel afgevaardigde .... je ex-werkgever, die je een jaar lang hebt bedot, gaan bezwarten .....
Ze vroegen dus wie Robert was .... geen antwoord ... hij wou zijn diensten aanbieden ....
Zouden ze hem wel even de baas doorgeven .... dat was niet nodig ....
Was dat nu niet het forum dat zijn kwaliteiten kenden en die hem zonder verpinken zouden aanwerven, die op hem zaten te wachten? Wel, ze kennen intussen zijn nickname en ze hebben hem uitgenodigd voor een gesprek op hun burelen .... ik denk niet dat Wijze Grijze daar zal op in gaan. Echt niet, daarvoor is hij een te grote schijterd.
Wat hij hen ook vertelde, is dat wij onze kliks zouden manipuleren op ons forum ..... Soms word ik toch echt kwaad .... ik heb WG altijd op het hart gedrukt dat wij niet het grootste forum zijn, dat wij net fotoselectors installeren opdat de mensen niet zouden moeten wegklikken, en dat wij niet foefelen met forumsoftware en geen manipulatie willen doen wan eender wat .... bedriegelijke praktijken en leugens komen namelijk altijd aan het licht .... en dat is onze doelstelling niet. De laatste maanden bleef hij steeds vragen om dan maar software te installeren om de clubs tevreden te stellen voor het doorklikken ..... NEEN.
Moet hij dit omdraaien en tijdens een "intakegesprek" bij dat forum gaan vertellen dat wij kliks manipuleren en genereren .....klootzak.
Volgende stap ..... problemen met een club die hij vrijdag heeft bezocht. Vrijdag is hij dus aan zijn "zwartmaaktoernee" begonnen .... het eerste resultaat is binnen .... Wijze "Robert" Grijze, je eerste triomf mag je op je borst prikken.
Eerste vrijkaartje in die club is vandaag geweigerd omdat wij onze afspraken niet na zouden komen.
Ik begrijp het niet, ten eerste zijn alle clubs op de hoogte dat wij afscheid hebben genomen van Wijze Grijze .... en dat ze zonder wederwoord de groffe leugens en zwartmakerij van een mooiprater voor waarheid aannemen.
Ben ik teleurgesteld? Ach, niet voor mezelf, maar ik vind het wel erg voor het lid waarvan het vrijkaartje is geweigerd vandaag.
Indien ik dit goed interpreteer pest hij mij daar  niet mee, maar de 6 leden dienog een vrijkaartje hebben liggen van deze club. Eigenlijk is het een schande .... maar zoals we weten .... WG gaat over lijken alshij er beter van wordt. En iedereen zal eraan moeten geloven .




Wat wij nu gedaan hebben, doen en gaan doen?
1. Wijze Grijze is geband en zijn account is verwijderd .
2. Momenteel onderneem ik stappen om hem aan te klagen (ik heb tijd genoeg en ik ben zeer zeer geduldig)
3. Wij gaan zo snel mogelijk met alle clubs praten, en desnoods zullen we ook het boekje Wijze Grijze openen, indien nodig. Nu boeit die man me voor geen ene moer, maar als je bewust schade wilt berokkenen, dan moet je ook maar aanvaarden wat wij dat met alles wat we in handen hebben zullen weerleggen (moeilijk is dat niet)
4. Wij gaan zeer rustig bouwen aan de toekomst, want we staan na het tijdperk minder ver dan voor het tijdperk WG. met dien verstande dat we terug aan het vertrouwen met de clubs moeten bouwen, dat we rustig aan de toekomst bouwen met RB.


Ik dreig niet naar Wijze Grijze toe, hij is het helemaal niet waard.
En op termijn wint eerlijkheid het van leugens, bedrog en geldklopperij. Wie laatst lacht heeft ofwel de mop niet goed begrepen, maar ook best lacht .... en al is dat het laatste wat ik kan doen met RB, de jacht op de wanpraktijken van WG is hiermee geopend ...


Aan allen die Wijze Grijze willen volgen ... trek de deur hier in het slot .... aan alle anderen .... welkom op een leuk forum, waar leden en leiding niet bedot meer worden door de commercieel afgevaardigde ....


Ben ik nu kwaad?
Neen, ik ben enkel teleurgesteld in mezelf ..... dat ik zo dom kon zijn een jaar lang ....


Das wars,


sexmachine



miracle-man:
Wat voor een schandalige praktijken zeg!
Dit ex lid zou nooit en nergens meer een voet tussen de deur moeten krijgen. Niet op andere fora en zeker niet in de clubs. Zijn verhalen op dit en collega fora waren sowieso te mooi om waar te zijn. Ik heb ze nooit geloofd. Zijn epic stories mbt. Pauschalclub Bochum staan nu in een totaal ander daglicht en het zou mij niet verbazen dat hij ook daar de boel zit te flessen. Ach, al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel. Op een dag zullen ze er ook in "zijn" clubs erachter komen dat hij de boel belazerd en besteelt. Helaas voor hem gaan clubeigenaren minder billijk om met losers zoals hij. Het zal niet lang duren of deze man krijgt zijn verdiende loon.  :mistress
Eigenlijk zouden we met ons allen de clubs moeten waarschuwen voor deze oplichter. Maar hoe moeten we dat doen?
Wij als leden moeten achter het forum blijven staan. Wij moeten Sexmachine steunen en ondersteunen in deze moeilijke tijd.
Heren, we moeten met ons allen aantonen dat Relaxxxboard nog steeds het gezelligste betaalsex forum is.
Aan Sexmachine: laat ons maar weten op welke manier we u kunnen helpen! En trek het u zelf niet teveel aan. Oplichters zoals Wijze Grijze zijn nu eenmaal ook vaak beregoede acteurs en meester in het op het verkeerde spoor zetten van andere mensen. U valt niets te verwijten.
Veel sterkte gewenst met deze klote situatie. Ik mag aannemen dat ik namens velen spreek als ik zeg dat wel met ons allen achter Relaxxxboard blijven staan.


sexmachine:
Alvast bedankt voor je bericht, mm ....
MAAR .... ik verdien eigenlijk alleen een trap tegen mijn kont ..... iedereen heeft me verwittigd dat op termijn Wijze Grijze enkel schade zou betekenen voor het forum .... terecht.


Ik verdien dus geen pluim op mijn hoed, ik verdien goed wat kletsen .....
Hoe we dit kunnen oplossen .... samen zijn we veel sterker dan één mooiprater en bedrieger .....
Van mij mag hij gerust doen en laten wat hij wil doen ..... ik ben er helemaal klaar mee .... buiten dat ik me met hand en tand zal weren, als een duivel in een wijwatervat ...


Hoe leden kunnen helpen .... schrijven en blijven schrijven .... en vooral genieten van alle fora .... want laten we eerlijk zijn ... alle fora zijn nuttig en wij voelen ons enkel een deel van het forumlandschap, dus zeker niet meerderwaardig dan andere fora.
Hoe leden dit aanpakken, dat mogen jullie verder zelf inpakken ... alle steun is welkom ....  in de clubs .... hier ....


Ik ben niet de man die Wijze Grijze zal bekampen in clubs, ik ontketen geen oorlog ... alleen vind ik dat zijn gesjoemel lang genoeg heeft geduurd en dat hij zich er terdege mag van bewust zijn dat hij geen schijn van een kans maakt met zijn beschadigingsactie .... kwestie van tijd en dan valt ie vanzelf door de mand ....


Nogmaals erg bedankt voor je bericht, doet goed te horen dat er mensen zijn die hem veel sneller doorgrond hadden dan ik.
Ondanks de waarschuwingen van de man die op dit eigenste moment aan het antwoorden is in dit topic ....
Satanic Surfer verdient dan ook mijn oprechte oprechte excuses, want mede omdat Wijze Grijze hier carte blanche kreeg heeft hij erg veel leed berokkend aan die man .... en dat is mede mijn fout door die carte blanche te geven.
Mea culpa ....

satanic surfer:
Ik wens Sexmachine een hart onder de riem te steken voor z´n openhartigheid én eerlijkheid. Het is niet eenvoudig om mea culpa te slaan en dat siert SM. Verontschuldigingen of beschuldigingen zijn niet gratuit, en dus in beide gevallen niet vanzelfsprekend. Mijn respect daarvoor is groot en tegelijkertijd natuurlijk voel ik mee met Sexmachine bij de trieste evolutie van de praktijken van de zelfverklaarde "respectvolle" Wijze Grijze die uiteraard de antipode is van hetgeen hij zelve tot vervelens toe propageert. Uiteraard zijn die wekelookse Lobeshymnen over PC Bochum je reinste RECLAME voor die toko, en zoals éénieder uit de post onderstaand kan begrijpen doet hij dat niet voor niets. De schaamteloze verwijzingen richting "boekingskantoor", "introductiepakket" etc. zijn de schaamte voorbij, net als zijn gedrag tijdens z´n activiteiten hier aan de commerciele zijde, én nog erger: zelfs erna...Slechts met 1 doel: het forum des mogelijks nog extra kwaad bezorgen, in een slecht daglicht stellen en egocentrische tristesse verbloemen door wat, natrappen en zo hard en zoveel mogelijk! Het tekent de mens "WijzeGrijze" klaarblijkelijk. Effe stilstaan bij de rakker die naar de betreffende club is gereden mét vrijkaart en nietsvermoedend diende vast te stellen dat die kaart door toedoen van WijzeGrijze wordt geweigerd is op z´n plaats, erg jammer voor hem doch het tekent de tristesse van de graaier WG die alles voor hem wilt, en de rest kan verdommen klaarblijkelijk.

Als vrijkaarten niet worden aanvaard is dat uiteraard uitermate triest, intriest en het ultieme bewijs van de egocentrische, egoistische en compleet respectloze attitude van de zelfverklaarde respectvolle wijze heer. Hopelijk vallen de oogkleppen van velen af, en zoals miracle-man terecht schrijft, zulke "heren" zijn een pest in clubs, en dit aangaand zullen sommigen die ooit op het terras van Haus Panthera een persoonlijke aanval konden aanhoren nou niet anders kunnen dan begrijpen dat sommigen het bij het rechte eind hadden. Doch dat terzijde voor de goeie orde.

Ikzelve kan weinig doen behoudens die zakenwasser net als voorheen als "ademende massa die zich "op kosten van" als een gezwel door clubs beweegt" te beschouwen, heb nooit klare taal geschuwd, helaas werd er toendertijds "geveegd" somtijds, doch ook daar lijken z´n praktijken bekend te zijn of te worden. En na de aan duidelijkheid niets overlatende tekst van Sexmachine hoop ik dat velen hier hem zullen steunen in de "uphill battle" om dit forum weer of verder tot bloei te brengen. Hopelijk rijpen de hoofden van de "believers" van die parasiet (die term mag somtijds niet worden geschuwd) en wordt hij genegeerd en uitgespuwd door alles en iedereen die ook maar een beetje common sense in z´n hoofd heeft.

ss verblijft onderhand en zal openstaan voor steun of eventuele andere zaken om the record voor zover als benodigd straight te zetten...ook in sommige clubs desbenodigd mocht ik daarbij van dienst kunnen zijn. Daarnaast wens ik mijn steun uit te spreken voor het moderatorenteam alhier en Sexmachine zelve die zelf het grootste slachtoffer is van hetgeen Wijze Grijze uitspookt(e).

Peace out!

Taylor:
Fijne gast die Wijze Grijze... En ik heb zijn posts nog wel als beste beoordeeld in mijn jaarverslag... En ik heb 'm vorig jaar nog een vrijkaartje gegeven, omdat ik zelf niet de mogelijkheid had om 'm te verzilveren... Hij heeft er zelfs nog over geschreven ( http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1500.15 ) Ik vraag me af of hij er daadwerkelijk geweest is... Z'n beoordeling was een 5,5 en hij had met geen enkele dame gekameerd. Ik vermoed dat het een propaganda verhaal is, om niet naar deze club te gaan, omdat er weinig te beleven zou zijn...

Ik heb een schurft hekel aan mensen, die hun macht misbruiken ten koste van anderen. Meneer Wijze Grijze is blijkbaar een graaier van het eerste soort. Vaak komt er na een actie een reactie... Ik wens hem dan oprecht een zeer moeilijke en zware tijd te gemoed, die lang en pijnlijk mag duren. Fry this motherfucker  :103:

Wat ook er jammer vindt, is dat de Pauschalclubs en met name Bochum in een negatief daglicht komen te staan. Of het allemaal waar is wat Wijze Grijze schrijft, kan ik niet goed beoordelen, omdat ik zelf niet niet meer vaak in Bochum kom. Vorig jaar ben ik er maar 2 keer geweest en in 2014 zelfs maar 1 keer. In 2013 kwam ik er regelmatig en toen beviel Bochum mij zeer goed. Wat ik wel vaak had, was dat het er erg druk was, waardoor het soms stressen was om een dame aan de haak te slaan. Vandaar dat ik vaker naar Dortmund Münster ga. Maar ik moet wel zeggen dat ik vaak goede en leuke sessies met de dames daar heb gehad, op een enkeling na. De laatste 2 jaar kom ik met name vaak in Dortmund en het laatste jaar weer in Münster en deze 2 clubs hebben en hadden leuke dames. De sfeer is er ook altijd goed. Het is jammer dat die Arschloch van een Wijze Grijze zijn macht heeft misbruikt en dat daar de Pauschalclubs daar mede de dupe van worden...

Ik kom de eigenaresse af en toe tegen in de Pauschalclubs en ik zal haar er op wijzen wat er is gebeurt bij Relaxxxboard en met Wijze Grijze. Ik zal proberen om een toegangsverbod te regelen voor Wijze Grijze in de Pauschalclubs en met name voor Bochum. Daar kennen ze zijn gezicht zeker. Ik zal haar met name er op wijzen, dat hij uiteindelijk met zijn acties haar clubs heeft benadeelt.

Ik hoop ook dat andere forum websites Wijze Grijze (of Robert) weigeren. Doen ze dat niet, dan zegt dat iets over die websites. dus hookers.nl, ijsberenforum en alle anderen, trap die Wijze Grijze er uit. Wat hij bij Relaxxxboard heeft gedaan, kan hij ook bij jullie doen.

Ik wens Relaxxxboard en SM veel sterkte. We komen er wel weer boven op. De eerste goede stap is reeds gezet met het royeren van Wijze Grijze.

[attachimg=1]

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie