Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

SISSI (Bulgaarse)

(1/3) > >>

seksenfun:
[box title=Sissi]
Land:             Bulgarije
Taal:              net genoeg Engels
Leeftijd:         21
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          ong. 1,50m
Model:            (zeer) slank
Cup:                 natuurlijke A (mooi gevormd)
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang maar vaak in dot gedaan met een lange staart naar voor (voor haar gezicht)
Ogen:            bruin
Piercings:       niet gemerkt
Tatoes:          op de arm (dacht iets bloemachtigs-slingerplant, linkeronderarm als ik me goed herinner)
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC (monotoon en altijd met veel handwerk erbij), NMC (doet ze dan weer net iets beter dan gemiddeld), (bij aandringen laat ze beffen toe, bij aandringen zoent en tongzoent ze - in noodsituaties* -  maar die naam bijlange niet waard), masseren met olie van de lul
[/box]
[box title=pro en contra]
+: ze was gisteren de mooiste van de klas, probeert het de gehele tijd naar je zin te maken (lees: ze geeft haar beperkte service niet op na tien minuten met de uitleg van het lukt niet, lees ook nog: ze wil je laten klaarkomen, wat niet gelijk staat met dat ze je goede seks wil geven!; ze zet zich in met wat ze te bieden heeft), foefelt niet met de tijd
-: af en toe vragen of je het leuk vindt, wat ze doet (beter gewoon voortdoen), wisselt te snel van activiteit (niets gebeurt volledig, behalve dan neuken), angst van voorvocht (doekjesgedoe)
[/box]
[box title=extra info]
- rond gezicht, straalt!
- volledig naakt nog veel mooier dan (toen ik er gisteren was) in haar kleedje (zwart-grijs)
- hoewel ze lief tegen je aan kan komen liggen, met de beentjes over je, absoluut geen GFE (lees: het is stilliggen)
[/box]

*: zie recensie in een later stadium

 :douchen


hazard26:
Afgelopen vrijdag met haar gekamerd. Nadat ik verleid werd door haar schoonheid en het goede TZ met haar naar de kamer gegaan. Dit werd uiteindelijk een regelrechte flop. Zodra de deur dicht viel gaf mevrouw al aan dat ze erg moe was. Toen ging ze eerst uitgebreid zich wassen, niet dat dit erg is, een goede hygiëne is juist een pré maar het ging richting het tijdrekken toe.
Op de kamer verdween het heerlijke TZ van in de bar en lounge als sneeuw voor de zon in vluchtige kusjes.
Nadat ze even mijn jonge heer op sterkte had geblasen moest ze een elastiekje voor haar haren zoeken en was verbaasd dat ie daarna weer slap was.
Tussendoor bleef ze maar klagen dat ze moe was en wilde slapen.
Tijdens het neuken gaf ze opeens vol gas wss om mij zo snel als mogelijk te laten komen.
Ik had er geen zin meer in maar ben uiteindelijk toch nog klaar gekomen.
Nadat de daad was gedaan ging ze weer tijdrekken, ik had hier totaal geen zin in en zei ik zie je wel bij de lockers. Toen had mevrouw opeens wel haast.
Blasen en de sex waren onder het gemiddelde van SS.
Het is een heel mooi meisje maar haar gedrag en prestaties op de kamer zijn nou niet bepaald om over naar huis te schrijven.
Het is sinds lange tijd dat ik z'n slechte sessie heb gehad in SS.
Gelukkig hebben andere dames mij deze slechte ervaring doen vergeten.

seksenfun:
Vooreerst even stellen dat je deze Sissi niet mag verwarren met de Sissi die al langere tijd in SS werkt.  De Sissi waarover deze recensie gaat is zeer slank en niet groot.  De andere Sissi is slank-normaal.  De service van Sissi waarover het hier niet gaat, ligt een pak hoger.  Vandaar even dit stukje.


Sissi kwam bij me aan tafel zitten voor de brunch.  Ik kon mijn ogen niet van haar afhouden.  Dat had ze wel door.  Anderzijds wist ik nog niets over haar en schatte ik de kans erg klein in dat ik na het eten holderdebolder met haar op kamer zou vertrekken.  Bewust maakte ik er geen los en grappig gedoe van aan tafel zodat ze geen valse verwachtingen zou kunnen krijgen.  Uiteraard had zij nog sneller gedaan met eten dan ik. 

Beneden toegekomen in de bar voor mijn dubbele espresso duurde het niet lang of Sissi kwam op me afgelopen en ging naast me zitten in de sofa.  Ook nu ging het er niet los aan toe.  Nu mocht het allemaal wat frivoler maar dat zat er niet in bij haar.  Ik ging wat dichter naast haar zitten, zij bewaarde een handtas ruimte.  Ik legde mijn arm over haar schouders.  De reactie van haar kant hierop was minimaal.  Dit maakte het voor mij niet al te moeilijk om vrij snel afscheid van haar te nemen.  Op een zijspoor wou ik haar nu ook niet direct zetten.  Enkel en alleen (op dit eigenste ogenblik) om haar schoonheid.  Zonder liegen durf ik gerust te stellen dat zij op dat moment de mooiste van de klas was.  Ik zei haar dat ik eerst wat wou wellnessen en ik later nog wel zou zien.  Vooraleer ik richting wellnessarea vertrok, ging ik nog een tweede dubbele espresso bestellen.  Sissi liep niet onmiddellijk weg.  Ze bleef nog wat bij me zitten.  Da's positiever dan die dames die een halve seconde nadat je hebt gezegd dat je nu nog even niet wil, al opstappen (met een beteuterd tot boos gezicht soms nog erbij). 

Terwijl ik wat later in de HWP zat, kwam Sissi zichzelf even opwarmen in de sauna.  Of ze dat nu werkelijk wou of even wou checken of ik wel de waarheid had gesproken in de bar/lounge laat ik in het midden.  Mooi meegenomen was dat ik ze nu uit haar kleed zag stappen, helemaal in haar blootje.  Ik begrijp niet waarom ze geen bikini draagt of niet topless rondloopt.  Helemaal naakt ziet ze er nog veel mooier uit.  Vaak is het andersom.  Daarbij komt nog haar lieve gezichtsuitdrukking en haar guitig lachje, net 21 geworden.  Ga zo maar door.  Je zou voor minder....

Ik zag ze even niet meer totdat ik ze ineens voorbij zag lopen terwijl ik languit aan het luieren was in de Oriëntaalse ruimte.  Ze stapte niet binnen dus ik vermoedde dat ze voor zichzelf had ingeschat dat ik haar niet wil.  Dat had ik zelf nog niet beslist.  Moest ze zichzelf wat moed inspreken, moest ze even naar het toilet of zichzelf nog wat toiletteren?  Wie zal het zeggen maar even later kwam ze dan toch de Oriëntaalse ruimte binnengestapt.  Weer recht op me af.  Ik maakte wat plaats zodat ze naast me kon komen liggen.  Direct dicht tegen me aan, beentjes over mijn benen en mekaar wat strelen.  Hoofd tegen hoofd, kusje in de nek.  Ze speelde na een tijdje ook wat met mijn jongeheer en die kwam binnen de minuut helemaal rechtop te staan.  Gezien haar attitude kon ik het maar moeilijk geloven dat Sissi te vinden zou zijn voor een pijp en/of neukbeurt in de Oriëntaalse ruimte.  Te braaf, te teruggetrokken een beetje, te stil....  Op het einde van onze kamergang liet ze ontvallen dat ze dat wel doet.  Het gekke was dat ik ook met die gedachte speelde op het moment dat hij daar zo stijf geworden was.  Of dit dan het grote succes zou zijn geweest?  Ik denk het niet.  Ik hou niet zo van openbare seks en nog minder van de snelheid waarmee dat vaak gepaard gaat.  Zelden iemand écht dik twintig minuten lang bezig gezien in deze ruimte en kino.  Nu, het kan natuurlijk wel en zo denk ik weeral aan die goede oude tijd in LR waar ik meer dan twee uur stomende seks had met een dame in de kino en 3 orgasmes had.  Sissi vroeg of ik nu wel met haar op kamer wilde en ik bevestigde.  Ik wou nog even een kusje en/of tongzoen geven maar ze draaide haar hoofd wat weg.  Het gebeurt maar zelden dat ik dan toch mee naar boven ga met een dame maar dit was een van die zeldzame momenten.  Het is dan maar zo, dacht ik toen.

Op kamer speelde het echter meer in mijn hoofd dan "het is dan maar zo".  Tegen beter weten in hoopte ik (op weg naar kamer) toch getongzoen los te kunnen krijgen, allicht.  Als in mijn hoofd teleurstellingen beginnen te spelen, werkt dat zeker niet positief op mijn libido.  Dat had ze dan ook nog eens voor. 

Sissi koos wel voor een mooie kamer met douche (kamer 7).

Op kamer begon het zoals het begon in de Oriëntaalse ruimte.  We liggen tegen mekaar aan, ze legt haar beentjes over mijn benen en ze begint met wat vraagjes te stellen.  Sommigen zullen dat direct bestempelen als tijdrekken.  Ik hoef niet vanaf seconde 1 tot de actie over te gaan.  Ik ben een GFE-er.  Het mag dus best beginnen met dicht tegen mekaar aan te liggen en enkele minuutjes wat tegen mekaar vertellen.  Duurt dat te lang, stop ik dat wel.  Het gesprek bij haar was eigenlijk een vragenrondje.  Welke auto heb je?  Heb je een groot huis met zwembad?  Verdien je veel?  Op dat moment beseffen die vrouwen niet dat je eender wat kan zeggen natuurlijk.  Anderzijds is ze misschien wel een dame die openstaat voor mannen die haar willen in huis nemen.  Ik weet het niet.  Voor mij hoeft dat allemaal niet.  Ik maakte haar dat duidelijk zodat er over kon gegaan worden tot seks. 
Ook dat gebeurde zoals beneden in de Oriëntaalse ruimte.  Ze begon ook met mijn lul te spelen.  In de Oriëntaalse ruimte dus onmiddellijk met succes.  Nu wou het zo niet lukken.  In de Oriëntaalse ruimte had ik én haar schoonheid én vele verwachtingen.  Nu had ik enkel haar schoonheid en het gevoel dat het op servicevlak een echte flop zou worden.  De enige remedie hiertegen is om vooral niet te laten merken dat het je niet zo goed afgaat.  Het wordt dan wel moeilijk, zoniet onmogelijk, om treffend te antwoorden op haar vraag waarom het nu niet zo wou lukken.  Zelf daagde ze precies een beetje uit.  Ze zei me dat ze een "bad girl" was.  Ik kan me dan maar moeilijk van de gedachte ontdoen dat zo'n dame met opzet belabberde service wil geven.  Ik wist nu wel wat antwoorden en vertelde haar dat ik haar geen "bad girl" vond maar "nice".  Ik bleef er doodkalm onder.  Frustraties helpen je libido in zo'n geval niet.  Volledig proberen te relaxeren en haar schoonheid bewonderen en hopen dat er tussen de benen een mirakel gebeurt. 

De tweede stap na wat handwerk was weer handwerk maar nu ging ze er recht voor zitten en pakte ze er massageolie bij.  Eigenlijk kom ik niet op kamer voor handwerk (met of zonder massageolie) maar ik liet haar maar doen.  Ze deed dat overigens niet slecht.  Verrevan.  Ze deed dat gewoon goed en masseerde de ballen mee.  Niet geheel onverwacht kwam mijn lul wat meer tot leven.  Voor haar het signaal om met de blow job te beginnen.  Dat zorgde niet voor een stijvere lul, integendeel.  Haar pijpkwaliteiten vind ik ondermaats.  (Weer) veel handwerk erbij en monotoon op en neer met de mond, tot halfweg de lul want met de andere helft was ze met haar handen bezig.  Ach, af en toe deed het even goed.  Ze vroeg op een moment ook of ze goed bezig was.  Weer zo'n moeilijke vraag.  Als je eerlijk wil antwoorden toch.  Best om vanalles te denken en niets te zeggen.  Behalve, mja....  Dat ik niet helemaal eerlijk geantwoord had, voelde ze allicht ook wel aan.  De ze zelf wel weet hoe je beter moet pijpen, ga ik ook maar van uit.  Sissi vroeg dan maar wat ik graag had.  Weer zo'n moeilijke vraag.  Mijn lerares zou het nooit moeten worden.  Wat ik graag heb?  Dat wil jij niet.  Ik heb maar niet gezegd dat ik buitenzinnig lang en flink wou tonglebberen.  Misschien was ze dan van schrik van kamer gelopen?  Wat ik ook nog wel wou, was het poesje van zo'n knappe dame proeven.  Beffen wou ze echter ook niet.  Ze krijgt daar dan nadien uitslag van, was de uitleg.  Op dat moment bengelden we rond het halfuur.  Hoewel je duidelijk merkt dat ze heel graag aan snelle afwerkseks doet, foefelt ze niet met de tijd.  Dat moet gezegd.  Het was nu afbreken en met lege handen en 50 euro lichter naar huis gaan (bij manier van spreken) of wat langer bij deze schoonheid blijven die ondanks haar beperkte service toch vol inzet op het verkrijgen van je orgasme.  Toen mijn lul niet direct meewilde was het van haar kant niet direct zo van het lukt niet, pfff, kom we liggen nog wat tegen mekaar en dik twintig minuten later van kamer.  Sissi zat op dit eigenste ogenblik recht, met de benen wat geopend.  De drang om dat poesje te beginnen likken was er groot dus vroeg ik het nogmaals en toen kon ik mijn gang gaan.  Toppunt was dat ze erg snel nat werd.  Ik proefde snel haar kutsap.  Dat maakte me wel weer geil.  Ze brak het beffen echter snel af en begon weer ondermaats te pijpen.  Het gevolg was dat mijn lul weer verslapte maar dat het voorvocht zijn weg nog zocht.  Ze nam een zakdoekje en veegde het voorvocht eerst weg vooraleer ze weer begon te pijpen.  Ondertussen begreep ze me hoe langer hoe minder.  Die man ligt daar relaxt terwijl het allemaal wat op en neer gaat, die man vind mij geen "bad girl" maar "nice", die zoekt hier langer dan een halfuur te blijven, die is geil (voorvocht) en die lul wil niet helemaal mee.... 

Het moest gaan komen.  De tijd was op.  Het kwam dus ook.  De mededeling dat het halfuur voorbij was.  Hoewel haar service erg beperkt is, was ik toch graag bij haar.  Ik besloot voor mezelf om met een halfuur te verlengen.  Sissi kwam met het idee om samen te gaan douchen omdat hij dan misschien een kanon zou worden alsof ik twintig jaar was.  Was het dat?  Of wou ze mijn lul gewoon zeer grondig ontdoen van de restjes voorvocht?  Wie zal het zeggen.  Samen douchen laat ik me in elk geval geen twee keer zeggen.  Echter weer een teleurstelling want we douchten wel samen maar eigenlijk ieder apart.  Ze stond wel vanachter in de douche, beetje in een hoekje en ik zag de kans schoon om haar te kussen.  Dat was even verschieten.  Daarop zei ik dat ik dat ook graag doe.  Ik kreeg enkele keertjes kort haar tong te voelen maar dat is zo van dat (tong)kussen waar je niet opgewonden van geraakt. 

Weer op het droge begint ze me weer te pijpen.  Ze ging op haar knieën voor me zitten en deed dat bewust.  Met goed zicht op deze mooie dame zou het allemaal wel beter gaan.  Dat kan helpen maar het tovermiddel is dat natuurlijk ook niet.  Mijn lul kon ze nu wel (half) stijf pijpen.  Ze vroeg of we gingen neuken want ik wou haar toch zeker wel neuken.  Ik stemde toe.  Jammer dat ze de massageolie weer bovenhaalde en daar het condoom mee insmeerde.  Ze neukte alsof haar leven ervan afhing.  Wat een rodeorit.  Weer spande ze zich enorm in.  In de hoop dat het snel einde spel zou zijn allicht.  Pech onderweg.  Aan zo'n snel ritme kom ik niet snel en door de massageolie was het gevoel ook niet top.  We wisselden nog van standje.  Op z'n hondjes maar tegen dat de wissel goed en wel gebeurt was, was mijn lul niet stijf genoeg meer om verder te neuken.  Echter wanneer je niet maalt om zoenen en tongzoenen, wanneer je sowieso een stijve krijgt van wat blaaswerk en een mooi poppetje voor je en dan nog effe goed wil rammen in verschillende posities, zal Sissi voor jou geen slechte keuze zijn, vermoed ik.  Op ieder potje past een dekseltje.

Sissi vroeg tijdens de rodeorit weer of ze goed bezig was.  Doe gewoon voort, zou ik zeggen.  Ze vroeg nu ook weer wat ik graag deed.  Ik wou het niet weer, tegen haar zin, volle bak beginnen zoenen en vettig tongzoenen dus zei ik haar dat ik nog altijd graag bef.  Ik mocht mijn gang gaan.  Het klonk alsof ze zelf wel aan de belastingsinspecteur zou gaan denken ondertussen maar warempel werd ze weer lekker nat, proefde haar kutsap lekker en begon ze lichtjes te kreunen en met haar borsten te spelen, wat ik nadien overnam.  Begin nu ook weer niet te dromen want ook dit brak ze weer veel te vroeg af.  In zo'n situatie kan je als man dan wel je wil blijven opleggen maar in een club waar je nog wil komen moet je ook nog je naam een beetje hoog houden en er voor zorgen dat je met de dame nog samen door één deur kan.  Deze keer kreeg ik wel alle ruimte om te beffen.  De eerste keer had ze haar, in het min of meer driehoekige bed, zo gelegd dat ik haar moest beffen in ofwel hondjesstand ofwel dwars liggend ten opzichte van haar. 

Opnieuw kruipen we tegen mekaar aan.  Ik hoef niet altijd zo persé een orgasme te hebben op kamer en had het hier nu wel een beetje voor bekeken gehouden en vond het goed om nog wat dicht tegen mekaar aan te gaan liggen om de tijd op te vullen.  En zo zie je maar, je beschouwt het als over, geen gedoe meer in het hoofd over wat je wil en zei niet en in een mum van tijd stond mijn lul keistijf toen ze er toch weer begon mee te spelen.  Het leek er echt op alsof zij niet tevreden zou zijn geweest als ze mij geen orgasme had kunnen bezorgen.  Op een gegeven moment voelde ik dat ik het niet lang meer ging uithouden maar wou het toch nog wat uithouden.  Toch was het ineens te laat en spoot het sperma op mijn buik.  Een tweede keer deftig neuken kwam er dus niet van.  Het was toch een zalig orgasme.  Ik heb genoten van het uur.  Als ik na een halfuur had gestopt, had ik het woord genieten wat genuanceerd.  Goede beslissing dus. 

Nog even douchen en van kamer.

Later op de avond beperkten de after sales zich tot wat glimlachjes, voornamelijk.  Nog later op de avond probeerde ze me tot een tweede kamertje te verleiden.  Alles zat weer goed.  Ze doet lief, wat uitdagend... mijn lul werd weeral stijf maar er is nog een groot verschil tussen je best geamuseerd hebben op kamer en op herhaling gaan.  Dat laatste zal er nooit (zeg nooit, nooit) van komen.

Hoeft het nog gezegd, dit was het dus zeker niet, geen GFE.

! No longer available

Ik heb dan toch maar mooi het mooiste poppetje van de klas gehad  :douchen. 

       

hazard26:
Dan zou het wel de andere Sissi zijn geweest maar ik vond het niet best. En ik heb al aardig wat dames voorbij zien komen de afgelopen 2 jaar in SS.
Trouwens wat is dat toch met die namen de laatste tijd in SS. Carmen 1 en 2 en nu Sissi 1 en 2 ?  ;D

Sjeufke:
Ik kan mij voorstellen dat het voor de lezer verwarrend is.
Carmen 1 = Roemeens en Carmen 2 = Portugees/Roemeens.
Dat van die Sissi's begrijp ik nog niet helemaal, maar ik krijg daar nog uitleg over van SeF

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie