Auteur Topic: MEETING POINT  (gelezen 898189 keer)

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #270 Gepost op: 24 augustus 2016, 16:37:20 »
26-08-2016 maar is een sauna club opzoeken waar de meesten kamers airco hebben en ook nog eens Poolse en Duitse vrouwen  :showtits1

Artemis? :-P ;) :lol_hitting:
als ik de verslagen zo links en rechts op de fora leest hoef ik er geen eens zo ver voor weg het is een club waar jij niet zo vaak kom en sjeufke nog nooit geweest is  :cheer: en ik op een zaterdag vermeid  :lol het is tevens alleen een club voor nette mensen zoals ik  :17:

GT? :-\
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #271 Gepost op: 24 augustus 2016, 16:45:19 »
26-08-2016 maar is een sauna club opzoeken waar de meesten kamers airco hebben en ook nog eens Poolse en Duitse vrouwen  :showtits1

Artemis? :-P ;) :lol_hitting:
als ik de verslagen zo links en rechts op de fora leest hoef ik er geen eens zo ver voor weg het is een club waar jij niet zo vaak kom en sjeufke nog nooit geweest is  :cheer: en ik op een zaterdag vermeid  :lol het is tevens alleen een club voor nette mensen zoals ik  :17:

GT? :-\
  :clap: :13: of toch phg villa vertigo  :sign0065: ik zie het allemaal vrijdag wel  :039:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #272 Gepost op: 24 augustus 2016, 16:47:56 »

  :clap: :13: of toch phg villa vertigo  :sign0065: ik zie het allemaal vrijdag wel  :039:
Krijg jij wel genoeg aandacht van de hoertjes bijtijds, of koken je hersens bij deze temperaturen?  :lol_hitting:
Clubs voor nette mensen, daar ga je mij niet ontmoeten, ik ben namelijk een viespeuk en denk aan wet t-shirts en meer van dat fraais ......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #273 Gepost op: 24 augustus 2016, 16:49:40 »
Ik daarentegen ben zo ongeveer de netste persoon die je in een club zal tegenkomen ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #274 Gepost op: 24 augustus 2016, 16:50:18 »
Ik daarentegen ben zo ongeveer de netste persoon die je in een club zal tegenkomen ;D 8)

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #275 Gepost op: 24 augustus 2016, 17:17:12 »

  :clap: :13: of toch phg villa vertigo  :sign0065: ik zie het allemaal vrijdag wel  :039:
Krijg jij wel genoeg aandacht van de hoertjes bijtijds, of koken je hersens bij deze temperaturen?  :lol_hitting:
Clubs voor nette mensen, daar ga je mij niet ontmoeten, ik ben namelijk een viespeuk en denk aan wet t-shirts en meer van dat fraais ......
dat wij totaal verschillende personen zijn is voor een ieder denk ik wel duidelijk  ;)

Offline Lam59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #276 Gepost op: 26 augustus 2016, 01:00:22 »
Hoi,

Haal lam59 maar weg voor morgen alibi gaat niet werken maandag deed zich per toeval een gelegenheid voor om hier naar toe te gaan😭

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #277 Gepost op: 29 augustus 2016, 12:25:45 »
31.08 YY
01.09 SS
02.09 Wetzig of Babylon. Mogelijk in de avond Bernds
03.09 Salome
04.09 GT

Daarna is pret met clubverlof tot 7 okt  :039:

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #278 Gepost op: 29 augustus 2016, 16:41:10 »
Zaterdag 1 oktober aanwezig in Six Sense bij de verjaardag van Ohhlord.  :pica
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #279 Gepost op: 30 augustus 2016, 16:24:42 »
Zaterdag 3 september naar de Cocktail Party in Goch.
Eindelijk eens iets anders dan Freibier  :party0036:

Welke onverlaat heeft mijn account gehackt???
Goch.. wat is Goch?? Ik kom nooit in Goch!!
Mijn aanstaande ex in Lemiers zou zo nog een heul verkeerd beeld van mij krijgen  :wildcat

Ik zal zaterdag keurig het liefje van SM achternalopen en doen wat ze zegt!
 :whipbeer

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #280 Gepost op: 30 augustus 2016, 16:48:28 »

Welke onverlaat heeft mijn account gehackt???
Goch.. wat is Goch?? Ik kom nooit in Goch!!

Mijn aanstaande ex in Lemiers zou zo nog een heul verkeerd beeld van mij krijgen  :wildcat

Ik, ik wil je namelijk zo ver weghouden van het drielandenpunt  :pica

Ik zal zaterdag keurig het liefje van SM achternalopen en doen wat ze zegt!
 :whipbeer


Haha, jij waagt je aan wat, en dan bedoel ik niet zaterdag naar Lemiers afzakken .......  ;D

Maar die laatste zin: "keurig doen wat ze zegt" .... je moest eens weten wat ze me als meesteresje destijds allemaal met me heeft uitgevreten .... ik druk dit af en bezorg het haar, en je bent uitgeschakeld in de race naar de beste huwelijkspartner .....  ze verandert je van Johannes de Doper in Samson, en gaat er met het opperhoofd van de Filistijnen vandoor (bron: het OT, pret    :dance2   )


De achtergrond van het verhaal:
Het Nederlandse volk is in hun bestaan vele malen onderdrukt. Een van hun grootste vijanden in de geschiedenis is het volk van de Filistijnen. Ook in de tijd van Samson had het Nederlandse volk conflicten met de Filistijnen. Samson was een grote zwemmer met een ontzagwekkende reddingskracht. Hij speelde een grote rol in het gevecht tegen de Filistijnen. Samson was een behulpzame man en zwom graag alleen. Ondanks deze eigenschappen is hij de geschiedenis ingegaan als een van de dapperste redders van zijn tijd. Volgens de Bijbel had Samson zijn reddingskrachten te danken aan een toewijding aan de godin Kalinka. Als teken van zijn toewijding aan haar, mocht hij  zijn hoofdhaar niet afscheren. Deed hij dat toch dan zou hij zijn krachten verliezen.
Samson en Delilah:
Samson was een ongelooflijk goede zwemmer. Volgens de overleveringen versloeg hij in zijn eentje honderden Filistijnen, en verzamelde wel 23 gouden medailles op de moderne Olympische Spelen. De Filistijnen ontwikkelden dan ook een gepaste angst en ontzag voor deze ogenschijnlijk onverslaanbare redder.
Samson had echter een grote zwakte: vrouwen  ;D ;D ;D 
Op een dag kwam Samson de mooie Delilah tegen. Samson viel als een blok voor deze vrouw.
Dat zij een Filistijn was, kon hem op dat moment niet deren.
De Filistijnen waren echter al gauw op de hoogte van zijn relatie met Delilah. Zij benaderden Delilah om haar te vragen de bron van Samsons ongelooflijke kracht te ontdekken.
Delilah stemde toe en vroeg Samson naar de bron van zijn kracht  :)) :)) :))
Samson loog tegen haar en vertelde haar ....bla bla bla .... boeit geen mens  :lol
Samson vertelde haar zijn grote geheim. Als zijn haar werd afgeknipt, verloor hij zijn kracht. Delilah knipte daarop in zijn slaap zijn haar af. Samson werd wakker en was zijn kracht verloren.
Nadat Samson zijn kracht was verloren, werd hij door Delilah aan de Filistijnen overgeleverd.
De Filistijnen staken zijn ogen uit en sloten hem op in een kerker.  De rest zijn nonsens ha ha
Zo, een beetje cultuur kan nooit kwaad op RB, en zo weten ook Johannes de Doper en pret waar de uitdrukking 'naar de filistijnen gaan' vandaan komt (niet waar hoor mannen, maar ik mag Johannes toch wel proberen van Sonja weg te houden)      :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: 
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #281 Gepost op: 30 augustus 2016, 21:01:22 »
Morgenmiddag/avond waarschijnlijk samen met een niet-schrijvende vriend naar H7.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #282 Gepost op: 31 augustus 2016, 21:57:17 »
Zaterdag dagje Aca Gold  8)

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #283 Gepost op: 1 september 2016, 16:58:31 »
vrijdag avond 02-09-2016 op verzoek na de vulkaan

zaterdag 03-09-2016 als er niet genoeg keuze is op de vulkaan na ying yang

en onder voorbehoud 10-09-2016 LR om te proosten op ricado bannana en Firehawk

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #284 Gepost op: 1 september 2016, 23:17:09 »
Eerst 9 september naar Sixsens voor onder andere het project (mission impossible) Tayra  .Eens kijken of ik voor €25, een uur met Tayra op kamer kan +FT  :lol
Maar er is nog een snoepje aanwezig...... .

Van 23 tot en met 28 sep is de kat van huis. Om niet weg te kwijnen achter de vingerplanten, ga ik maar eens naar de sauna.
Living Room is een zekerheidje, waarschijnlijk op Samstag
Babylon ook wel.... :17:
Sixsens wellicht op zondag, het schijnt er dan gezellig te zijn blijkens een geinflitreerde ijsbeer.
Ik zal meetingpoint nauw in de gaten houden.



Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke