Auteur Topic: MEETING POINT  (gelezen 898473 keer)

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #615 Gepost op: 16 december 2016, 17:14:28 »
Knoop doorgehakt.

Morgen 17/12 SS. Even "verplicht" spelen met "crazy Stacey". Als Sonia er is haar een voodoopoppetje van Lellebel laten maken en gedurende de dag proberen uit de klauwen van mijn "stalkster" te blijven.

Zaterdag 24/12 PHG. Een kijkje nemen bij mijn voormalige vulkaan-echtgenote en tevens een eerste kennismaking met de club.

En ja Lellebel. Sinds ik dit besluit heb genomen voel ik pijnscheuten in mijn linkerarm. Lijkt net alsof een of ander pocket roemeentje (mijn toekomstige echtgenote) inmiddels ook een poppetje van mij heeft gemaakt.  :lol

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #616 Gepost op: 16 december 2016, 17:31:12 »
Mooie vooruitzichten TAFKAP :)). Alvast veel plezier gewenst!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #617 Gepost op: 16 december 2016, 17:38:30 »
Knoop doorgehakt.

Morgen 17/12 SS. Even "verplicht" spelen met "crazy Stacey". Als Sonia er is haar een voodoopoppetje van Lellebel laten maken en gedurende de dag proberen uit de klauwen van mijn "stalkster" te blijven.

En ja Lellebel. Sinds ik dit besluit heb genomen voel ik pijnscheuten in mijn linkerarm. Lijkt net alsof een of ander pocket roemeentje (mijn toekomstige echtgenote) inmiddels ook een poppetje van mij heeft gemaakt.  :lol
Respect!!!!
Heel dapper om ondanks de black magic voor het zonnige zuiden te kiezen !

Je zult ongetwijfeld beloond worden voor je moed!
 :gtgal

En Sonia heeft geen voodoopoppetje voor mij nodig, want zij heeft al een poppetje dat Lellebel heet....die aait ze zachtjes op gevoelige plekjes  :lol

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #618 Gepost op: 16 december 2016, 17:39:44 »
Mooie vooruitzichten TAFKAP :)). Alvast veel plezier gewenst!

Thx KP, moet er toch voor zorgen dat ik je voor blijf dit jaar. ;)

Teller staat op 64 dames, waarvan 55 nieuw. Over het aantal kamergangen maak ik me niet druk met 135  ;D

Ik wens je ook veel plezier bij jouw eindejaars spurt (of moet ik zeggen spuit  8))

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #619 Gepost op: 16 december 2016, 17:44:42 »
Knoop doorgehakt.

Morgen 17/12 SS. Even "verplicht" spelen met "crazy Stacey". Als Sonia er is haar een voodoopoppetje van Lellebel laten maken en gedurende de dag proberen uit de klauwen van mijn "stalkster" te blijven.

En ja Lellebel. Sinds ik dit besluit heb genomen voel ik pijnscheuten in mijn linkerarm. Lijkt net alsof een of ander pocket roemeentje (mijn toekomstige echtgenote) inmiddels ook een poppetje van mij heeft gemaakt.  :lol
Respect!!!!
Heel dapper om ondanks de black magic voor het zonnige zuiden te kiezen !

Je zult ongetwijfeld beloond worden voor je moed!
 :gtgal

En Sonia heeft geen voodoopoppetje voor mij nodig, want zij heeft al een poppetje dat Lellebel heet....die aait ze zachtjes op gevoelige plekjes  :lol

Af en toe moet je risico's nemen.  ;)

Kijken of Sonia er nog zo over denkt als ik mijn "magische" krachten op haar los laat  :lol. Moet zeggen dat ik wel heeeeeeel nieuwsgierig naar haar ben.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #620 Gepost op: 16 december 2016, 17:47:00 »
Mooie vooruitzichten TAFKAP :)). Alvast veel plezier gewenst!

Thx KP, moet er toch voor zorgen dat ik je voor blijf dit jaar. ;)

Teller staat op 64 dames, waarvan 55 nieuw. Over het aantal kamergangen maak ik me niet druk met 135  ;D

Ik wens je ook veel plezier bij jouw eindejaars spurt (of moet ik zeggen spuit  8))

Qua aantal nieuwe dames kan het nog spannend worden ja 8), al ga je dat normaal gezien wel halen. Qua aantal kamergangen haal ik je sowieso niet meer in nee. Het is je gegund :)).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #621 Gepost op: 17 december 2016, 01:56:11 »
Mooie vooruitzichten TAFKAP :)). Alvast veel plezier gewenst!

Thx KP, moet er toch voor zorgen dat ik je voor blijf dit jaar. ;)

Teller staat op 64 dames, waarvan 55 nieuw. Over het aantal kamergangen maak ik me niet druk met 135  ;D

Ik wens je ook veel plezier bij jouw eindejaars spurt (of moet ik zeggen spuit  8))

Qua aantal nieuwe dames kan het nog spannend worden ja 8), al ga je dat normaal gezien wel halen. Qua aantal kamergangen haal ik je sowieso niet meer in nee. Het is je gegund :)).


Het zou idd een Olympische sport moeten worden. Afgelopen zaterdag kamer 99 met Violetta in Bab.
Kamer nummer 100 van dit jaar staat sinds vrijdag 16 december op naam van KARLA.
Daarna nog gekamerd met Tina. En binnen een uur met Adelina de lakens gedeeld. Die moest aan de bak......  :17:
Daarmee staat de teller op 102 kamers, waarvan 55 unieke dames.
Zoals het er nu naar uitziet zal ik alleen Sixsens nog bezoeken tussen Kerst en Nieuwjaar. De kans op nieuwe dames in SS is normaliter klein. Maar je weet het nooit! (o.a. Sonja, Denisa, Mara, Veronika, Vicky,...... voor zover ze aanwezig zijn)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #622 Gepost op: 17 december 2016, 08:11:19 »
Het zou idd een Olympische sport moeten worden. Afgelopen zaterdag kamer 99 met Violetta in Bab.
Kamer nummer 100 van dit jaar staat sinds vrijdag 16 december op naam van KARLA.
Daarna nog gekamerd met Tina. En binnen een uur met Adelina de lakens gedeeld. Die moest aan de bak......  :17:
Daarmee staat de teller op 102 kamers, waarvan 55 unieke dames.
Zoals het er nu naar uitziet zal ik alleen Sixsens nog bezoeken tussen Kerst en Nieuwjaar. De kans op nieuwe dames in SS is normaliter klein. Maar je weet het nooit! (o.a. Sonja, Denisa, Mara, Veronika, Vicky,...... voor zover ze aanwezig zijn)

55 unieke dames... Mmm. Waarschijnlijk is maandag bepalend. Als ik dan 2 of 3 nieuwe meiden pak, zal ik je dit jaar waarschijnlijk nog net op de meet kunnen 'verslaan' :)). Als ik maandag ga herhalen bij Julia of Hannah, lijkt de strijd me gestreden. Spannend! ;D
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #623 Gepost op: 17 december 2016, 09:41:10 »
nou ik heb mijn kerst planning klaar 24-12-2016 wordt het de vulkaan omdat al mijn favorieten sauna clubs gesloten zijn  :lol_hitting: 26 -12-2016 als mijn familie tenminste weg blijf    ;D zal ik LR GT of sixsens aandoen is dus onder voorbehoud  :showtits

PHG is open.  :lol

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #624 Gepost op: 17 december 2016, 13:53:38 »
MEETING POINT - EVENTS

[box title= Zaterdag 17 december]
SAUNACLUB LIFE
WEIHNACHTS PARTY

[/box]

[box title= Zondag 18 december]
MAGNUM
Vazkor

EROTICPARK BUENDE
ikke1974
[/box]

[box title= Maandag 19 december]
KANARIEPIET
YIN YANG
of
SIXSENS
of
GOLDEN TIME
of
KARLA    ;D

[/box]

[box title= Zondag 25 december]
SIXSENS
Kanariepiet
[/box]

[box title= Vrijdag 30 december]
MAGNUM
KanariePiet
[/box]

[box title= Zaterdag 31 december]
SAMYA
SILVESTER PARTY


VILLA MARISOL
SILVESTER PARTY

Vazkor
Breitling
Blueeyes


TUTTIFRUTTI
SILVESTER PARTY

[/box]


[box title= Vrijdag27 januari 2017]
SIXSENS
Sjeufke
Kanariepiet
Taylor
sexmachine

[/box]



[box title= SPONSORS]

[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #625 Gepost op: 17 december 2016, 17:34:17 »
vrijdag 23-12 -2016 GT of LR

woensdag 28-12 me laatste club bezoek van 2016 en dan ben ik in phg hopen dat anna aanwezig is  :showtits

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #626 Gepost op: 17 december 2016, 17:46:16 »
01-01-2016 trap ik het jaar af in de bar samen met Angela haar jaarlijkse piccolo  :party0036: het liefst neem ik haar mee naar een vip kamer om te  bad26 een te  :bonken maar zo als Marco borsato het zingt  de meeste dromen zijn bedrog


Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #627 Gepost op: 18 december 2016, 14:42:12 »
Het zou idd een Olympische sport moeten worden. Afgelopen zaterdag kamer 99 met Violetta in Bab.
Kamer nummer 100 van dit jaar staat sinds vrijdag 16 december op naam van KARLA.
Daarna nog gekamerd met Tina. En binnen een uur met Adelina de lakens gedeeld. Die moest aan de bak......  :17:
Daarmee staat de teller op 102 kamers, waarvan 55 unieke dames.
Zoals het er nu naar uitziet zal ik alleen Sixsens nog bezoeken tussen Kerst en Nieuwjaar. De kans op nieuwe dames in SS is normaliter klein. Maar je weet het nooit! (o.a. Sonja, Denisa, Mara, Veronika, Vicky,...... voor zover ze aanwezig zijn)

55 unieke dames... Mmm. Waarschijnlijk is maandag bepalend. Als ik dan 2 of 3 nieuwe meiden pak, zal ik je dit jaar waarschijnlijk nog net op de meet kunnen 'verslaan' :)). Als ik maandag ga herhalen bij Julia of Hannah, lijkt de strijd me gestreden. Spannend! ;D

Dat lijkt me wel leuk om dat bij te houden. Wil dat voor 2017 ook eens proberen. Mijn excel sheat is al klaar, nu nog gaan vullen met namen. 100 zal ik wel nooit halen, eerder de helft met unieke namen.

guest93276

  • Gast
MEETING POINT
« Reactie #628 Gepost op: 18 december 2016, 19:52:55 »
Nu heb ik ook een exelleke bijgehouden.
Alleen durf ik het niet te posten...
Ben namelijk blijkbaar zwaar verslaafd..

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #629 Gepost op: 18 december 2016, 20:05:48 »
Nu heb ik ook een exelleke bijgehouden.
Alleen durf ik het niet te posten...
Ben namelijk blijkbaar zwaar verslaafd..

Posten. Posten. Posten!! ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum