Forum > CASA CHERDA

Info Casa Cherda

(1/1)

Sjeufke:
www.casacherda.nl

Casa Cherda
Bezuidenhoutseweg 383
2594 AS Den Haag
070-3893944

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 11.00 tot 22.00 uur
Zaterdag: 11.00 tot 17.00 uur
Zondag: gesloten

Prijzen:
Heerlijke sex met een van onze schoonheden: € 70,00 per half uur (open ruimte of privekamer). Trio: € 140,00 per half uur (open ruimte of privekamer).

Drankjes € 2,50 en er is ook een mogelijkheid om champagne te drinken.

noglangnietuitgewandeld:
Casa Cherda doet een klein beetje aan Bernd's Schieferhof denken. Banken rondom, voorspel op de bank, tongzoenen, soms wat pijpen. Er staat een bed in de openbare ruimte waar niet al te verlegen stellen de hele daad van A tot Z kunnen verrichten. Maar de meeste gasten gaan na het voorspel met de dame van hun keuze naar boven. Nette kamers voorzien van een wasbak. Dames hoofdzakelijk Latina's met een enkel Oostblokkertje of Aziaatje. Na binnenkomst kleed je je om, trek je een badjas aan en kun je een dame kiezen. Er wordt niet geanimeerd. Service naar Hollandse privéhuisbegrippen best goed te noemen.

Een van de meest opmerkelijke wapenfeiten uit mijn carrière vond plaats in Casa Cherda, een jaar of wat geleden. Ik had wat zaakjes geregeld in Den Haag, en sloot de dag af in deze toko. Ik vermaakte me uitstekend tussen de benen van Luna, een lekker Zuid-Amerikaans grietje en deed mijn uiterste best om dat mollige achterwerk van haar door de matras heen te rammen. Ze liet zichzelf heerlijk gaan en zoende er zo lekker bij dat ik veel eerder dan de bedoeling was het condoom vol pafte. Dacht ik. Want toen ik uit haar gleed, zat er een grote natte vlek in de handdoek. Geschrokken voelde ze aan haar doos en sprak de historische woorden: 'Oh, het condoom is kapot'. Ik geloofde het eerst nog niet, dacht dat het haar eigen vocht was, ze was zo geil als boter. Maar ze had wel gelijk, er zat geen druppel zaad in het tuitje. Ter controle blies ik het ding even op, en jawel, het rubber flapperde als een windzak aan een vlaggenmast op een stormachtige dag. Shit happens. Ik stelde haar gerust dat ik clean was, ik neuk nooit zonder. Ja, dat geloofde ze wel, maar er was een ander probleem. Ze gebruikte geen pil....

Langzaam drong het tot me door wat de gevolgen zouden kunnen zijn. Even kreeg ik een visioen op mijn netvlies van een halfbloedwandelaartje dat anno 2027 schichtig om zich heen kijkend de Haagse Doubletstraat in sluipt. Maar ach, zo'n vaart zou het toch niet lopen, een vrouw is toch maar een paar dagen per maand vruchtbaar voor zover ik weet. We fristen ons wat op, en liepen toch wel lichtelijk nerveus naar beneden. Ik zag dat ze met haar collegaatje Anita ging overleggen.

Toen ik later mijn jas stond aan te trekken om weg te gaan, kwam ze bij me. Zou jij wat voor mij willen doen? Even langs de apotheek gaan om de morning afterpil? Het was een sympathiek meisje, ik mocht haar wel. En ze zat er behoorlijk mee in haar maag. Ik ben ook niet de beroerdste en had ook wel met haar te doen. Dus stond ik even later, als goede vijftiger, in een druk beklante apotheek om de morning afterpil. Midden tussen een stel van die verzuurde ouwe tangen, die gelukkig achter de rode streep moesten wachten. Toen ik aan de beurt was, hielden ze natuurlijk net allemaal tegelijk hun waffel, je kon een speld horen vallen. Ik leunde wat verder over de balie dan anders, en fluisterde tegen de apothekersvrouw: 'Ik eh, wou graag eh, de morning afterpil...'

Ja hoor, dat kan. Ze grabbelde een doosje uit een van de laadjes, ik mocht € 9,99 afrekenen, en kreeg naar goed Hollands koopmansgebruik die cent wisselgeld mooi niet terug. Mevrouw moest het wel binnen 72 uur innemen, werd er bij verteld. Dat kreng dat het dichtst bij me stond moest het gehoord hebben, haar misprijzende gezicht sprak boekdelen. In het voorbijgaan kon ik het niet laten om haar een samenzweerderig knipoogje te geven. Met haar priemende varkensoogjes in mijn rug verliet ik het pand.

Terug bij Casa Cherda was meisje Luna enorm opgelucht. 'Oh, jij bent echt lief.' Met dikke zoenen viel ze me om de hals. Ik maakte van de gelegenheid gebruik om haar nog eens goed bij die lekkere billen te pakken en liet haar beloven om de volgende keer extra goed haar best te doen. Helaas is de volgende keer er nooit van gekomen, want ze is kort daarna vertrokken, hoorde ik bij een volgend bezoek, van Anita. Ik zal er maar van uit gaan dat de pil zijn werk gedaan heeft. Maar apart was het wel. Denk nooit dat je alles al meegemaakt hebt, het leven van een hoerenloper zit vol verassingen, zo bleek maar weer.

Frederico:
Heb ooit s meegemaakt met een Surinaamse privedame nadat ik haar stevig geneukt had en ik klaargekomen was dat het condoom weg was en nog in haar kut zat. Of ik wel even wou kijken. Heb haar toen tijd lang onderzocht of ik t condoom nog in haar kon vinden maar nee. Ben toen toch lullig weggegaan maar ze smste later dat t op de grond lag. Was wel apart ook.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie