Auteur Topic: Flori  (gelezen 8641 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Flori
« Gepost op: 31 januari 2016, 02:00:00 »

Leeftijd : 22-25 jaar
Taal : Duits (goed)
Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
Lengte : 1.60 m - 1.65 m
Postuur : Normaal (nou ja..voor mij natuurlijk al een beetje aan de volle kant  ;) )
Tatoeage : Onbekend
Piercing : Nee
Cup-maat : B
Siliconen : Nee
Kleur ogen : Bruin

Ik ben nog niet zo bekend met de dames hier in VM, maar ik begreep afgelopen woensdag dat Flori pas sinds kort in de club aanwezig was.
Leuke verschijning, een beetje voller dan mijn favoriete types, maar zij mag er best wezen. De meesten zullen haar slank noemen met een lekkere stevige kont en een paar mooie volle tieten waar hartstochtelijk in geknepen werd (door ons allebei) tijdens het beffen.
Na de middag en avond doorgebracht te hebben met vooral kletsen met rakkers en beren, broodjes smeren..., jacuzzi en rondhangen op de bankjes, besloot ik om nog even in de kino te gaan liggen. Er waren wel een paar aardige dames aanwezig naar mijn zin, maar ze waren of met anderen bezig of aan de gokkast bezig of liepen naar kleedkamer om dan weer elders te verdwijnen. De mores qua omgangsvormen in VM zijn mij nog onbekend en ik ben wat in verwarring: De absolute no-go dames lopen de hele tijd achter mij aan "he schatzi wo gehst du?" met die vervelende mollige Hongaarse als absoluut toppunt of beter gezegd dieptepunt.
De aardige types lopen rond of zitten op de bankjes maar maken geen enkel gebaar om nader in contact te komen.. Lastig dus voor iemand die van een beetje een brutale benadering houdt maar wel met wat humor. Dat laatste valt door de taal barrières natuurlijk toch al niet altijd mee, dat kan je de dames niet kwalijk nemen.
Zo lag ik dan na het avondeten in de kino mijn zonden te overdenken (of beter gezegd, het gebrek daaraan), toen Flori naast mij kwam liggen. Ik melde dat ik van plan was om zo naar huis te gaan. Zij liet zich niet afschepen en kroop gezellig tegen mij aan, probeerde onder mijn badjas kennis te maken met junior, maar die had zich goed in een handdoek verstopt. Op mijn vraag wat zij nu van plan was, kwam onmiddellijk een heerlijke tongzoen. Zij was duidelijk niet van plan om mij nog te laten lopen en met volle overgave volgde een behoorlijk wilde tongzoen wedstrijd met als inzet, wie zuigt en likt het hardst...? Ik weet nog niet wie er gewonnen heeft, maar de gang naar een kamer was zeker. Zo gezegd, zo gedaan en daar werd het tongzoenen eigenlijk al meteen voortgezet terwijl zij haar dingetjes uittrok. Pussysliden en geile geluidjes..beetje gemaakt maar okay.. Beffen en een natte poes proeven die wel zin bleek te hebben in wat anders dan een speeltje op batterijen. Snel werden nog wat opties aangeboden maar ik vond het allang prima zo. In doggy haar heupen en lange haren stevig vast kunnen houden en uiteindelijk in missio op haar rug met de beentjes de lucht in tot volle tevredenheid geëindigd.
Bij een volgend bezoek sluit ik herhaling niet uit als zij nog aanwezig is. Maar het zal er vooral van afhangen of de kleinere poppetjes geïnteresseerd zijn of dat die zich op hun stamgasten rond de gokkasten blijven concentreren.

Offline odipuc

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
Flori
« Reactie #1 Gepost op: 13 maart 2016, 15:55:57 »
Komt in April weer terug