Auteur Topic: LIVE FROM BABYLON  (gelezen 222344 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #180 Gepost op: 7 juni 2019, 17:29:31 »
Glaubt es mir, Donatella ist seit jetzt im Babylon!
VanKees

#$%^&*()_+, wie heeft haar binnen gelaten? Het gaat van kwaad tot erger daar. Bejaardenseks. Heeft degene die die hoerenwet heeft geschreven dan niet aan een leeftijdgrens gedacht?
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #181 Gepost op: 7 juni 2019, 18:51:25 »
Glaubt es mir, Donatella ist seit jetzt im Babylon!
VanKees

#$%^&*()_+, wie heeft haar binnen gelaten?
De banaan?  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #182 Gepost op: 7 juni 2019, 18:55:21 »
Die meiden in bb of waar ook doen dagelijks aan bejaarde sex!  :lol

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #183 Gepost op: 8 juni 2019, 10:25:47 »
Die meiden in bb of waar ook doen dagelijks aan bejaarde sex!  :lol

En ze zijn er dol op!!! Vaak heeft de wat oudere gast wat meer te spenderen dan die jonkies  :lol
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #184 Gepost op: 8 juni 2019, 21:21:16 »
Die meiden in bb of waar ook doen dagelijks aan bejaarde sex!  :lol

En ze zijn er dol op!!! Vaak heeft de wat oudere gast wat meer te spenderen dan die jonkies  :lol

Oma heeft vandaag toch een paar opa's op de kamer weten te krijgen. Ik moet er niet aan denken, maar ik ben dan ook geen opa. Door de meiden werd ze finaal genegeerd viel me op.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #185 Gepost op: 9 juni 2019, 21:47:43 »
Oma heeft vandaag toch een paar opa's op de kamer weten te krijgen. Ik moet er niet aan denken, maar ik ben dan ook geen opa. Door de meiden werd ze finaal genegeerd viel me op.

Moeten we daarvoor vandaag 70 entree betalen? Ach, bommaseks zal tegenwoordig wel in zijn, zeker?

Geloof het of niet, maar ik heb ze twee jaar geleden in Samya ook met jonge kerels naar de kamer zien gaan. :17:

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #186 Gepost op: 9 juni 2019, 22:12:31 »
Oma heeft vandaag toch een paar opa's op de kamer weten te krijgen. Ik moet er niet aan denken, maar ik ben dan ook geen opa. Door de meiden werd ze finaal genegeerd viel me op.

Moeten we daarvoor vandaag 70 entree betalen? Ach, bommaseks zal tegenwoordig wel in zijn, zeker?

Geloof het of niet, maar ik heb ze twee jaar geleden in Samya ook met jonge kerels naar de kamer zien gaan. :17:

Als ze 1,5 á 2 jaar geleden in Samya heeft gewerkt, dan ken ik haar ook. Erg irritante dame. Kwam gelijk bij me zitten en gooide haar benen over me heen, zodat ik niet meer weg kon. Het #Metoo-gehalte was hoog. Echt irritant werd ze, toen ik keer op keer weigerde met haar naar de kamer te gaan. Ze bleef me maar proberen te zoenen, maar ik hield haar op afstand. Wat moet ik met een oude kreupele knol van pakweg 60 in een club met alleen maar bloedmooie jonge veulens. Heb haar hoeven van me afgegooid en ben gegaan. Toen ik me omdraaide zag ik nog een boze blik van haar. Ik hoop dat ze me in Babylon met rust laat...  :o
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #187 Gepost op: 9 juni 2019, 23:33:03 »
Als ze 1,5 á 2 jaar geleden in Samya heeft gewerkt, dan ken ik haar ook. Erg irritante dame. Kwam gelijk bij me zitten en gooide haar benen over me heen, zodat ik niet meer weg kon. Het #Metoo-gehalte was hoog. Echt irritant werd ze, toen ik keer op keer weigerde met haar naar de kamer te gaan. Ze bleef me maar proberen te zoenen, maar ik hield haar op afstand. Wat moet ik met een oude kreupele knol van pakweg 60 in een club met alleen maar bloedmooie jonge veulens. Heb haar hoeven van me afgegooid en ben gegaan. Toen ik me omdraaide zag ik nog een boze blik van haar. Ik hoop dat ze me in Babylon met rust laat...  :o

Natuurlijk is ze dat, wie anders? Inderdaad een erg onaangenaam mens (waar ik eerlijk gezegd toch wat medelijden mee heb).
En reken maar dat ze jou nog gaat kennen, ze heeft het geheugen van een olifant.

Ik begin me serieuze vraagtekens te plaatsen bij Babylon. :017: Eerst een veel te hoge inkomprijs invoeren met minder klanten en dames tot gevolg, en nu dit. Ik ben benieuwd hoe lang Babylon nog met zijn kamikazeacties doorgaat.

Ik snap er gewoon niks van: de club heeft al jaren een mooie en stabiele balans tussen aantal dames/heren, prijs/kwaliteit ed. Waarom daar het mes opzetten?
« Laatst bewerkt op: 9 juni 2019, 23:39:32 door Shakir »

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #188 Gepost op: 7 maart 2020, 01:35:51 »
Fast live aus dem Babylon.
Mit Monika Ex SS macht es hier wieder richtig Spaß!
Sabrina ( Ex Mine aus dem DV vor 4 Jahren) hat wohl "dazugelernt"  und hat hier ein gutes Standing.
Mehr die Tage.

VanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #189 Gepost op: 19 september 2020, 00:44:16 »
2. Tag nach der Wiedereröffnung. Lockere Stimmung und viele der guten Frauen da. Die meisten der Gäste halten sich an die Regeln. Manche muss man immer wieder darauf hinweisen, schade.


Karla freute sich mich wieder zu sehen. Wie viele andere Frauen auch.
Ausführlicher Bericht folgt.

VanKees
« Laatst bewerkt op: 19 september 2020, 01:15:00 door vanKees »

Offline pijpfestijn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #190 Gepost op: 13 juli 2021, 19:43:22 »
Heren,
bestaat er zoiets als een aanwezigheidslijst van dit etablissement ?
grtz

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #191 Gepost op: 13 juli 2021, 19:53:48 »
Heren,
bestaat er zoiets als een aanwezigheidslijst van dit etablissement ?
grtz

Ja, zie hier: https://www.saunaclubs.org/gpl/
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline pijpfestijn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #192 Gepost op: 13 juli 2021, 19:58:33 »
dank je, ik ga wat monitoren of de dames met kleur Iman, precieuse ghana, maria, adele hier nog regulier present geven.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #193 Gepost op: 13 juli 2021, 20:11:00 »
Iman, Precieuze en Maria zijn al jaren geleden uit zicht geraakt. Van de Afrikaanse dames zou Shana mogelijk kunnen opduiken.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline pijpfestijn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #194 Gepost op: 13 juli 2021, 21:35:13 »
Ach wat jammer. Wie weet waar ik dan heen moet voor een mooi aanbod gekleurde dames ?
In babylon zaten er bovengemiddeld veel.