Auteur Topic: EVA  (gelezen 5276 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
EVA
« Gepost op: 4 maart 2016, 22:52:33 »
Gekopieerd uit mijn recensie van 29-02-2016: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=17193.msg74428#msg74428

Eva
Een paar uur na de sessie met Alexia, begon het weer te kriebelen. Ik wilde dit keer een dame met mooie rondingen. Ik twijfelde aan Alice, omdat ik dacht dat ze arrogant zou zijn. Uiteindelijk gekozen voor Eva, een dame met zwart haar tot over haar billen. Het leuke aan haar was dat ze steeds in beweging was, aan het dansen, een beetje gekkigheid uithalen, etc. Eva heeft een lekker figuurtje met mooie rondingen, een lekkere kont  :shakekontje en mooie naturelle borsten  :showtits1 die niet hangen, maar nog lekker stevig zijn. Toen ik naast haar ging zitten op de bank (ja op dat moment zat ze even rustig op de bank) viel me wel op dat ze behoorlijk veel make-up op had. Dat vind ik altijd jammer aan een dame als ze te veel make-up op heeft. Ik houd meer van natuurlijike schoonheid. Weinig make-up en geen siliconen. Het bleek dat Eva 2 nationaliteiten heeft, de russische en de moldavische nationaliteit. Ook sprak ze veel talen, waaronder Russisch, Roemeens, Duits, Engels, Spaans en Italiaans. Duits, Engels en Spaans heb ik bij haar getest. Wel knap voor een meid die nog maar 21 is. Spaans en Italiaans heeft ze overigens geleerd van TV.
Na een minuut of 10 gebabbeld te hebben zijn we naar een kamer gegaan, waar ook zij begon met (tong)zoenen. Daarna gaf ze me een blowjob, lekker stevig   :lekker Volgens mij had ze net kauwgom gegeten of haar mond gespoeld met mondwater, want het voelde zeer tintelend door de menthol of fluor. Ik heb haar ook even genomen in missio  000006 maar ik merkte dat ik niet ging komen en heb haar gevraagd of ze verder wilde gaan met de blowjob  :xrated Na een paar minuten had ik mijn derde orgasme van de dag. Daarna nog heel even nagepraat. Dit keer had ik van te voren wel aangegeven dat ik een half uurtje wilde.

Naam : Eva
 Nationaliteit/Taal : Russische/Moldavische / Duits, Engels, Spaans, Italiaans
 Leeftijd : 21
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,70 mtr (geschat)
 Postuur/Cupmaat : normaal, ...Kg, maat 36/ B/C-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ
Cijfer: 8

[attachimg=1]
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.