Auteur Topic: LIVE FROM BABYLON  (gelezen 221742 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #15 Gepost op: 30 april 2016, 22:43:04 »
Zou Eddy_V al ondergedompeld zijn door Paula, of heeft zij Pret te pakken?  ;D

Alle dames van de AWL aanwezig op eentje na...
  
  

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #16 Gepost op: 1 mei 2016, 00:11:05 »
Door de slechte mobiele dekking was het nauwelijks mogelijk om live verslag te doen. We hebben ons dan maar met andere dekking bezig gehouden !
  
  

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #17 Gepost op: 14 mei 2016, 13:34:54 »
Aangekomen in BB. De vernieuwde bar is prachtig. Heel veel dames aanwezig en ook wat Rakkers. Het is gezellig druk en de bel blijft continue gaan. Wordt een topdag  8) . JPtwo ook al tegen het lijf gelopen.
  
  

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #18 Gepost op: 14 mei 2016, 13:41:53 »
Have fun Tommy. Aanraders zijn Alexa (Rom) en Mila (Letse). Vermijd Dara ( tsjech), optic nice maar zeer slechte service.
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #19 Gepost op: 14 mei 2016, 14:27:00 »
Have fun Tommy. Aanraders zijn Alexa (Rom) en Mila (Letse). Vermijd Dara ( tsjech), optic nice maar zeer slechte service.
En volgens Licky Luke  mag je daar Alice in één trek bij vermelden .... vraag het Eddy_V en hij zet Cherry bij op de aanraderslijst, en onze Vulkaanspesjalist raadt zonder twijfel Jeanette aan ...


Smaken en kleuren verschillen, gelukkig maar, zelfs Melinda is goed indien ze er zin in heeft  ;D


Ik heb goede ervaringen met Alice, Cherry, Raluca, Jeanette, Jessica, Susi, Melinda, Rose, Paula, en nog een tiental andere meiden ....
* de Imps in 't blauw zouden vandaag aanwezig tekenen ....
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #20 Gepost op: 14 mei 2016, 16:29:44 »
Thanks for the advice!

Net een uurtje doorgebracht met Belina. half Roemeens, half Indisch. Lekkere meid. Een goed begin. Nu Monika laten afzien  :lol :bud
  
  

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #21 Gepost op: 14 mei 2016, 17:38:20 »
En Monika en Tina (alleen is die laatste er helaas niet meer)
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #22 Gepost op: 14 mei 2016, 22:58:38 »
Mijnen dag afgesloten met Dorothea. Ervoor nog even Sonja tegen de muur geplakt  ;D

Ben juist thuis. Ben weer helemaal leeg, zowel lichamelijk als mentaal.
  
  

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #23 Gepost op: 2 december 2016, 18:17:52 »
Omdat ik er de 10e niet bij kan zijn (sorry KP) en ik nog een kortingskaart had die tot 4 december geldig is, heb ik vandaag Sjeufke maar op het slechte pad vergezeld.

Om 17:00 uur binnen en al besprongen door mijn favoriet. .. die toevallig wel net met mijn goede compaan was vreemdgegaan... maar dat deerde haar niet om mij eens flink te tongen. ..

Denk ik dat ik eerst rustig met Sjeufke en MiniMe kan bijkletsen, wordt ik door Antonia mee naar een kamer gesleept.... het is toch godvergeten schandalig (lekker)...

  
  
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #24 Gepost op: 2 december 2016, 20:23:14 »
Sow ... ik ben zojuist met huid en haar verslonden door Denisa...

Appetizer in de bar, waar ze me met gemak "staande" hield... Lekker voorgerecht en hoofdgerecht op de kamer... en toen ik dacht dat ze klaar was begon ze gewoon weer opnieuw... het was één grotere proeverij en dat had na een uur nog makkelijk een hele tijd door kunnen gaan....

Ik moet toegeven dat ik al lang niet meer zo genoten heb hier Babylon... misschien ligt het er wel aan dat ik vandaag besloten had om alleen vreemd te gaan... (mijn favorietje begint dat ook langzaam door te krijgen....)

Verder gezellig hier, voldoende druk, met dames die ook een lolletje maken en niet alleen om kamertjes vragen. Alleen de schlagermuziek mag wat mij betreft achterwege blijven, maar goed, ook daar zijn hier oren voor...

Zoals Denisa al zei.... wordt vervolgd...
  
  
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #25 Gepost op: 2 december 2016, 22:03:03 »
Zojuist een gezellig Babylon verlaten.  Nog wat met Sjeufke aan de bar gestaan, wat met (een aangeschoten maar nog redelijk heldere) chef Eddy gekletst over zijn plannen voor het zwembad in de zomer,  de controle in Yin Yang en zo nog meer dingen die hem en ons bezig houden.  Regelmatig bezocht door Denisa die Sjeufke een kus en mij een vette tongzoen gaf  (ik heb ergens iets goeds gedaan op kamer,  zo schijnt het).  Nu schalt de Duitse schlager- en feestmuziek door de club dus het werd langzaam aan tijd om te vertrekken. Tot ongenoegen van Denisa maar dat maken we de volgende keer wel weer goed.

Afscheid nemen van mijn favorietje kon helaas niet want die was de hele avond bezet en bovendien sauer op mij .. komt ook wel weer goed...

Aan alles komt een einde, lekker is maar een vinger (of zoiets) lang en morgen staat Sixsens weer op het programma. Vannacht moet er nieuwe yoghurt worden aangemaakt dus een goede nachtrust is wel welkom. ... hihi...

Babylon, tot gauw!
  
  
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #26 Gepost op: 10 december 2016, 12:08:04 »
Tis daar zo stil? Al allemaal aan het neuken zekers!? :-P ;) :lol
  
  
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #27 Gepost op: 10 december 2016, 15:53:53 »
Ondertussen al 3u aanwezig in Babylon. Al vele toffe kerels de hand geschud :)). En net een goed kamertje gemaakt met Roemeense Dolly. Terug wat zeveren nu, wat eten dan en vervolgens op zoek naar een tweede meid ;D.
  
  
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #28 Gepost op: 10 december 2016, 17:19:45 »
Tijd voor taart. En daarna toch maar eens op zoek gaan naar een tweede meid 8).
  
  
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #29 Gepost op: 10 december 2016, 19:04:05 »
2de kamertje was met Tania. Een herhaling, en dus blijf ik voorlopig steken op 49 nieuwe meiden. Maar... de avond is nog niet voorbij!! 8)
  
  
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum