Auteur Topic: Schippersstraat 40/1, Gabriella  (gelezen 241218 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #90 Gepost op: 17 juni 2020, 15:31:51 »
Dat valt alles mee. Ik ben na de heropening nog niet bij Gabriella geweest, maar voor de sluiting diverse keren. Ik had elke keer toch aardig wat gevoel in haar poes, en in haar kont heb ik alleen nog maar met mijn duim gezeten en die zat zelfs redelijk strak. En voor de duidelijkheid, zowel kleine Elwood als mijn duim zijn van normale proporties.
Je pietje wel (gaddamme, dat doet me weer denken aan die ene keer dat we samen bij een stoot beland zijn, nu alweer vijf of zes jaar geleden    :-\    ), maar jij hebt echt wel een "klein duimpje"   ;D ;D ;D ;D

Toen deed hij wat moeilijk omdat er aan de andere kant van die stoot een nog lelijkere vent lag dan ikzelf al ben :bud :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #91 Gepost op: 17 juni 2020, 15:39:55 »
Tijdens de seks begon ze een beetje met haar poesje te knijpen waardoor ik het niet meer kon tegenhouden en ik finishde
Herhalingsgevaar: nul.

Ik hecht dus GEEN ENKELE waarde aan de laatste recensie van Dream35.
Ze kneep nog zo lang geleden effe met haar poesje en hij kwam klaar en het herhalingsgevaar was NUL

't Is te merken dat je niks voelde, NUL  ;D ;D ;D ;D ;D
Waar blijft SEF om Dream35 te steunen, het skw is bagger  :douchen :douchen :douchen :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #92 Gepost op: 17 juni 2020, 16:18:43 »
ik denk dat ze nu aan haar 8e jaar bezig is en dat is te merken ze is stretched to the max, zowel in haar kutje als reet voelde ik niks. Misschien reus voor mij geweest? Laatste keer voor mij in ieder geval, ik ga een ander sponsoren  :lol
Ze had misschien de handgel ergens anders voor gebruikt ha ha
Kan ook zijn dat Dream zijn spel te heet gewassen had en dat't gekrompen was he
 :lol_hitting:

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #93 Gepost op: 21 juni 2020, 08:11:53 »
Ik heb gisteren nog eens van deze "hot babe" genoten. Na een vriendelijk welkom en wat gebabbel over hoe het gaat en wat ander geleuter, op bed plaats genomen, en kreeg ik eerst die lekkere tinten voor mijn mond gepresenteerd en werd mijn hand richting haar strakke poesje gedirigeerd. Daarna begon ze aan een verdienstelijke pijpwerk, en vroeg na een tijdje om een 69. Hierbij ook nog wat met haar kontje gespeeld. Na een tijdje in een paar standjes gaan neuken. In doggy style mijn duim diep in haar kontje geduwd. Ik moest mijn duim wel goed nat maken om hem voorbij haar strakke sluitspier te krijgen.

Het enige minpunt aan het bezoek was de kamer. Ik was er na de shiftwissel, en heb Gabriella dus op ss40 bezocht. Deze kamer is een stuk kleiner dan haar eigen kamer, en heeft slechts een éénpersoonsbed. Het was dus behelpen, en een volgend bezoekje zal dus op haar eigen kamer op de 47 plaats vinden.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #94 Gepost op: 21 juni 2020, 08:37:18 »
Ik heb gisteren nog eens van deze "hot babe" genoten. Na een vriendelijk welkom en wat gebabbel over hoe het gaat en wat ander geleuter, op bed plaats genomen, en kreeg ik eerst die lekkere tinten voor mijn mond gepresenteerd en werd mijn hand richting haar strakke poesje gedirigeerd. Daarna begon ze aan een verdienstelijke pijpwerk, en vroeg na een tijdje om een 69. Hierbij ook nog wat met haar kontje gespeeld. Na een tijdje in een paar standjes gaan neuken. In doggy style mijn duim diep in haar kontje geduwd. Ik moest mijn duim wel goed nat maken om hem voorbij haar strakke sluitspier te krijgen.

Het enige minpunt aan het bezoek was de kamer. Ik was er na de shiftwissel, en heb Gabriella dus op ss40 bezocht. Deze kamer is een stuk kleiner dan haar eigen kamer, en heeft slechts een éénpersoonsbed. Het was dus behelpen, en een volgend bezoekje zal dus op haar eigen kamer op de 47 plaats vinden.

Strakke poes? Strakke sluitspier?
Wat lezen we nu?  ;D ;D ;D
Dream35, ik begin te denken dat ze bij jou geen kant meer raakte in je kont in plaats van andersom  :lol :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #95 Gepost op: 29 juni 2020, 19:14:51 »
Na de tip van barti , nu hopend dat het walhala effectief open gaat  ('k heb mss terechte twijfels ..... want veel beloven doet de zotten in vreugde leven ), een verslagje van mijn laatste bezoek aan Gabriella  van maart dit jaar .

Kort na haar terugkeer uit verlof Gabriella nog eens bezocht. Voorheen altijd best ok-bezoekjes gehad bij haar, van heel goed tot gewoon, nooit saai en altijd toch wel satisfied terug naar buiten.
Daar is nu toch verandering in gekomen. Ik was toch wel ontgoocheld na dit bezoek. Ik zal met het negatieve beginnen zodat we kunnen afsluiten met een positieve noot, zoals men vaak zegt.

De verwelkoming was enthousiast en vriendelijk. Eenmaal boven ging zij op het bed liggen terwijl ik mij ontkleedde. Ze nam geen aanstalten om zich wat op te frissen (ok , ze kan dit gedaan hebben na het spel met haar vorige klant …). Ik vroeg of ik mij wat kon gaan opfrissen … na terugkomst lag ze nog steeds op het bed.
Ik heb me naast haar neergevlijd. Begonnen met haar lichaam wat te kussen en daarna begon het pijpen.

Ik vroeg haar voor een standje 69 en toen is het fout gelopen. Ik kon de geur niet harden. Ik had er haar beter subtiel attent opgemaakt , maar ik ben niet zo een assertieveling en bij een furie zoals zij , hoe pak je dat aan …
Dat is de reden waarom dit waarschijnlijk men allerlaatste bezoek aan haar zal geweest zijn. De hygiëne was onvoldoende naar mijn normen. Misschien zijn ze streng, ik vind van niet en ze zijn zeker niet onoverkomelijk.
Van het beffen ( één van mijn favoriete bezigheden) is dus niets in huis gekomen en van het poepegaatje likken natuurlijk ook niet.

Gabriella heeft me daarna wel vakkundig klaar getrokken en bleef vriendelijk.Het voelde allemaal heel routineus, ik voelde geen spatje spontaniteit bij haar. Ik had het gevoel dat ze de job enorm tegen haar zin doet.
Ze vroeg me meermaals of alles ok was, en ik steeds huichelend maar ja zeggen …
Ik vind ook dat het qua uiterlijk niet meer de Gabriella is van een drietal jaren geleden. Ik weet wel, niemand blijft forever young, maar de veroudering van haar gezicht gaat mijn inziens veel sneller bij haar dan bij anderen. Er zullen wel redenen voor zijn ..

Bij het verlaten nog kusjes gekregen .


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #96 Gepost op: 30 juni 2020, 11:57:44 »
Ik vroeg haar voor een standje 69 en toen is het fout gelopen. Ik kon de geur niet harden. Ik had er haar beter subtiel attent opgemaakt , maar ik ben niet zo een assertieveling en bij een furie zoals zij , hoe pak je dat aan …
Mogelijk heb je pech gehad en heb je haar getroffen op de verkeerde dag van de maand? Ik heb het zelf ook met eentje voorgehad (net voor de corona). Ik ga er geen naam opplakken, want we zitten in het topic over Gabriella, maar het betreffende meisje is anders altijd heel vriendelijk (nu trouwens ook weer) en toen die dag deed ze opvallend anders en wat raar. Aan enkele 'dingen' kon ik afleiden dat mijn vermoeden juist was.

Veel meisjes hebben moeite met die periode. Ze durven het niet zeggen, ze moeten economisch gezien zoveel mogelijk doorwerken want de tijden zijn niet elke dag even schitterend, en het is hun job.

Het 'verouderen' is iets dat ons natuurlijk allemaal treft. Mochten we de meisjes niet betalen, zouden we waarschijnlijk niet veel succes hebben als we eentje in hun leeftijdscategorie zouden willen versieren, terwijl dat in onze jonge jaren een fluitje van een cent was. We worden er zelf ook niet jonger op.

Maar wat hierbij, bij mezelf, ook meespeelt is, dat je soms een meisje waar je goeie herinneringen aan hebt maar waar je niet regelmatig langskomt, blijft 'zien' zoals je haar bij je eerste positieve ervaring zag. Achteraf kom je dan terug, je hebt ondertussen al zovele andere leuke meisjes gehad, en dan blijkt het beeld dat je meedroeg soms niet echt te kloppen met de realiteit.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #97 Gepost op: 30 juni 2020, 12:00:06 »
Met andere woorden, ze had haar vodden .....   :lol :lol :lol
Ik zou zeggen, zoek er eens eentje met een pietje .... kan je niet zwanger maken en heeft haar vodden nooit  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #98 Gepost op: 5 juli 2020, 11:51:59 »
Gabriella doet voorlopig dubbele shifts, overdag op haar vaste stek.
In de avond staat ze naast haar buurvrouw Maria, maar dan aan de andere kant, overdag staat ze daar waar je duim rechts hangt, 's avonds waar je duim links hangt, dus op de Schippersstraat 39/3 rechts rechts
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #99 Gepost op: 24 juli 2020, 23:49:37 »

Mijn eerste keus was vandaag niet te vinden. Had nochtans een tip gekregen van een kenner  :lol_hitting: maar haar vinden en wachten op haar was een beetje zoals waiting for Godot . Ik ben zot maar niet zo zot  .... dus op zoek naar iemand anders .

Het is Gabriella geworden.
A girl waar ik een ietwat toxic relation mee heb. Ik had ze bij mijn eerste ronde zien staan blinken en dacht toen al, " die moet ik dringend toch nog eens doen ".
Wat later liep ze me voorbij in de Schippersstraat ( ik had ze niet opgemerkt, ik was bezig met keuring  :movingtits ) en ze riep vriendelijk " hey hallo ".
Voilà dat pakte mij zie, ik was verkocht en zei bij mezelf, indien ze straks haar werkzaamheden hervat en Godot is er nog steeds niet ga ik bij Gabriella .

Het bezoek bij Gabriella was goed, beter dan goed hoeft voor mij niet altijd.
Ze was super vriendelijk en gedienstig . Ik werd goed, lang en zalig gepijpt, ze maakte er haar werk van. Na een tijd vroeg ze om te neuken, ze weet dat ik daar niet echt zit op te wachten, maar toch aan begonnen .... :bonken .

Ik ben bijna versleten dus moest ik er na 30 seconden al mee stoppen want men rug begaf het. Terug op de rug gelegd en Gabriella mocht terug vol aan de bak. Da kan ze wel ... en ik daarna tevreden naar huis ..... en morgen ga ik nog eens kijken of Godot mss toch komt  :lol




Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #100 Gepost op: 27 juli 2020, 22:14:58 »
Ik wil wel eens met Gabriella  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #101 Gepost op: 27 juli 2020, 23:19:19 »
Ik wil wel eens met Gabriella  :douchen.
Neen, dat wil jij niet.
Maar weet je wat, niet met mij door de straat lopen, want als ze ons samen ziet, geeft ze jou misschien toch wel een goede service  :dance2
En dat willen we niet, we willen lezen over jouw fratsen .... en let op, want de kamer van Gabriella heeft een (doorkijk)spiegel    :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #102 Gepost op: 9 augustus 2020, 12:05:33 »
Gabriella had me gisteravond aangesproken dat dit haar laatste weekend was, en dat ze met verlof ging. Of ik haar nog wilde bezoeken. Ik had echter een afspraak met mijn all time favorite Mirela, die weer even in het land is, om wat te gaan drinken. Ik had Gabriella dan ook verteld dat ik eerst een afspraak had, en misschien daarna langs zou komen.

Na mijn afspraakje met Mirela weer gaan wandelen. Gabriella was vrij toen ik haar raam passeerde, en dus meteen er op afgestapt. Toen ze me zag komen, ging meteen de deur helemaal open, en ik naar binnen, en naar boven.

Boven aangekomen wat gebabbeld tijdens het uitkleden, en nadien op bed plaats genomen. Hier begon ze me lekker op te warmen, en nadien tijdens het pijpen draaide ze zich zo dat ze met haar poes boven mijn gezicht kwam zitten, en ik haar ook een beetje kon beffen. Toen nog even verder gepijpt met haar kontje naast me, maar voor mij een beetje ongelukkige houding zodat ik niet goed met haar poesje kon spelen. Gabriella kwam daarna in reverse cowgirl on top, en reed lekker stevig door, en kon ik mijn duim lekker in haar kontje duwen. Daarna vond ze het tijd worden dat ik me in het zweet ging werken, en zijn we in doggy verder gegaan, waarbij mijn duim weer veelvuldig in haar kontje verdween. En als mijn duim er uit ging, ging ze steevast zelf met haar hand naar haar sterretje. In doggy het condoom gevuld.

Na afloop tijdens het wassen nog wat verder gebabbeld. Het zou dus nu haar laatste weekend zijn voordat ze op vakantie vertrekt. Ze heeft echter niet gezegd wat haar exacte vertrekdatum is, en ik heb er ook niet naar gevraagd. Ze zou minstens een week wegblijven. Aangezien het momenteel erg rustig is door corona, en de hitte het nog rustiger maakt, leek dit haar het beste moment om met vakantie te gaan.

Wat me gisteren ook opviel is dat ze behoorlijk goed nederlands kent, en het ook kan lezen. Ze kent het veel beter dan ze over het algemeen laat merken.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #103 Gepost op: 9 augustus 2020, 14:15:09 »
Gabriella gaat na vandaag een weekje met vakantie, net als haar buurvrouw Maria
Maandag 17 augustus is ze normaal terug  ;D
Ik schat ook in dat dan de ramen terug zullen open zijn tot 1 u 's nachts  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Gabriella
« Reactie #104 Gepost op: 10 augustus 2020, 21:58:46 »
Gabriella had me gisteravond aangesproken dat dit haar laatste weekend was, en dat ze met verlof ging. Of ik haar nog wilde bezoeken. Ik had echter een afspraak met mijn all time favorite Mirela, die weer even in het land is, om wat te gaan drinken. Ik had Gabriella dan ook verteld dat ik eerst een afspraak had, en misschien daarna langs zou komen.

Alleeeez!!! Gedoelde gij DE MIRELA?? Waar de mannen uren voor in de rij stonden te wachten?? Is ze terug? Waar staat ze?