Auteur Topic: MEETING POINT  (gelezen 901664 keer)

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #720 Gepost op: 21 januari 2017, 18:25:19 »
A ze zit niet in de motor
B een tattoo is tot daar aan toe, maar op de tiet staat het niet  ;D

Wees niet bang, die vrouwelijke gast zal een spannend setje dragen  :mistress 
En het spreekuur voor je ogen  :-\ zal je met "jeweetwel" (!) moeten regelen of beginnen je verstandelijke vermogens nu ook al af te nemen ?
 :lol_hitting:
Neen, meestal steken ze er iets met een motortje in  ;D ;D ;D ;D ;D

En last but not least ....


Ik ben Donald niet .... alhoewel dat het nu wel grappig is, de president die alles kan en mag   ;D :-\ :-\ :-\ :-\


Ikke Clinton, jij Donald "Judas" Trump ?     :lol :censored :adult

Verstand .... dat was ik al een tijdje aan het zoeken, grab her by the pussy   :dance2 :dance2 :dance2 :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #721 Gepost op: 22 januari 2017, 10:50:11 »
Vanmiddag na 5 maanden weer eens een kijkje nemen in GT. Verwachte ETA 13.00 uur.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #722 Gepost op: 22 januari 2017, 13:05:08 »
Vanmiddag na 5 maanden weer eens een kijkje nemen in GT. Verwachte ETA 13.00 uur.

Have fun!!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #723 Gepost op: 22 januari 2017, 14:02:12 »
Vanmiddag na 5 maanden weer eens een kijkje nemen in GT. Verwachte ETA 13.00 uur.
veel plezier tafkap en maak er een leuke dag van  ;)

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #724 Gepost op: 24 januari 2017, 19:43:17 »
Zaterdag 28 januari niet naar PHG. Misschien LR misschien lekker thuis, hangt er nog van af.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #725 Gepost op: 24 januari 2017, 19:47:15 »
Zaterdag 28 januari niet naar PHG. Misschien LR misschien lekker thuis, hangt er nog van af.

Je bent al even labiel als al die stoten die je in huis haalt, jij ketter  :-\ ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #726 Gepost op: 25 januari 2017, 17:33:11 »
zaterdag 28-01-2017 onder voorbehoud PHG  reden het ligt er maar net aan hoe ik vrijdag sixsens finansjeel overleeft  :lol_hitting: anders maar budget neuken op de vulkaan  :17:

04-02-2017 andere verplichtingen als sauna club bezoek op de dag in de avond ben ik naar de vulkaan  :lol

11-02-2017 magnum en op de terug weg naar huis villa verigo 2 clubs voor de prijs van  :039:


Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #727 Gepost op: 28 januari 2017, 16:13:56 »
ZA 11/2: PHG om eindelijk mijn debuut in deze club te maken
ZA 25/2: VM voor mijn 50e SC bezoekje.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #728 Gepost op: 29 januari 2017, 14:00:31 »
Geheel onverwachts vandaag toch nog clubben. Samen met mijn wingman aka partner in crime aka brother from another mother dadelijk weer eens een dagje clubben. We hebben beiden een zesde zintuig ontwikkeld om gouden tijden te beleven in huiskamers en villa's die je doen duizelen. Een tutti frutti aan dames die ons de zevende hemel beloven zullen wederom de revue passeren. Gelukkig zijn er dan nog altijd tuinen om te ontsnappen. Sorry voor de Babylonische spraakverwarring en geheimzinnigheid. Daar we beiden doelwit zijn van de "Roemeense bende van ellende" en "Bulgaarse Maffia" die overal zijn spionnen heeft blijft de ontmoetingsplek in nevelen gehuld.

Mochten er beren zijn die menen te weten met wie ik ga clubben en waar. U kunt uw weddenschap afsluiten bij uw plaatselijk wedkantoor.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #729 Gepost op: 30 januari 2017, 19:23:16 »
Geheel onverwachts vandaag toch nog clubben. Samen met mijn wingman aka partner in crime aka brother from another mother dadelijk weer eens een dagje clubben. We hebben beiden een zesde zintuig ontwikkeld om gouden tijden te beleven in huiskamers en villa's die je doen duizelen. Een tutti frutti aan dames die ons de zevende hemel beloven zullen wederom de revue passeren. Gelukkig zijn er dan nog altijd tuinen om te ontsnappen. Sorry voor de Babylonische spraakverwarring en geheimzinnigheid. Daar we beiden doelwit zijn van de "Roemeense bende van ellende" en "Bulgaarse Maffia" die overal zijn spionnen heeft blijft de ontmoetingsplek in nevelen gehuld.

Mochten er beren zijn die menen te weten met wie ik ga clubben en waar. U kunt uw weddenschap afsluiten bij uw plaatselijk wedkantoor.

Ik gok op: Yin Yang ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #730 Gepost op: 30 januari 2017, 20:11:13 »
Geheel onverwachts vandaag toch nog clubben. Samen met mijn wingman aka partner in crime aka brother from another mother dadelijk weer eens een dagje clubben. We hebben beiden een zesde zintuig ontwikkeld om gouden tijden te beleven in huiskamers en villa's die je doen duizelen. Een tutti frutti aan dames die ons de zevende hemel beloven zullen wederom de revue passeren. Gelukkig zijn er dan nog altijd tuinen om te ontsnappen. Sorry voor de Babylonische spraakverwarring en geheimzinnigheid. Daar we beiden doelwit zijn van de "Roemeense bende van ellende" en "Bulgaarse Maffia" die overal zijn spionnen heeft blijft de ontmoetingsplek in nevelen gehuld.

Mochten er beren zijn die menen te weten met wie ik ga clubben en waar. U kunt uw weddenschap afsluiten bij uw plaatselijk wedkantoor.

Ik gok op: Yin Yang ;) :lol_hitting:

Zou kunnen  :lol

Ik gok trouwens op Das als partner in crime   ;D :pica

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #731 Gepost op: 30 januari 2017, 20:28:52 »
Dendocteur in GT  op di 31/1
eta  ± 12h 

onder voorbehoud van werk vergaderingen, files in Antwerpen, grieptoestanden , ....


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #732 Gepost op: 6 februari 2017, 07:40:43 »
17/03: KP => LR (eerste bezoek sinds veeeeeel te lang).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #733 Gepost op: 6 februari 2017, 13:20:20 »
Indien je 5 van deze hostessen in een specifieke club zou aantreffen, dan zou ik alleen nog naar die plaats gaan. Ben in vrouwelijk gezelschap anders zou ik er wel aanzitten met een selfie en gelukkig nieuwjaar te wensen. Je kan ze vergelijken met de hostessen op Anderllech, waar ik zondag mee een overwinning ga vieren.
anyway dus 21 januari LR, 27 januari Sixsens,28januari phg,4 februari Babylon,11februari LR en 15 februari Phuket
Sjammajee, stuurt deket me dit door ......     :-\ ;D
Met klassedame in de Rolls naar het autosalon ....    :lol

Danielle in Villa Vertigo droeg dit kleed toen we naar de kamer trokken, ze heeft dito cup-grootte , dame op de foto lijkt er op dat gebied erg goed op.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #734 Gepost op: 6 februari 2017, 18:19:54 »
vrijdag 10-02 voor de gezelligheid naar LR  :lol