Auteur Topic: T85 Filipijnen: Angeles city, Manila, Palawan 2016  (gelezen 6757 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
T85 Filipijnen: Angeles city, Manila, Palawan 2016
« Gepost op: 8 maart 2016, 16:51:51 »
Mijn 2e trip in de Filipijnen Angeles city, Manila, Palawan bezocht, bot gezegd voor de doorgewinterde hoerenloper is Angeles City natuurlijk de naam die het meest in het oog springt. Hier ben ik dan ook mijn gestart vanuit het comfortabele Lewis Grand hotel een voor AC begrippen niet goedkoop hotel dat ik expres geboekt had om zijn grote mooie tuin met ruime zwembad. Echter jammer maar helaas bleek dat zwembad de eerste dag niet te gebruiken omdat een rijke Filipijnse familie het halve hotel had afgehuurd om een bruiloft te geven o.a. in de tuin aan het zwembad. Ik was hier op zijn zachts gezegd niet blij mee ik was nog namelijk altijd een beetje stressed van werk gerelateerde shit en een zeer vroege vlucht en korte nachtrust, dus wilde eigenlijk maar wat graag in de brandende zon beetje tot rust komen maar dat ging niet. Nou is er behalve bars en zuipen in AC bijna niks te doen er is nog 1 grote SM shopping mall en that´s it, dus me maar even met die 2 dingen bezig gehouden.

In de avond komt AC meer en meer tot leven al heb je ook al a go go bars die in de middag al open gaan, verder kun je er geen 10 meter lopen zonder aangehouden te worden door straat verkopers en bedelaars. Ik ben voor dat ik terug trok naar de main area walking street ook nog bij een paar kleinere bars geweest in een gebied een stukje verder op, de prijzen zijn hier goedkoper maar de bars en de dames daar konden me niet echt bekoren. Vervolgens heb ik een hele lange rits bars en behoorlijk wat alcohol gezien in walking street. En ik moet eerlijk zeggen in Pattaya kun je meer stunners vinden als in AC. Ik vond in veel a go go´s de sfeer een beetje mat de dames hadden vaak een lang gezicht. Je kan er ook ping pong ballen kopen maar het is niet zo als in Thailand dat die dan vanuit bepaalde lichaamsholtes het publiek ingeschoten worden het is puur een soort van gift aan de dames die voor iedere bal een gering geld bedrag krijgen. Een gering geld bedrag krijgen ze ook van vnl. publiek uit India of die kanten die met biljetten van 20 peso naar de dames te gooien populariteit winnen, let wel een biljet van 20 peso is minder als 0.50 eurocent waard maar voor veel dames dus nog altijd zeer de moeite waard. Ik zelf vind het een beetje cheap gooi dan met biljetten van meer als 100 peso maar goed. Zoals gezegd de meeste echte mooie dames in de a go go´s waren of bezet of hadden zo een lang gezicht dat ik al geen zin meer had voor de verdere rest relatief veel dames met een beetje een buikje of zwangerschap sporen.

Uiteindelijk in de Atlantis aangekomen wat een van de topclubs moet zijn en hier nog een echt beetje betere dame kunnen scoren voor 3000 peso, dat was trouwens zo een beetje de standaard prijs in de meeste walking street a go go´s. Je betaald het bedrag altijd volledig aan de bar en je moet dan zelf kijken of je een LT of ST dame hebt want voor de bar maakt dat niks uit. Ik had in principe de dame in kwestie LT afgesproken maar na de daad had ze een kind en problemen of ze niet naar huis kon en ze wou de dag erna wel weer terug komen om 08,00 uur. Oftewel die ging nog proberen een paar extra peso te verdienen, was moe en had geen zin in een discussie dus weg wezen en de dag erna hoef je ook niet meer terug te komen.

Uiteindelijk de dag erna met een dame die wel in een bar werkt maar die ik via internet kende een freelance afspraak gemaakt om mee te gaan naar o.a. Palawan voor een paar dagen tegen een vergoeding van 1500 peso per dag.
Verder heb ik op Palawan een leuke tijd met haar gehad al komt er na een paar dagen continu op elkaars lip toch altijd een beetje kleine irritatie. Maar al met al was ik blij dat ik haar mee genomen had want in de twee plaatsen waar ik het langst verbleven ben 1. Sabang was echt niks te vinden wat ook maar op prostitutie leek, en ook in 2. El nido moest je goed zoeken. Ik heb wel in een bar gesprek op een avond tussen een andere klant en de bardame opgevangen dat er vroeger in El nido een bar moet zijn geweest waar dames continu rondhingen voor paid6 maar dat die op last van de burgemeester geen vergunning meer had gekregen. Maar ook wist dezelfde bardame te melden dat de eigenaar nu een andere bar ging openen 3 kilometer verderop met waarschijnlijk hetzelfde concept. Voor de rest heb ik 1 avond een grote groep ladyboys even zien rondhangen in de reggae pub aan het strand en liepen die er ook niet alleen voor hun vakantie rond, maar ze waren wel alweer snel vertrokken uit de betreffende pub dus ga je naar Palawan en je wil zeker zijn van een dame of sex zou ik toch een dame van elders mee brengen. Al met al Palawan is misschien wel een van de mooiste plekken waar ik ooit geweest ben nog niet zo een massa toerisme als in Thailand, maar het word er wel steeds drukker zeg maar dus wil je nog een stukje van het relatief onbedorven paradijs zien zou ik niet te lang wachten met gaan. Omdat er ook nog op veel plaatsen niet zo veel massa toerisme is ontbreken daar soms ook bepaalde faciliteiten die je in Thailand misschien wel gewend bent op de meeste plekken.

Voor de dame in kwestie had het einde van de vakantie wel nog een paar flinke dompers, tijdens de boottocht de laatste dag had ze een flinke zonnebrand opgelopen waardoor ze 2 dagen extra niet in de a go go kon werken. En toen ze wel weer wou beginnen had de mamasan lucht gekregen van haar vakantie met mij in Palawan, ondanks dat ik nog nooit in die club geweest was of samen langs gelopen was. Misschien het gevaar van Facebook en natuurlijk stik jaloerse collega bar girls waaronder haar eigen zus, nou ja volgens haar had het geen probleem moeten zijn maar lullig blijft het wel natuurlijk want ze heeft gewoon een week vakantie genomen. En wie zegt dat ze die vakantie niet zelf betaald had en ik haar vriend of verloofde was die ze idd. via DIA had leren kennen en niet via de bar. Maar goed na een flink vertraagde Air Asia vlucht op voor one night in Manila al werd die door de vertraging alleen korter als gehoopt.

Mijn laatste momenten Filipijnen beleefde ik in Manila eveneens de eerste keer dat ik deze stad buiten de luchthaven dan bezocht heb. Nu had ik maar een avond en die was nog eens een dikke 2 uur korter als de planning door vertraging met Air Asia. Per toeval had ik voor de laatste korte nacht een goedkoop hotel in Burgos street de grootste hoerenstraat van Makati geboekt. Het hotel was dan ook geen aanrader voor langer te vertoeven als 1 korte nacht, rond 20.00 eindelijk eens de boel kunnen gaan verkennen daar het is een erg levendige straat maar ook met de nodige minpunten.

Je kan geen 10 meter lopen zonder door bedelaars al dan niet met kleine kinderen of kinderen aangesproken te worden. Ik ben de nodige a go go bars in geweest en deze zijn vrijwel allemaal duurder als die in AC bedragen van 4500 peso voor een barfine zijn geen uitzondering wel her en der iets meer stunners als in AC. Ben in een zeer exclusieve zaak geweest die niet onder doet voor de meest trendy discotheken van het moment, maar vond het maar een dooie boel veel westerse corpsballen, onvriendelijk personeel en heel nadrukkelijk op het kaartje dat als er minder als 1 consumptie per uur gedronken werd en een fee tot 1000 peso gerekend werd met als afsluiter enjoy the view, na 1 drankje had ik het hier snel gezien.

Verder zitten er nog de nodige reguliere bars en discotheken in de straat met toch ook wel behoorlijk wat vnl. backpackers en Arabieren erin. En nog langs een massagesalon en ladyboy a go go gelopen aan het einde van de straat, na de in de nodige zaken te zijn geweest nog altijd niet op een plaats geweest waar ik een klik met een dame had. Verder word je op de straat om de 10 meter door een dame aangesproken die je een massage voor een relatief gering bedrag wil aanbieden. Nou ja dames ik vermoed dat 75% ladyboys zijn maar goed.

Al met al ga ik liever naar de Filipijnen voor de meer als prachtige eilanden en natuur en de vriendelijke mensen als voor het nachtleven want eerlijk is eerlijk dat vind ik dan bij die gekke Thai weer iets leuker. Maar er zijn nog zat mooie plekken in de Filipijnen die ik graag nog eens zou bezoeken, want het land zal net als Thailand altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben.