Forum > B A B Y L O N - Elsdorf

LIVE FROM BABYLON

(1/40) > >>

Sjeufke:
[attachimg=1]

Tommy80:
Aangekomen rond 11u20. Club is nog rustig. Wel al een 15 tal dames aanwezig. Qua schoonheid zeer goed. Sebiet mijn eerste slachtoffer zoeken.

De Jacuzzi was alleszins top.

Tommy80:
Ik heb me hier al onsterfelijk belachelijk gemaakt. In slaap gevallen, wakker geworden en sleutelhanger kwijtgespeeld. Blijkbaar hebben ze geen loper en moest ik hem maar vinden.  Na een half uur kwam er iemand met mijn sleutel in zijn handen naar beneden. Ik stond te zweten.

Swat, nadien een kamer van een uur gemaakt met Alice. Heel goeie Service. Op naar de volgende.

Tommy80:
Na de tweede kamergang met Monica (dewelke op niveau was, want wat kan die pijpen  :o ) een spaghetti a La carte gegeten. Heel lekker. Ondertussen ook met JPtoo aan het babbelen geweest. Nummer 3 wordt ni zo moeilijk...ik heb er een in het vizier.

Sfeer is heel goed. Alica heeft net een geile danspaal Act geserveerd. Alles begint er los aan toe te gaan.

LellebeL:

--- Citaat van: Tommy80 op  2 april 2016, 15:52:28 ---Ik heb me hier al onsterfelijk belachelijk gemaakt. In slaap gevallen, wakker geworden en sleutelhanger kwijtgespeeld. Blijkbaar hebben ze geen loper en moest ik hem maar vinden.  Na een half uur kwam er iemand met mijn sleutel in zijn handen naar beneden. Ik stond te zweten.

Swat, nadien een kamer van een uur gemaakt met Alice. Heel goeie Service. Op naar de volgende.

--- Einde van citaat ---

Zo te lezen heb je de weg wel gevonden in het kleine huisje op de prairie!
Alice... Wacht maar tot ze zo gaat paaldansen. Weliswaar geen Carmen2 maar komt een heel eind in de richting. Een schatje die Alice.
En wat doet dat fotoke links in beeld hier toch??
Ze komt mij ergens wel bekend van voor  :017:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie