Auteur Topic: SUSI  (gelezen 80057 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SUSI
« Reactie #15 Gepost op: 9 oktober 2016, 09:44:02 »
Deze vrolijke meid werkt momenteel in PE. En ik heb een donkerbruin vermoeden dat Taylor ons daar binnenkort meer over weet te vertellen ;) :))
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MELANIE (EX-BABYLON SUSI)
« Reactie #16 Gepost op: 16 oktober 2016, 00:40:56 »
Nadat ik me had omgekleed, heb ik een koffie genomen aan de bar en wilde ik even een rondje door de club gaan lopen. Ik liep naar buiten en kwam daar Melanie (Susi) tegen, die met 2 andere bulgaarse dames in gesprek was. Toen ze mij zag, kwam ze gelijk naar me toe met een grote glimlach op haar mond. Ik werd begroet met een paar heerlijke innige tongzoenen en ik moest bij haar komen zitten. Het rondje door de club zou dus worden uitgesteld tot later.

Met Melanie en haar vriendinnen heb ik een behoorlijke tijd buiten zitten kletsen op het overdekte en verwarmde terras. Ondanks dat het terras verwarmd was, kwam Melanie dicht tegen me aanzetten om zich aan mij op te warmen. Wat wel jammer was, was dat de dames onderling steeds in het Bulgaars aan het praten waren, waardoor ik er niets van mee kreeg en ik af en toe aan Melanie vroeg wat er gezegd werd. Gelukkig was ze bereid om mij steeds een beknopte vertaling te geven. Al met al me toch wel vermaakt buiten met de dames, die allen Duits konden.

Melanie drong niet aan om naar een kamer te gaan, waardoor ik op een gegeven moment het zelf maar voorstelde. Ze stelde toen voor om naar de Kino te gaan en om daar een sessie te doen, maar dat is niet zo mijn ding. Melanie probeerde te voorkomen dat ze naar de kamers aan de overkant moest gaan en daardoor een tocht door de koude buitenlucht bespaart zou blijven. Helaas voor haar houd ik er niet van om het in het openbaar te doen. Ik kan me dan niet concentreren en ben dan meer bezig met wat er om me heen gebeurt, dan met de dame in kwestie.

Zonder te morren, haalde Melanie een sleutel op en ging ze ook zonder te morren door de koude buitenlucht ;) naar het gebouw waar zich de kamers bevinden. In het gebouw waar zich de kamers bevinden, bevindt zich ook een balie waar Melanie een laken op haalde. Deze balie werd overigens later die dag verplaatst richting de sauna's.

Op de kamer was het zoals van ouds met Melanie. Omdat we elkaar al wat kennen, voelen we elkaar goed aan. Het tongzoenen met Melanie is hemels en de seks fantastisch, waarbij ze zelf ook geniet en dat lijkt niet gespeeld. Bij Melanie heb je het idee een vriendinnetje in je armen te hebben, maar wel eentje die op de kamer je behoorlijk kan opgeilen. Ze probeert je echt te laten genieten, wat haar altijd lukt bij mij.

In totaal ben ik vandaag 2 keer met Melanie op kamer geweest, waarbij we de eerste keer samen spetterende seks hadden en de tweede keer het in het begin wat rustiger deden, maar uiteindelijk aan het eind ook knalden. Een top meid en waarschijnlijk dat ik haar dit jaar nog wel een keer ga bezoeken.

Melanie is de dame waarmee ik na vandaag de meeste tijd heb doorgebracht dit jaar en ik denk dat dat ook wel zo zou blijven tot het einde van het jaar.

Naam: Melanie (ex-Babylon Susi)
Nationaliteit/Taal: half Bulgaars, half Grieks / Duits en Engels
Leeftijd: 26
Haarkleur/-lengte: Blond/Bruin
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 10/10
Aftersales: 10/10
Cijfer: 10/10

Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SUSI
« Reactie #17 Gepost op: 20 oktober 2016, 15:20:05 »
Al weer terug naar Babylon 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SUSI
« Reactie #18 Gepost op: 2 november 2016, 00:00:08 »
Susi is weer in Planet Eden en ik ga haar zaterdag zien ;) Zal weer een super dag met haar worden :)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SUSI
« Reactie #19 Gepost op: 2 november 2016, 07:34:13 »
Susi is weer in Planet Eden en ik ga haar zaterdag zien ;) Zal weer een super dag met haar worden :)

Doe haar maar de groetjes van me ;) :)).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MELANIE (EX-BABYLON SUSI)
« Reactie #20 Gepost op: 7 november 2016, 23:28:11 »
Na een uurtje kwam Melanie weer terug. Nadat ze de financiële afhandelingen had gedaan met haar klant en zich had opgefrist, kwam ze gelijk bij me. Ik haalde de tas met McDonalds eten en vroeg haar of ze het in de keuken konden opwarmen, wat ze toen gelijk ging regelen. Een paar minuten later werden de Big Macs en frietjes netjes op een bord geserveerd. De Big Macs smaakten overigens nog prima. De patat was helaas niet meer knapperig, waardoor we de helft lieten staan. De Milk Shakes waren gelukkig nog wel goed koud.

Ik merkte aan Melanie dat ze wat nerveus was. Ze vertelde me dat de club 4 dagen dicht was vanwege de overname en dat het gisteren heel erg rustig was. Ook nu was het er rustig, rustiger dan normaal rond deze tijd. Dat baarde haar, maar ook veel andere dames, zorgen. Gelukkig had zij, in tegenstelling tot veel andere dames, al een kamer gedaan en de volgende was aanstaande ;)

Na het eten zijn we buiten even wat gaan drinken en daar hebben we nog even verder gepraat over allerlei zaken. Het bleek overigens voor de dames ook een onzekere week te zijn geweest, vandaar dat er wat dames zijn gevlogen, maar toch zijn er ook veel gebleven. Dat is goed nieuws voor Life, want een aantal ziet er zeer goed uit.

Nadat we een tijdje buiten hadden gezeten, werd het tijd voor een kamer. Melanie ging een sleutel halen en toen ze terug kwam, liepen we samen naar een kamer. Op de kamer had ik, zoals ik gewend ben met Melanie, spetterende seks. Melanie is voor mij de grote ontdekking geweest in 2016. Met weinig meiden heb ik zo'n goede en intensieve seks. Echte GFE, waarbij je bijna gelooft dat ze echt je vriendinnetje is en niet onbelangrijk, dat ze zelf er ook van geniet. Alles zeer intiem, sensueel en met gevoel (tong)zoenen, op de een of andere manier klopt het bij Melanie. Alleen met Lidja en Annamaria (beide PC Dortmund) en Elisa en Andra (beide PC Münster) beleef ik dit gevoel ook (of eigenlijk beleefde, want de eerste 3 zijn gestopt in deze business en ik heb het vermoeden dat Andra ook niet meer terugkomt :( ). Het leuke van Melanie is ook, dat ze er zelf van kan genieten, ook dit keer weer :) Daarnaast is ze erg leuk in de omgang en kun je leuke gesprekken met haar voeren. Ook iets dat ik belangrijk vind. Deze dag ook een paar keer na de tijd even met haar gekletst buiten en in de bar.
Zoals gezegd, weer een super top sessie gehad met deze meid, waarbij ik trouwens voor de eerste keer gefinisht ben in doggie en zo heerlijk kunnen genieten van haar mooie grote Popo ;)

Naam: Melanie (ex-Babylon Susi)
Nationaliteit/Taal: half Bulgaars, half Grieks / Duits en Engels
Leeftijd: 26
Haarkleur/-lengte: Blond/Bruin
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 10/10
Aftersales: 10/10
Cijfer: 10/10
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
MELANIE (EX-BABYLON SUSI)
« Reactie #21 Gepost op: 19 november 2016, 17:08:55 »
Bericht 19.11

Melanie



Na binnenkomst in de bar werd ik vriendelijk begroet door een leuke dame die ik wel herkende; Melanie. Ik ken Melanie (& aliassen) al van eerdere ‘werkgevers’ en zij verbaasde zich daar zeer over. Dit leidde zelfs tot hilariteit met een van haar vriendinnen waar ze juist nog mee in gesprek was. Een leuk en hartelijk gesprekje gevoerd met Melanie en haar wel laten weten dat ik zeer geïnteresseerd ben in een kamertje met haar. Maar eerst dus even een beetje chillen en de zaak verkennen.

Na enige tijd begon het te kriebelen en ook al had ik divers heerlijk vrouwelijk schoon voorbij zien komen, mijn keus bleef toch voor Melanie. Wat een schatje is het, heerlijk spontaan, guitig en charmant. Tuurlijk, want ze schatte mij een pak jonger …. Een leuk gesprekje ontstond wederom en uiteindelijk vroeg ik haar mee op kamer te gaan.
Tja, een waanzinnige meid is dit en op kamer kreeg ik een geweldige GFE service. Heerlijk lekker knuffelen (weinig TZ) en een geweldige en gevarieerde PZC. Vervolgens wat standjes geoefend en uiteindelijk de finish bereikt in missio. En dat bleek alles behalve moeilijk, ook al heeft Melanie in mijn ogen niet (meer) het meest ideale figuurtje.
After sales van Melanie was ietwat bescheiden, maar de eerlijkheid gebiedt mij om te zeggen dat ik haar weinig gezien heb. Dus zal ze wel andere zaken aan haar ‘hoofd’ hebben gehad …..! Als ik haar wel zag ontving ik altijd een big smile! Dus toch prima. Bij vertrek kreeg ik van kleine afstand wel een hele lieve, hartelijke luchtkus en een stralende lach. Top deze Melanie en herhalingsgevaar is best heel groot ... :pica!!

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SUSI
« Reactie #22 Gepost op: 22 februari 2017, 20:05:58 »
Back in Babylon
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SUSI
« Reactie #23 Gepost op: 22 februari 2017, 22:03:56 »
Ik ga morgen Karnaval vieren in Bab. Jullie hebben me wel nieuwsgierig gemaakt naar Susi.


Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SUSI
« Reactie #24 Gepost op: 14 maart 2017, 20:05:52 »
Met Susi had ik vorig jaar een paar geweldige sessies. Alleen de laatste keer in Life vorig jaar, had ik “een akkefietje” met haar, waardoor ik haar een beetje uit het oog ben verloren. In januari ben ik nog een keer in Life geweest, om te kijken of ze er zou zijn, maar helaas bleek ze net een paar dagen er voor vertrokken te zijn naar Bulgarije. Susi zou vandaag om 2 uur komen en gespannen wachtte ik dat moment af. Ondertussen eerst even wat gegeten en wat rakkers opgezocht, waaronder uiteraard onze jarige job Vazkor. Rond een uur of 2 kwam Susi inderdaad, samen met haar nichtje (haar naam ben ik vergeten, maar het kon weleens Lolita zijn). Toen ze bij de theke stond, liep ik voorzichtig naar haar toe en vroeg hoe het met haar ging en of we nog een probleem hadden. Ze schudde van nee en gaf me gelijk een innige zoen. Susi ging zich omkleedden en ik wist dat een kamergang met Susi vandaag onvermijdelijk was :)

Ik voegde me weer bij een aantal rakkers, waaronder Firehawk en Aloewe. Met hun een tijdje opgetrokken, totdat Susi de bar binnen kwam. Ze kwam gelijk naar me toe en we zijn naar een rustig plekje gegaan. Daar, onder het genot van een drankje, even met elkaar gesproken. Gelukkig was ze niet meer boos op me, maar ze haalde het nog wel even aan. We hebben het toen goed uitgepraat en beide onze mening er over gegeven en nu is het weer goed.

Het werd intussen tijd voor een kamer, te meer omdat Susi me aan het opgeilen was in de bar. We gingen dus voor een kamertje, maar helaas waren de beste kamers waren al bezet. Ach, met een meid als Susi maakt het niet uit in welke kamer je zit. Dat het een goede kamer wordt, is een zekerheidje met haar ;) En ook dit keer stelde ze me niet teleur. Omdat ik Susi al een tijdje ken, weet ze mijn gevoelige plekjes makkelijk te vinden en ze weet hoe ik het graag heb.

Na de kamergang heb ik haar beloofd om nog een sessie met haar te doen, tussen 11 en 12 uur. Ik zei haar ook gelijk dat ze mij ook moest gaan zoeken rond dat tijdstip, voor het geval ik de tijd vergat ;) Uiteindelijk hebben we de sessie iets eerder gedaan, omdat we elkaar toen tegen het lijf liepen en ik er wel zin in had. Ook deze sessie was top. Eigenlijk had ik niet verwacht dat ik nog een orgasme zou kunnen krijgen, omdat de tweede sessie van de dag met Roberta wat moeizaam ging, wat overigens niet aan Roberta lag. Het lag meer aan mezelf, want ik merkte dat ik wat vermoeid was vanwege een zware werkweek.

Wat ik erg  waardeer aan Susi is dat ze echt de tijd voor je neemt, voor de sessie en ook na de sessie. Veel dames kunnen hier nog wat van leren. Bij haar gaat het niet gehaast. Ze neemt alle tijd en dringt niet aan op een kamer.

Vorig jaar was Susi mijn nummer 1. Dat kwam voor een deel, omdat ik met haar de meeste tijd heb doorgebracht van alle DVP's in dat jaar en omdat ik Dani uit Sixsens en Giulia uit Happy Garden toen nog niet zo heel goed kende. Nu was het de eerste keer weer met Susi en ze was echt top, alleen had ik dit jaar met Dani en Giulia een paar meer dan topsessies, waardoor Susi iets zakt op de ranking. Het jaar is nog niet voorbij en ik ga Susi zeker nog vaker bezoeken. Wie weet, weet ze haar nummer 1 positie weer te heroveren ;)

Naam: Susi
Nationaliteit/Taal: half Bulgaars, half Grieks / Duits en Engels
Leeftijd: 26
Haarkleur/-lengte: Blond/Bruin
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5
Aftersales: 5/5
Beoordeling: 4¾/5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SUSI
« Reactie #25 Gepost op: 3 mei 2017, 23:46:30 »
Susi kwam rond een uur of half 3 mij opzoeken. We hebben even een tijdje in de zithoek naast de bar zitten bijkletsen en zoenen en daarna zijn we naar een kamer gegaan. Susi wil altijd naar een kamer boven, terwijl ik altijd een kamer beneden wil. Altijd zegt Susi dat de kamers beneden bezet zijn, maar in dat schriftje waar de dames de tijden noteren, snap ik er altijd weinig van.

We zijn eerst beneden gezamenlijk gaan douchen en daarna naar een kamer boven. Het was een goede kamer met Susi, zoals ik die vaak heb met haar. PZC, NMC, tongzoenen en meer ;) Helaas was haar aftersales een stuk minder dit keer. Misschien had dat er mee te maken, dat ik haar na de kamergang zei dat ik vandaag maar 1 kamer zou doen. Ze reageerde nogal beetje geïrriteerd en teleurgesteld hierop, vooral toen ik aangaf dat ik de vorige dag ook al in een club was. De rest van de dag haar niet meer vaak gezien.

Naam: Susi
Nationaliteit/Taal: half Bulgaars, half Grieks / Duits en Engels
Leeftijd: 26
Haarkleur/-lengte: Blond/Bruin
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5
Aftersales: 2/5
Beoordeling: 4½/5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SUSI
« Reactie #26 Gepost op: 20 juli 2017, 07:59:44 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
SUSI
« Reactie #27 Gepost op: 23 juli 2017, 18:30:33 »
Gaat morgen naar Bulgarije, ze zegt voor een maand, maar is altijd gissen.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SUSI
« Reactie #28 Gepost op: 8 augustus 2017, 23:05:34 »
[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]

[attachimg=5]

[attachimg=6]

[attachimg=7]

[attachimg=8]

[attachimg=9]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
SUSI
« Reactie #29 Gepost op: 23 augustus 2017, 06:50:51 »
Ich weiß sicher, dass Susi momentan im Urlaub zuhause ist.
Ob Sie mit Francesca zurückkommt, ist nicht sicher.
Es wird aber September werden.

vanKees