Forum > A C A P U L C O   G O L D - Ratingen

Christina, "blonde" Roemeense

(1/4) > >>

LellebeL:
Wat een leuke meid deze 21-jarige Roemeense schoonheid.

Tijdens mijn bezoek in januari was zij mij al opgevallen maar toen was zij al snel met een stamgast verdwenen en had ik haar niet meer gezien.
Afgelopen vrijdag na het avondeten even uitbuiken op de ligbank bij de sauna en toeval oh toeval...daar ligt zij met haar prachtige zongebruinde lichaam.
Eigenlijk was ik meer op de vlucht voor alle mollige en bepaald niet aantrekkelijke Turkse en Hongaarse dames die in het voorbijgaan niks anders konden zeggen dan "what u do" "was machst du" en meer van dat soort bij voorbaat kansloze vragen en opmerkingen.
Christina spreekt redelijk Duits maar vooral prima Engels.
Na een kletspraatje besloten om toch in VM en te blijven ipv te vertrekken naar Freude of terug te gaan naar Goch waar we smiddags al waren, maar waar toen de Line up nog matig was omdat op vrijdag de leuke meiden pas na vijf uur binnen komen.
Goed besluit om te blijven!

Na een minuut of twintig richting kamer en daar alle hoeken van de kamer gezien...de stoelen, de banken en het bed alles werd gebruikt om alle varianten op Doggy uit te voeren.. Wat een feest maakt zij er van!
Een uur of twee zo gestoeid en een paar keer opnieuw aan de gang gegaan (en dat terwijl ik in Goch met Madalina toch ook niet alleen had liggen slapen!).
In de grote ligruimte zag ik enkele bekenden opnieuw en via de tamtam had Pret al vernomen dat ik met Christina was. Zij maakten zich ernstige zorgen of ik dat wel zou overleven...

Later las ik iets over haar wilde pijptechnieken. Ik had helemaal niets te klagen en daag Sjeufke dan ook uit om op 11 maart, de M-waarde van Christina te beoordelen tijdens zijn bezoek aan Marisol. Ik sluit een M van 1 of hoger niet uit, maar heb geen persoonlijke ervaring met het ijkpunt.

Rond middernacht nog een keer met haar vertrokken nadat zij weer eens verleidelijk langs gewiegeld was met haar prachtige topless body en guitige koppie. Het uur vol gemaakt en ook toen wist zij hem weer op oorlogssterkte te krijgen en werden diverse variaties uit het Japanse boekje in de praktijk gebracht om vervolgens nog wat rustig na te genieten kletsend en kussend.. Later onder de douche kon ik mijn verwondering over deze uren met haar niet onder stoelen of banken steken.
Een paar jonge gasten, overduidelijk afkomstig uit de Achterhoek, moesten er ongelovig om lachen hoe ik uit de doeken deed dat ik na een FT in Goch ook nog eens een paar keer in VM met een prachtig meisje was gegaan en niet alleen had liggen slapen! Jaja..deze ouwe doet het nog zonder blauwe, roze, paarse of wat voor een soort pillen dan ook.
Rond middernacht kwamen er duidelijk jongere gasten binnen, die meer voor het bier binnenkwamen en bij gelegenheid een half uurtje met een meisje gingen. Een ouwe veelpleger als ik dat zagen zij zich nog niet doen. Tja..budget is momenteel niet zo'n probleem dus....wanneer weer naar VM??

Als ik 25 jaar jonger was... Dan een strik er om en Christina mee naar huis genomen  :lol_hitting:

Sjeufke:

--- Citaat van: Eddy_V op 29 februari 2016, 08:29:31 ---Later las ik iets over haar wilde pijptechnieken. Ik had helemaal niets te klagen en daag Sjeufke dan ook uit om op 11 maart, de M-waarde van Christina te beoordelen tijdens zijn bezoek aan Marisol. Ik sluit een M van 1 of hoger niet uit, maar heb geen persoonlijke ervaring met het ijkpunt.

--- Einde van citaat ---
Ik neem die uitdaging natuurlijk graag aan! De M-waarde eens per jaar herijken kan natuurlijk nooit kwaad. Kom jij haar aanwijzen op 11 maart?

Gr,
Sjeuf  :039:

LellebeL:

Ik neem die uitdaging natuurlijk graag aan! De M-waarde eens per jaar herijken kan natuurlijk nooit kwaad. Kom jij haar aanwijzen op 11 maart?

Gr,
Sjeuf  :039:
[/quote]
De kans is aanwezig maar klein dat ik er op de 11e ben, maar je herkent haar uit duizenden..topless, guitig snoetje, middellange blonde lokken en een stevig kontje (maar zeer zeker geen DKC!)
By the way: Er staan foto's op de site van Marisol.

pret:

--- Citaat van: Eddy_V op 29 februari 2016, 11:39:02 ---
Ik neem die uitdaging natuurlijk graag aan! De M-waarde eens per jaar herijken kan natuurlijk nooit kwaad. Kom jij haar aanwijzen op 11 maart?

Gr,
Sjeuf  :039:

--- Einde van citaat ---
De kans is aanwezig maar klein dat ik er op de 11e ben, maar je herkent haar uit duizenden..topless, guitig snoetje, middellange blonde lokken en een stevig kontje (maar zeer zeker geen DKC!)
By the way: Er staan foto's op de site van Marisol.
[/quote]

Onder voorbehoud is de kans wat groter dat ik aanwezig ben dan wijs ik haar wel aan.  ;D

Sjeufke:

--- Citaat van: pret op 29 februari 2016, 12:15:42 ---
--- Citaat van: Eddy_V op 29 februari 2016, 11:39:02 ---
Ik neem die uitdaging natuurlijk graag aan! De M-waarde eens per jaar herijken kan natuurlijk nooit kwaad. Kom jij haar aanwijzen op 11 maart?

Gr,
Sjeuf  :039:

--- Einde van citaat ---
De kans is aanwezig maar klein dat ik er op de 11e ben, maar je herkent haar uit duizenden..topless, guitig snoetje, middellange blonde lokken en een stevig kontje (maar zeer zeker geen DKC!)
By the way: Er staan foto's op de site van Marisol.

--- Einde van citaat ---

Onder voorbehoud is de kans wat groter dat ik aanwezig ben dan wijs ik haar wel aan.  ;D
[/quote]

Ik denk dat ik die playboy tattoo schuin rechts boven de venusheuvel wel zal onthouden  ;D
Kom ze toch maar aanwijzen. Veronderstel dat er twee dames met een playboy tattoo rondlopen.  :douchen

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie