Auteur Topic: LIVE FROM YINYANG  (gelezen 49309 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
LIVE FROM YINYANG
« Reactie #30 Gepost op: 13 maart 2017, 01:00:34 »
Aangezien er voorlopig geen uitgebreide verslagen van mijn kant komen, hoewel de dag er eigenlijk om schreeuwt, een kleine round-up.

Terwijl ik de bar verliet klonken de eerste tonen van Prince zijn "Purple Rain". Op muzikaal gebied voor mij één van de grootste iconen van de popmuziek. In de kleedkamer besefte ik me dat dit misschien wel eens voorlopig mijn laatste bezoekje kon zijn geweest. De teller staat nu op 23. Een nummer dat iconisch is geworden in de sportwereld. Dat brengt me weer naar kamer 23 van YY. Toeval of niet dit was het kamernummer van mijn tweede ontdekkingsreis met de volwassen versie van Dora. Ze heeft een plaats verworven in mijn YY top vijf of all-time. Twee waanzinnige uurtjes ditmaal. Veel van mijn beste sessies heb ik op de een of andere wijze in deze kamer gehad, waarbij ons aller Zuid-Koreaanse Kim de eerste was waarmee ik deze kamer ontheiligd heb.

Na de sessie nog lang met Elvira nagepraat. Als een eigentijdse Waldorf en Statler alles van commentaar voorzien. Een kamertje zou eigenlijk het logische gevolg zijn, maar aangezien het dan weer een race tegen de klok zou worden een compromis gesloten. Bij mijn volgende bezoekje staat ze me een "splash and dash" toe met een andere dame, waarna ze me al geboekt heeft voor de rest van de dag.

Aandachtig de lentekriebels liepen er veel jonge veulens in de wei rond. Blijft toch uiterst vermakelijk hoe deze dames je tot een kamertje proberen te verleiden. Je zou er haast een topic over starten, maar dat laat ik over aan de forumleden die er op kicken om topics te starten. De twee zeer goed Nederlands sprekende dames bleken trouwens een Poolse achtergrond te hebben.

Duidelijk was wel dat de dreigende sluiting behoorlijk leeft onder de dames. Het schijnt dat de afgelopen dagen managers van andere clubs talent scouting hebben gedaan. Sommige dames vertelden me waar ze hun werkzaamheden zullen voortzetten mocht het zwaard van Damocles dan toch neerdalen over YY.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM YINYANG
« Reactie #31 Gepost op: 30 augustus 2017, 15:50:28 »
Kort tussendoor:

Line-up: uitstekend

Ontbijt: uitmuntend

Gezelschap: toffe kerel uit Brugge

Kamergangen: 1 tot nu toe. Eva: goed tot heel goed

Overall: ik amuseer me. Jammer dat ik al om 19u door moet...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM YINYANG
« Reactie #32 Gepost op: 30 augustus 2017, 19:35:09 »
Met veel spijt in het hart verlaat ik YY (een bloedgeile mevrouw KP kijkt uit naar mijn komst, en die bloedgeile donder mag ik niet op haar honger laten zitten :pica ;)).

Het was een topbezoek, en net als na mijn vorige bezoek, snap ik ook nu weer niet, waarom ik hier zo zelden kom.

Uitgebreid verslag volgt!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
LIVE FROM YINYANG
« Reactie #33 Gepost op: 27 maart 2018, 19:42:30 »
Ik zit nu in Yin Yang. Op de arrogante begroeting van de deurgorilla na, is het tot nu toe goed vertoeven, hoewel de club iets killer aanvoelt dan bijvoorbeeld Sixsens, Babylon of GT, waar ik net vandaan kom. Net wat gegeten  wat goed te noemen is en daarna een stoombad, sauna en jacuzzi. Helaas geen aufguss sauna, hoewel het wel zou kunnen, maar geen emmer te bekenen. Jammer. De stoomcabine is zeer goed, net als in Sixsens. De jacuzzi is wat frisjes, maar na een sauna wel lekker. Voldoende dames in alle soorten. Al wel een paar keer aangesproken door dames die gelijk naar kamer willen. Dat werkt niet bij mij. Met 1 dame een leuk gesprekje gehad, zonder kamerdruk. Misschien wordy zij wrl de gelukkige vandaag, maar de avond is nog jong en heb nog veel te bekijken.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
LIVE FROM YINYANG
« Reactie #34 Gepost op: 27 maart 2018, 19:49:15 »
Ik zit nu in Yin Yang. Op de arrogante begroeting van de deurgorilla na, is het tot nu toe goed vertoeven, hoewel de club iets killer aanvoelt dan bijvoorbeeld Sixsens, Babylon of GT, waar ik net vandaan kom. Net wat gegeten  wat goed te noemen is en daarna een stoombad, sauna en jacuzzi. Helaas geen aufguss sauna, hoewel het wel zou kunnen, maar geen emmer te bekenen. Jammer. De stoomcabine is zeer goed, net als in Sixsens. De jacuzzi is wat frisjes, maar na een sauna wel lekker. Voldoende dames in alle soorten. Al wel een paar keer aangesproken door dames die gelijk naar kamer willen. Dat werkt niet bij mij. Met 1 dame een leuk gesprekje gehad, zonder kamerdruk. Misschien wordy zij wrl de gelukkige vandaag, maar de avond is nog jong en heb nog veel te bekijken.
tip neem de buiten sauna bij het zwembad  ;) en blijf van pia af ik zit ook niet aan dani  :lol