Auteur Topic: EERSTE MAAL MECHANISCHE DOPING "ONTMANTELD"  (gelezen 11297 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
EERSTE MAAL MECHANISCHE DOPING "ONTMANTELD"
« Gepost op: 30 januari 2016, 21:15:12 »
Dom wicht .... dat dacht ik gisteren al als ik Femke van den Driessche hoorde praten voor de camera.
Topfavoriete op het veldrijden U23 Dames ...
Voor Neandertalers, waarvoor schaatsen en korfbal de enige sporten van tel zijn, Veldrijden, Dames onder de 23 .......


Bier en frieten in combinatie met bezweette vrouwenlichamen, en hoewel ik Sanne Cant de wereldtitel toewenste vandaag, mocht het van mij ook wel  Pipi Sophie de Boer Langkous zijn .... gewoon een lekker wijf op een koersfiets in de modder met een verdomd lekker koppie ....
[attachimg=1]


Wijk ik af? Jazeker ....
Femke dus, ze werd al Europese Kampioene bij de beloften eerder dit jaar, alsook de Koppenbergcross en ze was een opkomend talent, eentje die het Sanne Cant heel erg moeilijk zou maken in de toekomst ...
ZOU maken, want vandaag dus ......
De UCI scande de fiets van Femke in de materiaalpost, en driewerf helaas .... het zadel werd weggehaald en daar verschenen elektrische kabels .... en de trapas kon niet verwijderd worden .... motortje blokkeert namelijk die trapas.
Nu kan je een dom wijf zijn, maar ja kan ook een retedom wicht zijn.
Uitpakken met een motor in je fiets .... en of het helpt, er zijn meerdere gevallen bekend ... Cancellara heeft er de Ronde en Parijs-Roubais mee gewonnen (ik heb een grote bewondering voor de renner Cancellara, maar die brommer was ook oerduidelijk aanwezig), Boonen zal ook al wel een keertje met in plaats van achter een brommer in een of andere klassieker rondgereden hebben .....


Terug naar vandaag .... Femke betrapt en uiteraard komt iedereen uit de lucht gevallen ... de hypokrieten .... net zoals ze maar blijven beweren dat het wielrennen van vandaag dopingvrij is .....
Bij de elite vrouwen vandaag slechts één topfavoriete, met name Sanne Cant.
Ik hoopte als Belg ook dat ze het zou gaan halen, maar ze gaf al enkele weken tekenen van verval .... en toen de laatste dagen de regen overvloedig over Zolder en omstreken viel .....
.... gaf ik meer en meer kans aan Sophie de Boer, dat lekker ding .... die had dit jaar ook al enkele zwaardere crossen op haar palmares toegevoegd, en het was dan ook een lust om naar te kijken zes dagen geleden, in Hoogerheide. oververdiende winnares, van start tot finish op kop gereden ...
[attachimg=2]




Sofie is een (jonge) vrouw die het veldrijden attractiever maken, samen met ene Sanne Cant .....
[attachimg=3]




En toen kwam ... Thalita de Jongh ..... what the fuck ......
Toen Marianne Vos bij de voorbeschouwing haar pronostikeerde, dacht ik nog ..... ja Marianne, het zal allemaal wel, maar niet vandaag ....
En toen begon de race .... al snel werd duidelijk dat dit Zolder een heel zwaar parcours bleek door de regen .... De Jongh verzeilde vanin de start op het achterplan en kwam na ronde 1 door met een achterstand van 25 seconden .... niet niks .
Op kop .... Sophie, daarbij Harris, een francaise en onze Sanne ..... Dat kon niet slecht gaan.
Maar toen begon Thalita aan een onvoorstelbare inhaalrace (ze rijdt 3 per uur sneller dan ons, en leek wel met een motor in haar fiets rond te rijden) (wat heb ik toch een galgenhumor)  ;D
3 ronden van het einde nog steeds 17 seconden achter ... maar toen zette ze haar "motor" in overdrive en nog voor de laatste ronde kwam ze aansluiten bij het leiderskwartet ....
Ik schatte toen de kansen van Sanne al wat minder in ..... ze klampte maar moeizaam aan indien Harris of Sophietje gingen aan de boom sleuren ....
[attachimg=4]




En toen .... kreeg België hoop .... Sanne zette zich op kop, net op het moment dat Thalita kwam aansluiten en legde een goede halve kilometer een verschroeiend tempo op .... echter, dat jonge Nederlandse goedlachs supertalent volgde met de vingers in de neus ... kind van de rekening werd Sophie, die langzaam de rol vooraan moest lossen .... spijtig
Na die 500 meter pakte Thalita over, en trapte 3 keer .... en reed Sanne los uit het wiel .....
En toen was het over voor Sanne, en werd het een ware triomftocht voor Thalita ... van een kleine halve minuut achterstand bij de start reed ze een kleine halve minuut weg in de laatste driewkwart ronde ....;
Sanne werd nog derde, en Sophie pakte de vierde plaats .......
[attachimg=5]
[attachimg=6]




Je zou zweren dat Thalita op een brommertje zat in plaats van op een fiets, maar dat gaan we maar vergeten .... motortjes in fietsen, dat is toch iets voor wielertoeristen .... en in het beroepswielrennen zal dat nooit kunnen ..... toch  :-\


Petje af voor de verdiende winnares vandaag, ook petje af voor Sanne en Sophie ..... een dikke boe voor Femke en haar entourage .... dat kind kan dat niet alleen verzinnen ... daarvoor is ze veel te dom ......


Desondanks dat brommertje van vandaag heb ik al een geweldig veldritseizoen mogen aanschouwen, met een Sanne Cant die op kop staat in alle regelmatigheidscriteria - Wereldbeker, BePost, Superprestige, die Europees Kampioene en Belgisch Kampioene werd .... helaas pakt ze nu net naast de wereldtitel, die was vandaag oververdiend voor een Nederlands 22 jarig meisje ..... Thalita de Jongh ....
[attachimg=7]


Een mooie dag voor het veldrijden, ondanks bedriegster Femke, die in plaats van een kutbrommer een kutstreek gebruikte, helaas voor haar, gelukkig voor de wielersport, ontmaskerd na één ronde ......


Morgen kijken of Mathieu Vanderpoel wel de favorietenrol kan waarmaken ... ik ben reuzebenieuwd ....
Eerst nog even genieten van Sophieke .... dat nederlandse tvmensen zo bekakt doen over Veldrijden is een beetje lachwekkend, in de wetenschap dat de twee NNS (nationale nederlandse sporten) korfbal en schaatsen zijn, geef mij dan maar veldrijden en voetbal  :lol_hitting:
! No longer available
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
EERSTE MAAL MECHANISCHE DOPING "ONTMANTELD"
« Reactie #1 Gepost op: 31 januari 2016, 14:12:59 »
We hebben in België een dom wicht erbij ....
Fiets verkocht aan een vriend, die er dan een motortje inbouwt, hem tegen de camper plaatst en de mekaniekers die nietswetend de fiets poetsen en meenemen naar de materiaalpost  :017:


Hilarisch is om de goede oude Big30 te lezen, uiteraard minachtend over de Belgen (hij zal dat wel afdoen als humor, tja, Hollandse humor), terwijl HEEL de Nederlandse Rabobank henzelf en heel Nederland volgespoten heeft met EPO ....
Je mag lachen met een dom wicht, maar Rabobank, met Boogerd en Decker op kop, hebben jaren het profwielrennen bewust bedot ....
Hup holland hup ...


En toch verdient vandaag een Nederlander te winnen, Vanderpoel, de beste crosser van het moment.
En neen, ik beschouw hem niet als Belg, hij is een geboren Nederlander en half Fransman (vader gehuwd met de dochter van een echte renner).


Eens kijken wat Nijs kan op zijn laatste WK..... Ik denk ook dat Baal nog steeds Vlaams-Brabants grondgebied  is, en niet de provincie Antwerpen, Biggie  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
EERSTE MAAL MECHANISCHE DOPING "ONTMANTELD"
« Reactie #2 Gepost op: 31 januari 2016, 16:25:51 »
Wereldkampioenschap Veldrijden Zolder


1. Wout Van Aert
2. Lars van der Haar
3. Kevin Pauwels
4. Sven nijs
5. Mathieu van der Poel


Ik heb er enkelen hard horen roepen na een wereldtitel bij de junioren (wat heeft die te betekenen) en een prachtoverwinning van Thalita de Jongh, nog harder zien lachen met dat kutsportje dat veldrijden wel niet is .... dat Vlaams sportje waar de Nederlanders ons een lesje in leren .... in geen honderd jaar, zelfs al hebben jullie het grootste talent ..... je moet als eerste de meet over .....


Nooit het vel van de beer verkopen voordat je de beer effectief hebt geschoten dusse  ;D


De belangrijkste prijs is dus voor een belg, oververdiend, halfkoers nog door de topfavoriet aan de kant gezet (door wiel getrapt met zijn voet) en dan de achtervolging in op pitbull Van Haar en hem in de laatste ronde los eraf gereden.
Van der Poel kon hem niet volgen ..... dat noemen ze met de pedalen antwoorden ..... :039:


Nooit minachtend doen over een topsport, en naar schaatsen gaan kijken, 2 ijzeren dingen onder die voeten binden en naar het hoge noorden .... geen belg die zich daar zorgen over maakt ... en korfballen is ook voor jeanetten  ;D


Geef ons maar "veldrijden" en het EK voetbal, laat de mannen die met zulke minachting de laatste dagen hebben neergekeken op de belgen en dit volksfeest en de topsport die veldrijden is maar stilletjes in de hoek kruipen met schaatsen aan de voeten en volgende zomer allen het hek verven als de belgen het EK zullen betwisten in Frankrijk  :cheer:


Soms is het toch fijn om niet te hard te roepen op voorhand, en dat noemen ze in Belgenland bescheidenheid ...... dat siert namelijk mensen ....
[attachimg=1]

sexmachine  :039:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
EERSTE MAAL MECHANISCHE DOPING "ONTMANTELD"
« Reactie #3 Gepost op: 31 januari 2016, 17:25:21 »
En nog een kleine toevoeging aan deze mooie dag ....


Een dikke BOE voor alle boeroepers aan het adres van Lars van der Haar.
Boe roepen is dan nog op de limiet, met bier gooien en in zijn gezicht spugen ..... een schande, jullie zijn de naam supporter niet waardig.


Of je nu Belg, Hollander of wat dan ook bent, gewoon respect opbrengen voor die jongens die een hel winter kleur geven aan het veldrijden .... ik kan het niet genoeg benadrukken, en op zulke momenten krijg ik plaatsvervangende schaamte .... je mag en kan op een andere manier supporteren


Beelden oproepen, personen traceren, en een boete opleggen zodat je er zelfs niet meer aan kan denken naar het veldrijden te gaan kijken ... je kan niet zwaar genoeg straffen .....


Aan Lars van ons dus een dikke proficiat met je glansprestatie vandaag .... een klasserenner, een scheet groot maar heel groots in je prestaties en relativeringsvermogen .... maar neen, je mag niet zeggen dat zulke zaken erbij horen, zulke zaken moeten uit de sport geband worden ..


Het Nederlands team heeft intussen ook al de fietsen aangekocht voor het nieuwe seizoen ....
Deze zou door pa Van der Poel zijn overgenomen van pa Van den Driessche, nog even oranje spuiten en volgens jaar beter  :-\
[attachimg=1]




En Lars heeft net zijn nieuwste aanwinst voorgesteld voor het WK van volgend jaar  ;D
[attachimg=2]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
EERSTE MAAL MECHANISCHE DOPING "ONTMANTELD"
« Reactie #4 Gepost op: 31 januari 2016, 17:57:41 »
Wat is dat toch met wenende jonge meiskes .... Femke komt op mij over als een hoertje uit een saunaclub die op zielige saunaclubgangers inspeelt als ze geld vraagt voor zieke familie of wat dan ook ...


AKKOORD, dat meiske kan dat niet alleen hebben bedisseld, daarvoor heb je namelijk de hulp van ouders en je mecaniciens nodig .... intriest ......


Vandaag een interview bekeken met haar met aan haar zijde .... haar pa ...;
Ocharme, arm kind, maar je zal toch voor de gevolgen van je op geld beluste pa moeten instaan .....


Je crossfiets van verleden jaar verkocht aan een vriend .... KAN
Dat die vriend er een motor inbouwt zonder dat je het weet om jou op training te kunnen volgen ... KAN
Dat jij er geen weet van hebt, iemand die jou nooit kon volgen en nu met sprekend gemak en met een zoemend geluid je voorbijsteekt .... KAN
Dat die vriend komt supporten naar het WK in Zolder .... KAN
Dat die vriend die fiets naar een WK parcours meebrengt ... KAN
Dat jij de Koppenbergcross op de Koppenbergklim de beroepsrensters los uit het wiel fietste ... KAN
Dat je vriend die fiets tegen de camper plaatste ... KAN
Dat je mecaniciens dan die fiets poetsten in de veronderstelling dat het de jouwe was .... KAN
Dat ze die fiets meenamen naar de materiaalzone .... KAN
Dat ze dan die fiets als wisselfiets in de wisselzone plaatsten ... KAN
Dat jij echt van niks wist ... KAN
Dat je pa beweert dat hij gisteren is gaan surfen op internet naar het bestaan van dit soort motortjes ... KAN
DAT JE MECANICIENS ZO DOM ZIJN DAT ZE PLOTS EEN FIETS TEVEEL HEBBEN, ER ZICH NIET VAN BEWUST ZIJN, ER ZICH GEEN VRAGEN BIJ STELLEN WAAR DIE EXTRA FIETS VANDAAN KOMT .... ja, ja , ja
DAT JE MECANICIENS DE POWERKNOP NIET ZIEN OM DE MOTOR AAN TE ZETTEN .... ja ja, de amateurs


Dat je nu gaat wenen ... KAN
Dat je compleet onschuldig bent ... KAN
Dat je broer al geschorst is voor valsspelen ... KAN
Dat pa de onschuldige uithangt ... ER VER OVER ....


Al zal je moeilijk weglopen met dit alles, als het kwaakt als een eend, loopt als een eend en schijt als een eend, zal het in ieder geval geen paard zijn .....
Het grootste slachtoffer is eigenlijk dat kind van 19, oerdom, zo naïef dat ze dacht weg te kunnen kopen met dit, ze heeft simpelweg het verstand nog niet, maar dat pa-lief en de hele entourage dit bedrog opzet .... daar kan ik met mijn gezond  boerenverstand gewoonweg niet bij ...
Hier kan eenieder kijken naar een jong meiske die er door haar eigen entourage en familie eigenlijk domweg wordt ingeluisd .... KAN ...
! No longer available


En hier ... wel 20 minuten filmmateriaal ...
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/veldrijden/1.2560310
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
BREAKING NEWS VAN DE UCI
« Reactie #5 Gepost op: 31 januari 2016, 21:57:18 »
De UCI heeft net een persbericht de wereld ingestuurd om "alle vormen van mechanische doping" in de toekomst bij de dames te voorkomen .....
Brommertjes worden niet meer toegestaan, en alle deelneemsters moeten voortaan op deze manier aan de start verschijnen, zodat er niks moet ontmanteld worden  ;D ;)


[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
EERSTE MAAL MECHANISCHE DOPING "ONTMANTELD"
« Reactie #6 Gepost op: 1 februari 2016, 01:26:03 »
Met Biggie ben ik altijd graag in discussie gegaan over de wielersport in het algemeen, en zelfs over het veldrijden ....
Nogal kort door de bocht te stellen dat het veldrijden ten dode is opgeschreven omdat het een landelijke aangelegenheid zou zijn, die op sterven na dood is, omdat er wat onverlaten bier gooien, spugen en de eerste maal iemand betrapt is met mechanische doping in de buis .... maar vooral omdat in de twee categorieën die er net toe doen geen Nederlander kon zegevieren ... schaatsen en korfballen, Biggie  ;)


Dan mogen we het wielrennen ook evalueren ..... geen motortjes in gebruik misschien?
Wat denken we dan van Cancelara die met één "klik" Boonen op de Muur op een afstand van 100 meter 70 meter uit het wiel kletste, die dat herhaalde in Parijs-Roubaix  ... en een Noor (Hesjendal?) die ergens dom viel en waar de trappers nog een tijdje bleven doordraaien .... misschien krijgt de E3 Harelbeke, waar Cancelara met 6 minuten achterstand het hele peleton nog een per een oprolde en uiteindelijk die wedstrijd won wel een nare bijsmaak binnenkort ... ach, stop eens een motor in je buis, is eens wat anders dan een tijger in je tank ...


Volksvermaak zal nooit ophouden te bestaan, want veldrijden is een populaire sporttak, en het is net het tegenovergestelde van wat Biggie beweert, maar eerst nog over die "mooiste sport"
Daar is doping schering en inslag, en niemand gelooft dat je een grote ronde kan uitrijden zonder  doping, behalve de renners zelf, de ploegen en de sponsors ... die geloven het niet, maar die doen het uitschijnen ... veel te veel centen mee gemoeid om nu nog toe te geven dat er op grote schaal gedopeerd werd en nog steeds wordt.
Geen enkele ronderenner kan drie weken aan een stuk deze topprestaties leveren, 6 cols per dag beklimmen, om de volgende dag een tijdrit van 50 km te betwisten tegen een gemiddelde van meer dan 50 km per uur ..... en de dag nadien een rit in lijn tegen 48 per uur af te haspelen, om dan terug 5 cols te gaan beklimmen aan 42 per uur gemiddeld over een afstand van 200 km ... drie weken lang van dat laken een broek ... en wij willen dan bloed zien, maar schreeuwen moord en brand als er weer eens eentje tegen de lamp loopt die alleen maar doet waar wij om vragen .... presteren ... dus dopeer je maar laat je niet klissen ....
Diegene die daar nog aan twijfelt, die is nog dommer dan Femke van den Driessche en zo hypokriet als hij groot is.


Wielrennen is gewoon boerenbedrog van het ergste soort en dat is mede onze schuld ....
Indien de renners (die tot 5 miljoen euro per jaar verdienen) zich niet meer doperen, en bijgevolg in peleton een bergetappe tegen een gemiddelde van 20 of 25 km per uur  gaan afwerken, kijkt er geen kat meer naar, en dan gaat de wielersport kapot.
Zolang er veel geld mee gemoeid is, verwachten wij prestaties, net zoals wij prestaties verwachten van Usain Bolt, het moet sneller en liefst met een wereldrekord erbovenop.


Wielrenners moeten zich doperen, anders kijkt er geen kat meer naar "de mooiste sport" ....
Als we de winnaars van de laatste 30 jaar bekijken, en dat mag je uitbreiden naar de top 25 in de klassiekers, en alle deelnemers aan een grote ronde, is er geen enkele die eigenlijk nog in de uiteindelijke uitslag mag voorkomen.
Lance Armstrong heeft boerenbedrog gepleegd, hell yes, maar dat deed Boogerd ook, en met dezelfde middelen haalde hij nog geen tiende van het niveau van Lance.
Lance wordt zowat op de brandstapel gegooid, ze schrappen al zijn overwinningen, en er zouden domweg geen winnaars meer zijn moesten ze iedereen die zich dopeerde van de tabellen schrappen. Ik bewonder een renner als El Pistolero, maar dat ie besmet vlees zou gegeten hebben, dat is het zelfde als geloven dat alle Roemeentjes uit Spanje komen, zelfs de Sint komt geeneens uit Spanje maar Turkije ...


Merckx, de allergrootste ooit, net hetzelfde verhaal .... ja ja, ze hebben hem geflikt ..... ach .....
Maar was zijn palmares er minder op zonder doping? Neen, indien er niemand pakte zou het net hetzelfde zijn geweest .....
We nemen er even terug Armstrong bij .... de beste renner van zijn tijd ... een tijd waarin iedereen pakte .... indien niemand pakte was hij nog de beste, doping bestrijden heeft enkel nut indien niemand nog doping pakt.


Het wegwielrennen dus .... bedrog op grote schaal .... omdat wij simpelweg topprestaties willen zien ... zonder doping zou de winnaarslijst er net hetzelfde uit zien, zo makkelijk is dat.
En we gaan ook niet hypokriet doen, euh, geef Musseeuw een gesneden brood en hij reed iedereen naar huis in Roubaix ....
Ik ben trouwens een grote fan van Philip Gilbert, dat weet iedereen ... rijdt hij zuiver dan? Niet zuiverder dan Armstrong of Dekker of Boogerd .... doping is een onderdeel van het wegwielrennen ....


Hadden we het niet over het veldrijden?
Het is niet omdat de Nederlanders bij de beloften en de profs niet konden zegeveren en er mechanische doping was, dat je nu minachtend die discipline moet gaan bestempelen als dood ....
Mensen met verstand ter zake en die de ontwikkelingen op de voet volgen weten dat deze tak van het wielrennen net in de lift zit, en daar zal een pint bier of een motortje in een buis niks aan veranderen.
Er is namelijk iets dat veel belangrijker is dan dat .... GELD ....
Sinds dit seizoen is er veel meer belangstelling op de buis voor het vrouwenwielrennen .... Telenet heeft zowat alle televisierechten gekocht, met enkele opmerkelijke feiten:
- sponsors komen massaal en dat in tegenstelling tot het wegwielrennen, waar de sponsors massaal afhaken
- internationalisering, maar dat vraagt tijd
- alle vrouwencrossen rechtstreeks op de buis, met een kijkdichtheid van 500 000 , yep, voor de vrouwencross.
Dit alles heeft als logisch gevolg dat er veel meer wielrenners in de cross zullen blijven, dat er nog meer sponsors aangetrokken kunnen worden, dat er veel meer jonge wielrennertjes en wielrenstertjes zich zullen toeleggen op deze discipline.
De internationalisering, daar wordt ook aan gewerkt, en is al een tweetal jaren ingezet.
Met name Wereldbekermanches (in het vooruitzicht) in bijvoorbeeld USA, Engeland, Frankrijk, en zelfs Zwitserland  ......
Het zal niet erg lang duren vooraleer Duitsland volgt, en indien andere landen geld ruiken met de organisatie van een wereldbekermanche, zal de belangstelling alleen maar groeien en deze kleinere tak van het wegwielrennen blijven groeien.


Daarnaast zet een icoon als Nijs een centrum op, en wordt hij ploegleider (bij Telenet, niet toevallig dat die de televisierechten zowat helemaal in handen hebben).
In tegenstelling tot wat een schaatskenner dus gaat beweren, omdat hij zo slecht tegen zijn verlies kan, zit veldrijden in de lift, en nog geen klein beetje, daar waar het wegwielrennen sponsor na sponsor kwijtspeelt .....


Binnen afzienbare tijd zijn er evenveel vrouwen veldrijdster dan bij de mannen, nu al is er sprake van grotere budgetten in het veld bij de vrouwen dan op de weg, en een steengoed veldrijder kan nooit zoveel geld verdienen op de weg als in het veld.
Een goed voorbeeld hiervan is Stybar, die nog steeds niet aan zijn wedde komt van destijds in het veld, daarvoor zal hij eerst enkele echte klassiekers moeten winnen.


Het veldrijden ten dode opgeschreven? Ik moet daar eens goed mee lachen, het veldrijden is echter wel volksvermaak, en ik ben akkoord dat die excessen als biergooien en spugen helemaal niet thuishoren in eender welke sport.
Net zoals een tennisspeelster neersteken op een tenniscourt niet thuishoort in de sport, maar is tennissen daaraan tenonder gegaan? Nope, en ook daar is sprake van doping en "mechanische doping', of hoe noem je het indien 15 spelers van de top 50 wedstrijden verkopen .... gokdoping ..... gaat tennissen ten onder ... nooit ....


Bedrog is van alle tijden, en vooral indien er veel geld mee gemoeid is ....


Tot slot nog deze vaststelling, een aantal jaren geleden hebben ze een enquete gehouden onder diverse olympische gouden medaillewinnaars .... de vraag was simpel ... Wil je 10 jaar van je leven opofferen voor je gouden medaille .... het overgrote deel antwoordde ......... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ...... zo makkelijk is het ... diegenen die de vraag niet snappen ... wil je desnoods je gezondheid op het spel zetten en tien jaar van je leven inboeten in ruil voor goud ....JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


En de komende jaren ga ik lekker genieten van het vrouwenveldrijden .... als die francaise terug het veld induikt, en steek daar Sophie bij, en  de ganse winter iedere zondag genieten .... nog jaaaren lang .... met of zonder doping, uiteindelijk zal de sport en het volksvermaak zegevieren ......   ik hoop maar dat een topper als Van der Poel nog veel strijd kan leveren met een Van Aert, niks mooiers dan deze mannen bezig te zien, het zijn ware topatleten ... en de kans dat zij zich doperen is veel kleiner in het veld dan wanneer ze de overstap maken naar de weg .... helaas .......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
EERSTE MAAL MECHANISCHE DOPING "ONTMANTELD"
« Reactie #7 Gepost op: 1 februari 2016, 19:40:00 »
Merckx pakt uit .... en vindt dat mechanische doping een levenslange schorsing met zich moet meebrengen ....
Nu heb ik alle respect voor de grootste aller tijden, MAAR ....
Gelukkig voor Eddy kon hij niet levenslang geschorst worden toen hij op zijn 19e verjaardag "geflikt" werd, iemand had iets in zijn drinkbus gekapt, jankend, net zoals Femke gisteren, maar dan op een hotelkamer in Italië .......


Eddy, ALLE doping s even erg, en zonder doping was er van jouw sport al lang geen sprake meer geweest ...
Je was razend op lance Armstrong, want die had de boel bedrogen .... jij deed net hetzelfde ....


Dat mechanische doping erger is dan je lijf volpompen met rotzooi (EPO, bloeddoping, ....) is toch te gek voor woorden .... dit is tig keer makkelijker op te sporen, en het is even groot boerenbedrog dan je lichaam vol EPO pompen, daarmee win je evenveel wattage ...


Maar de grootste aller tijden heeft gesproken en dan moeten wij maar zwijgen zeker?


Doping is eender welke vorm die illegaal is en prestatiebevorderend werkt, als het op de verboden lijst staat, eraf blijven .... enne een motor in je buis is veel gezonder voor lijf en leden dan wat vergif in je lijf pompen om je prestaties te verhogen.


Ach, het draait weer om geld, en dan moeten zelfs de allergrootsten met zulke uitspraken komen .... indien ik Merckx was zou ik toch maar eens een keertje naar de beelden terugkijken van die specifieke E3-prijs, of die Ronde  kijken, en dan met zekerheid zeggen dat Fabian geen hulpmotor had .... daar geloof ik namelijk geen sikkepit van .... ik vrees, in tegenstelling tot Merckx, dat die tecnologie al meer dan 5 jaar gebruikt wordt in het wielerpeleton .....


Hier de demarrage van Fabian op de Muur .... en wie gelooft dat je op die manier van Boonen wegrijdt ..... hypokriet ......
Ik zei het gisteren al, en hij gaat tien per uur rapper omhoog, in het zadel ..... vanaf 2min32sec
Levenslang schorsen, Eddy?
! No longer available


Nauwelijks een week later ..... kijken vanaf 2min13sec
! No longer available


En hier de E3 prijs van 2011 .... nog straffer ...... daar rolt hij in zijn eentje een heel peleton op vanuit een hopeloos verloren positie ....
! No longer available
! No longer available

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
EERSTE MAAL MECHANISCHE DOPING "ONTMANTELD"
« Reactie #8 Gepost op: 2 februari 2016, 04:17:50 »
En terwijl ik wat loop te lullen over een motor in de fiets .... blijkt dat achterhaalde mechanische doping ... en voor arme luizen.


De nieuwe mechanische doping is een elektromagnetisch wiel ....
Hoe het werkt?
Tja, een elektromagnetich veld creëren tiens.
Levert 20 tot 60 watt extra vermogen.
Kan bediend worden vanop afstand ...


Kostprijs: 200 000 euro
Wachttijd: 6 maand


Moet er nog zand zijn .......


Wielrennen is de mooiste sport .... jazeker ... het grootste bedrog


De kanttekening dat alleen de groten dit kunnen betalen en dus ook zullen willen betalen, 60 watt erbij is niet slecht, zeker als je dat constant kan gebruiken ...


UCI, een nieuwe app gaan zoeken, want jullie staan decennia achter ......


[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
EERSTE MAAL MECHANISCHE DOPING "ONTMANTELD"
« Reactie #9 Gepost op: 3 februari 2016, 08:17:09 »
Volgens mij hebben de meeste dvp's ook zo'n elektrisch motortje ingebouwd.
Kan toch haast niet anders als je leest hoe vaak ze klaarkomen?!

Ik betrek dit topic maar even op iets waar ik wel verstand van heb, want wielrennen... Daar word je volgens mij maar onnodig moe van!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
EERSTE MAAL MECHANISCHE DOPING "ONTMANTELD"
« Reactie #10 Gepost op: 10 februari 2016, 21:08:08 »
Waar waren we gebleven?
Ach ja, dat veldrijden ten dode is opgeschreven, want dat het de enige sport is waar supporters zich zo misdragen .... (toegegeven, spugen en met bier gooien doe je gewoon niet, dan ben je een barbaar en ben je de naam supporter niet waardig)
DIT vind ik op zijn minst even erg dan spugen naar een Nederlander (mag ook vervangen worden door Belg of halve Belg)  ;D ;)
Feiten? Op een Nederlands veld (en ik haal dit aan omdat dit nog een overtreffende trap is van de spandoek waar ze Steven Defour op onthoofden), .... je zal die dingen NOOIT zien in voetbal, nietwaar?  :017:
Voetbal ... een feest ...
[attachimg=1]

Geef mij dan dit, dit is nog leuk en ludiek ... vooral op een forum als dit :lol_hitting:


[attachimg=2]
En dan terug naadloos over naar mechanische doping .... een reportage gemaakt door Koppen een tijdje geleden .... op de website van de VRT enkel te bekijken door Belgen of Nederbelgen, via youtube toegankelijk voor iedereen ....
! No longer available




"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal