Auteur Topic: MEETING POINT  (gelezen 898314 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

guest93276

  • Gast
MEETING POINT
« Reactie #630 Gepost op: 18 december 2016, 20:58:52 »
Nu heb ik ook een exelleke bijgehouden.
Alleen durf ik het niet te posten...
Ben namelijk blijkbaar zwaar verslaafd..

Posten. Posten. Posten!! ;)

Het jaar is nog niet voorbij... komen er nog bij dus...

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #631 Gepost op: 18 december 2016, 21:01:49 »
Nu heb ik ook een exelleke bijgehouden.
Alleen durf ik het niet te posten...
Ben namelijk blijkbaar zwaar verslaafd..

Het is niet nodig. Je verslagen op verscheidene fora zeggen al genoeg. Bovendien zal het posten van je bestand alle hier geposte lijsten teniet doen. En zal de rakkers die smijten met lijsten op hun knie doen gaan uit respect. Wat mij betreft ben jij de rakker van 2016. Respect.  :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #632 Gepost op: 19 december 2016, 17:10:07 »
Nu heb ik ook een exelleke bijgehouden.
Alleen durf ik het niet te posten...
Ben namelijk blijkbaar zwaar verslaafd..

Het is niet nodig. Je verslagen op verscheidene fora zeggen al genoeg. Bovendien zal het posten van je bestand alle hier geposte lijsten teniet doen. En zal de rakkers die smijten met lijsten op hun knie doen gaan uit respect. Wat mij betreft ben jij de rakker van 2016. Respect.  :lol
Daarvoor zijn wat meer recensies vereist, pret, om benoemd te worden tot rakker van het jaar  ;D :lol
Volgend jaar dan maar  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #633 Gepost op: 20 december 2016, 13:01:46 »
Vrijdag 30 December maak ik nog een tussenstop naar Villa Vertigo voor ik doorrijd naar mijn Hotel in Hamminkeln dat mij net is bevestigd: 45€/nacht incl. ontbijt op wandelafstand van Villa Marisol, hoera  :pica

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #634 Gepost op: 21 december 2016, 06:15:08 »
Het jaareinde nadert met rasse schreden. Tijd dus om het jaar in schoonheid af te sluiten:

25/12: Sixsens of Samya
30/12: Magnum
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #635 Gepost op: 21 december 2016, 10:56:47 »
24/12 Happy Garden. Eens kijken of ik kerst kan vieren met Giulia ;)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #636 Gepost op: 21 december 2016, 16:31:43 »
Ik moet straks toch even bij Bema langs, dus maar eens snel mee naar Antwerpen, misschien kan ik Severine wippen in de gangen van de Villa Tinto  :lol

Bed(t)weter wordt aan de receptie verwacht van de Skipper (zolang hij van Georgia kan afblijven) omstreeks 20u  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #637 Gepost op: 21 december 2016, 21:25:53 »
De twijfels omtrent de invulling van kerst en afsluiting van dit jaar begint toe te nemen
24/12 PHG of toch 25/12 naar SS?

In beiden gevallen zullen er geen nieuwe dames aan het jaartotaal worden toegevoegd.  :mistress en zal ik 2016 eindigen op 66 dames waarvan 57 nieuw

Wordt het SS dan zal mijn kennismakingsbezoekje aan PHG plaatsvinden op 14-1 of 28-1

Traditiegetrouw zal ik op 1 januari het p6-jaar met een nieuwjaarswip inluiden op de Vulkaan.



Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #638 Gepost op: 21 december 2016, 22:59:08 »
De twijfels omtrent de invulling van kerst en afsluiting van dit jaar begint toe te nemen
24/12 PHG of toch 25/12 naar SS?

In beiden gevallen zullen er geen nieuwe dames aan het jaartotaal worden toegevoegd.  :mistress en zal ik 2016 eindigen op 66 dames waarvan 57 nieuw

Wordt het SS dan zal mijn kennismakingsbezoekje aan PHG plaatsvinden op 14-1 of 28-1

Traditiegetrouw zal ik op 1 januari het p6-jaar met een nieuwjaarswip inluiden op de Vulkaan.

Dan kun je mooi afspreken met de Vulkaan Spesjalist want die schreef dat hij op 1 januari ook zal zijn op de Vulkan.
Ik weet niet of een bezoek zich nog zal lonen....hoe zit het met de bezetting momenteel op de Vulkan? Gisteren in Oberhausen was al niets meer dus vrees het wel voor het ergste.

Ga nu voor het derde jaar op rij mijn jaar inluiden op de Vulkaan. Bezetting zal niet groots zijn, maar voor mij is er maar eentje van belang. Dit wordt ook het derde jaar op rij dat we gezamenlijk het jaar op deze wijze inluiden  :pompe

Offline truckerwandelaar

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #639 Gepost op: 22 december 2016, 11:42:27 »
kerstdag zal een dagwandeling worden in het SKW en dan vroeg er in, volgende dag vliegtuig op richting thailand :p

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #640 Gepost op: 22 december 2016, 11:54:16 »
kerstdag zal een dagwandeling worden in het SKW en dan vroeg er in, volgende dag vliegtuig op richting thailand :p

#Jaloers# :-\

Enjoy!!! ;D
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #641 Gepost op: 22 december 2016, 17:06:25 »
De twijfels omtrent de invulling van kerst en afsluiting van dit jaar begint toe te nemen
24/12 PHG of toch 25/12 naar SS?

In beiden gevallen zullen er geen nieuwe dames aan het jaartotaal worden toegevoegd.  :mistress en zal ik 2016 eindigen op 66 dames waarvan 57 nieuw

Wordt het SS dan zal mijn kennismakingsbezoekje aan PHG plaatsvinden op 14-1 of 28-1

Traditiegetrouw zal ik op 1 januari het p6-jaar met een nieuwjaarswip inluiden op de Vulkaan.

Dan kun je mooi afspreken met de Vulkaan Spesjalist want die schreef dat hij op 1 januari ook zal zijn op de Vulkan.
Ik weet niet of een bezoek zich nog zal lonen....hoe zit het met de bezetting momenteel op de Vulkan? Gisteren in Oberhausen was al niets meer dus vrees het wel voor het ergste.
in oberhause is de laatste 7 jaar al nich meer loos  ;) over de bezeting op 01-01-2016 geen idee maar er zit al licht wat bij  :dance2 16 en 17 december was de bezeting nog supper

Offline Breitling

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 82
  • 1 kut trekt harder,als 10 paarden
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #642 Gepost op: 22 december 2016, 20:32:29 »
zaterdag aanstaande met blueeyes, Firehawk en bokito8 naar PHG

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #643 Gepost op: 22 december 2016, 20:53:07 »
zaterdag aanstaande met blueeyes, Firehawk en bokito8 naar PHG

Count me in as well!  :111:
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #644 Gepost op: 22 december 2016, 21:35:29 »
Nog veel plezier gewenst 'The Pope'! :pompe
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum