Auteur Topic: FKK LEKKERDING, ALGEMEEN  (gelezen 105932 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
FKK LEKKERDING, ALGEMEEN
« Reactie #15 Gepost op: 2 maart 2018, 20:41:33 »
Ist ZU!!!!
War nicht selbst vor verschlossener Türe aber ich hab's aus
sicherer Quelle.
Wir warten mal ab....

vanKees

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
FKK LEKKERDING, ALGEMEEN
« Reactie #16 Gepost op: 3 maart 2018, 10:34:43 »
Ist ZU!!!!
War nicht selbst vor verschlossener Türe

Ich war auch nicht vor der geschlossenen Türe, .....
aber ich war in Hamminkeln im GALLARDO.

Dort habe ich die Lekkerding Damen: Reni, Neli, Cora, Dea gesehen und gesprochen.
Die haben mir bestätigt, dass Lekkerding geschlossen ist.

Die Internetadresse, sowie geschaltete Anzeigen sind auch verschwunden.

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
FKK LEKKERDING, ALGEMEEN
« Reactie #17 Gepost op: 12 maart 2018, 14:00:34 »

Met de 17.03.2018 opened hier an deze adress een swingerclub

Offline hdbiw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
FKK LEKKERDING, ALGEMEEN
« Reactie #18 Gepost op: 17 juli 2019, 12:49:09 »
Moet het LD topic niet naar het archief?

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
FKK LEKKERDING, ALGEMEEN
« Reactie #19 Gepost op: 17 juli 2019, 17:12:18 »
Moet het LD topic niet naar het archief?
nee nergens voor nodig hoog uit op slot zetten  ;D

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
FKK LEKKERDING, ALGEMEEN
« Reactie #20 Gepost op: 31 oktober 2020, 11:22:42 »
Unfinished Business Part 1

Er zijn altijd loose ends in je leven. Daar wijkt de alternatieve realiteit van de clubs niet af van de werkelijk. Door een samenloop van omstandigheden is het er nooit van gekomen om een belofte aan Bea die hier als Laura door het leven gaat na te komen. Met de komende lockdown en het vrijkaartje van een ander forum kon ik twee vliegen in één klap slaan. Laura na ruim 2 1/2 jaar verrassen en Club 22 mijn 22e club in mijn ijsberen tijdperk te maken. Het zou tevens mijn 220e bezoekje aan een club worden.

De ontvangst was vriendelijk en het vrijkaartje werd vlotjes geaccepteerd. Papiertje ingevuld en met badjas en handdoek werd ik door de theke naar de kleedkamer begeleid. De clubindeling is geen hogere wiskunde en nadat ik het berenvel aangetrokken had me richting bar begeven. Amper twee stappen in de bar zag ik 8 paar hongerige ogen mijn kant uit kijken alsof zojuist de zilvervloot was binnengevaren. Niet zo verwonderlijk aangezien er slechts 1 andere beer aanwezig was en deze met een krantje in het eetgedeelte zat. De uitnodigingen zowel verbaal als in gebaar om vulden dan ook de ruimte. Ik ben iemand die eerst moet acclimatiseren. Dus colaatje getankt uit de machine en naar buiten gegaan om een sigaretje te roken.

Bij terugkomst op een bankje gaan zitten en plop daar zat de eerste dame al naast me. Ze stelde zich voor als Erika en in mijn achterhoofd begon de alarmbel te rinkelen. Dacht iets te hebben gelezen dat ze een upsellster was. Haar netjes gezegd dat ik nooit kamer in het eerste uur. Ze bleef echter toch zitten. Enerzijds niet zo verwonderlijk omdat er verder toch geen fluit beschikbaar was om een toontje mee te spelen. Na nog even gepraat te hebben deed ze alsnog een poging om mij op andere gedachten te brengen maar toen bleek dat dit zinloos was stapte ze op. Haar plekje had nog geen kans om af te koelen of de volgende plofte naast mij neer. Hetzelfde riedeltje en zij nam haar verlies meteen. Dan is er altijd wel een dame die denkt wat de anderen niet gelukt is lukt mij wel en ja hoor voordat ik met mijn ogen kon knipperen meldde dame drie zich. Zij besloot een andere aanpak te hanteren. Ze koos ervoor om haar mond en tong in gebarentaal te gebruiken om haar intenties duidelijk te maken. Als ik al jeuk aan mijn huig zou hebben dan was deze meteen verdwenen. Hoewel ik deze vorm van communicatie wel kan waarderen ben ik van mening dat zoiets op de kamer hoort te gebeuren. Dus haar poging afgekapt. Nu stelde ze zich wel voor en ze bleek Andrea te heten. Qua postuur de enigste die in mijn gebruikelijke categorie viel. Haar dan ook gezegd dat het nog te vroeg was. Nogmaals probeerde ze een lap vlees mijn mond in te duwen om mij te overtuigen mijn honger met haar te stillen.

Ik wist dat ik geen moment rust zou krijgen en maar naar buiten verkast. Het druilerige weer en de waterkoude gevoelstemperatuur bleken een ideale combinatie om de dames te weerhouden om buiten te komen. Weer terug naar binnen gegaan en Laura zat op een bankje. Geen idee of ze mij zou herkennen na al die tijd. Na haar toe gelopen en gezegd dat ik iets voor haar had. Geen verbazing maar een oprechte blijdschap. Natuurlijk had ze me herkent maar had ook gezien hoe de dames me bestookt hadden. Ik haalde de door haar zo geliefde exclusieve verzorgingsproducten uit mijn locker en de schat vroeg me wat ik van haar kreeg. Ik zei dat daar geen sprake van was. Ze had er zolang op moeten wachten dat ik het niet over mijn hart kon krijgen om haar ervoor te laten betalen.

Natuurlijk werden er herinneringen aan Marisol boven gehaald. Zij was de beste vriendin van mijn eerste clubwife als ijsbeer. Nadat haar vriendin gestopt was waren er altijd gesprekjes tussen ons. Soms plaagden we elkaar door de suggestie te opperen om te kameren en als we elkaar dan diep in de ogen keken knikten we beiden nee. Zij was toe aan een rokertje en als gentleman laat je een vrouw niet alleen de kou trotseren. Bij terugkomst nog een tijdje zitten praten. Ik had allang geschoten dat de andere dames geen optie waren, alhoewel er een GMC-the bijgekomen was die er nog wel heel jong uitzag, en hoewel Laura fysiek niet helemaal mijn ding is is haar persoonlijkheid dat wel. Ik had niet ruim een uur en een kwartier in de auto gezeten om ongepopt huiswaarts te keren. Ik keek haar aan en vroeg of we ons weerzien op een kamer konden voortzetten omdat ik niet het gevoel had dat er anders iets zou gebeuren. Ze begon te lachen en zij dat ze dat idee al had. Op acht dagen na was het vijf jaar geleden dat we elkaar leerden kennen. De talloze goede recensies kan ik alleen maar beamen. Een uurtje genoten van de sensuele verleidingskunsten van Laura. Zou het eerder waarschijnlijk akward zijn geweest om samen op een kamer te belanden was dit nu niet het geval.

Nadat ik de inspanningen van mij afgespoeld had buiten een sigaretje gerookt. Gezien het feit dat Venus slechts op een goede twintig minuten ligt al de keuze gemaakt te verkassen. De wetenschap dat ik daar waarschijnlijk vol aan de bak zou moeten besloten om eerst nog even een hapje te eten. Schnitzeltje met frietjes en rauwkost. Viel zeker niet tegen en was goed te kanen. Laura gedag gezegd en mezelf omgekleed om na slechts 3 1/2 uur de club te verlaten.

De club riep bij mij een hoog Diamond / H7 gevoel op. Het merendeel van de dames valt in de categorie mag het een onsje meer zijn en daar ligt nu net niet mijn voorkeur. De club is duidelijk nog in opbouw maar was gisteren zachtgezegd dodelijk saai. Als je met een aantal bekende beren gaat is het misschien anders. Ik deel de roze realiteit die een aantal hier doen voorspiegelen dan ook niet. Misschien was ik er op het verkeerde moment maar om er in de toekomst ruim een uur en een kwartier voor in de auto te zitten zie ik niet snel gebeuren. Dat werd nog eens bevestigd door mijn belevenissen in Venus later.