Auteur Topic: Maria  (gelezen 6025 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Maria
« Gepost op: 27 februari 2016, 15:09:57 »

[box title=Maria]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens, Engels, Duits
Leeftijd:         22+
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          ca1,65m
Model:           niet te slank, goede curves
BH:              B/C zacht en lekker, je kan haar tits in je handen nemen
Kontje:           echt lekker
Haarkleur:      bruin donker
Haarlengte:    lang
Oogkleur:   bruin
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC, NMC, open voor wat ik wilde, likken
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Opticks
+ Stunner
+ Lekker geil ding
+ maakt tijd vol
- wat afstandelijk
[/box]
[box title=extra info]
"Colasletje"  ;D, goede verleiding, my type
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Maria
« Reactie #1 Gepost op: 27 februari 2016, 15:15:02 »
Maria (RO)
13 Februari 2016
Bij recensie http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1814.msg74313#msg74313

Er kwam een lekkere stoot sensueel aangewandeld.  :tietjes De lekkere stoot had lange stijl donkerbruine haren en grote donkerbruine kijkers. Haar huid had dat licht bruine kleurtje. Ze had een lekkere boobs, niet groot, zeker niet klein in proportie en een zandloperfiguurtje, slank en rank van een echte sexy lady. Zij was gewoon zo'n type waar iedere geile mens zich over kapot droomt als hij die passeert op straat of tegenover zich heeft terwijl hij op de trein wacht of meer in context: 'opmerkt in een dancing maar niet durft benaderen'...'ik wil dat wijf neuken, ik wil dat hertje verdomme NU'. Ze boog zich lichtjes voorover en nam m'n cola ter hand en dronk trààààg in een paar duidelijke slokken terwijl ze me stout aankeek. Ze zette het glas weer op het tafeltje en zei 'Thank you baby'. My God!  :o :-P Hoe stout uit het glas van een arme geile beer te drinken.  :017: C:-) Wat een lekker sletje zich toch kan permitteren door zo iets te doen.  :lol_hitting: Ze draaide wat rond en dronk weer wat uit m'n glas en boog zich voorover en streelde me wat en dan zat ze op me. Vroeg na enige minuten de kamervraag. Nadenken lukte niet, dat deel was al lang kort gesloten dus liet ik me leiden door dat sletje dat toevallig ook Maria heette maar uit rarara..........Roemenië komt. Maar deze lijkt eerder Grieks van uiterlijk. Soit. Wat lekkernij en m'n smartphone uit m'n locker kast gehaald en mee met de stoot naar boven. Het was een hele tocht die net zo eindeloos leek maar best wat eindelozer mocht zijn om achter die heupwiegende schoonheid aan te mogen lopen. De kamer was donker met een wandspiegel die langs het ganse bed liep. Hier kan je eens een zijwaartse blik werpen op de sensuele dame in kwestie.  :cheer:

Een tip van ene sjeufke indachtig maakte ik een schermafdruk van de tijd met een of andere app. Dat zag ze en ik legde het uit. Ze had meer aandacht voor de babe op het scherm van m'n telefoon. Ze begreep de opzet: controle op de kamertijd.  C:-)

Ik ontkleedde me met de snelheid van 1 seconde: handdoek laten vallen. Zij had iets meer werk maar dat stelt niet teleur om ze voor je te zien uitkleden. Lekker, lekker dit mooie gebruinde meisje vol genot, een beetje afstandelijk maar dat gaf iets extra aan het genot: een ietswat afstandelijke bitch met een killerbody waar je dan toch lekker mee neukt.  :pompe

Ze bond haar haar samen, ik vroeg nu eerder in nieuwe gewoonte dat niet te doen. Ze deed niet verder en liet haar prachtige lange bruine haar los hangen. Ze was meegaand genoeg om te doen wat ik graag heb dat ze doet en doet dat nog goed ook. Blowjob sloeg ik over, dat is tijd gewonnen in die schamele 20 minuten en daar reageren ze steeds verwonderd op. Ik verkende dat prachtige lijf van haar. Zij streelde mij. Rillingen van plezier, extase om m'n handen over haar zachte huid te laten gaan en haar welvingen op de juiste plaatsen te doorvoelen en over haar rug te strelen. Het licht in de kamer gaf haar nog een zekere exotische tint. Haar borsten in de handen genomen, zo zacht zo een lekker handje vol, hmm.

 :-*

Na een tiental minuten strelen en voorspel gingen we over op neuken.  :amazone Ze nam een doekske ter hand en ik nam die over om het zelf te doen. Gelukkig een vochtig. Altijd weer met een 'vorsicht, gefülich', 'be gentle, sensitive' werd het condoom om gedaan, wat glijmiddel maar niet teveel erbij en begon het neuken in dat lekker strakke grotje van haar.  :pica22 Op en neer en zalig wat heen en weer en de extase bouwde zich verder op vanbinnen. Ze bleef me teasen en ik bleef haar Roemeense killer body strelen, haar borsten in m'n handen houden, wat een genot om me na 6 weken no babes weer door zo'n schattig hertje als zij te laten berijden!  :pica :showtits1 :showtits :movingtits

Snel maar ook niet te snel kwam ik klaar, ik lastte iets in dat op een pauze leek en vertraagde soms het ritme wat. Ze vroeg of ik wilde wisselen maar ik zei nee. Dit is goed, meer dan goed. De spiegel toonde wat zijwaartse facetten van zaligheid en ik kwam klaar met een erg lekker orgasme dat leek te duren. Zei er nog niks van, vertraagde, versnelde weer en trager tot ik okay zei. Al zat er meer in. Ze vroeg om verlenging. Toen dat niet mogelijk bleek, wilde ze al snel van kamer. Natuurlijk, het is 20', geen 30. Te snel. Maar een perfecte opener deze seks met een pure quick optick fick with a hot looking chick. Bitch.

 :gtgal

Maar lekker dat was ze, de eerste fuck van 2016!  :pica22 Zoals neukjaar 2015 eindigde met een budget fuck in Aca Gold, zo begon 2016 met een budget fuck in Mondial.

Score 1ste kamer-sessie van 2016 met Maria: ***1/2
Score optick fick: ****
« Laatst bewerkt op: 27 februari 2016, 15:20:36 door Vazkor »