Auteur Topic: LIVE FROM SAUNACLUB LIFE  (gelezen 49014 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dion224

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SAUNACLUB LIFE
« Reactie #60 Gepost op: 6 november 2016, 12:34:38 »

Hi Dion,

I'm at the moment in Life (Planet Eden). Everything is here as it was before. I think at the moment there are around 40 women here and ofcourse my favorite girl, Melanie (Susi in Babylon). More people are coming. It will be like some weeks ago and probably even beter.

I should stop listening and trusting women in clubs then  :o Hope you have enjoyed !


Citaat
The club has everything to become a nice place. Nice and good looking girls, Good wellness, ...
Everybody is saying this since the last two years now, with no significant improvement so far. Perhaps the new direction and new entry prices will help the club to stand-up at the same level than his neighbors !

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SAUNACLUB LIFE
« Reactie #61 Gepost op: 7 november 2016, 13:43:52 »
Mss heb je al gevraagd naar de jacuzzi of ze die gaan aanpassen?

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Volgens de website is de jacuzzi nu 28 graden Celsius...

"Besonders behaglich wird es im Wellnessbereich. Hier sorgen XXL-Sprudelbad (28°C), Dampfbad und finnische Sauna, ein Massageteam, Beautycenter, Ruhe und Entspannungszonen und viele weitere Highlights für Entspannung. "

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SAUNACLUB LIFE
« Reactie #62 Gepost op: 7 november 2016, 14:06:53 »
Mss heb je al gevraagd naar de jacuzzi of ze die gaan aanpassen?

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Volgens de website is de jacuzzi nu 28 graden Celsius...

"Besonders behaglich wird es im Wellnessbereich. Hier sorgen XXL-Sprudelbad (28°C), Dampfbad und finnische Sauna, ein Massageteam, Beautycenter, Ruhe und Entspannungszonen und viele weitere Highlights für Entspannung. "


Ik heb nooit anders geweten dan dat naast de jacuzzi een bord staat met: 28 graden. Het heeft gewoon nooit zo warm aangevoeld...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SAUNACLUB LIFE
« Reactie #63 Gepost op: 7 november 2016, 14:11:42 »
Mss heb je al gevraagd naar de jacuzzi of ze die gaan aanpassen?

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Volgens de website is de jacuzzi nu 28 graden Celsius...

"Besonders behaglich wird es im Wellnessbereich. Hier sorgen XXL-Sprudelbad (28°C), Dampfbad und finnische Sauna, ein Massageteam, Beautycenter, Ruhe und Entspannungszonen und viele weitere Highlights für Entspannung. "


Ik heb nooit anders geweten dan dat naast de jacuzzi een bord staat met: 28 graden. Het heeft gewoon nooit zo warm aangevoeld...
28 graden is de ideale temperatuur voor een buitenzwembad, maar in een jacuzzi voelt 28 graden aan als IJSKOUD ...... echt niet als lauw of warm ......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal