Auteur Topic: LIVE FROM ACAPULCO GOLD  (gelezen 35184 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM ACAPULCO GOLD
« Gepost op: 23 maart 2016, 09:28:26 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM ACAPULCO GOLD
« Reactie #1 Gepost op: 23 maart 2016, 12:10:36 »
Onderweg naar AG. Daarnet de Belgische grens gepasseerd om stipt 12u, tijdens de algemene minuut stilte. Symbolischer kon eigenlijk niet.

De grenscontrole was btw een lachertje. Enorme troepenontplooiing, maar ze gingen absoluut niet efficiënt te werk...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline RyuHayabusa

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
LIVE FROM ACAPULCO GOLD
« Reactie #2 Gepost op: 23 maart 2016, 12:49:20 »
Onderweg naar AG. Daarnet de Belgische grens gepasseerd om stipt 12u, tijdens de algemene minuut stilte. Symbolischer kon eigenlijk niet.

De grenscontrole was btw een lachertje. Enorme troepenontplooiing, maar ze gingen absoluut niet efficiënt te werk...

Have fun Piet! Hoeveel meisjes aanwezig ongeveer? Want ik ben van plan om vrij of zaterdag te gaan.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
LIVE FROM ACAPULCO GOLD
« Reactie #3 Gepost op: 23 maart 2016, 12:54:02 »

Onderweg naar AG. Daarnet de Belgische grens gepasseerd om stipt 12u, tijdens de algemene minuut stilte. Symbolischer kon eigenlijk niet.

De grenscontrole was btw een lachertje. Enorme troepenontplooiing, maar ze gingen absoluut niet efficiënt te werk...
Volgens diverse media gebruiken ze "slimme" camera's op de snelwegen, een eind voor de controle ..... die slimme camera's controleren op type voertuig, kenteken, en nog wat dingen waar ik geen jota van af weet ....
Aan de hand van die gegevens zetten ze dan de "verdachte" voertuigen aan de kant ....


Dat is wat ze er in de media van maken .... ergens zal het wel kloppen, anders kunnen ze beter de controles afschaffen en de rode loper uitrollen ....

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM ACAPULCO GOLD
« Reactie #4 Gepost op: 23 maart 2016, 12:57:34 »

Onderweg naar AG. Daarnet de Belgische grens gepasseerd om stipt 12u, tijdens de algemene minuut stilte. Symbolischer kon eigenlijk niet.

De grenscontrole was btw een lachertje. Enorme troepenontplooiing, maar ze gingen absoluut niet efficiënt te werk...
Volgens diverse media gebruiken ze "slimme" camera's op de snelwegen, een eind voor de controle ..... die slimme camera's controleren op type voertuig, kenteken, en nog wat dingen waar ik geen jota van af weet ....
Aan de hand van die gegevens zetten ze dan de "verdachte" voertuigen aan de kant ....


Dat is wat ze er in de media van maken .... ergens zal het wel kloppen, anders kunnen ze beter de controles afschaffen en de rode loper uitrollen ....

Je weet wat mijn job in het normale leven is SM. Geloof me vrij: van bovenstaande klopt er jammer genoeg weinig tot niets... Dat noemen ze: de bevolking sussen.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM ACAPULCO GOLD
« Reactie #5 Gepost op: 23 maart 2016, 12:59:37 »
High tech camera's my ass... Weet je wie ze daarnet aan de kant zetten: jonge mannen met een iets donkerdere huidskleur en een baard. Alle anderen mochten zonder pardon door. Tja...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline RyuHayabusa

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
LIVE FROM ACAPULCO GOLD
« Reactie #6 Gepost op: 23 maart 2016, 13:05:15 »
High tech camera's my ass... Weet je wie ze daarnet aan de kant zetten: jonge mannen met een iets donkerdere huidskleur en een baard. Alle anderen mochten zonder pardon door. Tja...

Tja is in deze tijden toch het meest praktische en logische? Als ik de beelden deze zie van de controles deze morgen in Brussel centraal waar jonge blonde meisjes hun koffer moeten opendoen voor de politie dan moest ik toch mijn ogen es fronsen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
LIVE FROM ACAPULCO GOLD
« Reactie #7 Gepost op: 23 maart 2016, 13:19:31 »
High tech camera's my ass... Weet je wie ze daarnet aan de kant zetten: jonge mannen met een iets donkerdere huidskleur en een baard. Alle anderen mochten zonder pardon door. Tja...
Dat is nu eenmaal het (spijtige)  gevolg, KP, van wat er gisteren is gebeurd ....  ze zijn op zoek naar een terrorist, en ik denk dat in deze situatie die controles moeten, al was het maar om de vluchtwegen te beperken van die lafaard die ze zoeken .....
Alle middelen mogen van mij, al word ik nu op iedere hoek van de straat gecontroleerd, in deze tijden neem ik dat er zeer graag bij .....


We kunnen op alles kritiek hebben, maar indien ze niets doen, klagen wij namelijk ook .... je kan deze aanslagen niet voorkomen, je kan wel maatregelen treffen en de daders opsporen ... en dat mag van mij dan ook op deze manier .... alle middelen inzetten die ze hebben ... ze zijn volgens mij toch zeer gericht aan het zoeken en het controleren ....


Na de aanslagen in Parijs is namelijk die bonobo drie maal gecontroleerd op de terugweg naar Belgenland en drie keer door de controles gekomen .... ze mogen best IEDEREEN controleren die zij verdacht vinden (en ze zoeken echt niet naar een Chinese vrouw met kaalgeschoren poes)  ;)

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
LIVE FROM ACAPULCO GOLD
« Reactie #8 Gepost op: 23 maart 2016, 13:21:38 »
Je weet wat mijn job in het normale leven is SM. Geloof me vrij: van bovenstaande klopt er jammer genoeg weinig tot niets... Dat noemen ze: de bevolking sussen.
Jij test de dames in de hoerententen voor RB, KP, ga nu niet vertellen dat jij nog een bijbroep uitoefent  ;D ;) ::)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM ACAPULCO GOLD
« Reactie #9 Gepost op: 23 maart 2016, 14:08:33 »
High tech camera's my ass... Weet je wie ze daarnet aan de kant zetten: jonge mannen met een iets donkerdere huidskleur en een baard. Alle anderen mochten zonder pardon door. Tja...
Dat is nu eenmaal het (spijtige)  gevolg, KP, van wat er gisteren is gebeurd ....  ze zijn op zoek naar een terrorist, en ik denk dat in deze situatie die controles moeten, al was het maar om de vluchtwegen te beperken van die lafaard die ze zoeken .....
Alle middelen mogen van mij, al word ik nu op iedere hoek van de straat gecontroleerd, in deze tijden neem ik dat er zeer graag bij .....


We kunnen op alles kritiek hebben, maar indien ze niets doen, klagen wij namelijk ook .... je kan deze aanslagen niet voorkomen, je kan wel maatregelen treffen en de daders opsporen ... en dat mag van mij dan ook op deze manier .... alle middelen inzetten die ze hebben ... ze zijn volgens mij toch zeer gericht aan het zoeken en het controleren ....


Na de aanslagen in Parijs is namelijk die bonobo drie maal gecontroleerd op de terugweg naar Belgenland en drie keer door de controles gekomen .... ze mogen best IEDEREEN controleren die zij verdacht vinden (en ze zoeken echt niet naar een Chinese vrouw met kaalgeschoren poes)  ;)

Ik zeg niet dat er niet mag gecontroleerd worden he. Ik zeg enkel dat er niet zo selectief mag gecontroleerd worden. Ofwel controleer je iedereen, ofwel niemand. Terroristen zijn ook niet dom he. Wat als ze hun baard afscheren? Laten doorrijden die handel!? Enfin, ik ga het mij vandaag niet in mijn hoofd steken. Vandaag wil ik relaxen 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM ACAPULCO GOLD
« Reactie #10 Gepost op: 23 maart 2016, 14:09:08 »
Je weet wat mijn job in het normale leven is SM. Geloof me vrij: van bovenstaande klopt er jammer genoeg weinig tot niets... Dat noemen ze: de bevolking sussen.
Jij test de dames in de hoerententen voor RB, KP, ga nu niet vertellen dat jij nog een bijbroep uitoefent  ;D ;) ::)

Euh... ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM ACAPULCO GOLD
« Reactie #11 Gepost op: 23 maart 2016, 14:10:54 »
Ondertussen zit ik al even in AG. De club leeft :o. Daarnet zeker 20 mannen en 25 vrouwen aanwezig in de bar. Dat durfde destijds in HP op een woensdagmiddag wel eens anders zijn. Ook enkele bekenden hier, waaronder Neverenough. Kan nog leuk worden 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline RyuHayabusa

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
LIVE FROM ACAPULCO GOLD
« Reactie #12 Gepost op: 23 maart 2016, 14:17:37 »
High tech camera's my ass... Weet je wie ze daarnet aan de kant zetten: jonge mannen met een iets donkerdere huidskleur en een baard. Alle anderen mochten zonder pardon door. Tja...
Dat is nu eenmaal het (spijtige)  gevolg, KP, van wat er gisteren is gebeurd ....  ze zijn op zoek naar een terrorist, en ik denk dat in deze situatie die controles moeten, al was het maar om de vluchtwegen te beperken van die lafaard die ze zoeken .....
Alle middelen mogen van mij, al word ik nu op iedere hoek van de straat gecontroleerd, in deze tijden neem ik dat er zeer graag bij .....


We kunnen op alles kritiek hebben, maar indien ze niets doen, klagen wij namelijk ook .... je kan deze aanslagen niet voorkomen, je kan wel maatregelen treffen en de daders opsporen ... en dat mag van mij dan ook op deze manier .... alle middelen inzetten die ze hebben ... ze zijn volgens mij toch zeer gericht aan het zoeken en het controleren ....


Na de aanslagen in Parijs is namelijk die bonobo drie maal gecontroleerd op de terugweg naar Belgenland en drie keer door de controles gekomen .... ze mogen best IEDEREEN controleren die zij verdacht vinden (en ze zoeken echt niet naar een Chinese vrouw met kaalgeschoren poes)  ;)

Ik zeg niet dat er niet mag gecontroleerd worden he. Ik zeg enkel dat er niet zo selectief mag gecontroleerd worden. Ofwel controleer je iedereen, ofwel niemand. Terroristen zijn ook niet dom he. Wat als ze hun baard afscheren? Laten doorrijden die handel!? Enfin, ik ga het mij vandaag niet in mijn hoofd steken. Vandaag wil ik relaxen 8).

Een maghrebijns persoon verliest zijn kenmerkende uiterlijk niet door zijn baard af te scheren he Piet! Als je iedereen controleert ipv enkel de personen die aan het profiel beantwoorden verlies je tijd en ben je niet efficiënt bezig!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM ACAPULCO GOLD
« Reactie #13 Gepost op: 23 maart 2016, 16:02:18 »
Mmm. Het is gezellig in AG, maar ik vind mijn draai niet. Ben er mentaal niet helemaal bij. En ook die ene meid die er bovenuit springt, heb ik vandaag nog niet gezien. Ik kijk het nog een uurtje of 3 aan, maar ik denk dat ik de club ontpopt ga verlaten... Opgelet: dat zal dan aan mij liggen, niet aan de club of de aanwezige meiden!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
LIVE FROM ACAPULCO GOLD
« Reactie #14 Gepost op: 23 maart 2016, 16:08:48 »
Mmm. Het is gezellig in AG, maar ik vind mijn draai niet. Ben er mentaal niet helemaal bij. En ook die ene meid die er bovenuit springt, heb ik vandaag nog niet gezien. Ik kijk het nog een uurtje of 3 aan, maar ik denk dat ik de club ontpopt ga verlaten... Opgelet: dat zal dan aan mij liggen, niet aan de club of de aanwezige meiden!
Denk aan je job, KP, straks moet sjeufke je nog een C4 zenden  ..... niet neuken staat niet in de woordenboek van meidentesters   :adult ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal