Auteur Topic: SUSI  (gelezen 79969 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SUSI
« Gepost op: 27 februari 2016, 14:37:54 »

[box title=SUSI]
Land:             Bulgarije
Taal:              Bulgaars, Engels, Duits
Leeftijd:         25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            slank
BH:                 75B
Kontje:           erg lekker
Haarkleur:      bruin
Haarlengte:    lang
Oogkleur: bruin
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren GFE Massage Body 2 body
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Babylon Babe, verdient overal een sterrtje meer op haar profiel voor mij
+ TZ
+ GFE light
+ Speels
+ In voor meer
+ Optisch erg goed
[/box]
[box title=extra info]
Leuke tijd met haar gehad. Herhaling mogelijk.
[/box]

[attachimg=1]
« Laatst bewerkt op: 27 februari 2016, 14:49:21 door Vazkor »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Susi
« Reactie #1 Gepost op: 27 februari 2016, 14:39:08 »
Sexy Susi
14 Februari 2016

Met recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1808.msg74306#msg74306
 
Bij het noteren van de tijd kwam ik aanzetten m'n wat snoepkes en m'n smartphone. Dat mocht echter niet van een blonde thekedame. Ik moest hem weer in de kluis gaan leggen. Susi wachtte met schrijven. Geen schermafdruk ter controle deze keer.  :o Susi schreef netjes 15:15 op. In de zeer geheime getalsymboliek betekent dat: 'tijd om van bil te gaan the babylonian way'. We namen die mooie kamer boven naast de gokmachientjes, met een rood mooi hartje en zo. M'n Valentijnsbabe 'ontkleedde' zich in 0 seconden tijd, ik had iets meer nodig met die lastige handdoek om me heen gedrapeerd.  ::)

Dit was de beste kamergang van het weekend geweest in die zin dat ook zij er optisch zeer goed uit zag voor mij en alles goed deed zoals Ines vannacht in Samya ... maar met TZ. :)) Deze Bulgaarse schone overschrijdt hierdoor in Ines' ogen alle grenzen van het intieme en het fatsoenlijke en schonk me van ganser harte een romantisch kamertje met ons tweetjes waarin ze m'n verlangens en hot spots perfect wist te bespelen. Ze kietelde me, beet in m'n oor met twinkeltjes in haar ogen. Zalig meisje die goed mee deed. Haar lange schone haren gestreeld en haar sexy lijf maakte me zot zoals die anderen voorheen. Zot van een optisch lekker uitziende TZ gevend hertje voor de vierde en (helaas) laatste maal dat weekend. We speelde, en stoeiden en streelden eerst.  :happy

De Boudoir Dreams ampule werkte nog steeds goed maar was minder dwingend aanwzig in m'n hoofd gelukkig. Nu was alleen Susi m'n high. Een leuke vrijpartij met een meisje met lekkere curves om je handen overheen te laten glijden en een mooi lekkere ruggetje. Het gespeel werd verder gezet mits comdoom-bevestiging. De Optick Fick Expreience craziness zette zich met Susi voort in Babylon-waardige stijl met meer toewijding en geen spoortje van de Samyaanse afstandelijkheid. Erotisch verheven genot volgde terwijl ze op me neukte en we lekker seksten. Ik gaf ze alle koosnamen en ik kwam lekker goed klaar. Zalige meid en goed gelachen ook. Met haar zeker niet gemist. Nog TZ gehad en keurig het half uur afgesloten. Dit schatje heb ik later aan een andere beer aanbevolen nadat hij haar eerst afhield in de Bio-sauna.

M'n enige fout was dat ik het misschien wat romantischer moet hebben aangekleed, zou ze ingestemd hebben met een surrogaat valentijnsdate? I wonder.
Anyway:

Score kamersessie: ****
Score optick fick: ***1/2

« Laatst bewerkt op: 27 februari 2016, 15:07:33 door Vazkor »

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SUSI
« Reactie #2 Gepost op: 13 mei 2016, 22:00:17 »
Susi is half Bulgaars, half Grieks naar eigen zeggen. Ook Susi heeft wat baby vet. Vooral haar achterwerk, maar dat vond ik wel mooi. Toen ze naast me zat kon ik deze lekker vastpakken. Ze is erg spontaan en ik voelde een klik met haar. We hebben een behoorlijk tijd met elkaar gepraat op de bank en ik heb haar onder andere gevraagd of ze ook tongzoende, waarna ze me gelijk begon te tongen. Tongzoenen kon ze dus wel en hoe. Ja, nu moest ik wel een kamer met haar nemen, wat we ook gedaan hebben.
Wat ik wel jammer vind aan Babylon is dat kamers (tenminste de kamers die ik gezien heb) niet geheel afgesloten zijn. De kamer waar wij naar toe gingen was een kamer met een scheidingswand, waar aan de andere kant nog een bed was. Een stelletje was net klaar en kwam om de wand heen en verliet de kamer. Echt privecy heb je niet. Gelukkig stoorde me dit niet te erg.
Susi legde een laken op het bed en we namen beide plaats. We bleven een tijdje tongzoenen met elkaar en het voelde aan alsof ze het met passie deed. Daarna wilde ik haar eerst verwennen. Ze ging er lekker voor liggen en ik begon haar poesje voorzichtig te likken. Ik was opzoek naar haar gevoelige plekje en die vond ik al snel. Ik begon haar steeds intensiever te likken en ze werd steeds natter en natter en niet alleen van mijn speeksel. Haar poesje droop van geiligheid en ze begon er steeds meer van te genieten. Haar lichaam begon steeds meer te trillen. Ze zat tegen een orgasme aan. Ik bleef haar likken en zoog op haar knopje. Ze lag te kronkelen voor me en kwam intens klaar. Haar poesje was drijfnat, maar ze begon me voldaan weer te zoenen. We waren al een half uur op de kamer en ze veronderschuldigde zich daarvoor. Ik was nog niet aan mijn trekken gekomen, maar ik was blij dat zij er van genoten had. We maken er gewoon een leuk uurtje van. Ze begon mij nu te verwennen. Eerst met een blowjob en daarna kwam ze boven op me zitten. Glijmiddel was niet nodig ;) Ik kon haar lekkere grote billen vasthouden en het ritme aangeven. Tijdens cowgirl bleef ze me een beetje teasent zoenen. Na een tijdje zijn we in missio overgegaan. Ik bleef haar zoenen en ze zoende met passie terug. Heerlijk als je een meid hebt laten klaarkomen, want vaak geven ze dan wat extra, zo ook Susi. Ik begon haar steeds harder te stoten en na een tijdje hield ik het niet meer. Intens kwam ik klaar, waarbij ze mij passioneel bleef tongzoenen. Het uur was inmiddels al voorbij, maar we bleven nog even om uit te rusten. Gelukkig is ze geen klokkijkster. Vooraf had ik niet gedacht dat ik met Susi op de kamer zou belanden, maar ik heb er absoluut geen spijt van. Susi is een leuke dame om te zien en levert een topservice. Ook na de tijd kwam ik haar nog een paar keer tegen en ze bleef spontaan. Soms even een kort praatje. Later op de dag zat ik in de jacuzzi met een 3 tal Fransen. Ze kwam me gelijk begroeten en gaf me nog een heerlijk intense tongzoen. Ik kon merken dat die Fransen daar een beetje jaloers om waren.

[attachimg=1]

Naam : Susi
Nationaliteit/Taal : half Bulgaars, half Grieks / Duits en Engels
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Blond/Bruin
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 10/10 (uitgebreid gesprek met haar gehad en tongzoenen op de bank)
Aftersales: 10/10 (na de kamer nog een paar keer met haar gesproken en nog lekker getongzoend in de jacuzzi)
Cijfer: 10/10
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SUSI
« Reactie #3 Gepost op: 16 mei 2016, 01:41:13 »
[attachimg=1]

Susi (ex-Vanessa HP/VG/Sixsens)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline SeX++

  • Meerwaardezoeker bij DVPs
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
SUSI
« Reactie #4 Gepost op: 14 juli 2016, 13:10:10 »
Op het heraangelegde koertje raakte ik in gesprek met een Duitser en Susi. Na een poosje bleef alleen Susi zitten. Met deze mooie Bulgaarse had ik nog nooit de lakens gedeeld. Het was al een tijdje geleden dat ik nog iemand nieuw kon uittesten in Babylon. Het bleek geen slechte keus. Hier weten ze steeds weer toppertjes binnen te halen. Hoe doen ze het?
De kamersessie met Susi  :lol_hitting: begon eerder gereserveerd, maar na enkele minuten gingen alle remmen los, werden we speelser, intiemer, heter, luider... Tijdens de daad begon ze te roepen 'oh my god, oh my god'. Nou, een atheïst god noemen is dat een belediging of een compliment? Als ze me god noemt besta ik dan? Voer voor filosofen. Ik zal haar maar als een godin omschrijven. We lagen in kamer 4 en het koppel in kamer 5 becommentarieerden onze zottigheden. Herhalingsgevaar: YES ... 'oh my Susi' ... YES 200%.
SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
SUSI
« Reactie #5 Gepost op: 14 juli 2016, 13:21:23 »
[attachimg=1]

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SUSI
« Reactie #6 Gepost op: 14 juli 2016, 14:37:47 »

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SUSI
« Reactie #7 Gepost op: 14 juli 2016, 19:51:12 »
Op het heraangelegde koertje raakte ik in gesprek met een Duitser en Susi. Na een poosje bleef alleen Susi zitten. Met deze mooie Bulgaarse had ik nog nooit de lakens gedeeld. Het was al een tijdje geleden dat ik nog iemand nieuw kon uittesten in Babylon. Het bleek geen slechte keus. Hier weten ze steeds weer toppertjes binnen te halen. Hoe doen ze het?
De kamersessie met Susi  :lol_hitting: begon eerder gereserveerd, maar na enkele minuten gingen alle remmen los, werden we speelser, intiemer, heter, luider... Tijdens de daad begon ze te roepen 'oh my god, oh my god'. Nou, een atheïst god noemen is dat een belediging of een compliment? Als ze me god noemt besta ik dan? Voer voor filosofen. Ik zal haar maar als een godin omschrijven. We lagen in kamer 4 en het koppel in kamer 5 becommentarieerden onze zottigheden. Herhalingsgevaar: YES ... 'oh my Susi' ... YES 200%.

Sex++, ik kan het alleen maar beamen wat je schrijft. Ik was toevallig afgelopen zaterdag, 9 juli, ook in Babylon en had een uitstekende top sessie met Susi. De sex met Susi is geen dubbel plus, maar triple plus. Ook na de kamergang blijft het een leuke meid en blijft je regelmatig opzoeken. Tuurlijk, ze probeert je nog een keer de kamer in te krijgen, maar als je dat niet doet,blijft ze aardig en geeft je zelfs nog een paar tongzoenen als afscheid. Later volgt mijn verslag, als ik weer wat tijd heb om te schrijven.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SUSI
« Reactie #8 Gepost op: 31 juli 2016, 10:56:51 »
Na een paar biertjes genuttigd te hebben in de zon, ben ik maar weer eens opzoek gegaan naar Susi. Nog steeds zag ik haar niet en ben uiteindelijk maar weer aan de bar gaan zitten en heb een colaatje besteld. Opeens kwam er een blonde dame bij me staan. Ik moest echt 3 keer goed kijken, maar toen zag ik het. Het was Susi. Ze heeft haar haar nu blond en daardoor herkende ik haar niet. Ze had me al een paar keer voorbij zien lopen en heeft me zelfs al een keer begroet. Ik zei haar dat ik haar echt niet herkend had en dat ik juist op zoek was naar haar. Ik was blij haar weer te zien en dat was wederzijds, want ze gaf me een paar heerlijk (tong)zoenen, zoals alleen zij dat kan. Aan de bar hebben we heel even bijgepraat, waarna we naar een sofa zijn gegaan. Daar hebben we het gesprek voortgezet, maar ook zijn we daar verder gegaan met (tong)zoenen. Daar werd ik behoorlijk opgewonden van en zeker toen ze zich om mijn lid bekommerde. Normaal houd ik er niet van, om dit soort zaken in het openbaar te doen, maar bij haar voelde dit gewoon super. Ik moest zelfs uitkijken dat ik niet al een orgasme had in de sofa. Ik stelde voor om een kamer te nemen.
Op de kamer begonnen we elkaar met veel passie te (tong)zoenen. Nog heftiger dan beneden in de sofa. Susi is 1 van de beste dames wat (tong)zoenen betreft. Ze valt in het rijtje Lidja, Annamaria, Elisa, Andra en Cora (tenminste, als Cora er zin in had ;) ), allemaal dames uit de Pauschalclub en niet te vergeten Lia uit Heaven 7 en Mirella uit Babylon. Bij deze dames voelt het (tong)zoenen net even wat specialer dan andere dames, die ook zeer goed zoenen.
Na een tijdje lekker geknuffeld en ge(tong)zoend te hebben met Susi, stelde ik voor om haar ook eerst te verwennen. Ook bij Susi heb ik een sterk vermoeden dat ze het niet speelt. Ik begon Susi plagerig te likken en begon op zoek te gaan naar haar gevoelige plekje. Iedere keer als ik deze vond, stimuleerde ik deze even en daarna begon ik op een andere plek te likken, om vervolgens weer haar gevoelige plekje te stimuleren. Je merkt dan gewoon dat ze dan anders reageerd. Op een gegeven moment heb ik alleen haar gevoelige knopje nog intens gestimuleerd, waarop ze heftig reageerde en erg onrustig lag te kronkelen. Ze greep met haar handen krachtig de lakens en het kussen vast. Haar ademhaling werd steeds sneller en haar lichaam begon steeds meer te schokken. Wanneer ik even haar plekje niet stimuleerde, werd ze gelijk wat rustiger, dus gauw weer haar plekje opgezocht en daar begon ze weer. Dit keer moest ik haar zelfs in bedwang houden om haar te kunnen likken. Ze was ondertussen drijfnat beneden en het orgasme liet niet lang op zich wachten. Heel intens kwam ze klaar. Op dat moment werd haar poesje overgevoelig en drukte ze me weg. Ik weet dan dat ik niet meer moet blijven likken. Ik gaf haar nog wel een kus op haar drijfnatte poes, wat ze beantwoorde met een intense schok en een diepe zucht. Ze moest even een paar minuten bijkomen. Liefkozend gaf ik haar nog wat zoenen op haar mond.
Toen ze weer wat was bijgekomen was het mijn beurt. Ze begon me weer heerlijk intens te tongen en daalde daarna af naar beneden, waar ze me een uitstekende blowjob gaf. Ondanks dat dit de tweede keer is met haar op een kamer, weet ze al vrij goed wat ik lekker vind. Heerlijk stevig en gevarieerd gaf ze me een blowjob. Dit keer wilde ik wel neuken, hoewel haar blowjob voortreffelijk was. Ik nam haar in missio, zodat ik haar kon blijven tongen, ondank dat ze een heerlijk kont heeft voor doggy. Dat ga ik zeker nog eens proberen bij haar. Al tongend kwam ik heerlijk in haar klaar. Wat een heerlijk top meid is dit. Een echte aanrader voor een intense GFE.
We hebben daarna nog en tijdje op bed gelegen om bij te komen.

Naam : Susi
Nationaliteit/Taal : half Bulgaars, half Grieks / Duits en Engels
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Blond/Bruin
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 10/10 (uitgebreid gesprek met haar gehad en tongzoenen op in de sofa)
Aftersales: 10/10 (na de kamer nog een paar keer met haar gesproken en een paar lekker getongzoend en samen met haar wat gegeten)
Cijfer: 10/10
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ZATERDAG 20 AUGUSTUS
« Reactie #9 Gepost op: 21 augustus 2016, 20:26:44 »
Susi (deel1)
Toen de bardame me het colaatje aanreikte, kwam Susi aangelopen. Ze zag me gelijk en met een big smile kwam ze bij me. Ze begroette me met een paar zoenen en tongzoenen, waarna we op 1 van de sofa's zijn gaan zitten. Daar hebben we uitgebreid met elkaar gesproken over allerlei dingen en af en toe even gevreeën. Tussen door haalde Susi nog wat  drinken voor ons beide en na bijna een uur met haar op de sofa te hebben gezetten, zijn we boven naar een kamer gegaan. Daar begonnen we elkaar nog inniger te tongzoenen. Susi ging boven op me zitten. Met mijn handen kon ik zo lekker haar grote kont kneden en masseren. Voor mij is haar achterwerk 1 van haar pluspunten. Terwijl ik haar achterwerk met mijn handen bewerkte, duwde ze haar borsten in mijn gezicht, waarna ik haar borsten en haar tepels begon te likken en te zuigen. Eén Hand gebruikte ik nu om haar borsten te kneden en de andere hield ik op haar achterwerk. Vervolgens begon ze me weer te tongen en daalde daarna af via mijn borst af naar beneden. Eén maal daar aangekomen, wilde ze me een blowjob geven, maar ik had andere plannen. Ik stelde voor om haar eerst te verwennen. Ze ging gewillig liggen, want ze wist wat er komen zou. Ik heb haar zeker een half uur gelikt, waarbij ze drijfnat werd en uiteindelijk een orgasme heeft gehad. Dit keer was het wat lastiger dan andere keren om haar een orgasme te bezorgen. Vandaag bleek dat ik haar klit met veel kracht vanuit mijn tong moest stimuleren en veel zuigkracht. Hierdoor was ik aan het eind best kapot en er liep zelfs een zweetdruppeltje op mijn voorhoofd. De vorige keren ging het iets makkelijker bij haar.
Na even een korte pauze en wat tongzoenen, was het mijn beurt. Ze begon weer met een blowjob en toen ik op volle sterkte was, wilde ik haar dit keer in doggie nemen. Alle voorgaande keren heb ik haar in missio genomen en daardoor nooit van haar mooie ronde achterwerk kunnen genieten. Wel uiteraard van haar heerlijk tongzoenen ;) Ik ging achter haar staan en bij het eerste aanblik op haar achterwerk, werd ik nog geiler. Ze lag op haar knieën met haar kont omhoog en haar boven lichaam liggend op bed. Haar armen strekte ze naar voren uit. Ze lag er helemaal klaar voor. Deze bubble butt wilde ik nemen, hard nemen! Ik begon haar te rijden en bij elke stoot, golfden haar billen mee in het ritme. Een geweldig aanblik! Ik begon steeds sneller en harder te stoten en hield me stevig vast aan haar billen. Susi lag kreunend en steunend voor me en greep het laken stevig vast met haar handen. Ik kon het niet meer houden. Het aanblik maakte me super geil en ik kwam intens klaar in haar. Uitgeput kwam ik weer naast haar liggen. Ook zij was uitgeput en we bleven even een paar minuten lepeltje lepeltje liggen. Toen we beide weer op adem waren, heeft ze me schoongemaakt en na een paar intense tongzoenen hebben we de kamer verlaten. Wat een geweldige sessie was dit weer met Susi en ik wist het nu heel zeker om vandaag nog een sessie met haar te gaan doen.

Nadat ik Susi in de kleedkamer voor een uur heb betaald, stelde ze voor om samen wat te gaan eten. Ik zei, dat ik eerst even ging douchen en daarna op haar zou gaan wachten aan de bar. Zij ging zich ook eerst opfrissen. Aan de bar een biertje besteld en na een minuut of 10 kwam Susi. Vandaag hadden ze een grillparty in Babylon. We liepen naar buiten om vlees van de grill te halen. Het zag er goed uit en ik had wel honger na zo'n intense sessie. Helaas was er weinig plaats aan de eettafel binnen. Er kunnen maar 6 personen aan zitten. Gelukkig schikten de andere gaste iets in, zodat we erbij konden zitten. Na een paar minuten gingen de eersten, waardoor er meer plaats was. Met Susi heerlijk gegeten, waarbij ze mij steeds dingen liet proeven, waaronder een soort pannenkoekjes.

Naam: Susi
Nationaliteit/Taal: half Bulgaars, half Grieks / Duits en Engels
Leeftijd: 26
Haarkleur/-lengte: Blond/Bruin
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 10/10
Aftersales: 10/10
Cijfer: 10/10

Susi (deel2)
Nadat ik nog geen half uurtje in de sofa zat, kwam Susi de bar weer binnen. Ze kwam weer gelijk op me af en nam plaats naast me op de sofa. Dit zag er misschien best lullig uit voor Michelle, omdat ik haar nog geen 10 minuten geleden had afgewimpeld. Met Susi weer een hele tijd op de sofa gepraat en getongzoend. Geen enkele keer maakte ze aanstalten om naar een kamer te gaan. Er zijn dames, die na een paar minuten al een kamer voorstellen, maar Susi blijft lekker relaxt. Ook dit keer haalde Susi nog een paar drankjes en we hebben veel gesproken, vooral over onze privé levens. Ik ga er vanuit dat ze de waarheid vertelde, want waarom zou ze liegen. Schokkende verhalen over zieke familie leden, zoals ik die wel eens gehoord heb van andere dames, had ze niet. Dat soort dames proberen dan extra geld bij je los te peuteren ;) Nee, wat Susi vertelde klonk allemaal wel plausibel, dus ik had geen reden om haar in twijfel te trekken.
Na een lang gesprek, stelde ik voor om een volgende kamer te nemen met haar, ondanks dat de eerste sessie met Susi nog niet zo heel lang geleden was en de avond nog lang was. Ik wist dat dit ook tevens mijn laatste kamer van de dag zou zijn, hoewel ik later op de avond nog wel even getwijfeld heb. Afijn, we gingen met z'n tweeën weer naar een kamer. Op de kamer zijn we net als de vorige keer weer begonnen met innig knuffelen en tongzoenen. Ook dit keer heb ik haar poesje verwend, maar dit keer twijfel ik of ze ook daadwerkelijk gekomen is. Misschien wel, misschien niet. Dit keer kon ik het niet zo goed aanvoelen bij haar. Wel werd ze weer behoorlijk nat en waarschijnlijk heeft ze er sowieso van genoten. Daarna was het weer mijn beurt. Na een korte blowjob werd er een condoompje om gedaan en dit keer heb ik haar in missio genomen. Ze vorige sessie was een echte wilde “beukpartij”. Nu ik haar in missio nam, ging het er rustiger aan toe. Het leek alsof we echt de liefde bedreven. Heerlijke sensuele tongzoenen, liefkozende aanrakingen, zachtjes neukte ik haar vochtige grotje. We konden het zo een heerlijke lange tijd volhouden, maar uiteindelijk kwam ik dan toch. Weer intens, maar op een andere manier dan de eerste sessie. Dit keer waande ik mij met een vriendinnetje, GFE in het kwadraat.

Naam: Susi
Nationaliteit/Taal: half Bulgaars, half Grieks / Duits en Engels
Leeftijd: 26
Haarkleur/-lengte: Blond/Bruin
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 10/10
Aftersales: 10/10
Cijfer: 10/10
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SUSI
« Reactie #10 Gepost op: 12 september 2016, 22:01:25 »
 :-\ Hey,... waar is Susi gebleven?  :-\ Ze staat voor de komende 2 weken niet meer ingeroosterd...  :cry

http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-anwesenheit.php

http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-anwesenheit.php?w=1
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SUSI
« Reactie #11 Gepost op: 12 september 2016, 22:42:20 »
Idd niet op de AWL maar ze staat wel bij Actuell:

[attachimg=1]

Aranca en Denisa zijn er ook niet. Ze zullen wel even vrij af hebben.
Maaaaar, Jeanette is er wel....en Tina, Paris, Tatiana, Sylvia, Jasmin.....ik kom wel aan mijn 'trekken.  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SUSI
« Reactie #12 Gepost op: 12 september 2016, 22:47:51 »
Klopt dat ze nog bij actueel staat, maar vorige week stond ze nog ingepland voor deze week...


 :-\ Hey,... waar is Susi gebleven?  :-\ Ze staat voor de komende 2 weken niet meer ingeroosterd...  :cry

http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-anwesenheit.php

http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-anwesenheit.php?w=1
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SUSI
« Reactie #13 Gepost op: 20 september 2016, 16:35:22 »
Hmm.... Het schijnt dat Susi vandaag en morgen even aanwezig is in Babylon en de rest van de week en volgende week niet. Jammer, want ik heb plannen om zaterdag weer naar Babylon te gaan.

[attachimg=1]
« Laatst bewerkt op: 20 september 2016, 16:46:54 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SUSI
« Reactie #14 Gepost op: 25 september 2016, 17:28:17 »
Woensdag 21 september was ik voor mijn werk in de buurt van Maastricht en omdat ik erg vroeg klaar was en ik op de website van Babylon zag dat Susi aanwezig zou zijn, heb ik geen moment getwijfeld om even voorbij te wippen in Elsdorf. Helaas voor mij kwam ik onderweg in een file te staan, waardoor ik pas rond een uur of 19:00 aankwam in Babylon.

[attachimg=1]

Aan de Thekefrau vroeg ik of Susi daadwerkelijk aanwezig was, want ik wilde er zeker van zijn dat ze er was. De laatste tijd schijnt ze niet altijd aanwezig te zijn en die dag stond ze ook ineens plotseling op de aanwezigheidslijst. Voordat de Thekefrau kon antwoorden, werd ik omhelst en gezoend door een blonde dame. Het was Susi die me binnen zag komen en me gelijk wilde begroeten en hoe!!!
De Thekefrau concludeerde dat ik wel vaker in Babylon was geweest en gaf me een sleutel en 2 handdoeken. Ik zei tegen Susi dat ik gelijk naar haar toe zou komen, nadat ik me had opgefrist.

Susi was aan het wachten op me aan de bar.

[attachimg=2]

We namen allebei een drankje en gingen in 1 van de sofa's zitten. Wat me opviel, was dat het heel erg rustig was in de club. Maximaal 10 beren op misschien 20 dames. Susi gaf aan dat een deel van hen alleen hier wat komt drinken en niet met de dames naar een kamer gaan. Waarom zou je naar een club gaan, € 60,-- aftikken en dan alleen wat gaan drinken.... Kun je beter met je maten naar een cafe gaan, lijkt me.

[attachimg=3]

Ok, je hebt daar dan geen naakte dames rond lopen, maar je bent wel een stuk goedkoper uit. Om € 60,-- aan bier weg te drinken, moet je van goede huize komen en verlaat je aardig kachel het cafe of de club... Kortom, de dames zijn in elk geval niet erg blij met dit soort beren. Ten eerste omdat ze er niet aan kunnen verdienen en ten tweede worden een aantal van deze beren vervelend en handtastelijk.

Ik kon merken aan Susi dat ze heel erg blij was om me te zien. Uiteraard voor (een groot) deel, omdat het die dag erg rustig was en de dames, inclusief Susi, weinig verdienden. Daar draait het primair wel om natuurlijk.

[attachimg=4]

Maar ondanks dat, heb ik wel het idee dat Susi het leuk vindt met mij. Ook op drukke dagen komt ze altijd bij me zitten. Tuurlijk, ik heb tot nu toe altijd nog een kamer met haar gedaan, maar ook na de tijd kom ik haar vaak tegen en blijft ze vaak een lange tijd met me kletsen. Ze kan ook even gedag zeggen en dan verder opzoek gaan naar een andere klant, maar dat doet ze dan niet, ondanks dat ik tegen haar zeg dat ik geen kamer meer doe.

Vandaag zou een echte Susi-avond worden. We hebben behoorlijk lang met elkaar gesproken in de sofa, waarbij ze me nog een aantal persoonlijke dingen vertelde, waarover ik uiteraard niet verder kan uitweiden. Na meer dan een uur heb ik uiteindelijk maar gevraagd of ze een kamer me me wilde doen. Normaal gesproken doe ik dat niet met dames. Wanneer ik een dame nog niet goed ken, geef ik al veel eerder aan om een kamer te gaan doen. Susi kent me nu al een tijdje, dus ik was eigenlijk meer aan het wachten tot zij het initiatief nam, maar na meer dan een uur heb ik dat zelf maar gedaan.

[attachimg=5]

Op de kamer met Susi was het zo, zoals ik gewend ben van haar. Lekkere girlfriendsex, zoals weinig dames die kunnen gegeven. We voelen elkaar op de een of andere manier goed aan. Dat hadden we al vanaf het eerste moment. Gebeurt me ook niet al te vaak. Het was gewoon een heerlijk uurtje weer met haar, waarbij we elkaar lekker hebben verwend.

[attachimg=6]

Naam: Susi
Nationaliteit/Taal: half Bulgaars, half Grieks / Duits en Engels
Leeftijd: 26
Haarkleur/-lengte: Blond/Bruin
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 10+/10
Aftersales: 10+/10
Cijfer: 10/10

Na de kamer zei Susi dat ik haar moest opzoeken, nadat ik me gedoucht had. Ik dacht, tuurlijk, waarom niet :) Ik ging me snel douchen en opfrissen en liep daarna een rondje door de club. Ik zag Susi nergens, dus besloot ik maar een hapje te gaan eten.

[attachimg=7]

Helaas wel gegeten van een bord... ;) Trouwens, wel een geil idee om Sushi van Susi te eten  ;D

Het was inmiddels 21:30 en ik had vanaf vanmiddag 13:00 uur niets meer gegeten. Gelukkig was er nog wat te eten, maar de patat was een beetje flauw geworden en verder waren er alleen nog wat restjes. Maar goed, het was al laat, dus de club kan ik het niet kwalijk nemen. Na een paar minuten kwam Susi aangelopen en ze kwam gelijk bij me zitten. Ze nam zelf nog een paar tomaatjes, naar eigen zeggen haar lievelingseten. Een vriendin van Susi kwam later ook even buurten. Haar naam is Margareta.

[attachimg=8]

Met Susi en Margareta nog een tijdje gekletst en aan de bar hebben we nog een drankje genomen. Daarna zijn Susi en ik naar de Kino gegaan, omdat de paar beren die er waren, samen met de 2 (oudere) bardames, aan het “feesten” waren op luide carnavalsmuziek.

https://youtu.be/n7OtT26dzZc?list=PL1169387E7E3BC1DF

Susi was sowieso al niet zo gecharmeerd van deze beren en al helemaal niet van deze luide muziek. In de Kino bleken meerdere dames dezelfde gedachte te hebben. Hier was het relatief rustig en konden de dames onderling rustig met elkaar praten. Ze hadden wel door dat het vandaag niet meer ging gebeuren. Er zaten zeker 10 meiden in de Kino en ik was de enige beer. Ik ben met Susi op 1 van de matrassen gaan liggen. Ik kon merken aan Susi dat ze een beetje vermoeid was. We hebben nog wel een beetje met elkaar gesproken, maar niet zo heel veel. Wel heb ik haar nek en rug gemasseerd, wat ze erg kon waarderen.

[attachimg=9]

Rond een uur of 23:00 kreeg ze een berichtje. Een vriendin van haar zou haar vandaag ophalen en die zou zo komen. We namen innig afscheid met een paar heerlijke tongzoenen, waarna Susi naar de kleedkamers vertrok. Ik zelf ben toen nog even naar de sauna gegaan en daarna ben ik ook huiswaarts gegaan.

Een bijzondere avond gehad met Susi. Van 19:00 tot 23:00 uur is ze alleen bij mij geweest. Komt ook natuurlijk, omdat er verder weinig te doen was in de club. Gelukkig ga ik vaak niet doordeweeks naar clubs, maar altijd in de weekends. Vaak is het er dan drukker en gezelliger.
« Laatst bewerkt op: 25 september 2016, 18:52:37 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.