Auteur Topic: VANOP DE REDACTIE  (gelezen 40568 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
VANOP DE REDACTIE
« Gepost op: 11 februari 2016, 15:59:45 »
Even een (kort) berichtje van de redactie uit ....
[attachimg=1]




Wij lezen ook, en tot onze ontsteltenis worden er zowat over alle clubs de voor- en de nadelen neergepend.
Op zich is daar niks mis mee, ware het niet dat dat uit gaat dijen tot het 'op het bot afbreken' of 'ophemelen' van clubs, respectievelijk clubs die de ene rakker/ijsbeer/wandelaar niet liggen, en de tweede waar hij zijn hart aan heeft verloren.
Tot echte catfights, waar anderen met rake klappen KO worden gemept ....
[attachimg=2]
Waarop de ander nadien rechtkrabbelt en nog een hardere mep uitdeelt ....
[attachimg=3]
Tot groot jolijt van de massa, die aanmoedigend en halsreikend uitkijkt naar wie wie nu weer gaat terugpakken ...
[attachimg=4]
(deze beelden zijn enkel ter illustratie en om dit alles visueel wat te benadrukken, zodat iedereen kan zien hoe ridicule dit allemaal niet is)


Het is nochtans erg makkelijk.
Ga naar de club die jij graag bezoekt, en laat de club waar je niet zo graag komt links liggen.
Het is onnodig de laatste categorie af te breken, de grond in te boren.
En geniet van de mooie dingen des levens ...
[attachimg=5]


Wij (ik dus) hebben nooit begrepen, dat, indien je een club niet zo goed vindt, dat uitvoerig moet, tot treurens toe herhaald worden ... om welke reden dan ook .... het is makkelijk zat .... ga naar de club waar jij wel graag naartoe gaat, en schrijf daar leuke recensies over ....
Je gaat verbaasd zijn hoeveel mooier dat het leven voor iedereen maakt ....






Willen we schrijvers inperken in hun vrijheid van meningsuiting?
Maar neen, alleen lijkt het ons veel mooier en beter als iedereen positieve energie steekt in zijn schrijfsels, en wij vinden het niet nodig om per club een topic te maken met de naam "wat is er niet goed aan, wat kan er beter, waarom is het niet goed toeven, waarom is dit wel een goede club"
opinions are like assholes, there are seven billion different in this world .....




Willen wij de clubs beschermen? Mo nenk, mo vent toch .... in de clubrecensies komt genoeg tot uiting welke de "gebreken" alsook de "troeven" van een club zijn .....


Ik staaf dit met een klein voorbeeldje aangaande mijn clubvoorkeuren ...
Ik en Golden Time .... dat was geen liefde op het eerste gezicht ....
Is Golden Time daardoor een club waar ik de mindere punten (in mijn beleving) moet gaan aankaarten en blijven aankaarten en tot vervelens toe gaan benadrukken?
Ha ha, blijkt dat ik een idioot ben toch, want Golden Time is de meest populaire club van allen.
[attachimg=6]
Golden Time


Ik en Living Room ... dat was en blijft liefde op het eerste gezicht ...
Is Living Room daardoor een betere club dan pakweg AcaGold? Voor mij wel .... maar neen, dat is het niet ... cafetariaeten ... wachttijden .... en als ik voor mij de plusplunten aanhaal, gaan er anderen dat weer afknallen ....
[attachimg=7]
Living Room
Ik en Babylon .... die club heeft om diverse redenen mijn hart gestolen .... en dan voornamelijk de dames die er werk(t)en .... ook daar valt veel over te zeggen, want Pietje gaat daar nooit naar kamer ... terwijl ik dan weer nooit met en meid waar pietje mee gaat ga kameren .... smaken en kleuren , nietwaar?
[attachimg=8]
Babylon
Ik en SixSens .... love love love .... voor mij heeft die club alles wat een club moet hebben .... ik zal even kort een opsomming maken ....
Dicht bij huis .... netjes ... vriendelijk personeel ... eigenaars close to de klanten ... sfeer .... eten voor mij erg goed .... welness heerlijk ... zwembad .... veranda .... drukkere bar ... rustigere delen ... en last but not least geweldige dames die er werken ....
[attachimg=9]
SixSens


Ik en Samya .... een match ...
[attachimg=10]
Samya
Ik en AcaGold .... no match at all ... maar dan ook geen enkele ...


En nu komt eigenlijk waar het om draait, NIEMAND, maar dan ook NIEMAND gaat 100 percent akkoord zijn met me ....
Satanic Surfer gaat eens lachen met Babylon en LR, dat zijn volgens hem kuttenten (en dat mag ie vinden), terwijl ie GT top vindt, over Samya delen we dezelfde opinie, en AcaGold is voor hem dan weer top . Ik spreek dus over 2 rakkers/ijsberen/wandelaars .... en de meningen schelen ...
[attachimg=11]


Daarom ook noemen de plaatsen op het internet waar wij schrijven "fora" ....


Waarom dan zo moeilijk doen over negatieve recensies, sm? Euh, wij doen niet moeilijk over negatieve recensies, wij vinden zelfs dat die nodig zijn, indien de bezoeken zo ervaren worden, met het nodige respect toe naar de clubs en dames, welteverstaan.
Waarom dan geen min- en pluspuntentopics over clubs, is toch makkelijk, kan iedereen zelf toch zijn mening vormen? Euh, dat is nergens voor nodig, in alle algemene recensies staat alles at er over de clubs te weten valt, met kritiek op de werkpuntjes van een club, met de negatieve aspecten, met de positieve punten, daar vindt iedereen die het wenst genoeg info over wat je van een club kan verwachten.
[attachimg=12]
HET KAN OOK ZO (1)
Is er nog een andere reden, sm? Jazeker, wij willen vermijden dat er discussies ontstaan, of oorlogen tussen ego's die denken op iedere topic hun waarheid tot vervelens toe te moeten verkondigen .... het kan neit de bedoeling zijn dat een forum een plaats wordt waar er mensen mekaar gaan bekampen omdat Jantje club A beter vindt dan club B en omgekeerd. Op zich mag iedereen de clubs leuk vinden die hij wenst leuk te vinden.
Het kan echter niet de bedoeling zijn van fora om wandelbuurten/clubs te gaan afkraken en daaroorlogjes te gaan uitvechten.
We weten ook wel, het is menselijk en klaarblijkelijk scoren die topics hoog (leedvermaak, ramptoeristen, mensen die het leuk vinden anderen te zien bekvechten) maar dit geeft een zwaar vertekend beeld van diverse clubs.
Ons inziens is er genoeg info te vinden bij elke club onder het algemeen topic opdat iedere lezer zich een eigen beeld zou kunnen vormen.
[attachimg=13]
HET KAN OOK ZO (2)
Kritiek opeen club waar de kip niet gaar is moet toch kunnen, sm?
Kritiek dat de sauna uit lag moet toch kunnen, sm?
Kritiek op wachttijden moet toch kunnen, sm?


Vanzelfsprekend mag iedereen zijn clubervaringen schrijven, en ook die kritische noten toevoegen .... indien jij een club bagger vindt, fijn, dat kan en mag en dat mag je schrijven.
[attachimg=14]
HET KAN OOK ZO (3)
MAAR ...
Topics met de naam .... "wat kan er beter aan ..." ... "wat is er niet goed aan ..." zijn gewoon een uitnodiging voor haters van bepaalde clubs in de pen te doen kruipen en eens lekker tekeer te gaan ....




Heb je een negatieve ervaring over een bepaalde club ... goed .... in het clubtopic ...
Ik zal eens een voorbeeldje aanhalen ... NLNU kwam erg graag vroeger in Samya, maar heeft er de laatste tijd negatievere ervaringen ... dat schrijft hij netjes EN in het algemaan topic van Samya ... erg netjes trouwens, zoals we van hem gewend zijn .... die bijdrage schat ik dan ook naar waarde .... indien daar bijvoorbeeld een seksenfun overgaat (en ik heb niks tegen seksenfun, en hij vindt Samya wel fijn) die dan verder Samya wil afkraken, net omdat wij het toelaten afkraaktopics op ons forum te posten ... dan hebben wij daar wel problemen mee ....
Nogmaals, dit is een fictief voorbeeld van wat er gaat gebeuren als wij dit toelaten.
[attachimg=15]
HET KAN OOK ZO (4)
Ons forum wil dus niet een arena zijn, waar men mekaar de kop mag inrammen (ook al zorgt dat voor enorm veel kliks en leedvermaak en traffic). Ons forum wil een plaats zijn waar mensen leuke dingen schrijven (negatief en positief), waar mensen met mekaar overweg kunnen.
[attachimg=16]
HET KAN OOK ZO (5)
Uiteindelijk hebben we allemaal dezelfde hobby, en dat de ene nu graag in club A op meid B kruipt of in club C op meid D, dat is toch erg mooi ...


Geniet van je hobby, respecteer mekaar en vooral, neuken en schrijven over je favoriete club .... en als je al eens mis schiet .... kan gebeuren en mag geschreven worden ... dat kan ook makkelijk zonder mekaar dood te slaan of een club/buurt de grond in te boren ...


Geniet verder heren, das wars,


sexmachine


En vooral .........
[attachimg=17]
[attachimg=18]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
VANOP DE REDACTIE
« Reactie #1 Gepost op: 11 februari 2016, 19:00:06 »
Leuke topic met zeer vermakelijke plaatjes SM.  ;D Echter het zit vol met tegenstellingen. Ik begrijp ook niet wat je hiermee wilt bereiken. Je bekritiseerd in feite forumleden die vooral negatief schrijven maar je zegt ook dat je het allemaal prima vind. Ach je zult mij ook vast een zeikerd vinden maar goed moest het toch even kwijt.  ;D

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
VANOP DE REDACTIE
« Reactie #2 Gepost op: 11 februari 2016, 19:13:51 »
Leuke topic met zeer vermakelijke plaatjes SM.  ;D Echter het zit vol met tegenstellingen. Ik begrijp ook niet wat je hiermee wilt bereiken. Je bekritiseerd in feite forumleden die vooral negatief schrijven maar je zegt ook dat je het allemaal prima vind. Ach je zult mij ook vast een zeikerd vinden maar goed moest het toch even kwijt.  ;D
Nope .... goed lezen, ik begrijp dat het voor jou moeilijk lezen is met die prentjes (voor mij alvast wel, ik kijk liever naar plaatjes dan tekst te lezen), maar toch maar eens doen .... in heel die posting  zit geen enkele tegenstrijdigheid, moet dat toch even kwijt  ;D


En ik zal zelf wel schrijven wie ik een zeikerd vind als ik dat denk, ik ben namelijk groot genoeg om zelf uitspraken te doen, en me niet woorden in de mond te laten leggen, en voor alle dudielijkheid, ik vind dat niet van je  ;D


Toch een kleine verduidelijking ....
Wij gaan geen oorlogtopics openen/toelaten als "wat is er slecht aan LR" (als voorbeeld)
Die slechte zaken komen namelijk vanzelf naarboven in het algemeen topic van LR, en topics als "wat is er slecht aan LR" gaat LR-lovers en LR-haters lijnrecht tegenover mekaar zetten, met oorlog tussen mensen als logisch gevolg... en dat kan neit de bedoeling zijn van een forum ...


De freet is slecht in LR .... ik houd wel van frikandel ... ik ga niet voor het eten ... voor 60 euro wil ik wel deftig eten ... de wachttijden lopen op tot 2 uur ... dat vind ik nou net lekker, presales ... jij profiteert vande dames door de wachttijd alspresales door te brengen .... toch is het kotsfreet ... de kip is zwartgeblakerd ... de kip is niet gaar ... die kok kan noggeen omelet bakken .... in VV is alles veel en veel beter ... jij kapt 30 pinten door je strot, dus zaag niet over die 60 euro ... etc etc etc etc etc .....  ja, een kindertuin, klopt .... willen wij hier niet, wij vinden dat we allen hoerenlopers zijn, met onze voorkeuren, en onze hobby,daar moeten we van genieten ... er is al genoeg oorlog en ellende in het dagelijkse leven dat onze vrijetijdsbesteding, die een zeer leuke is, ook leuk mag blijven ....
En LR stel ik hier nu even als voorbeeld.


Dus geen kritiek op mensen die negatievere dingen posten, not at all, iedereen mag zijn belevingen schrijven zoals ie ze ervaart, negatief of positief, zolang het maar met het nodige respect is ...
Wij wensen enkel op een beeldende manier duidelijk te maken dat wij gen vechttopics of anderen gaan openen of toelaten. In ieder clubtopic is plaats genoeg voor de belevingen in die specifieke club. Dat geldt ook voor wandelbuurten etc ....
Snapt pret 'em nu wel?  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
VANOP DE REDACTIE
« Reactie #3 Gepost op: 11 februari 2016, 19:24:57 »

Snapt pret 'em nu wel?  ;D

YEPS  :bud :douchen

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
VANOP DE REDACTIE
« Reactie #4 Gepost op: 14 februari 2016, 23:30:29 »
Aan allen ......,


Vandaag weer de ganse dag bezig geweest met wat vechtjassen uit mekaar te houden, en daaropvolgend boeken vol moeten schrijven per interne mail .....
Dit vreet enorm veel energie van mij, om enkel te komen tot wat ieder mens met gezond verstand toch zelf moet kunnen bedenken .... wij willen een leuk, gezellig forum ..... voor sommigen is dit ondergeschikt aan hun ego ...


Clubs de grond inboren omdat jullie er niet graag komen ...... wordt gewist .... omdat dat redelijk masochistische trekjes zijn ... bespaar je dan de moeite en de centen of ga naar een club die jullie wel graag bezoeken.....


Andere leden aanvallen (dus op de man in plaats van op de bal spelen) om welke reden dan ook ... wordt gewist .... als er iemand is waar je niet mee overweg kan (we zijn allemaal hoerenlopers met dezelfde leuke hobby, maar geen twee personen zijn gelukkig dezelfde) dan zet je die persoon op je negeerlijst ... dan hoef je die zijn "onzin" niet te lezen en kan je je er ook niet aan ergeren.


Wij communiceren over al onze forumacties, dus bij deze, vanaf heden gaan wij veel en veel strakker modereren op ledenaanvallen en clubaanvallen ..... niemand heeft er wat aan, en wij worden er niet vrolijker van, onze leden worden er ook al niet vrolijker van. Dat we dan vergeleken worden met het regime van Noord-Korea, so be it, sommigen zouden beter dan eens volwassen worden, dan moet ik er ook geen godganse dag energie insteken ....


Wij communiceren ook niet over gewiste posts en gaan niemand pamperen ... indien een mod/admin beslist dat er mensen over de schreef gaan, gaat dat bericht zonder pardon en zonder communicatie de prullenmand in. We gaan het ons makkelijk maken. Wij gaan zeker niet alles kapot modereren, maar er zijn (verdorie) grenzen ....


Doen we dit graag? Neen, en we hopen dit ook niet te moeten doen ... maar dat hangt enkel van het respect van leden onderling voor mekaar af.
Ik kan bijvoorbeeld gerust leven met een mindere recensie, of een knipoog naar een recensie of iemand die met mij lacht (graag zelfs), zolang het leuk en ludiek blijft .... als mensen er hun levensdoel van maken anderen aan te vallen, bespaar dan die schrijfmoeite, want zodra we dit lezen halen we dit weg.


Om het wat explicieter uit te drukken; ik kijk ook liever plaatjes ...


! No longer available
! No longer available
DIT VINDEN ZELFS WIJ VAN RB ERG LEUK






[attachimg=1]
[attachimg=2]
DIT DOET PIJN EN LATEN WIJ DAN OOK NIET MEER TOE


Allen, bedankt voor het begrip en we rekenen op jullie om het leuk en gezellig te houden, een ruzieforum heeft niemand wat aan.


Das wars,


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
VANOP DE REDACTIE
« Reactie #5 Gepost op: 23 oktober 2019, 21:41:13 »
Vanonder welke steen komen al die gasten vandaan gekropen eigenlijk?
Is er ergens een link op een Champions League forum naar RB?  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
VANOP DE REDACTIE
« Reactie #6 Gepost op: 23 oktober 2019, 22:49:03 »
Vanonder welke steen komen al die gasten vandaan gekropen eigenlijk?
Is er ergens een link op een Champions League forum naar RB?  ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Zal wel komen door deze post:

https://relaxxxboard.com/index.php/topic,2398.msg132812.html#msg132812

Leuker om naar te kijken dan voetbal zelf  ;D
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
VANOP DE REDACTIE
« Reactie #7 Gepost op: 23 oktober 2019, 23:49:18 »
Ik heb zojuist eens gekeken naar "Wie is Online". Je houdt het gewoon niet voor mogelijk welke pietluttige items nog bekeken worden: berichten uit meetingpoint met KP van jáááren geleden. De onrechtvaardige rechter van jááááren geleden. Tombola's van jááááren geleden.
 :lol
Absurd!

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
VANOP DE REDACTIE
« Reactie #8 Gepost op: 23 oktober 2019, 23:50:55 »
Ik heb zojuist eens gekeken naar "Wie is Online". Je houdt het gewoon niet voor mogelijk welke pietluttige items nog bekeken worden: berichten uit meetingpoint met KP van jáááren geleden. De onrechtvaardige rechter van jááááren geleden.
 :lol
Absurd!
Wanna-be leden moeten zich alvast inlezen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
VANOP DE REDACTIE
« Reactie #9 Gepost op: 3 november 2019, 00:03:06 »
Hier worden records verbroken...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
VANOP DE REDACTIE
« Reactie #10 Gepost op: 3 november 2019, 11:14:00 »
Hier worden records verbroken...
Was dat maar zo...... .
Ik kijk met weemoed terug naar de tijd dat het fun was hier, zeker op de chat.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
VANOP DE REDACTIE
« Reactie #11 Gepost op: 3 november 2019, 12:04:09 »
Hier worden records verbroken...
Welk record? Het bekijken van het meest onbenullige item van 6 jaar terug? :lol_hitting:

RB wordt zeker niet minder geraadpleegd dan onze bevriende sites. Schrijven is helaas iets anders...

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
VANOP DE REDACTIE
« Reactie #12 Gepost op: 3 november 2019, 16:42:53 »
Btw: Meeste online vandaag: 9 485. Meeste online ooit: 9 485 (Vandaag om 16:37)

Misschien zoeken gehackte Hooker-leden hier nu onderdak?

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
VANOP DE REDACTIE
« Reactie #13 Gepost op: 3 december 2019, 12:13:07 »
Was hier een chat?

Hier worden records verbroken...
Was dat maar zo...... .
Ik kijk met weemoed terug naar de tijd dat het fun was hier, zeker op de chat.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....