Auteur Topic: NELLY  (gelezen 5368 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
NELLY
« Gepost op: 4 maart 2016, 22:50:57 »
Gekopieerd uit mijn recensie van 29-02-2016: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=17193.msg74428#msg74428

Nelly
Ik bleef bij de bar om op haar te wachten, maar op dat moment kwam er een blonde dame binnen, die een drankje bestelde aan de bar. Ze had een leuk koppie zo op het eerste gezicht en ze lachte vriendelijk naar me. Haar borsten (ik schat een C-cup) waren niet zo stevig en hingen wel wat. Wel heel erg aardig, maar niet super knap. Op dat moment heb ik voor haar gekozen en  zijn we naar 1 van de grote banken gegaan en hebben daar plaats genomen. Ze stelde zich voor als Nelly en komt uit Roemenië. We hebben zo'n 20 á 30 minuten met elkaar gesproken op de bank en vervolgens zijn we naar boven gegaan naar een kamer. Op de kamer ontdeed ze zich van haar jarretelgordel en een groot lidteken van een keizersnee werd zichtbaar. Het bleek dat ze 5 maanden geleden bevallen was. Opzich stoorde het me niet zo en ze was een aardige spontane meid. Ze (tong)zoende goed en gaf me een prima blowjob :lekker Daarna heb ik haar een tijdje verwend, waarbij ze wel wat kreunde, maar of ze echt genoot betwijfel ik, omdat ze een beetje ongeïnteresseerd met haar haar bezig was. Na haar een aantal minuten gelikt te hebben, heeft ze mij weer gepijpt en daarna heb ik haar genomen in missio  000006 Het duurde niet lang voordat het eerste orgasme van de dag een feit was. Daarna nog even met elkaar gepraat, maar dat even werd wat langer dan verwacht. Ze gaf namelijk niet aan dat het half uur voorbij was, waardoor we bijna een uur op de kamer waren. Ik heb nog niet zoveel ervaring met dit soortclubs, maar vanaf dat moment geef ik bij elke dame aan of ik een half uur of een uur wil. De sessie met Nelly was verder prima.

Naam : Nelly
 Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits
 Leeftijd : 23
 Haarkleur/-lengte : Blond
 Lengte dame : 1,60 mtr (geschat)
 Postuur/Cupmaat : normaal, ...Kg, maat 38/ C-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ
Cijfer: 7,5

[attachimg=1]
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.