Forum > VILLA VANILLA - Grefrath

LIVE FROM VILLA VERTIGO

<< < (3/8) > >>

pret:
Aangenaam kenns gemaakt met Tafpak. We overweegden om naar Magnum te gaan gezien matige LU eind van de middag. Echter in de avond heeft het zich verbeterd. Nu zo een 40 dames aanwezig waaronder veel Russische, Poolse en Duitse dames. Dit geeft goede perspectief voor de party van volgende week.

TAFKAP:
Inmiddels een kleine 6 uur in VV. Zeer aangenaam kennis gemaakt met Pret. Had voor de zekerheid een opstapje voor hem meegenomen. LU is nu goed. 1e kamertje was met Dasha half Russisch/ half Oekraiens. Zeer goede sessie met een dame die eigenlijk te groot en vol is naar mijn maatstaven. 2e kamertje gaat met een pocket blondje worden. Keuze tussen een Roemeense en Duitse

Kwakje:
Eerste keer in deze club en moet zeggen dat het er hier goed uitziet. Leuke gezellige relax sfeer.
Momenteel nog erg rustig. Toch al kamertje met Carla meegepikt. Was best in orde.

KanariePiet:
Nog veel plezier gewenst Kwakje!!

KanariePiet:
Live from the Villa: het is nog rustig, ik tel een man of 10 en een vrouw of 8. Ik kan dus rustig nog wat verder wakker worden ;) :)).

Daarnet heb ik van het buffet geproefd: stokbrood met salami en roerei. Het heeft gesmaakt.

Een verandering tov mijn laatste bezoek hier, is dat je nu een knipkaart meekrijgt zoals vroeger in Magnum. Daarop laat je je sterke dranken afknippen en staat ook krediet twv 20€ voor een a la carte maaltijd. De te verkrijgen maaltijden zijn dezelfden als in Magnum. Straks eens uittesten of ze ook even lekker zijn 8).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie